Ja precies, het is juist lekker dat het brood een klein beetje zompig wordt na een rondje door de kaas, dat mis je dan echt bij een stuk komkommer.quote:Op dinsdag 20 december 2022 18:56 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja dat is een beetje suf
Een groene salade erbij is voldoende
Omdat ik dat het lekkerst vindquote:
Gadverdamme.quote:
Geel en oranje niet ?quote:Op dinsdag 20 december 2022 18:59 schreef pullup het volgende:
[..]
Omdat ik dat het lekkerst vind![]()
Knapperig en al
En Slagroomquote:Op dinsdag 20 december 2022 18:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja precies, het is juist lekker dat het brood een klein beetje zompig wordt na een rondje door de kaas, dat mis je dan echt bij een stuk komkommer.
Lastig meetmenuquote:Op dinsdag 20 december 2022 18:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Echt?! Terwijl mij kaasfondue van verse kaas juist lekkerder lijkt
Mijn man houdt niet van kaas, dus thuis kaasfondue ik nooit
Oh ik maak soms mijn salade saus met blauwe kaas.quote:
Mwahquote:
Groen pepertje erdoor dus.quote:Op dinsdag 20 december 2022 19:02 schreef pullup het volgende:
[..]
Mwah
Ik spuug het niet uit of zo maar het is overbodig
Ook lekker denk ik, nooit geprobeerd,quote:
Ooit op Schiphol nog verse kreeft uit Canada moeten verstouwen... die zaten dus in van die piepschuim dozen ....quote:Op dinsdag 20 december 2022 18:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Er waren wat mutsen die vonden dat konijn niet in de supermarkt hoort. Toen heeft ALDI het uit het assortiment gehaald. Net als kreeft die waren er ook rond deze tijd. Ooit één gekocht
En dan prikken met een hooivork ipv een fonduevorkquote:Op dinsdag 20 december 2022 19:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je hebt er wel een lekkere grote pan voor
Soury met een hooivork....quote:Op dinsdag 20 december 2022 19:23 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
En dan prikken met een hooivork ipv een fonduevork
RUN RUN RUNquote:Op dinsdag 20 december 2022 19:25 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Soury met een hooivork....
Ik ben niet snel bang maar....
RUN SBE Run.quote:
Heeft geen zin, you can run but you can't hide.quote:
Oh jeequote:Op dinsdag 20 december 2022 19:33 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Heeft geen zin, you can run but you can't hide.
Dat wordt 1 🦆 minder...quote:Op dinsdag 20 december 2022 19:25 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Soury met een hooivork....
Ik ben niet snel bang maar....
Stevig eendje welquote:
Ik hoef voor Soury niet bang te zijn maar voor sommigen vrees ik het ergste.quote:
Voor soury niet.... Er lopen ook wel eens 🐰🐰quote:Op dinsdag 20 december 2022 20:52 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik hoef voor Soury niet bang te zijn maar voor sommigen vrees ik het ergste.
Gaan we dan met zijn allen zien hoe ze dood gaan?quote:Op dinsdag 20 december 2022 21:10 schreef chufi het volgende:
Toch wel handig als je dan in zo'n huis zit dat je Corona blijkt te hebben
Mag het voor ze hopen van nietquote:Op dinsdag 20 december 2022 21:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Gaan we dan met zijn allen zien hoe ze dood gaan?
Ongelukkig...maar ergens is het ook wel grappig. Ik volg het wel een beetje en dat is wel het meest interessante dat er tot nu toe gebeurd is.quote:Op dinsdag 20 december 2022 21:10 schreef chufi het volgende:
Toch wel handig als je dan in zo'n huis zit dat je Corona blijkt te hebben
Niemand mag meer binnenkomen ...quote:Op dinsdag 20 december 2022 21:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Misschien kunnen ze wat tips halen bij @:D. hoe het overleven moet
Ik heb me er nog niet toe kunnen verzetten om er langer dan een minuut naar te kijken .quote:Op dinsdag 20 december 2022 21:18 schreef engine het volgende:
[..]
Ongelukkig...maar ergens is het ook wel grappig. Ik volg het wel een beetje en dat is wel het meest interessante dat er tot nu toe gebeurd is.
Heb tijdens het werk vaak wel radio aan staan dus en dan is het best prima om naar te luisteren.quote:Op dinsdag 20 december 2022 21:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb me er nog niet toe kunnen verzetten om er langer dan een minuut naar te kijken .
Wel op je oordoppen neem ik aanquote:Op dinsdag 20 december 2022 21:22 schreef engine het volgende:
[..]
Heb tijdens het werk vaak wel radio aan staan dus en dan is het best prima om naar te luisteren.
JIj hebt het vast over een ander Jimi alleen ......quote:
Jij kwam met de verkeerde ...quote:Op dinsdag 20 december 2022 22:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
JIj hebt het vast over een ander Jimi alleen ......
Ik nu 2 Jimmys en nog een Spaanse Hendrix maar die heet geen Jimmy en speelde vooral drumsquote:Op dinsdag 20 december 2022 22:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nou ja, dit is de enige die ik ken
Gatverquote:Op dinsdag 20 december 2022 13:46 schreef pullup het volgende:
Moet ik de restjes van Chuf wel opeten vrees ik
Je leeft nog, het werd dus toch de kaasdinges uit de OP?quote:
Nee hoor ik had nog beeflapjes en wat gegrilde groente ,,, + nog wat aardappelbolletjesquote:Op dinsdag 20 december 2022 23:09 schreef drakin het volgende:
[..]
Je leeft nog, het werd dus toch de kaasdinges uit de OP?
O dat is wel lekkerquote:Op dinsdag 20 december 2022 23:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee hoor ik had nog beeflapjes en wat gegrilde groente ,,, + nog wat aardappelbolletjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |