Ik wil eigenlijk nog wel wat van Beaton meepakken, dus dan zit je eerst met deze aids opgescheept.quote:Op maandag 19 december 2022 21:25 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Dé echte die-hards blijven natuurlijk kijken. Je mag geen 1 pot missen op een WK!
Klinkt meer als een Britse premier die graag naar soft-erotische films uit de jaren '70 kijkt.quote:Op maandag 19 december 2022 21:26 schreef Kopiko het volgende:
David Cameron ... klinkt als een regisseur van soft-erotische films uit de jaren '70.
Incognito natuurlijk he, anders merkt iedereen hetquote:
Worp blijft genot, maar eigenlijk is het ook maar een zielige bende met Stiefquote:Op maandag 19 december 2022 21:26 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk nog wel wat van Beaton meepakken, dus dan zit je eerst met deze aids opgescheept.
Nentjes is een man hoor.quote:Op maandag 19 december 2022 21:25 schreef Anneloos het volgende:
Wat zouden die vrouwen nou verdienen aan dat dansen bij die wedstrijden?
Te laatquote:Op maandag 19 december 2022 21:25 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Dé echte die-hards blijven natuurlijk kijken. Je mag geen 1 pot missen op een WK!
Hij stopte hem liever in een varkenshoofdquote:Op maandag 19 december 2022 21:26 schreef BB-King het volgende:
[..]
Klinkt meer als een Britse premier die graag naar soft-erotische films uit de jaren '70 kijkt.
Was toch geniaal hoe Black Mirror daar dan wat verder op doorgingquote:Op maandag 19 december 2022 21:27 schreef Szura het volgende:
[..]
Hij stopte hem liever in een varkenshoofd
Betaal er nog wat meer euroos voorquote:Op maandag 19 december 2022 21:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mijn viaplee is traag als stront
Ik word voor Feyenoordquote:Op maandag 19 december 2022 21:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik lees iets over Karsdorp naar Ajax
nee dit kan niet
Voordeel: hij lácht om de Druk Van De Premier League.quote:Op maandag 19 december 2022 21:25 schreef Zorro het volgende:
Zo ben je premier, zo sta je te darten op het WK
quote:Op maandag 19 december 2022 21:31 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Schijnt dezelfde tandarts te hebben als Gilding.
Ik betaal geen centquote:Op maandag 19 december 2022 21:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Betaal er nog wat meer euroos voor
Ik luisterquote:Op maandag 19 december 2022 21:25 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |