ja dat. Kan je wel gaan zaniken over loting maar goed, wat schiet je er mee op als die drie paspoppen een rondje doorkomen. Ook niks.quote:Op maandag 19 december 2022 21:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Precies. VGerwen, Dirkie, vBarneveld, vdVoort, je kan veel van ze vinden maar het zijn wél echt kerrekters.
Zonneveld, Kuivenhoven en Nentjes hebben niets.
Jerry Hendriks genotquote:Op maandag 19 december 2022 21:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Precies. VGerwen, Dirkie, vBarneveld, vdVoort, je kan veel van ze vinden maar het zijn wél echt kerrekters.
Zonneveld, Kuivenhoven en Nentjes hebben niets.
maak er maar anderhalf uur vanquote:Op maandag 19 december 2022 21:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik ga een half uurtje wat anders doen. Edhouse
jimmy niet jerryquote:Op maandag 19 december 2022 21:24 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat die ook echt meedeed dit jaar. The horror
Gelukkig niet. Cafédarts in Eindhoven is nu z'n niveauquote:Op maandag 19 december 2022 21:24 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat die ook echt meedeed dit jaar. The horror
een tets op hun billenquote:Op maandag 19 december 2022 21:25 schreef Anneloos het volgende:
Wat zouden die vrouwen nou verdienen aan dat dansen bij die wedstrijden?
Ander land schijnbaar.quote:Op maandag 19 december 2022 21:25 schreef Zorro het volgende:
Zo ben je premier, zo sta je te darten op het WK
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |