Maar wat is het nut van die kleine stukjes aardappel?quote:Op maandag 19 december 2022 18:42 schreef Verida het volgende:
ik zie het probleem niet zo met die kleine stukjes aardappel. Zo heb je toch veel sneller een pan vol gare aardappels?
afgieten, gekookte peen en uien erdoor en lekker stampen.
sneller gaar misschien?quote:Op maandag 19 december 2022 18:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar wat is het nut van die kleine stukjes aardappel?
Met het risico dat het papperig wordt door teveel water, sowieso moeten de wortelen moeten ook koken.quote:
Voeten op het bureauquote:Op maandag 19 december 2022 18:45 schreef engine het volgende:
Gewoon z'n stoel....dat je gewoon even lekker kan zitten.
Dat is wel erg belangrijk ja. Dat ontbreekt op dit moment echt op dat kantoor...een stoel....dat je gewoon even lekker kan zitten.
Het zijn ook weer die Ikea kookplaten net als bij BB volgens mij. Snap niet dat ze bij BB en dit soort dingen niet wat meer professionale apparatuur inbouwen.quote:Op maandag 19 december 2022 18:42 schreef Verida het volgende:
ik zie het probleem niet zo met die kleine stukjes aardappel. Zo heb je toch veel sneller een pan vol gare aardappels?
afgieten, gekookte peen en uien erdoor en lekker stampen.
Hij moet die pan met aardappels toch gewoon afgieten?quote:Op maandag 19 december 2022 18:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Met het risico dat het papperig wordt door teveel water, sowieso moeten de wortelen moeten ook koken.
De echte manager lookquote:
Worst de neusquote:Op maandag 19 december 2022 18:46 schreef greysbones het volgende:
gods![]()
hoeveel van die rookworsten zijn dat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |