@wimderon al ingeschakeld?quote:Op maandag 19 december 2022 18:00 schreef Tagliano het volgende:
Mijn mooiste herinnering aan B2 blijft de scene waarin de baron een ladder wil en B2 hem uiteindelijk een trap geeft
Helaas nooit terug kunnen vinden
Dat weten ze vast in TV / Bassie & Adriaan #49 - Cinematic Universequote:Op maandag 19 december 2022 18:00 schreef Tagliano het volgende:
Mijn mooiste herinnering aan B2 blijft de scene waarin de baron een ladder wil en B2 hem uiteindelijk een trap geeft
Helaas nooit terug kunnen vinden
Waren alle 11 in 1 leg.quote:Op maandag 19 december 2022 18:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
Nog 11 180'ers in zulk waanzinnig slechte partij
Whiskyquote:Op maandag 19 december 2022 18:07 schreef Kopiko het volgende:
Whitlock snakt naar een goudgele rakker.
Als je je kwalificeert via de Challenge Tour moet je wel wat kunnen.quote:Op maandag 19 december 2022 18:10 schreef LordVoldermort het volgende:
Kan die Nederlander die tegen Beaton moet er iets van?
Ja, een andere Danny. Zeer goede speler hoor.quote:Op maandag 19 december 2022 18:10 schreef LordVoldermort het volgende:
Kan die Nederlander die tegen Beaton moet er iets van?
Dat dachten we ook van PC-winnaar Dannyquote:Op maandag 19 december 2022 18:12 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Als je je kwalificeert via de Challenge Tour moet je wel wat kunnen.
Verdraaid, die heb zelfs ik goedquote:Op maandag 19 december 2022 18:13 schreef Machielovic het volgende:
Sousa word hartelijk bedankt voor de bewezen diensten voor het voorspel spel
Van Danny kon je al weten dat hij na die PC de rest van het jaar werkelijk geen knikker meer raakte. Fluke der flukes. Die Challenge Tour zit vol afschuwelijke vloergoden en andere bananenschillen, ik gun niemand het om je via die Tour te moeten plaatsen.quote:Op maandag 19 december 2022 18:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat dachten we ook van PC-winnaar Danny
Wie is er nou weer dood?quote:Op maandag 19 december 2022 18:16 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Een zeer emotionele Jos bij Arjan
Oh ja natuurlijk. RIPPELS RIPPELS RIPPELS. Of zo.quote:
Bahquote:Op maandag 19 december 2022 19:03 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
[ afbeelding ]
@:neef_wuppie @:de_boswachter
Video:quote:'One hundred and eighty!!' Dat is wat je wilt horen als profdarter. Maar drie keer de triple 20 raken is zo makkelijk nog niet. Dirk van Duijvenbode laat zien wat erbij komt kijken en behandelt het materiaal, de grip, je worp, focus en meer.
Wel een enorme gemiste kans dit. Ik denk dat ome Dirk nog wel wat meer over 180 kan vertellen.quote:Op maandag 19 december 2022 19:13 schreef Nober het volgende:
180 gooien: darter Dirk van Duijvenbode laat zien hoe je dat doet | How To... Darts
[..]
Video:
https://nos.nl/video/2457(...)at-doet-how-to-darts
Ik zie de gelijkenis, nou de oren nogquote:Op maandag 19 december 2022 19:33 schreef Mani89 het volgende:
Ik kijk nu ook officieel via Viaaids. En Koos Tompé begint steeds meer op een basset hond te lijken.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik mag gratis meeprofiteren van een buurman.quote:
Ja, eens. Geil wijf gewoon. En toch, iets bevalt me er niet aan.quote:
Iedereen toch denk ik.quote:Op maandag 19 december 2022 20:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik wacht eigenlijk gewoon op Steve Beaton
Jaaaa JUICHEN voor de vlaggetjesquote:Op maandag 19 december 2022 20:00 schreef Nober het volgende:
Hollandse avond.
Evening Session (1900 GMT)
3x First Round, 1x Second RoundGeert Nentjes v Leonard Gates (R1)
Ritchie Edhouse v David Cameron (R1)
Steve Beaton v Danny van Trijp(R1)
Gerwyn Price v Luke Woodhouse (R2)
Er staat toch wel aan beide kanten, net buiten beeld, een pan met 200 vlammetjes te sizzlen onniedanquote:Op maandag 19 december 2022 20:11 schreef Mani89 het volgende:
Dit is niet de ideale setup.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |