Zeker indrukwekkend, komt mede door de vele interviews met Congolezen.quote:Op maandag 19 december 2022 14:21 schreef trui het volgende:
[..]
ontzettend indrukwekkend boek vond ik dat.![]()
(en wel heeeeel dik).
Er zijn maar weinig landen die echt beter worden van een grote hoeveelheiden grondstoffen. Een hoog arbeidsethos en goed schoolsysteem levert meestal veel meer op.quote:Op vrijdag 23 december 2022 18:50 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Zeker indrukwekkend, komt mede door de vele interviews met Congolezen.
Shithole country, wat gezien de natuurlijke grondstoffen helemaal niet zou hoeven. Al zijn de grondstoffen natuurlijk ook direct een oorzaak.
Vond dat wel een boeiend verhaal.quote:Op vrijdag 23 december 2022 15:29 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Boek van Suzanna Jansen had ik zo uit, mooi boek.
Matthew Perry ligt klaar voor als ik hiermee klaar ben:
[ afbeelding ]
Ik probeer terug te vinden over welk boek dit gaat. Congo van David van Reybrouck?quote:Op zaterdag 24 december 2022 08:37 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Er zijn maar weinig landen die echt beter worden van een grote hoeveelheiden grondstoffen. Een hoog arbeidsethos en goed schoolsysteem levert meestal veel meer op.
Jaquote:Op woensdag 28 december 2022 11:52 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik probeer terug te vinden over welk boek dit gaat. Congo van David van Reybrouck?
Dat was daar idd een commentaar op, niet zozeer op het boek, maar op het statement dat het zo rijk is aan grondstoffen.quote:Op woensdag 28 december 2022 11:52 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik probeer terug te vinden over welk boek dit gaat. Congo van David van Reybrouck?
The Invisible Circus (2001) - Reference View - IMDbquote:Op zondag 1 januari 2023 17:25 schreef Kanaroe het volgende:
'Het onzichtbare circus' van Jennifer Egan.
Een psychologisch inkijkje in het hoofd van een 18-jarig Amerikaans meisje dat wil achterhalen hoe haar oudere hippie-zusje 8 jaar eerder om het leven is gekomen op een trip (...) door Europa. Speelt zich af in 1978.
Schijnt ook verfilmd te zijn.
Bedankt! Ik houd het maar bij het boek, meestal 'beter'quote:Op zondag 1 januari 2023 17:33 schreef Starflyer het volgende:
[..]
The Invisible Circus (2001) - Reference View - IMDb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |