Het is tekenend dat ze een grote plaat voor hun kop hebben.quote:Op maandag 19 december 2022 13:18 schreef Verida het volgende:
[..]
wat had je dan verwacht? Dat ze sidderend van angst voor de grote Jeff uit het bed zouden springen?
dream on.
Waarom?quote:Op maandag 19 december 2022 13:20 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Het is tekenend dat ze een grote plaat voor hun kop hebben.
Zucht.quote:Op maandag 19 december 2022 13:21 schreef Verida het volgende:
[..]
Waarom?
Ze liggen in bed, zoals er zo vaak mensen overdag in bed liggen.
Mitrhequote:Op maandag 19 december 2022 13:21 schreef puzziepie het volgende:
Ook die twee daar rechts , daar is isaac ook moe van
Geen idee wie hij bedoelt
wat doet isaac zelf eigenlijk?quote:Op maandag 19 december 2022 13:22 schreef mootie het volgende:
Wat doet GJ daar, JW, Berend, Bep en nog veel meer.
Die doen ook werkelijk geen fluit.
Esther die doet echt helemaal niks.Alleen voor haar mannetje.quote:Op maandag 19 december 2022 13:22 schreef mootie het volgende:
Wat doet GJ daar, JW, Berend, Bep en nog veel meer.
Die doen ook werkelijk geen fluit.
Misschien een verwijt dat hij te opzichtig is in iets wat wij niet mogen weten.quote:Op maandag 19 december 2022 13:06 schreef Dutchrealitytv het volgende:
Wat was dat met Wanda en Jasper en iets met een knipoog? 😊
Babs en GJ zitten daarquote:Op maandag 19 december 2022 13:21 schreef puzziepie het volgende:
Ook die twee daar rechts , daar is isaac ook moe van
Geen idee wie hij bedoelt
het gaat toch om de badkamer schoonmaken ?quote:Op maandag 19 december 2022 13:25 schreef Li0nHeart het volgende:
Corvee is per kamer .. Rupi en Ima liggen op zijn kamer.
Op de streams dan.quote:
Denk dat Janet ook een kanshebber is.. maar inderdaad, Wendy doet veel.quote:Op maandag 19 december 2022 13:28 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Wendy die in mijn ogen het meeste doet in de loods. Ze kookt, knipt iedereen, Bep, zelfs 2 dagen achter elkaar. Deelt haar kleding met iedereen. En wordt er door velen doorgehaald. Bep bept alleen maar, voegt verder totaal niets toe
K3 is offtopicquote:Op maandag 19 december 2022 13:28 schreef spapaars het volgende:
[..]
Op de streams dan.
Dat daar velen op hun nest liggen wordt nu veel minder op de streams gebracht.
Klopt, Janet is altijd bezigquote:Op maandag 19 december 2022 13:29 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Denk dat Janet ook een kanshebber is.. maar inderdaad, Wendy doet veel.
Die zit te wachten tot het 23 december wordt.quote:Op maandag 19 december 2022 13:29 schreef Li0nHeart het volgende:
Djedi ligt ook de hele dag in haar bed.. hoor je niemand over.
Apart jaquote:Op maandag 19 december 2022 13:29 schreef Li0nHeart het volgende:
Die zien ze zo weinig, die zijn ze al vergeten, die ligt al 4 maand op bedquote:Op maandag 19 december 2022 13:29 schreef Li0nHeart het volgende:
GGG GGGquote:
Babbel is een doortrapte tantequote:Op maandag 19 december 2022 13:28 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Wendy die in mijn ogen het meeste doet in de loods. Ze kookt, knipt iedereen, Bep, zelfs 2 dagen achter elkaar. Deelt haar kleding met iedereen. En wordt er door velen doorgehaald. Bep bept alleen maar, voegt verder totaal niets toe
quote:Op maandag 19 december 2022 13:30 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Piemels en mondjes wassen hoop ik allebei
Volgens mij is dat het ook .. continu proberen ergens brandjes te stichten.quote:Op maandag 19 december 2022 13:30 schreef mootie het volgende:
Klein succesje, gedoe tussen leila en rupert.
Ranzige luiquote:Op maandag 19 december 2022 13:30 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Piemels en mondjes wassen hoop ik allebei
Mooi gaanquote:Op maandag 19 december 2022 13:30 schreef Poesjuh het volgende:
Babette wil weer naar huis? Loods wordt saai, niks te doen, heeft niks meer met persoonlijke ontwikkeling te maken zegt ze
Paalhangen, denk ik.quote:Op maandag 19 december 2022 13:32 schreef Poesjuh het volgende:
Leila koffie voor paalzitten, maar zij mocht niet paalzitten toch terwijl ze wel wilde? Of vergis ik mij
Dat zijn jou woorden, heeft iemand hier dat gezegd?quote:
Learn2sarcasmquote:Op maandag 19 december 2022 13:32 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Dat zijn jou woorden, heeft iemand hier dat gezegd?
Wel als het opgehangen wordt aan homoseksualiteit.quote:Op maandag 19 december 2022 13:32 schreef Li0nHeart het volgende:
Niemand zegt er iets van als het van Martin en Mexx gezegd wordt ... maar bij Rupi en Ima is de CoS te klein...
Ook die mexx en martin moeten zich wassen ja die soppersquote:Op maandag 19 december 2022 13:32 schreef Li0nHeart het volgende:
Niemand zegt er iets van als het van Martin en Mexx gezegd wordt ... maar bij Rupi en Ima is de CoS te klein...
Da's raar.. het mag wel als het hetero's zijn, en niet als het homo's zijn?quote:Op maandag 19 december 2022 13:33 schreef mootie het volgende:
[..]
Wel als het opgehangen wordt aan homoseksualiteit.
Ja dat deed JIJ als enige hier hoorquote:Op maandag 19 december 2022 13:33 schreef mootie het volgende:
[..]
Wel als het opgehangen wordt aan homoseksualiteit.
Nou nee.quote:Op maandag 19 december 2022 13:34 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Ja dat deed JIJ als enige hier hoor
Wordt dat bij m en m ook benoemd?quote:Op maandag 19 december 2022 13:34 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Da's raar.. het mag wel als het hetero's zijn, en niet als het homo's zijn?
Heb je nog net niet gerapporteerd johquote:Op maandag 19 december 2022 13:31 schreef mootie het volgende:
[..]
Ja he, die gore homo’s ook altijd.
Ik zou het doen als ik jou was, Deis snapt mijn intentie prima.quote:Op maandag 19 december 2022 13:35 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Heb je nog net niet gerapporteerd joh
Ruppi een Ima komen snachts hun bed uit en gaan brood kneden, je ziet ze nooit handen wassen. Als je in de keuken werkt, hoor je je handen te wassen voor je met koken begint, dat vind ik echt goorquote:Op maandag 19 december 2022 13:32 schreef Li0nHeart het volgende:
Sorry jouw irritante getrol altijd hier is mijn tr niet waardquote:Op maandag 19 december 2022 13:35 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik zou het doen als ik jou was, Deis snapt mijn intentie prima.
Dit is wel waar.Alleen heb ik vandaag zo geen zin in fittie.quote:Op maandag 19 december 2022 13:36 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ruppi een Ima komen snachts hun bed uit en gaan brood kneden, je ziet ze nooit handen wassen. Als je in de keuken werkt, hoor je je handen te wassen voor je met koken begint, dat vind ik echt goor
Rupert heeft mbt de koffie ook niks verkeerd gedaan natuurlijk.quote:Op maandag 19 december 2022 13:38 schreef Poesjuh het volgende:
Ruppert zich weer goedpraten bij wendy babette en gj.
Gj en Wendy hun lichaamstaal zeggen, ruppert shut up draai om en walk
Ik zei mondjes en piemels wassen en daarmee gaat een persoon aan de haal...quote:Op maandag 19 december 2022 13:38 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dit is wel waar.Alleen heb ik vandaag zo geen in fittie.
Niet te missen jaquote:Op maandag 19 december 2022 13:38 schreef Poesjuh het volgende:
Ruppert zich weer goedpraten bij wendy babette en gj.
Gj en Wendy hun lichaamstaal zeggen, ruppert shut up draai om en walk
Scherpe blik.quote:Op maandag 19 december 2022 13:39 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Ik zei mondjes en piemels wassen en daarmee gaat een persoon aan de haal...
Er is geen ruzie
Ja, hem valt niks aan te smeren in dit geval.quote:Op maandag 19 december 2022 13:40 schreef Li0nHeart het volgende:
Rupi is een slang, maar ik geloof niet dat hij hier veel goed te praten heeft. Hij heeft iets gekregen van Leila ... that's it.
Het Nadir-virus.quote:Op maandag 19 december 2022 13:42 schreef mootie het volgende:
Bep is zat van iedereen. Een grote poppenkastshow.
quote:Op maandag 19 december 2022 13:45 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ja.. please.. voor mijn part sturen ze Jeff weg... maar laat er iets gebeuren.
Dat ja ..quote:Op maandag 19 december 2022 13:45 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Wat heeft zij toegevoegd in de loods dan? Toch helemaal niets?quote:
Da's echt het enige wat dit programma "interessant" maakt...maar al die losers gaan vrijwillig weg...quote:
als er nu een eliminatie komt, is er grote kans dat Djedi eruit gestemd wordt.quote:
Uhh veel verhoortjesquote:Op maandag 19 december 2022 13:45 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Wat heeft zij toegevoegd in de loods dan? Toch helemaal niets?
Je trok de verkeerde kaart en ga terug naar de gevangenisquote:Op maandag 19 december 2022 13:45 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Zonde om iemand weg te stemmen die al uit zichzelf gaatquote:Op maandag 19 december 2022 13:46 schreef Verida het volgende:
[..]
als er nu een eliminatie komt, is er grote kans dat Djedi eruit gestemd wordt.
Die wil weg.
En dat zou dan zonde zijn van de eliminatieronde tijdens het managersschap van isaac.
Waarom zouden ze voor Djedi kiezen? Die gaat toch wel. Juist een ander op de spot zettenquote:Op maandag 19 december 2022 13:46 schreef Verida het volgende:
[..]
als er nu een eliminatie komt, is er grote kans dat Djedi eruit gestemd wordt.
Die wil weg.
En dat zou dan zonde zijn van de eliminatieronde tijdens het managersschap van isaac.
maar grote kans dat dat toch gebeurd, zo ging het ook met Maddyquote:Op maandag 19 december 2022 13:46 schreef D. het volgende:
[..]
Zonde om iemand weg te stemmen die al uit zichzelf gaat
Gewoon iemand wegquote:Op maandag 19 december 2022 13:46 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Waarom zouden ze voor Djedi kiezen? Die gaat toch wel. Juist een ander op de spot zetten
Die wilde niet graag genoeg, die had een zetje nodigquote:Op maandag 19 december 2022 13:47 schreef Verida het volgende:
[..]
maar grote kans dat dat toch gebeurd, zo ging het ook met Maddy
En daarna keihard rammen.quote:Op maandag 19 december 2022 13:48 schreef Li0nHeart het volgende:
Mirthe : Ik hou wel echt van voorspel...
@enginequote:Op maandag 19 december 2022 13:48 schreef Li0nHeart het volgende:
Wie niet maar jouw streng gelovige ouders zullen trots op jou zijn meidquote:Op maandag 19 december 2022 13:48 schreef Li0nHeart het volgende:
misschien dat streng gelovige ouders ook wel van voorspel houden, je weet het nietquote:Op maandag 19 december 2022 13:49 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Wie niet maar jouw streng gelovige ouders zullen trots op jou zijn meid
Goed om vast te wetenquote:
Niet alleen de pil.quote:Op maandag 19 december 2022 13:50 schreef Poesjuh het volgende:
Neemt mexx de pil intussen al? Beetje persoonlijk maar toch
Ja iedereen weet hetquote:Op maandag 19 december 2022 13:50 schreef Poesjuh het volgende:
Neemt mexx de pil intussen al? Beetje persoonlijk maar toch
Ongetwijfeld maar dat op livestreams en tv zeggen, iets met het oog van het kerkvolkquote:Op maandag 19 december 2022 13:50 schreef Verida het volgende:
[..]
misschien dat streng gelovige ouders ook wel van voorspel houden, je weet het niet
Heeft die meid geluk dat het toch niet wordt uitgezonden vanwege het tijdstip en type programma maar wel weer dom jaquote:
En terechtquote:Op maandag 19 december 2022 13:52 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ruppie klagen over erwtensoep uit blik tegen Isaac
Denk dat haar ouders er niet naar kijken, ze vertelde eens dat SBS uit den boze was bij haar thuisquote:Op maandag 19 december 2022 13:51 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Ongetwijfeld maar dat op livestreams en tv zeggen, iets met het oog van het kerkvolk
Snap ik wel, zitten allemaal meisjes te praten over voorspelquote:Op maandag 19 december 2022 13:53 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Denk dat haar ouders er niet naar kijken, ze vertelde eens dat SBS uit den boze was bij haar thuis
Waarom? tis een lunch? Iedereen maakt wel eens een blik soep warm. Gewoon omdat het kan en lekker makkelijk is., vooral met zoveel mensenquote:
Nou inderdaad en zolang ruppert rookt vd pot moet hij niet mauwenquote:Op maandag 19 december 2022 13:55 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Waarom? tis een lunch? Iedereen maakt wel eens een blik soep warm. Gewoon omdat het kan en lekker makkelijk is., vooral met zoveel mensen
Iedereen kent dat behalve de rijkenquote:Op maandag 19 december 2022 13:59 schreef FreshFruit het volgende:
Wat Ciano nu verteld ken ik ook.Al liep ik niet met een mes.
Is tegenwoordig goed wonen.quote:
Ik heb er een tijdje gewoond.quote:
Ik nog steeds en bevalt mij prima.quote:
Kraaiennest was vroeger best wel apart.quote:Op maandag 19 december 2022 14:03 schreef Amputalent het volgende:
[..]
Ik nog steeds en bevalt mij prima.
Neequote:Op maandag 19 december 2022 14:11 schreef RobjeGeus het volgende:
Doet Jw eigenlijk nog wat anders dan in de hoek van de bank zitten ?
In de stoel zitten.quote:Op maandag 19 december 2022 14:11 schreef RobjeGeus het volgende:
Deel 2quote:Op maandag 19 december 2022 14:12 schreef FreshFruit het volgende:
Bestellen met Mirthe.
[ afbeelding ]
soms zit hij in de blauwe stoelquote:Op maandag 19 december 2022 14:11 schreef RobjeGeus het volgende:
Hij doet er zelf ook werkelijk niets aan. Hij heeft Leila aangesproken, daar gaat hij weer 5 maanden op teren.quote:Op maandag 19 december 2022 14:16 schreef Li0nHeart het volgende:
De onvermijdelijke auto analogie .. JW gooit 'm erin.
En Leila had niets fout gedaan, die had niet zelf dat pak koffie achtergehouden toch?quote:Op maandag 19 december 2022 14:17 schreef mootie het volgende:
[..]
Hij doet er zelf ook werkelijk niets aan. Hij heeft Leila aangesproken, daar gaat hij weer 5 maanden op teren.
Duw`n of trekk`nquote:Op maandag 19 december 2022 14:16 schreef Li0nHeart het volgende:
De onvermijdelijke auto analogie .. JW gooit 'm erin.
Ik vind het juist wel mooiquote:
2 scenario's = wijn en wijnquote:Op maandag 19 december 2022 14:24 schreef puzziepie het volgende:
Jeff heeft twee scenario's en daar blijft hij ook bij
Kneusquote:Op maandag 19 december 2022 14:23 schreef Li0nHeart het volgende:
Zie Bern daar zitten, alle informatie sponzen.
[ afbeelding ]
Niet veelquote:Op maandag 19 december 2022 14:26 schreef Li0nHeart het volgende:
Wat doet Jeff ook al weer qua corvee? En Marciano ... ?
Jeff iig nietquote:Op maandag 19 december 2022 14:30 schreef woxxel het volgende:
wie gaat de badkamer nu schoonmaken dan?
Geef "het" een naam Jeff, dat zal je sieren. asociaal kutjochquote:Op maandag 19 december 2022 14:32 schreef puzziepie het volgende:
Het zit diep bij Jeff: Waarom komt 'het'12 kilo aan ?
Dat "het" vind ik zo denigrerend pratenquote:Op maandag 19 december 2022 14:32 schreef puzziepie het volgende:
Het zit diep bij Jeff: Waarom komt 'het'12 kilo aan ?
- nee -quote:Op maandag 19 december 2022 14:30 schreef puzziepie het volgende:
Het loopt erbij als prinsesjes
[ afbeelding ]
We weten allemaal wie hij nu bedoeltquote:Op maandag 19 december 2022 14:33 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Geef "het" een naam Jeff, dat zal je sieren. asociaal kutjoch
Zijn er weer M&M's in de loods?quote:
Vast nog wel.quote:Op maandag 19 december 2022 14:34 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Zijn er weer M&M's in de loods?
quote:Op maandag 19 december 2022 14:34 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Zijn er weer M&M's in de loods?
quote:Op maandag 19 december 2022 14:40 schreef Li0nHeart het volgende:
KimD heeft een zwangerschapstest moeten doen. Moet ze nu elke maand doen zegt ze.
Ze heeft een trui omgeknoopt zie ik. Ze had toch geen trui?quote:Op maandag 19 december 2022 14:12 schreef FreshFruit het volgende:
Bestellen met Mirthe.
[ afbeelding ]
Zie ze veel in kleren lopen die ze lenen van een ander.quote:Op maandag 19 december 2022 14:44 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Ze heeft een trui omgeknoopt zie ik. Ze had toch geen trui?
hij gaat daar het jaar ook echt niet volmaken, hij loopt echt alleen maar negatieve shit te roepen.quote:Op maandag 19 december 2022 14:42 schreef puzziepie het volgende:
Expeditie Robinson .. dat zou Jeff helemaal niet trekken![]()
Zelden iemand gezien die zo vol wrok zit
Nee , geen controle meer . ergens wel vermakelijk om te zien hoe iemand zich zo laat kennen . Aan de andere kant trekt hij de hele groep mee met zijn onterechte boze gedragquote:Op maandag 19 december 2022 14:47 schreef lojanda het volgende:
[..]
hij gaat daar het jaar ook echt niet volmaken, hij loopt echt alleen maar negatieve shit te roepen.
Hij kon genieten toen hij manager was omdat hij op kantoor zich stiekem van alles toe-eigende en lekker de baas kon spelen maar nu hij weer niets meer te zeggen heeft trekt hij het niet.
Ja ivm de acné kuurquote:Op maandag 19 december 2022 14:40 schreef Li0nHeart het volgende:
KimD heeft een zwangerschapstest moeten doen. Moet ze nu elke maand doen zegt ze.
Hij trekt idd zo de hele groep mee en hij bepaald vaak de sfeer en dat is jammer want zo wordt het niet gezelliger voor de anderen maar ik heb wel zoiets van jammer voor je Jeff. Als hij het eerlijker had gespeeld had hij veel zieltjes voor zich gewonnen maar nu kosten ze hem nog net zo uit als voor hij manager was. Zijn beste maatje Jasper zoekt hem zelfs veel minder vaak op. Jasper heeft nu ook al een aantal keer aangegeven dat hij erg veel is veranderd en minder behoefte heeft om bij hem te zijn.quote:Op maandag 19 december 2022 14:49 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nee , geen controle meer . ergens wel vermakelijk om te zien hoe iemand zich zo laat kennen . Aan de andere kant trekt hij de hele groep mee met zijn onterechte boze gedrag
Eens!!quote:Op maandag 19 december 2022 14:54 schreef lojanda het volgende:
[..]
Hij trekt idd zo de hele groep mee en hij bepaald vaak de sfeer en dat is jammer want zo wordt het niet gezelliger voor de anderen maar ik heb wel zoiets van jammer voor je Jeff. Als hij het eerlijker had gespeeld had hij veel zieltjes voor zich gewonnen maar nu kosten ze hem nog net zo uit als voor hij manager was. Zijn beste maatje Jasper zoekt hem zelfs veel minder vaak op. Jasper heeft nu ook al een aantal keer aangegeven dat hij erg veel is veranderd en minder behoefte heeft om bij hem te zijn.
Misschien dat ze bang zijn dat ze weer dagen gaat janken nu ze het'opeens' vandaag weer niet meer leuk vindt daar?quote:Op maandag 19 december 2022 14:54 schreef Li0nHeart het volgende:
Babette nog steeds niet in beeld ... zit blijkbaar in kamer 5 vanwege een prio.
Oh godquote:Op maandag 19 december 2022 14:58 schreef engine het volgende:
Martin helemaal hyper dat hij eerste gast mag zijn in de podcast.
kun je onmogelijk vergeten die naam... meestgenoemde naam in de CoS.quote:Op maandag 19 december 2022 14:59 schreef Poesjuh het volgende:
Leila maakt koffie voor
Martin
Mirthe
Moraima
Leila
Ennn ff 1 naam kwijt
Ik vind het juist slim van Janet die kleine behulpzame dingetjes zijn ideaal in tijden van schaarste. Dat was toch ook de insteek vh programma. Ik kan fat soort initiatieven wel waarderen juist.quote:Op maandag 19 december 2022 14:59 schreef puzziepie het volgende:
Janet gaat wel ver met haar kruimels verzamelen
Jeff werd niet genoemd door leila toen ze aan hem vertelde voor wie zij maakte ohhhhh ruppert misschienquote:Op maandag 19 december 2022 15:00 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
kun je onmogelijk vergeten die naam... meestgenoemde naam in de CoS.
Oorbelquote:Op maandag 19 december 2022 15:02 schreef spapaars het volgende:
Nu Martin niet meer zo bezig mag zijn met in de camera's kijken verzint hij gewoon wat anders om aandacht te krijgen.
Opname loopt volgens mij.quote:Op maandag 19 december 2022 15:04 schreef freaky40 het volgende:
Zijn ze al begonnen of is dit een voorgesprek?
Dit was een Kill Bill quote toch?quote:
Ze zijn begonnen.quote:Op maandag 19 december 2022 15:04 schreef freaky40 het volgende:
Zijn ze al begonnen of is dit een voorgesprek?
Het zou kunnen. Ik weet het niet.quote:Op maandag 19 december 2022 15:04 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dit was een Kill Bill quote toch?
Ja erg hequote:Op maandag 19 december 2022 15:04 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
KleefkutAls het maar ff kan zou ze bij JW op schoot kruipen
.En met dat ene luie oog kan die toch niet mikken?quote:Op maandag 19 december 2022 15:05 schreef lojanda het volgende:
Martin speelde basketbal? Hoe dan..hij is 1.50 hoog
quote:Op maandag 19 december 2022 15:07 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
.En met dat ene luie oog kan die toch niet mikken?.
Idd, lekker naar huis gaanquote:Op maandag 19 december 2022 15:08 schreef Poesjuh het volgende:
Janet is echt zo'n heerlijk mens! Zo'n inspiratie om niet stil te zitten
Oh esther wil dr honden en familie zien daar met kerst. Jullie ook? Janet en wendy uhh nee dan gaan we wel naar huis
niet echt grappig, lijkt me dat hij daar niets aan kan doenquote:Op maandag 19 december 2022 15:07 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
.En met dat ene luie oog kan die toch niet mikken?. laat staan dat hij de basket ziet
![]()
quote:Op maandag 19 december 2022 15:10 schreef lojanda het volgende:
Jeff zit naar Martin te luisteren en je ziet hem denken.. blablablabla
lief dat ze haar koffie deeltquote:Op maandag 19 december 2022 14:59 schreef Poesjuh het volgende:
Leila maakt koffie voor
Martin
Mirthe
Moraima
Leila
Ennn ff 1 naam kwijt
quote:Op maandag 19 december 2022 15:11 schreef Poesjuh het volgende:
Janet aan jwz als je in thailand bent wat doe je dan de hele dag?
Biljarten en poolen
Wendy biljarten? Als je in thailand bent?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |