Allemaal afzwaaiende vuurpijlenquote:Op vrijdag 30 december 2022 13:07 schreef dick_laurent het volgende:
Ik denk eigenlijk dat de die-hard vuurwerktokkies (en dus ook ws degenen met het meest zware spul) zich niet laten tegen houden door wat wind en regen.
Mwah, dat niet al teveel. Vooral potten die wat scheef gaanquote:Op vrijdag 30 december 2022 13:36 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Allemaal afzwaaiende vuurpijlen
Wij hebben met een groep vrienden een paar mooie sierpotten, maar voel me niet echt tokkie ofzo.quote:Op vrijdag 30 december 2022 13:07 schreef dick_laurent het volgende:
Ik denk eigenlijk dat de die-hard vuurwerktokkies (en dus ook ws degenen met het meest zware spul) zich niet laten tegen houden door wat wind en regen.
Vuurwerktokkies zijn ook met name de mensen die van die lompe knallers ergens vandaan halen, van die dingen die niks anders doen dan knallenquote:Op vrijdag 30 december 2022 14:05 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Wij hebben met een groep vrienden een paar mooie sierpotten, maar voel me niet echt tokkie ofzo.ik vind het wel mooi, maar kans is groot dat wij ook snel weer binnen zijn
Je hebt er vaak weinig aan in de winter.quote:Op vrijdag 30 december 2022 14:05 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Maar toch 17 graden! Kun je nagaan hoe warm het anders geweest zou zijn.
komende week best wel veel meer regenquote:Op vrijdag 30 december 2022 14:14 schreef Straatcommando. het volgende:
Wat ben ik die regen spuugzat zeg
Wel leuk, zo op het nippertje.quote:Op vrijdag 30 december 2022 20:52 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met de 2400+ uur
Het is momenteel hier graad of 7 in de ochtend en in NL op sommige plekken al 16 a 17quote:
Ja, vreemd wel. Er zijn in de zomer dagen dat het frisser is in de ochtend. Het is hier buiten 14/15 graden. Wel veel regen gevallen.quote:Op zaterdag 31 december 2022 09:21 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Het is momenteel hier graad of 7 in de ochtend en in NL op sommige plekken al 16 a 17
Bijna tien graden warmer
Meeste regen hebben we gehadquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |