Komt goedquote:Op zondag 18 december 2022 17:48 schreef Zorro het volgende:
[..]
Kun je gewoon plaatsen.
Zet je onderaan gewoon "HAHAAAA Nee"
Dat was de pech voor ARG; ze konden (volledig) niet over een hele goeie speler beschikken.quote:Op zondag 18 december 2022 17:46 schreef KingRoland het volgende:
het grappige is Di Maria is gewisseld en dat was hun beste speler
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |