Misschien wil die dat ook welquote:Op zondag 18 december 2022 13:11 schreef engine het volgende:
Erik moet zelf anders maar manager worden.
Ja versieringen zoals pinguīns van hout en wegwijzers,verder niets gezienquote:Op zondag 18 december 2022 13:26 schreef spapaars het volgende:
Al iets getoond van de kerstmarkt waar ze schijnbaar veel tijd in steken?
Wie koopt dan wat en met welk geld?quote:Op zondag 18 december 2022 13:26 schreef spapaars het volgende:
Al iets getoond van de kerstmarkt waar ze schijnbaar veel tijd in steken?
Ik kan me zomaar voorstellen dat ze daar vooraf zelf wel aan gedacht heeft of dat iemand anders, misschien Talpa, haar daar op attent heeft gemaakt als het problemen op zou leverenquote:Op zondag 18 december 2022 13:23 schreef pingu66 het volgende:
Toch denk ik dat Esther nog wel eens in de problemen kan komen met haar uitkering nadat ze loods heeft verlaten. Aangezien het contract wat ze getekend hebben bij Talpa een soort van Arbeidsovereenkomst is, en ze betaald worden om thuis de vaste lasten te kunnen betalen (dus kan ze wel werken)
Ik heb even gegoogled, je hebt dan recht op een uitkeringquote:Op zondag 18 december 2022 13:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik kan me zomaar voorstellen dat ze daar vooraf zelf wel aan gedacht heeft of dat iemand anders, misschien Talpa, haar daar op attent heeft gemaakt als het problemen op zou leveren
Meer problemen met wat ze fysiek ineens allemaal wel aankan dansen,in paal hangen,over muurklimmen en verder alle games. In een goedkoop kut bed liggen in de meest rare houdingen op de bank zitten,gehurkt zitten etc.etc.quote:Op zondag 18 december 2022 13:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik kan me zomaar voorstellen dat ze daar vooraf zelf wel aan gedacht heeft of dat iemand anders, misschien Talpa, haar daar op attent heeft gemaakt als het problemen op zou leveren
Het gaat niet om de uitkering maar omdat ze een uitkering krijgt omdat ze fysiek niets meer kan, dat is niet wat ze laat zien in de loods.quote:Op zondag 18 december 2022 13:55 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik heb even gegoogled, je hebt dan recht op een uitkering
Is dat ook weer opgelostquote:Op zondag 18 december 2022 13:55 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik heb even gegoogled, je hebt dan recht op een uitkering
Als ze afgekeurd is wil dat nog niet zeggen dat ze helemaal niets meer kan en mag, en zo slecht zijn die bedden volgens mij niet, ze zitten er vaak met 3, 4 of 5 personen op en dat gaat helemaal goedquote:Op zondag 18 december 2022 14:01 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Meer problemen met wat ze fysiek ineens allemaal wel aankan dansen,in paal hangen,over muurklimmen en verder alle games. In een goedkoop kut bed liggen in de meest rare houdingen op de bank zitten,gehurkt zitten etc.etc.
hoe heeft zij de loods verlaten`?quote:Op zondag 18 december 2022 13:23 schreef pingu66 het volgende:
Toch denk ik dat Esther nog wel eens in de problemen kan komen met haar uitkering nadat ze loods heeft verlaten. Aangezien het contract wat ze getekend hebben bij Talpa een soort van Arbeidsovereenkomst is, en ze betaald worden om thuis de vaste lasten te kunnen betalen (dus kan ze wel werken)
Esther is niet wegquote:Op zondag 18 december 2022 14:13 schreef mario390 het volgende:
[..]
hoe heeft zij de loods verlaten`?
Inderdaad, fruithapjes voor al de kleutersquote:Op zondag 18 december 2022 14:15 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Lijkt een beetje op een KDV
Ik zie hem in korte broek en zonder jas op de bank, het lijkt alsof hij zit te mokken.quote:Op zondag 18 december 2022 14:12 schreef spapaars het volgende:
De zichzelf benoemde spelleider Bern staat al klaar.
Nadat zij de loods een keer verlaat, dus wanneer zij weggaat. Niet nu, maar in de toekomstquote:Op zondag 18 december 2022 14:18 schreef mario390 het volgende:
[..]
maar hier staat zij heeft de loods en
keer verlaten
Nee dat staat er niet, het gaat ervoor wanneer zij de loods zou verlaten.quote:Op zondag 18 december 2022 14:18 schreef mario390 het volgende:
[..]
keer verlaten
Volgens mij omdat het moet van Isaac, hij kwam weken geleden al met dit idee.quote:Op zondag 18 december 2022 14:21 schreef spapaars het volgende:
Dit doen ze gewoon omdat ze het leuk vinden om te doen?
Ze gaan 75 rondjes lopen, door de tuin en de loods.quote:
Izaak heb rondetellertjequote:Op zondag 18 december 2022 14:24 schreef Fritsie1960 het volgende:
En wie gaat er tellen hoeveel rondjes ieder heeft gelopen?
Eeuwige roem en 'n paar versleten (halve)zolenquote:Op zondag 18 december 2022 14:27 schreef chufi het volgende:
Maar verdienen ze er wat mee? Naast een banaantje en een sinaasappelsapje
Nee natuurlijk nietquote:Op zondag 18 december 2022 14:27 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Gaat hem nooit lukken die 100 rondjes, de 25 bewoners bij houden
Dat heeft ze nog niet.quote:Op zondag 18 december 2022 14:13 schreef mario390 het volgende:
[..]
Inderdaad slappe hap zeg.quote:Op zondag 18 december 2022 14:28 schreef Aardbeienmoes het volgende:
En Isaac doet dus zelf niet mee, wat een zwakke hap
Dat heeft ze nog niet.quote:Op zondag 18 december 2022 14:13 schreef mario390 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 18 december 2022 14:18 schreef mario390 het volgende:
[..]
keer verlaten
Wr staat dat E nog wel eens in de problemen KAN komen nadat zij de loods geeft verlaten toekomende tijd dus niet nuquote:Op zondag 18 december 2022 14:18 schreef mario390 het volgende:
[..]
keer verlaten
hebben ze weer geen geld meer?quote:Op zondag 18 december 2022 14:28 schreef chufi het volgende:
1 rondje met 27 is dus 2.7 km.. 3 rondjes en klaar?
quote:Op zondag 18 december 2022 14:46 schreef Aggie46 het volgende:
Wat loopt die Esther in de weg elke keer.
Dan weer een dansje, dan met haar armen wijd (Kim D kreeg een hand in haar gezicht) , dan weer bij de deur om een hoekje kijken.
Dat wilde ik net typen.....🤮quote:Op zondag 18 december 2022 14:48 schreef Aardbeienmoes het volgende:
En het valt weer op dat Erik geen sportoutfit aantrekt, hij doet alles in dezelfde kleding
Esther is er voor de (valse) muzikale ondersteuning, blčrt af en toe vals de nummers meequote:Op zondag 18 december 2022 14:53 schreef Aggie46 het volgende:
En ze snijdt ook hele stukken af
[ afbeelding ]
Jan Willem doet ook aardig mee!quote:Op zondag 18 december 2022 14:52 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Van de mannen zijn het Martin, Jappie, Bern , Jeff die als enigen blijven hardlopen. De rest wisselt af of wandelt alleen maar
Valt idd niet tegen, maar hij wisselt hardlopen met wandelen af, maar is ook de jongste niet meerquote:
Moraima heeft echt wel baat bij het sporten met KimD, haar conditie is al een stuk beter dan het wasquote:Op zondag 18 december 2022 14:56 schreef Aggie46 het volgende:
Berend doet het goed en Mora loopt ook nog steeds mee.
Uiteraard niet...daar voelt hij zich te goed voor...quote:Op zondag 18 december 2022 15:00 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Als iedereen klaar is, gaat Isaac dan zijn ronden lopen? Hij bedenkt dit alles, maar doet zelf niet mee
Die heeft alleen gewandeldquote:Op zondag 18 december 2022 15:05 schreef spapaars het volgende:
Marciano heeft opgegeven, zal wel dat hartdingetje zijn.
Als ze md trap ook meenamen. Boven is het bloedheet.quote:Op zondag 18 december 2022 15:06 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Oh ze hadden last van het temperatuurverschil, van de warme loods naar buiten de kou in.
Marciano zegt net, Kim D gaat gewoon door, die heeft het ook al gehaald
Een aantal deden dat in het begin, maar dat was snel over.quote:Op zondag 18 december 2022 15:07 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Als ze md trap ook meenamen. Boven is het bloedheet.
Erik doet alles in nette kleding, hij komt op tvquote:Op zondag 18 december 2022 15:14 schreef greysbones het volgende:
Ik weet niet waarop erik loopt
Maar lijken gewone schoenen?
Het klinkt heel platvoeterigquote:Op zondag 18 december 2022 15:14 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Erik doet alles in nette kleding, hij komt op tv
quote:Op zondag 18 december 2022 15:13 schreef Dotteke het volgende:
Oeps daar viel eric. Niets aan de hand zegt hij.
Drill sergeant, beetje schreeuwen en dansen met Estherquote:Op zondag 18 december 2022 15:15 schreef greysbones het volgende:
Loopt god ook nog mee
Of staat hij alleen te schreeuwen in de loods
Slecht!quote:Op zondag 18 december 2022 15:16 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Drill sergeant, beetje schreeuwen en dansen met Esther
Come onnnnnquote:Op zondag 18 december 2022 15:17 schreef D. het volgende:
Martin staat ook weer in standje overdri(j)ve(n)
Na dat fiasco van het paalhangen van Isaac denk ik dat zijn eigen training wel wat intensiever kan op sommige vlakken. Oa conditie. Ik zie hem niet rennen of lopen ofzoquote:Op zondag 18 december 2022 15:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
Slecht!
10 km lopen bedenken maar zelf niet meedoen
Als je zoiets bedenkt moet je toch ook meedoenquote:Op zondag 18 december 2022 15:18 schreef Seattle het volgende:
[..]
Na dat fiasco van het paalhangen van Isaac denk ik dat zijn eigen training wel wat intensiever kan op sommige vlakken. Oa conditie. Ik zie hem niet rennen of lopen ofzo
Ja eensquote:Op zondag 18 december 2022 15:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als je zoiets bedenkt moet je toch ook meedoen
Hij was al moe van het bedenkenquote:Op zondag 18 december 2022 15:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als je zoiets bedenkt moet je toch ook meedoen
Isaac is meer van het sporten met sportschoolapparatuur en drinken van Shakes, vermoed dat hij niet veel conditie heeftquote:Op zondag 18 december 2022 15:18 schreef Seattle het volgende:
[..]
Na dat fiasco van het paalhangen van Isaac denk ik dat zijn eigen training wel wat intensiever kan op sommige vlakken. Oa conditie. Ik zie hem niet rennen of lopen ofzo
Denk ik dus ook.quote:Op zondag 18 december 2022 15:19 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Isaac is meer van het sporten met sportschoolapparatuur en drinken van Shakes, vermoed dat hij niet veel conditie heeft
Of het echt snuiten was, weet ik niet.quote:Op zondag 18 december 2022 15:20 schreef D. het volgende:
Snoot Moraima nou even haar neus aan de binnenkant van haar trui?
Slap dat die drilsergeant niet mee doet.quote:Op zondag 18 december 2022 15:21 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Moraima heeft het beter gedaan dan Isaac en dat zegt wat
Was domme grapje...quote:Op zondag 18 december 2022 15:21 schreef Dotteke het volgende:
Mora aan het mopperen omdat Leila aan haar haren zat?
Ja, dat is haar pruik he. Ze is doodsbang dat iemand eraan gaat trekken.quote:Op zondag 18 december 2022 15:21 schreef Dotteke het volgende:
Mora aan het mopperen omdat Leila aan haar haren zat?
Afgevallen van de trap,jaquote:Op zondag 18 december 2022 15:14 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Laat Erik maar rustig aan doen, straks weer zeuren dat hij is afgevallen
Nee hoor, die bamboo kleding kan je dagen achter elkaar aan houden en gaat niet stinken volgens Erikquote:Op zondag 18 december 2022 15:26 schreef D. het volgende:
Benieuwd over Erik nog gaat douchen, en /of omkleden
Misschien even een deootjequote:Op zondag 18 december 2022 15:26 schreef D. het volgende:
Misschien moeten ze daar even over stemmenquote:Op zondag 18 december 2022 15:27 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Nee hoor, die bamboo kleding kan je dagen achter elkaar aan houden en gaat niet stinken volgens Erik
Ze moesten allemaal meedoen. Lopen, wandelen, hardlopen.quote:Op zondag 18 december 2022 15:27 schreef Loveable het volgende:
Doen ze allemaal mee of liggen/zitten sommige op hun luie reet
Behalve Isaacquote:Op zondag 18 december 2022 15:28 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Ze moesten allemaal meedoen. Lopen, wandelen, hardlopen.
Ah ok.. is ook lekker weer voor even frisse neus halen enzquote:Op zondag 18 december 2022 15:28 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Ze moesten allemaal meedoen. Lopen, wandelen, hardlopen.
woon binnenste buiten draaienquote:Op zondag 18 december 2022 15:27 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Nee hoor, die bamboo kleding kan je dagen achter elkaar aan houden en gaat niet stinken volgens Erik
Moet hij maar niet als 1 of anderequote:Op zondag 18 december 2022 15:30 schreef pingu66 het volgende:
Eric is nog steeds aan het bij komen...
Ik nietquote:Op zondag 18 december 2022 15:30 schreef Seattle het volgende:
Ik kan Bern beter hebben na zijn leuke roast.
En Berend.quote:Op zondag 18 december 2022 15:26 schreef D. het volgende:
Ik zeg ook zeker niet dat Bern leuk is haha. Ik kan hem iets beter hebben. Ieieieieiets beterquote:Op zondag 18 december 2022 15:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik niet
De roast was leuk
Bern nog steeds niet
Geen verschil meer met de Febo-mannetjes die er normaal gesproken staan...quote:
quote:Op zondag 18 december 2022 15:16 schreef Seattle het volgende:
[..]
Haha, hier kan ik dus heel vaak naar kijken. Wat zegt dat over mij?
Zij heeft ook zo'n topsportlijf (of je dat nou mooi vindt of niet bij een vrouw)quote:Op zondag 18 december 2022 14:49 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Kim D is van de vrouwen echt de meest sportieve
GJ was aardig aan het hijgenquote:Op zondag 18 december 2022 15:43 schreef spapaars het volgende:
Geloof er niets van dat GJ die 10km heeft gedaan.. zelfs Berend liep sneller en die is nog bezig.
Maar gelukkig zijn ze al de hele middag buiten aan het stoken. Dat zal toch wel een beetje opgewarmd zijn ondertussenquote:
En onze verstokte roker en drinker, Jeff was samen met Martin als eerste klaar!quote:
Vind ik nogwel meevallenquote:Op zondag 18 december 2022 15:44 schreef pingu66 het volgende:
Eigenlijk wel sneu dat Berend alles min of meer in zijn eentje doet. Vindt geen aansluiting meer met iemand van de groep.
Doet hij ook zelf, helaasquote:Op zondag 18 december 2022 15:44 schreef pingu66 het volgende:
Eigenlijk wel sneu dat Berend alles min of meer in zijn eentje doet. Vindt geen aansluiting meer met iemand van de groep.
quote:Op zondag 18 december 2022 15:44 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
En onze verstokte roker en drinker, Jeff was samen met Martin als eerste klaar!![]()
![]()
Volgens mij is Erik de enige die onderuit is gegaan, maar er werd al gewaarschuwd dat sommige plekken glad warenquote:Op zondag 18 december 2022 15:45 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
Niet op zijn plaat gegaan?
Net als Erik?
Djedi duwde hem voortquote:Op zondag 18 december 2022 15:44 schreef pingu66 het volgende:
Nope, Mattin en KimD ook.quote:Op zondag 18 december 2022 15:46 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Volgens mij is Erik de enige die onderuit is gegaan, maar er werd al gewaarschuwd dat sommige plekken glad waren
Hij gleed uit in de bocht en daar had het gevroren.quote:Op zondag 18 december 2022 15:46 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Volgens mij is Erik de enige die onderuit is gegaan, maar er werd al gewaarschuwd dat sommige plekken glad waren
Heeft ervaring met (weg)rennen namelijk iedere keer als ie een grote bek had op het schoolplein of in de kroegquote:Op zondag 18 december 2022 15:45 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
Niet op zijn plaat gegaan?
Net als Erik?
Ik heb niet het idee dat Jeff een wegrenner isquote:Op zondag 18 december 2022 15:48 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Heeft ervaring met (weg)rennen namelijk iedere keer als ie een grote bek had op het schoolplein of in de kroeg
Ik vind dat prachtigquote:Op zondag 18 december 2022 15:42 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Zij heeft ook zo'n topsportlijf (of je dat nou mooi vindt of niet bij een vrouw)
Volgens hemzelf wel als ie weer eens de grootste uitzochtquote:Op zondag 18 december 2022 15:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik heb niet het idee dat Jeff een wegrenner is
Oeps. Bijna vergeten. Bedanktquote:Op zondag 18 december 2022 15:49 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Nou dit was wel ff lekker sportief, nu maar eens kijken hoe Messi () het er van af brengt. Viva la France .
Laterssssssss
Dat was zijn sportopleidingquote:Op zondag 18 december 2022 15:50 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Volgens hemzelf wel als ie weer eens de grootste uitzocht
Nee doel op zijn harde humor tegen de verkeerde mensenquote:Op zondag 18 december 2022 15:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat was zijn sportopleiding
Daar was ie KO geslagen
Aah zoquote:Op zondag 18 december 2022 15:51 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Nee doel op zijn harde humor tegen de verkeerde mensen
quote:Op zondag 18 december 2022 15:56 schreef Sociologica het volgende:
Wat is deze ballet sessie weer slecht zeg
🇨🇵🇨🇵🇨🇵quote:
Efteling dansje. "Maar et ies alleen de guude basis"quote:Op zondag 18 december 2022 15:57 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ik vind het ook niet om aan te zien
En daar mag iedereen 1 ste kerstdag naar kijkenquote:Op zondag 18 december 2022 16:00 schreef pingu66 het volgende:
[..]
🇨🇵🇨🇵🇨🇵
[..]
Efteling dansje. "Maar et ies alleen de guude basis"
🤪quote:Op zondag 18 december 2022 16:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
En daar mag iedereen 1 ste kerstdag naar kijken
Eunice is 42 maar zou ook zomaar 12 of 62 kunnen zijnquote:Op zondag 18 december 2022 15:57 schreef freaky40 het volgende:
En dat serieuze gezicht van Eunice er dan ook bij...
K*T messiquote:Op zondag 18 december 2022 16:18 schreef greysbones het volgende:
De FEBO zal ook wel voetbal aan het kijken zijn
Tegeltjes van @FreshFruit jaquote:Op zondag 18 december 2022 16:30 schreef greysbones het volgende:
Een knutselende erik
Die tegeltjes maakt voor de kerstmarkt??
Ze hadden beter tegeltjes van FF kunnen nemen
Misschien gaat kom ook wel vrijdagquote:Op zondag 18 december 2022 16:31 schreef Deisyy het volgende:
Marciano loopt steeds vaker los rond zonder Kim W.
Dan is het wel een slimme zet van Marciano, anders is hij forever alone straks.quote:Op zondag 18 december 2022 16:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
Misschien gaat kom ook wel vrijdag![]()
Tiano sluit vrij makkelijk weer aan moet ik zeggenquote:Op zondag 18 december 2022 16:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan is het wel een slimme zet van Marciano, anders is hij forever alone straks.
Ik snap niet hoe je niet kan weten hoe oud je ouders zijn, onthoud dan hun geboortejaar. Al kan Marciano misschien niet zo goed rekenenquote:Op zondag 18 december 2022 16:33 schreef greysbones het volgende:
Marciano weet niet hoe oud zijn moeder is
Zijn vader is 75
Hij praat inderdaad gemakkelijk tegen anderen.quote:Op zondag 18 december 2022 16:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
Tiano sluit vrij makkelijk weer aan moet ik zeggen
Itt GJ
Jeff zat van de week ook te twijfelenquote:Op zondag 18 december 2022 16:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik snap niet hoe je niet kan weten hoe oud je ouders zijn, onthoud dan hun geboortejaar. Al kan Marciano misschien niet zo goed rekenen
Erik wist het volgens mij ook niet.quote:Op zondag 18 december 2022 16:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jeff zat van de week ook te twijfelen
Is een mannen dingetje?
Dat verandert ieder jaarquote:Op zondag 18 december 2022 16:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik snap niet hoe je niet kan weten hoe oud je ouders zijn, onthoud dan hun geboortejaar. Al kan Marciano misschien niet zo goed rekenen
quote:Op zondag 18 december 2022 16:59 schreef mangalie het volgende:
Wat een mateloos irritant mens die Esther![]()
Ik weet ook niet zo goed wat het voor moet stellen. Had het geluid uit maar het ziet er uit als een pan doorgekookte zooi.quote:
Screenshot van het bord waar het menu is opgeschreven?quote:Op zondag 18 december 2022 17:02 schreef engine het volgende:
[..]
Ik weet ook niet zo goed wat het voor moet stellen. Had het geluid uit maar het ziet er uit als een pan doorgekookte zooi.
Zal proberen als het weer in beeld isquote:Op zondag 18 december 2022 17:04 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Screenshot van het bord waar het menu is opgeschreven?
quote:Op zondag 18 december 2022 17:04 schreef Verida het volgende:
[..]
volgens mij een ouderwetse benaming voor een gewone krop sla.
Ja echt belachelijk. Gewoon koffer in de tuin zetten en de klok op een uurquote:Op zondag 18 december 2022 17:05 schreef ledn81 het volgende:
Djedi is wat aan het bestellen om met een envelopje erbij te geven. Die is vast voor K3 iets aan het kopen om aan hen te geven. rituals stokjes.
Raar kind. Nu al weten dat ze de 23e naar huis gaat en toch iets kopen. Op zich nog wel netjes dat ze iets voor haar medebewoners iets lijkt te kopen, maar ga lekker naar huis als je naar huis wil
Ja dat weet ik maar iemand schreef: ,"Ik SLA even over."quote:Op zondag 18 december 2022 17:04 schreef Verida het volgende:
[..]
volgens mij een ouderwetse benaming voor een gewone krop sla.
Wat mij betreft heeft ze net zoveel recht. Ze zit er net zo lang als de anderen. Eerst maar eens zien of ze echt weg gaat.quote:Op zondag 18 december 2022 17:05 schreef ledn81 het volgende:
Djedi is wat aan het bestellen om met een envelopje erbij te geven. Die is vast voor K3 iets aan het kopen om aan hen te geven. rituals stokjes.
Raar kind. Nu al weten dat ze de 23e naar huis gaat en toch iets kopen. Op zich nog wel netjes dat ze iets voor haar medebewoners iets lijkt te kopen, maar ga lekker naar huis als je naar huis wil
Tuurlijk nietquote:Op zondag 18 december 2022 17:08 schreef Seattle het volgende:
Heeft Erik al lekker gedoucht en een frisse schone bamboeslip aangetrokken?
Hij heeft de graspollen nog net niet meer aan zijn wang hangen van na zijn valpartij.quote:Op zondag 18 december 2022 17:08 schreef Seattle het volgende:
Heeft Erik al lekker gedoucht en een frisse schone bamboeslip aangetrokken?
Hij stond wel snel weer op 😉quote:Op zondag 18 december 2022 17:12 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Hij heeft de graspollen nog net niet meer aan zijn wang hangen van na zijn valpartij.
IJsbergsla ook lekker om te roerbakken/stovenquote:Op zondag 18 december 2022 16:41 schreef greysbones het volgende:
Esther wil botersla
Geen ijsbergsla
O dat viel mij niet eens op. Hopelijk krijgt hij dan niet alsnog koppijn.quote:Op zondag 18 december 2022 17:15 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Zeker! Toch stuiterde zijn hoofd even goed tegen de grond
Als ik dat zo hoor stinken er best wat mensen daar.quote:Op zondag 18 december 2022 17:22 schreef ledn81 het volgende:
Jerrold stonk heel erg zeggen Babbel en GJ. Mirthe vond dat ook niet fijn aan hem en lastig om tegen hem te vertellen.
Snap ook niet wat de 23ste daar mee te maken heeft. Ga gewoon weg als je weg wil.quote:Op zondag 18 december 2022 17:05 schreef ledn81 het volgende:
Best of both worlds waarschijnlijk. Lekker thuis met kerst met de familie en toch nog een paar kerst dingetjes en voorbereidingen meemaken in de loods. Maar juist daarom. Wegwezenquote:Op zondag 18 december 2022 17:32 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Snap ook niet wat de 23ste daar mee te maken heeft. Ga gewoon weg als je weg wil.
Ik snap dat niet hoor.. dat wil je toch niet voor je omgeving..quote:Op zondag 18 december 2022 17:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als ik dat zo hoor stinken er best wat mensen daar.
Dan moet die omgeving dat wel vertellen want zelf hebben ze dat vaak niet door.quote:Op zondag 18 december 2022 17:38 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik snap dat niet hoor.. dat wil je toch niet voor je omgeving..
Ik vind dat zo goor... is gewoon aso dat andere mensen last hebben van jouw meur...
quote:Op zondag 18 december 2022 17:41 schreef Frummelie het volgende:
Berend kan ook beter bamboe kleding bestellen volgens Erik kan je dat weken aan zonder dat het gaat meuren...
quote:Op zondag 18 december 2022 17:40 schreef engine het volgende:
[..]
Dan moet die omgeving dat wel vertellen want zelf hebben ze dat vaak niet door.
Als je zo stinkt zoals de bewoners zeggen, dat moet je toch haast jezelf ruiken met een beetje wind....quote:Op zondag 18 december 2022 17:40 schreef engine het volgende:
[..]
Dan moet die omgeving dat wel vertellen want zelf hebben ze dat vaak niet door.
Dat valt dus erg tegen. Als je constant in die geur loopt wen je er aan.quote:Op zondag 18 december 2022 17:43 schreef Frummelie het volgende:
[..]
[..]
Als je zo stinkt zoals de bewoners zeggen, dat moet je toch haast jezelf ruiken met een beetje wind....
quote:Op zondag 18 december 2022 17:50 schreef mootie het volgende:
Bep denkt dat de kijkers Gj zien als de lolbroek.
Wel lekker bezig altijd ja en behulpzaamquote:Op zondag 18 december 2022 18:03 schreef ledn81 het volgende:
Wendy is zo'n schat. Zag er vanmiddag de oudjes beetje achter de broek zitten en helpen om het menu voor de kerst op papier te zetten.
Nu zit ze weer met Berend te shoppen om hem beetje te helpen.
En ondertussen beetje breien voor Wendy's wol winkeltje tijdens de kerstmarkt
Oké, je hebt me overtuigd... maar volgens mij heeft Zoe wel eens een hint gegeven...quote:Op zondag 18 december 2022 17:52 schreef engine het volgende:
[..]
Dat valt dus erg tegen. Als je constant in die geur loopt wen je er aan.
het is kleurig, dat wel.quote:Op zondag 18 december 2022 18:17 schreef ledn81 het volgende:
Restaurant Kenzi is weer open.
Heel veel en koud als het voor je neus staat![]()
[ afbeelding ]
Dat is een boel rijstquote:Op zondag 18 december 2022 18:18 schreef engine het volgende:
Allemaal beetje prut erover![]()
[ afbeelding ]
Stevige portiesquote:
In een derde wereld land is dit wel okquote:Op zondag 18 december 2022 18:19 schreef engine het volgende:
[..]
Stevige portiesmaar ze hebben ook gesport vandaag en na de brunch niet meer gegeten. Al ziet het er weinig smakelijk uit.
quote:Op zondag 18 december 2022 18:22 schreef mangalie het volgende:
Veel rijst met groenteprut...Heel gezond volgens Kenzy en Wanda
Serieus dat vreet ik ook niet op hoor zo'n berg rijstquote:Op zondag 18 december 2022 18:22 schreef ledn81 het volgende:
Het is veel teveel rijst en geen idee wat erbij zit. Jeff flikkerde zijn portie en die van Kim direct al in de oven.
En iedereen komt de keuken in om kruiden en sausjes te halen.![]()
Als kok zou ik daar niet heel gelukkig van worden
quote:Op zondag 18 december 2022 17:41 schreef Frummelie het volgende:
Berend kan ook beter bamboe kleding bestellen volgens Erik kan je dat weken aan zonder dat het gaat meuren...
Die ontevreden smoel.quote:Op zondag 18 december 2022 18:29 schreef ledn81 het volgende:
Zitten Peppie en Kokkie weer naast elkaar. Die blouse is vast ook van Jappie
[ afbeelding ]
Jappie zit lekker tussen twee zure meiden in..quote:Op zondag 18 december 2022 18:29 schreef ledn81 het volgende:
Zitten Peppie en Kokkie weer naast elkaar. Die blouse is vast ook van Jappie
[ afbeelding ]
Hoe oud is Isaak?quote:Op zondag 18 december 2022 18:53 schreef Fritsie1960 het volgende:
Isaak zit naar die rekenmachine te kijken alsof die er zo mee kan bellen
Isaak is beetje simpel. Komt capabel over maar is niet zo heel slim. Van de week nog de eerste uitzending gekeken en met die simpele rekensom was hij bij de laatste..Verder is hij erg nep en waait met alle winden mee.quote:Op zondag 18 december 2022 18:53 schreef Fritsie1960 het volgende:
Isaak zit naar die rekenmachine te kijken alsof die er zo mee kan bellen
Ja want sommige jongeren weten niet wat een rekenmachine is. Maar die gast is oud genoeg om het wel te wetenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |