Misschien wil die dat ook welquote:Op zondag 18 december 2022 13:11 schreef engine het volgende:
Erik moet zelf anders maar manager worden.
Ja versieringen zoals pinguīns van hout en wegwijzers,verder niets gezienquote:Op zondag 18 december 2022 13:26 schreef spapaars het volgende:
Al iets getoond van de kerstmarkt waar ze schijnbaar veel tijd in steken?
Wie koopt dan wat en met welk geld?quote:Op zondag 18 december 2022 13:26 schreef spapaars het volgende:
Al iets getoond van de kerstmarkt waar ze schijnbaar veel tijd in steken?
Ik kan me zomaar voorstellen dat ze daar vooraf zelf wel aan gedacht heeft of dat iemand anders, misschien Talpa, haar daar op attent heeft gemaakt als het problemen op zou leverenquote:Op zondag 18 december 2022 13:23 schreef pingu66 het volgende:
Toch denk ik dat Esther nog wel eens in de problemen kan komen met haar uitkering nadat ze loods heeft verlaten. Aangezien het contract wat ze getekend hebben bij Talpa een soort van Arbeidsovereenkomst is, en ze betaald worden om thuis de vaste lasten te kunnen betalen (dus kan ze wel werken)
Ik heb even gegoogled, je hebt dan recht op een uitkeringquote:Op zondag 18 december 2022 13:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik kan me zomaar voorstellen dat ze daar vooraf zelf wel aan gedacht heeft of dat iemand anders, misschien Talpa, haar daar op attent heeft gemaakt als het problemen op zou leveren
Meer problemen met wat ze fysiek ineens allemaal wel aankan dansen,in paal hangen,over muurklimmen en verder alle games. In een goedkoop kut bed liggen in de meest rare houdingen op de bank zitten,gehurkt zitten etc.etc.quote:Op zondag 18 december 2022 13:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik kan me zomaar voorstellen dat ze daar vooraf zelf wel aan gedacht heeft of dat iemand anders, misschien Talpa, haar daar op attent heeft gemaakt als het problemen op zou leveren
Het gaat niet om de uitkering maar omdat ze een uitkering krijgt omdat ze fysiek niets meer kan, dat is niet wat ze laat zien in de loods.quote:Op zondag 18 december 2022 13:55 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik heb even gegoogled, je hebt dan recht op een uitkering
Is dat ook weer opgelostquote:Op zondag 18 december 2022 13:55 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik heb even gegoogled, je hebt dan recht op een uitkering
Als ze afgekeurd is wil dat nog niet zeggen dat ze helemaal niets meer kan en mag, en zo slecht zijn die bedden volgens mij niet, ze zitten er vaak met 3, 4 of 5 personen op en dat gaat helemaal goedquote:Op zondag 18 december 2022 14:01 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Meer problemen met wat ze fysiek ineens allemaal wel aankan dansen,in paal hangen,over muurklimmen en verder alle games. In een goedkoop kut bed liggen in de meest rare houdingen op de bank zitten,gehurkt zitten etc.etc.
hoe heeft zij de loods verlaten`?quote:Op zondag 18 december 2022 13:23 schreef pingu66 het volgende:
Toch denk ik dat Esther nog wel eens in de problemen kan komen met haar uitkering nadat ze loods heeft verlaten. Aangezien het contract wat ze getekend hebben bij Talpa een soort van Arbeidsovereenkomst is, en ze betaald worden om thuis de vaste lasten te kunnen betalen (dus kan ze wel werken)
Esther is niet wegquote:Op zondag 18 december 2022 14:13 schreef mario390 het volgende:
[..]
hoe heeft zij de loods verlaten`?
Inderdaad, fruithapjes voor al de kleutersquote:Op zondag 18 december 2022 14:15 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Lijkt een beetje op een KDV
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |