Noppe, alleen in 1999 zie ik. Overigens Bim Bam een terechte nummer 1174 in de snob2000, had briljante nummers die Van Duin.quote:
quote:Op vrijdag 23 december 2022 21:38 schreef peaceman het volgende:
Op de eerste plek en 24 keer genoemdJeetje!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik de lyrics ook een beetje kinderlijk geschreven vind.quote:Op vrijdag 23 december 2022 22:30 schreef PzKpfw het volgende:
Mensen die maar blijven stemmen op Mr. Brightside van The Killers terwijl Human een veel beter nummer is
quote:Op vrijdag 23 december 2022 21:23 schreef peaceman het volgende:
Ook opvallend: Zowel Avond als Fix You zijn niet genoemd!
quote:
Ik vond dat wel een heel vreemde eend tussen Bram Tchaikovsky en the Comsat Angels....quote:Op vrijdag 23 december 2022 22:21 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Noppe, alleen in 1999 zie ik. Overigens Bim Bam een terechte nummer 1174 in de snob2000, had briljante nummers die Van Duin.
De snoblijst vergt heel wat incasseringsvermogen qua afwisseling. Is de top2000 eentonige muziek bij.quote:Op zaterdag 24 december 2022 00:21 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik vond dat wel een heel vreemde eend tussen Bram Tchaikovsky en the Comsat Angels....
Dit zijn de momenten om nog slaap te pakken, had meer van je verwachtquote:Op zaterdag 24 december 2022 07:05 schreef PippenScottie het volgende:
Ik ben veel te vroeg wakker. Zo hou ik natuurlijk nooit een week Top 2000 vol.
Dan blijven er nog 22 over die niet in de lijst staan, dus dat zou goed kunnen.quote:Op zaterdag 24 december 2022 08:35 schreef Cee het volgende:
Welke liedjes zal hij dit keer in de mix gooien? Ik denk in elk geval:
BohRap
Noodgeval
Don’t stop (Fleetwood Mac)
Multicolourquote:Op zaterdag 24 december 2022 08:35 schreef Cee het volgende:
Welke liedjes zal hij dit keer in de mix gooien? Ik denk in elk geval:
BohRap
Noodgeval
Don’t stop (Fleetwood Mac)
Gelachen.quote:Op zaterdag 24 december 2022 08:32 schreef TommyL0204 het volgende:
Ik snap het hoor. Zelf ook wakker gelegen. Ik bedoel, hét media hoogtepunt van het jaar, de opening van Bart Arens, wil je echt niet missen. De rest van die hele top (2000?) kan me verder gestolen worden
Hij is er, compleet met MJ-jasje en gecoiffeerd haar.quote:Op zaterdag 24 december 2022 09:04 schreef Poppejans het volgende:
Zou Bart er echt weer staan, achter zn keyboardje.
Ik vond dat echt zo tenenkrommend dat ik er keihard om moest lachen
Uniek tv moment.quote:Op zaterdag 24 december 2022 09:07 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Hij is er, compleet met MJ-jasje en gecoiffeerd haar.
quote:Op vrijdag 23 december 2022 21:37 schreef peaceman het volgende:
Op de 2e plaats en 16 keer genoemdDe terechte nummer 1.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goed werk weer, @peaceman!
Dat zou helemaal goede tv opleveren. Maar ik spaar mijn suzan en freek haat even op voor de 13 noteringen die we straks moeten aanhorenquote:Op zaterdag 24 december 2022 09:22 schreef Cee het volgende:
[..]
Daar valt niet op te mixen al zou je S&F zelf in een blender stoppen.
Thanks. Kunnen we wellicht een linkje in de OP krijgen?quote:Op zaterdag 24 december 2022 09:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De terechte nummer 1.
Gied werk weer, @:Peaceman!
13 is niet voor niks een ongeluksgetal…quote:Op zaterdag 24 december 2022 09:31 schreef alopio het volgende:
[..]
Dat zou helemaal goede tv opleveren. Maar ik spaar mijn suzan en freek haat even op voor de 13 noteringen die we straks moeten aanhoren
Wapenstilstand in Oekraïne.quote:
Van dat gejengel van Bartcore valt iedereen stil.quote:Op zaterdag 24 december 2022 09:35 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Wapenstilstand in Oekraïne.
Soldaten klimmen uit hun loopgraven en vallen huilend in elkaars armen als Bart Arens ™ begint te spelen.
Putin pinkt een traantje weg, Nederland wordt wereldkampioen. Etc..quote:Op zaterdag 24 december 2022 09:35 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Wapenstilstand in Oekraïne.
Soldaten klimmen uit hun loopgraven en vallen huilend in elkaars armen als Bart Arens ™ begint te spelen.
Ah. Ik ga mijn Tinder-reikwijdte onmiddellijk naar beneden bijstellen.quote:Op vrijdag 23 december 2022 21:59 schreef asco het volgende:
[..]
Boven de 60 wordt het voor de meesten wel een moeilijk verhaal...
Wat nou Da Mart... Het begon allemaal met Da Bartquote:Op zaterdag 24 december 2022 09:35 schreef PippenScottie het volgende:
Opmerkelijk dat deze (even epische als iconische):quote:Op zaterdag 24 december 2022 09:31 schreef peaceman het volgende:
[..]
Thanks. Kunnen we wellicht een linkje in de OP krijgen?
bij ons niet de hoogst genoteerde van Talk Talk is.quote:Living In Another World
Het is bijna alsof wij in… een andere wereld levenquote:Op zaterdag 24 december 2022 10:00 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Opmerkelijk dat deze (even epische als iconische):
[..]
bij ons niet de hoogst genoteerde van Talk Talk is.
Ach ja, het leven... je hebt het zelf in de hand.quote:Op zaterdag 24 december 2022 10:01 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Het is bijna alsof wij in… een andere wereld leven
Hier heb ik gemengde gevoelens bij.quote:Op zaterdag 24 december 2022 10:04 schreef Fred_B het volgende:
Een beetje respect voor Bart hè. Hij is al sinds februari met die mix bezig.
Zijne Keizerlijke Bartisticiteit.quote:Op zaterdag 24 december 2022 10:09 schreef TommyL0204 het volgende:
Ach, ik vond het vorig jaar oprecht wel tof gedaan. Maar ze hemelen nu wel erg op.. dat zijne Heilige Bart uit den hemel neer daalde om zijn fluwelen toetsen te toucheren
Das waar. Na de opening ga ik slapenquote:Op zaterdag 24 december 2022 10:24 schreef asco het volgende:
[..]
Ja en als je dan een paar uurtjes luistert wordt het al gauw vroeg.
Als jij zoveel tijd over hebt, ga je gangquote:Op zaterdag 24 december 2022 11:22 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
We wilden net even de lijst plaat voor plaat doornemen.
Mancave uitmesten (wellicht stel ik dit uit)quote:Op zaterdag 24 december 2022 11:29 schreef PippenScottie het volgende:
Wat zijn de plannen voor vandaag?
Ik heb vanochtend nog last minute wat boodschappen gedaan. Net arretjescake gemaakt. Gegeten, ga zo stofzuigen en dan een stuk hardlopen en dan cadeaus inpakken en dan een serie kijken en dan weer wat eten en serie kijken en wachten op Saint Bart.quote:Op zaterdag 24 december 2022 11:29 schreef PippenScottie het volgende:
Ik wil zo nog wat kerstkaarten rond brengen in de buurt, mijn zwager komt vanavond eten en dit wordt dan de eerste van drie flinke maaltijden.
Vanavond kijken we met de Pippies Home Alone 2 (Go Trump) en daarna begin ik met drinken zodat ik een mild delier heb als Bart Arens ™ begint aan de grote Bart Arens ™ show.
Ik snap dat het vaak lastig is om hier onderuit te komen maar ik vraag me vaak af waarom mensen elkaar die verplichtingen aandoen. Sterkte in elk geval en we houden een plaatsje voor je bezet als je terugkomt!quote:Op zaterdag 24 december 2022 11:33 schreef datismijnmening het volgende:
Vandaag kerstavond bij mijn vader en Cruella
Is het zo erg?quote:Op zaterdag 24 december 2022 11:33 schreef datismijnmening het volgende:
Vandaag kerstavond bij mijn vader en Cruella
Je kunt het vast terugluisteren!quote:Op zaterdag 24 december 2022 12:21 schreef ok01 het volgende:
Ik ga vanavond naar de nachtmis (ben niet katholiek, maar mijn vader wel) dus zal de veels te dramatische opening van Arens helaas moeten missen
Ook zin in! Zo veel beter dan de Tiesto (hier zijn ze het in Qatar niet mee eens) die morgenochtend komt. Hoop sowieso dat ik op tijd terug ben van de avondmis voor de mashup show van Bart...quote:
Je kan bij alle liedjes God vervangen door Bart. Dan ben je er toch een beetje bij.quote:Op zaterdag 24 december 2022 12:21 schreef ok01 het volgende:
Ik ga vanavond naar de nachtmis (ben niet katholiek, maar mijn vader wel) dus zal de veels te dramatische opening van Arens helaas moeten missen
Ach ja je probeert toch een beetje contact te houden met je familie.quote:Op zaterdag 24 december 2022 12:14 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik snap dat het vaak lastig is om hier onderuit te komen maar ik vraag me vaak af waarom mensen elkaar die verplichtingen aandoen. Sterkte in elk geval en we houden een plaatsje voor je bezet als je terugkomt!
Ze zou wel het liefst een bontmantel van onze hond maken jaquote:Op zaterdag 24 december 2022 12:20 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Is het zo erg?![]()
Dode puppies en alles?
Ik voel de spirit van 'waarom zou je dat remixen?' al in mijquote:Op zaterdag 24 december 2022 12:28 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Je kan bij alle liedjes God vervangen door Bart. Dan ben je er toch een beetje bij.
Ere zij Bart, in de mensen een welbehagen!
Werken werken werken, dan daarna bij vrienden wat eten. Als ik nog puf heb pak ik het begin van de lijst mee, anders wordt het pas morgen ochtend rond 09:00 dat ik startquote:Op zaterdag 24 december 2022 11:29 schreef PippenScottie het volgende:
Ik wil zo nog wat kerstkaarten rond brengen in de buurt, mijn zwager komt vanavond eten en dit wordt dan de eerste van drie flinke maaltijden.
Vanavond kijken we met de Pippies Home Alone 2 (Go Trump) en daarna begin ik met drinken zodat ik een mild delier heb als Bart Arens ™ begint aan de grote Bart Arens ™ show.
Spoiler: alopio is de halve nacht op fok vannachtquote:Op zaterdag 24 december 2022 12:31 schreef alopio het volgende:
[..]
Werken werken werken, dan daarna bij vrienden wat eten. Als ik nog puf heb pak ik het begin van de lijst mee, anders wordt het pas morgen ochtend rond 09:00 dat ik start
Mashup van Frank & Al & David. It Was A Very Good Year Of The Cat Peoplequote:Op zaterdag 24 december 2022 12:30 schreef Tussle266 het volgende:
Misschien moeten we volgend jaar zo’n mash-up erin stemmen. Wie is die Frank Sinatra nu helemaal!
Is die van ZKH Bartcore?quote:Op zaterdag 24 december 2022 12:35 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Mashup van Frank & Al & David. It Was A Very Good Year Of The Cat People
Laat staan die Bart Garfunkel!quote:Op zaterdag 24 december 2022 12:30 schreef Tussle266 het volgende:
Misschien moeten we volgend jaar zo’n mash-up erin stemmen. Wie is die Frank Sinatra nu helemaal!
Ik zal eraan denken als we hem vanavond spelen tijdens de kerstnachtdienst 😂quote:Op zaterdag 24 december 2022 12:28 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Je kan bij alle liedjes God vervangen door Bart. Dan ben je er toch een beetje bij.
Ere zij Bart, in de mensen een welbehagen!
Jaaaaaaaaaquote:Op zaterdag 24 december 2022 12:30 schreef Tussle266 het volgende:
De mash-up die ik niet wist die ik nodig hadquote:
Pa helpen met :quote:Op zaterdag 24 december 2022 11:29 schreef PippenScottie het volgende:
...
Spullen inpakken en naar mijn ouders gaan, verder niks.quote:Op zaterdag 24 december 2022 11:29 schreef PippenScottie het volgende:
Ik las dit als 1 zin en was even heel verward.quote:Op zaterdag 24 december 2022 14:01 schreef Sabata het volgende:
[..]
Pa helpen met :
- zijn gepatenteerde stoofvleesmix voor morgen
- uitwerken van een setlijst voor het zangkoor waar hij accordeon speelt (hij zou de computer het liefst laten verhongeren maar goed)
Zo'n computer verdient ook wel een beetje stoofvleesmix met kerst, jaquote:Op zaterdag 24 december 2022 15:14 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik las dit als 1 zin en was even heel verward.
Mission accomplished dusquote:Op zaterdag 24 december 2022 15:14 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik las dit als 1 zin en was even heel verward.
Maar de bingolijst is af toch?quote:Op zaterdag 24 december 2022 16:15 schreef hhh38 het volgende:
Ik had juist zin in kerst met de familie, maar ik ben mijn kerstcadeautjes vergeten dus nu haat ik mijn leven
Ik dacht Van Someren.quote:Op zaterdag 24 december 2022 16:20 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Vanmiddag even langs geweest bij de ouders, die zich net voor mijn komst hadden zitten ergeren aan een langdradig janknummer bij de Top 4000. Alsof het de eerste keer was dat ze het hoorden. Ze luisteren elk jaar beide lijsten.
Maargoed, was uiteraard Fool's Overture.
Daar ergeren ze zich sowieso aan. Ze luisteren Radio 10, maar om 4 uur smiddags gaat de eigen playlist aanquote:
Je hebt je ouders goed opgevoed...quote:Op zaterdag 24 december 2022 16:24 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Daar ergeren ze zich sowieso aan. Ze luisteren Radio 10, maar om 4 uur smiddags gaat de eigen playlist aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |