Twee keer "die" in één zin staat lelijk.quote:Op zondag 18 december 2022 12:57 schreef Sked het volgende:
Die Pelé kan wel inpakken als Messi vanavond met die beker staat.
Sorry, ik zal her in het vervolg aan denken.quote:Op zondag 18 december 2022 13:19 schreef tong80 het volgende:
[..]
Twee keer "die" in één zin staat lelijk.
Graziano Pellè, beste eyecandy in de eredivisie.quote:Op zondag 18 december 2022 12:59 schreef Mortaxx het volgende:
Pele was toch gewoon een erg matige spits die bij Feyenoord wat leek omdat de Eredivisie gewoon van belabberd niveau is
Gevoelstemperatuur -6,7 C. Maar vanaf morgen dus warmer.quote:Op zondag 18 december 2022 12:51 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik dacht dat het juist warmer zou worden, maar het lijkt hier wel de Noordpool.
Beetje een ajax hoofd wel.quote:Op zondag 18 december 2022 13:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Graziano Pellè, beste eyecandy in de eredivisie.
Dit blijft ook wel een klassieker.quote:
Pelé bedoel jequote:Op zondag 18 december 2022 15:37 schreef KingRoland het volgende:
Pele zit wel in mijn top 3 meest overrated spelers
Beide landen boeide mij geen donder en heb derhalve geeneens gekeken.quote:Op zondag 18 december 2022 19:24 schreef tong80 het volgende:
Ik ben verdrietig. Na de WK-finale is het stil in deze VBL slowchat. Wat een treurnis. Geen woorden voor. Ik ga azijn drinken en bitterkoekjes eten.
Dit kan nietquote:Op zondag 18 december 2022 19:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Beide landen boeide mij geen donder en heb derhalve geeneens gekeken.
Wellicht verdien ik een vbl-ban
Het was echt een leuke finale.quote:Op zondag 18 december 2022 19:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik denk dat die wel gegeven kon worden. Het was verder gewoon een aanvallende wedstrijd, in tegenstelling tot de meeste finales. De winnaar maakte mij niks uit.quote:Op zondag 18 december 2022 19:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Blij dat ik goedkope strafschop zoveel van wat ik lees voor messi heb mogen missen.
Zo dan.quote:Op zondag 18 december 2022 19:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Deze was weer goed bij de strafschoppen.quote:Op zondag 18 december 2022 19:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Blij dat ik goedkope strafschop zoveel van wat ik lees voor messi heb mogen missen.
Goede actie, je moet die landen raken waar het ze pijn doet.quote:Op zondag 18 december 2022 19:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Prachtigquote:Op zondag 18 december 2022 20:11 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Deze was weer goed bij de strafschoppen.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |