Zekerquote:
thxquote:Op zondag 18 december 2022 10:08 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Nee, je moet het gewoon uitzieken, net als @:tonja. Beterschap 🍏
Erg veel last of een zware griep?quote:Op zondag 18 december 2022 13:24 schreef D. het volgende:
[..]
*mompelt iets over onkruid, en hoe dat niet vergaat
thx
Hoe smaken ze?quote:
Oliebollenquote:
Van een zware griep kun je ook veel last hebbenquote:Op zondag 18 december 2022 13:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Erg veel last of een zware griep?
Benzema is ook wel een naar mannetje hequote:
Dat ie geen gehoor geeft aan de min. President ?quote:Op zondag 18 december 2022 14:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Benzema is ook wel een naar mannetje he
T is een optelsom wel bij hemquote:Op zondag 18 december 2022 14:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat ie geen gehoor geeft aan de min. President ?
Ik kan het me wel voorstellen... sws moet Argentinië winnen... of beter gezegd Messi..quote:Op zondag 18 december 2022 14:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
T is een optelsom wel bij hem
Maar nu niet aanwezig zijn is gewoon triest.
Oh, dit was al lang voor het WK zo dat ik het een enorme klootzak vond. Snap niet dat ze hem ooit hebben gehaald bij het franse teamquote:Op zondag 18 december 2022 14:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik kan het me wel voorstellen... sws moet Argentinië winnen... of beter gezegd Messi..
Daar is ie sinds kort pas weer terug ... maar geloof niet dat de sfeer in die nationale selectie erg aangenaam is ...quote:Op zondag 18 december 2022 14:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Oh, dit was al lang voor het WK zo dat ik het een enorme klootzak vond. Snap niet dat ze hem ooit hebben gehaald bij het franse team
Met iemand als hem erbij? Dat kan nietquote:Op zondag 18 december 2022 15:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Daar is ie sinds kort pas weer terug ... maar geloof niet dat de sfeer in die nationale selectie erg aangenaam is ...
Goed dat je het zegt ik dacht dat het pas om 8 uur zou zijnquote:
Ja het is een beetje van de regen in de drup maar ik kan echt niet goed tegen dit koude weerquote:Op zondag 18 december 2022 15:50 schreef Deisyy het volgende:
Ik haat dat ijzel, maar had liever het weer van afgelopen week dan de regen die ze voor komende week opgeven
Gisteren was het koud, maar omdat de zon scheen wel even lekker.quote:Op zondag 18 december 2022 15:54 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja het is een beetje van de regen in de drup maar ik kan echt niet goed tegen dit koude weer
Kom gewoon de deur niet meer uit als het even niet hoeft zo
Welk soepie hebbie?quote:Op zondag 18 december 2022 15:55 schreef pullup het volgende:
Maar goed![]()
Even soepie eten en voetballen kijken
Rode linzenquote:
thnxquote:
Goede winterkostquote:
Van 2 slechte is dit de minst slechtequote:
Jaquote:Op zondag 18 december 2022 16:15 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Van 2 slechte is dit de minst slechte
Snap ik ook geen bal van. Meestal word je er mee doodgegooid de laatste jaren en nu lijkt dat niet te bestaanquote:
omdat Messi ... je weet wel ...quote:Op zondag 18 december 2022 16:23 schreef pullup het volgende:
[..]
Snap ik ook geen bal van. Meestal word je er mee doodgegooid de laatste jaren en nu lijkt dat niet te bestaan
En omdat Argentinië, ik geloof inmiddels wel in afgesproken werk.quote:
Ik spuug mijn soep uitquote:
quote:Op zondag 18 december 2022 16:24 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik spuug mijn soep uit
Richting Messi
De vermicelli langs je beeldschermquote:Op zondag 18 december 2022 16:24 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik spuug mijn soep uit
Richting Messi
Join de club... Wij hebben een drankje genomen en pullup krabbelt momenteel de linzen van zijn beeldschermquote:
Het was het waardquote:Op zondag 18 december 2022 16:29 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Join de club... Wij hebben een drankje genomen en pullup krabbelt momenteel de linzen van zijn beeldscherm
Ik eet zo wel een extra pannenkoek uit frustratiequote:Op zondag 18 december 2022 16:29 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Join de club... Wij hebben een drankje genomen en pullup krabbelt momenteel de linzen van zijn beeldscherm
Dat wel ..quote:Op zondag 18 december 2022 16:37 schreef pullup het volgende:
Het was wel een mooie goal, kan je niks van zeggen
Eigenlijk zijn wij de echte kampioen.quote:Op zondag 18 december 2022 16:38 schreef Deisyy het volgende:
Wij hadden makkelijk van Frankrijk kunnen winnen
Het was dan ook 2-4 vannachtquote:Op zondag 18 december 2022 16:38 schreef Deisyy het volgende:
Wij hadden makkelijk van Frankrijk kunnen winnen
Morgen rondvaart door de grachtenquote:Op zondag 18 december 2022 16:41 schreef aloa het volgende:
[..]
Eigenlijk zijn wij de echte kampioen.
Kunnen we van Gaal vandaag geen zwemtocht door de grachten laten doen?quote:
A la van der Weijden een Elfstedentocht zwemmen misschien een leuk idee?quote:Op zondag 18 december 2022 16:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kunnen we van Gaal vandaag geen zwemtocht door de grachten laten doen?
Hopen dat ze straks echt kunnen feesten,quote:Op zondag 18 december 2022 16:53 schreef engine het volgende:
Die Argentijnen doen alsof ze al kampioen zijn. Hoop dat Frankrijk dat feestje nog even af pakt.
ja er waren inderdaad nog al wat gegadigdenquote:
Dat zou toch prachtig zijn ..minuut 89, 90 en 91 en dan eindigen met een jankende Messiquote:Op zondag 18 december 2022 16:53 schreef engine het volgende:
Die Argentijnen doen alsof ze al kampioen zijn. Hoop dat Frankrijk dat feestje nog even af pakt.
Zou ik voor tekenenquote:Op zondag 18 december 2022 16:54 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Dat zou toch prachtig zijn ..minuut 89 en 91 en dan eindigen met een jankende Messi![]()
Daar moeten ze eens kaarten voor uitdelen...jankmuilenquote:Op zondag 18 december 2022 16:53 schreef chufi het volgende:
Ze staan 2 0 voor , maar toch blijven ze zeiken tegen de schijts
Dan was de wedstrijd nu al gestaakt, beide teams waren genoeg spelers kwijtgeraakt met rood.quote:Op zondag 18 december 2022 16:55 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Daar moeten ze eens kaarten voor uitdelen...jankmuilen
zo werd dat niks vor frankrijkquote:Op zondag 18 december 2022 16:53 schreef chufi het volgende:
Ze staan 2 0 voor , maar toch blijven ze zeiken tegen de schijts
echt nietquote:Op zondag 18 december 2022 17:09 schreef mario390 het volgende:
[..]
zo werd dat niks vor frankrijk
de elfer is wel terecht gewezen
quote:Op zondag 18 december 2022 17:09 schreef mario390 het volgende:
[..]
zo werd dat niks vor frankrijk
de elfer is wel terecht gewezen
Die sind alle corruptquote:Op zondag 18 december 2022 17:14 schreef mario390 het volgende:
[..]
de schiri heeft dat foul precies gezien
en onze schiedsr. expert zei ook de moet
hij geven
Dat is bevel van de baas van PSGquote:Op zondag 18 december 2022 17:15 schreef mario390 het volgende:
de schirii kann helemal niks
dat frankrijk zo schlecht spelt
Nee die Argentijnen horen voor te staanquote:Op zondag 18 december 2022 17:15 schreef mario390 het volgende:
de schirii kann helemal niks
dat frankrijk zo schlecht spelt
Wat dan?quote:
Zlatan heeft gezegd dat vooraf afgesproken is dat Messi het WK moet winnen.quote:
Ah okquote:Op zondag 18 december 2022 17:22 schreef engine het volgende:
[..]
Zlatan heeft gezegd dat vooraf afgesproken is dat Messi het WK moet winnen.
Ja valt erg tegen ook.quote:Op zondag 18 december 2022 17:25 schreef pullup het volgende:
Maar ja die Fransen spelen ook wel een beetje als Nederland met een paar valiumpjes op
Kloptquote:Op zondag 18 december 2022 17:26 schreef mario390 het volgende:
ik weet wel dat julie boos zijn op argentinie maar
dat frankrijk zo schlecht spelt is weer en
ander ding
Hier eergisteren aan de overkant... siervuurwerk en geluidmakend spul ... ff 5 min..quote:Op zondag 18 december 2022 17:37 schreef aloa het volgende:
[..]![]()
Stak een ergens een paar enorme potten af
Verder eigenlijk weinig vuurwerk deze december...quote:Op zondag 18 december 2022 17:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Hier eergisteren aan de overkant... siervuurwerk en geluidmakend spul ... ff 5 min..
Gaat het wel, moeten we alvast een cardiologisch unit voor je klaarzetten?quote:
En nog een kwartslag de andere kant op en we hebben boerenquote:Op zondag 18 december 2022 17:52 schreef oma-Nijn het volgende:
Als al die Franse supporters gaan liggen hebben we wel Nederlandse vlaggen
Dat zei SF ookquote:Op zondag 18 december 2022 17:53 schreef pullup het volgende:
[..]
En nog een kwartslag de andere kant op en we hebben boeren
Genoeg reden om te juichen!quote:Op zondag 18 december 2022 17:52 schreef oma-Nijn het volgende:
Als al die Franse supporters gaan liggen hebben we wel Nederlandse vlaggen
Als die Fransen maar winnenquote:Op zondag 18 december 2022 17:55 schreef engine het volgende:
Ik ben vergeten de finale te voorspellenhet is dat het nu op staat maar verder boeit het me eigenlijk niet meer.
Eigenlijk vooral als de Argentijnen maar verliezenquote:
Dit ja. Die Fransen hoeven van mij ook niet te winnenquote:Op zondag 18 december 2022 17:57 schreef engine het volgende:
[..]
Eigenlijk vooral als de Argentijnen maar verliezen
Ja, dat....mijn glas is leeg..maar moet wachtenquote:Op zondag 18 december 2022 17:57 schreef engine het volgende:
[..]
Eigenlijk vooral als de Argentijnen maar verliezen
Ja dan is het wel klaarquote:Op zondag 18 december 2022 18:33 schreef oma-Nijn het volgende:
Zodra er afgefloten wordt...ga ik schakelen.
Ik verdraag echt geen juichende Messi
Mijn Baileys is alweer opquote:
Nahh penalty killer in Argentijns doel.. doe maar nietquote:
Jahquote:
Liever de argentijnen dan de fransen, kunnen we tenminste boasten dat we ook niet binnen reguliere speeltijd van de wereldkamioen verloren hebben.quote:Op zondag 18 december 2022 18:35 schreef Deisyy het volgende:
Die vieze Argentijnen krijgen het in ieder geval niet cadeau
Dat snapten we hoor....quote:Op zondag 18 december 2022 18:41 schreef oma-Nijn het volgende:
Oh, en ik bedoelde mijn glas ..niet de fles
Maar gebeurd wel denk ikquote:Op zondag 18 december 2022 18:39 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Nahh penalty killer in Argentijns doel.. doe maar niet
We zullen jou even boastenquote:Op zondag 18 december 2022 18:41 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Liever de argentijnen dan de fransen, kunnen we tenminste boasten dat we ook niet binnen reguliere speeltijd van de wereldkamioen verloren hebben.
Ik vind dit net zo spannend als tegen Nederlandquote:
quote:
Ja..gelukkig hadden we niet gewedquote:
quote:Op zondag 18 december 2022 18:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind dit net zo spannend als tegen Nederland
Ik gun het de Fransen en Decamps gewoon niet, maakt me niet uit dat de Argentijnen gemene klootzakken zijn,hoort bij het spelletje.quote:
Ik wed nooit met dit soort dingen, ook al heb ik t vaak wel goedquote:Op zondag 18 december 2022 18:45 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ja..gelukkig hadden we niet gewed
Neuh, gekkiequote:Op zondag 18 december 2022 18:41 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Liever de argentijnen dan de fransen, kunnen we tenminste boasten dat we ook niet binnen reguliere speeltijd van de wereldkamioen verloren hebben.
Maar je gunt het Messi dus welquote:Op zondag 18 december 2022 18:45 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik gun het de Fransen en Decamps gewoon niet, maakt me niet uit dat de Argentijnen gemene klootzakken zijn,hoort bij het spelletje.
bij strafschoppen einde tellen ze niet tochquote:Op zondag 18 december 2022 18:43 schreef mario390 het volgende:
met de goalgetter tipps messi, mbappe gaat het bij
onze spel hin en her , 8 mbappe vs 7 messi
Gemiste kansquote:Op zondag 18 december 2022 18:46 schreef Loveable het volgende:
[..]
Ik wed nooit met dit soort dingen, ook al heb ik t vaak wel goed
Kiezen uit 2 kwaden, heb ik liever dat de Messi/Ronaldo discussie bezweerd word, dan dat de Fransen het derde land word dat twee keer achterelkaar wereldkampioen wordt.quote:
Kssst!quote:Op zondag 18 december 2022 18:49 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Kiezen uit 2 kwaden, heb ik liever dat de Messi/Ronaldo discussie bezweerd word, dan dat de Fransen het derde land word dat twee keer achterelkaar wereldkampioen wordt.
ze tellen helaas welquote:Op zondag 18 december 2022 18:51 schreef engine het volgende:
Die Argentijnen schieten die penalty's ook echt waardeloos in zeg.
quote:Op zondag 18 december 2022 18:47 schreef chufi het volgende:
[..]
bij strafschoppen einde tellen ze niet toch
Zo is dat. Was toch al beetje klaar met dit WK. Op naar boeiendere zakenquote:Op zondag 18 december 2022 18:55 schreef chufi het volgende:
jammer maar helaas.. zo schaatsen en darts
Mwoah, het heeft in en na de tweede helft geholpen, als Diedier die ingreep niet gedaan had, had Frankrijk ws met 5-0 om de oren gehad.quote:Op zondag 18 december 2022 18:58 schreef mario390 het volgende:
hoezo doet deze idiot giroud heruit ?
quote:
Das vast een andere Milla dan waar ik ooit kaartjes Ajax - Real van kreeg ...quote:Op zondag 18 december 2022 19:11 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Messi en Ronaldo kunnen met pensioen, alhoewel ik van Ronaldo wel verwacht om in 2030 nog wel een penalty zie proberen te nemen om het record van Milla te verbreken.
Ohja het is tegen woordig Miller.quote:Op zondag 18 december 2022 19:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Das vast een andere Milla dan waar ik ooit kaartjes Ajax - Real van kreeg ...
We hebben verloren?quote:Op zondag 18 december 2022 19:15 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
We hebben niet verloren van de wereldkampioen, maar zeg nou zelf, wat kan ik daar maar aan doen?
Jaja ik weet wie je bedoelt ...quote:Op zondag 18 december 2022 19:16 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ohja het is tegen woordig Miller.
Ja hoorquote:Op zondag 18 december 2022 19:19 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Je mag als supporter toch wel meejuichen en -rekenen?
2 keer vannacht tochquote:Op zondag 18 december 2022 19:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee hoor afgelopen hebben we al gewonnen toch Marc
Waarom dat?quote:
Daarom... maar ik nietquote:Op zondag 18 december 2022 19:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Waarom dat?
Dit is zoals we het willen toch?
Wat vind je de grootste tegenvaller? Als je er 1 zou moeten uitkiezen ........?quote:
Dat geloof ik dus niet, dat ze het gemanipuleerd hebben om Messi kampioen te krijgenquote:Op zondag 18 december 2022 19:44 schreef chufi het volgende:
Die mantel van Messi nu ... de kers op de taart die al een gebakken was voor het toernooi begon ...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
Alle penalties die gegeven zijn waren heel discutabel en zelfs vandaag hadden er meerdere spelers dubbel geel mogen ontvangen ... maar nee niente nada ...quote:Op zondag 18 december 2022 19:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat geloof ik dus niet, dat ze het gemanipuleerd hebben om Messi kampioen te krijgen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 18 december 2022 19:49 schreef Treehut362 het volgende:
werkt gelukkig nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 18 december 2022 19:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Alle penalties die gegeven zijn waren heel discutabel en zelfs vandaag hadden er meerdere spelers dubbel geel mogen ontvangen ... maar nee niente nada ...Heel vreemd idd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Neigt echt naar corruptie.
quote:
SPOILER: en deze?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
Ja .. maar Qatar doet daar niet echt aan toch ...quote:Op zondag 18 december 2022 19:58 schreef aloa het volgende:
[..]
Heel vreemd idd.
quote:Op zondag 18 december 2022 19:58 schreef Treehut362 het volgende:
[..]dat is wat andersSPOILER: en deze?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat er daar een hoop corruptie zit geloof ik dan weer welquote:Op zondag 18 december 2022 19:58 schreef aloa het volgende:
[..]
Heel vreemd idd.
quote:
SPOILER: Lionel_MessiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
3. Ambient modern
Het is glad buiten.quote:
Daar juich ik niet voor. Au contraire, mon ami.quote:
Nu WK speertje werpen!quote:
Absoluut niet neequote:Op zondag 18 december 2022 20:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja .. maar Qatar doet daar niet echt aan toch ...
Niet best...quote:Op zondag 18 december 2022 20:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat er daar een hoop corruptie zit geloof ik dan weer wel
Wat legt ie uit?quote:Op zondag 18 december 2022 20:10 schreef Treehut362 het volgende:
Marc de Jong van Buienradar legt uit.
Zijn de rechten voor het WK Figureninhetzandpissen en EK Vierkantemilimeterzeiken dit jaar ook bij de NPO?quote:
Net zomin als Nederland.quote:Op zondag 18 december 2022 20:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja .. maar Qatar doet daar niet echt aan toch ...
Nee daar zul je helaas een streamingdienst voor moeten aanschaffenquote:Op zondag 18 december 2022 20:13 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Zijn de rechten voor het WK Figureninhetzandpissen en EK Vierkantemilimeterzeiken dit jaar ook bij de NPO?
Ben nog steeds op zoek naar een goeie IPTV-server.quote:Op zondag 18 december 2022 20:14 schreef engine het volgende:
[..]
Nee daar zul je helaas een streamingdienst voor moeten aanschaffen
Botbreukenquote:
Mwah, het niveau van Quatar haalt NL voorlopig nog niet hoor.quote:
Met hun maatjes van het Brusselse Takspoetcrematorium.quote:Op zondag 18 december 2022 20:26 schreef marcb1974 het volgende:
M
[..]
Mwah, het niveau van Quatar haalt NL voorlopig nog niet hoor.
Al zijn de Jonge en misschien ook wel rutte wel hard onderweg.
Nu is Quatar nog boos op Belgie ookquote:Op zondag 18 december 2022 20:38 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Met hun maatjes van het Brusselse Takspoetcrematorium.
@Koen66 had een tijdje terug een proefabo ...quote:Op zondag 18 december 2022 20:15 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ben nog steeds op zoek naar een goeie IPTV-server.
Dit is het moment voor een rollatorquote:Op zondag 18 december 2022 20:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja levensgevaarlijk idd... net ff op en neer naar de super ... maar ik ben staande gebleven
wel met winterbandjes danquote:Op zondag 18 december 2022 21:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dit is het moment voor een rollator
Dan doe ik het: ":wat een malloot"quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |