Zekerquote:
thxquote:Op zondag 18 december 2022 10:08 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Nee, je moet het gewoon uitzieken, net als @:tonja. Beterschap 🍏
Erg veel last of een zware griep?quote:Op zondag 18 december 2022 13:24 schreef D. het volgende:
[..]
*mompelt iets over onkruid, en hoe dat niet vergaat
thx
Hoe smaken ze?quote:
Oliebollenquote:
Van een zware griep kun je ook veel last hebbenquote:Op zondag 18 december 2022 13:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Erg veel last of een zware griep?
Benzema is ook wel een naar mannetje hequote:
Dat ie geen gehoor geeft aan de min. President ?quote:Op zondag 18 december 2022 14:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Benzema is ook wel een naar mannetje he
T is een optelsom wel bij hemquote:Op zondag 18 december 2022 14:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat ie geen gehoor geeft aan de min. President ?
Ik kan het me wel voorstellen... sws moet Argentinië winnen... of beter gezegd Messi..quote:Op zondag 18 december 2022 14:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
T is een optelsom wel bij hem
Maar nu niet aanwezig zijn is gewoon triest.
Oh, dit was al lang voor het WK zo dat ik het een enorme klootzak vond. Snap niet dat ze hem ooit hebben gehaald bij het franse teamquote:Op zondag 18 december 2022 14:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik kan het me wel voorstellen... sws moet Argentinië winnen... of beter gezegd Messi..
Daar is ie sinds kort pas weer terug ... maar geloof niet dat de sfeer in die nationale selectie erg aangenaam is ...quote:Op zondag 18 december 2022 14:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Oh, dit was al lang voor het WK zo dat ik het een enorme klootzak vond. Snap niet dat ze hem ooit hebben gehaald bij het franse team
Met iemand als hem erbij? Dat kan nietquote:Op zondag 18 december 2022 15:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Daar is ie sinds kort pas weer terug ... maar geloof niet dat de sfeer in die nationale selectie erg aangenaam is ...
Goed dat je het zegt ik dacht dat het pas om 8 uur zou zijnquote:
Ja het is een beetje van de regen in de drup maar ik kan echt niet goed tegen dit koude weerquote:Op zondag 18 december 2022 15:50 schreef Deisyy het volgende:
Ik haat dat ijzel, maar had liever het weer van afgelopen week dan de regen die ze voor komende week opgeven
Gisteren was het koud, maar omdat de zon scheen wel even lekker.quote:Op zondag 18 december 2022 15:54 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja het is een beetje van de regen in de drup maar ik kan echt niet goed tegen dit koude weer
Kom gewoon de deur niet meer uit als het even niet hoeft zo
Welk soepie hebbie?quote:Op zondag 18 december 2022 15:55 schreef pullup het volgende:
Maar goed![]()
Even soepie eten en voetballen kijken
Rode linzenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |