SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Ik begrijp wat je bedoeld.quote:Op zaterdag 17 december 2022 23:25 schreef Symphonic het volgende:
Mooie afsluiter voor mij deze plaat van Neil
Welterusten Symph!quote:Op zaterdag 17 december 2022 23:25 schreef Symphonic het volgende:
Mooie afsluiter voor mij deze plaat van Neil
quote:Op zaterdag 17 december 2022 23:26 schreef livelink het volgende:
Wie moet er ook aan Ollie B. Bommel denken bij de TT?
Dat was ook mijn bedoeling. Titel van die plaat kwam dat meteen bij me op.quote:Op zaterdag 17 december 2022 23:26 schreef livelink het volgende:
Wie moet er ook aan Ollie B. Bommel denken bij de TT?
Nee, zijn niet de Rolling Stones.quote:
Slaap lekker huppeltrutje.quote:Op zaterdag 17 december 2022 23:28 schreef just me het volgende:
![]()
![]()
Mooi nummer om vrolijk naar mijn bed te huppelen.
Dank voor de gezelligheid en fijne muziekjes
Welterusten just me!quote:Op zaterdag 17 december 2022 23:28 schreef just me het volgende:
![]()
![]()
Mooi nummer om vrolijk naar mijn bed te huppelen.
Dank voor de gezelligheid en fijne muziekjes
quote:Op zaterdag 17 december 2022 23:29 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Het hoesje is wel van de 1985-hitversie
quote:Op zaterdag 17 december 2022 23:36 schreef Rafeiro het volgende:
waaaaar??? waaaaaaar??
Rene Shumer, where my love.
Ik zou het kind onder de douche zetten...... zweet kind van me.quote:Op zaterdag 17 december 2022 23:39 schreef livelink het volgende:
Guns n' roses - Sweet child of mine
Graag gedaan.quote:Op zaterdag 17 december 2022 23:40 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik heb deze maand meer René Schuman gehoord dan de afgelopen 15 jaar bij elkaar
Daar trek ik mijn neus niet voor op.quote:Op zaterdag 17 december 2022 23:38 schreef Rafeiro het volgende:
Deze doe ik niet, die is te makkelijk
quote:Op zaterdag 17 december 2022 23:42 schreef Rafeiro het volgende:
Mark knopfler en consorten draaien er op los.
quote:Op zaterdag 17 december 2022 23:43 schreef livelink het volgende:
Dire Straits - Twisting by the pool
Vind dat ze maar een paar leuke nummers hebben. De rest is het gewoon niet voor me.quote:Op zaterdag 17 december 2022 23:44 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Die hadden toch wel iets meer in hun mars dan een nummer als dit uitbrengen.
quote:Op zaterdag 17 december 2022 23:44 schreef Melting het volgende:
[..]
Vind dat ze maar een paar leuke nummers hebben. De rest is het gewoon niet voor me.
Dat is wel waar, ja.quote:Op zaterdag 17 december 2022 23:44 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Die hadden toch wel iets meer in hun mars dan een nummer als dit uitbrengen.
quote:Op zaterdag 17 december 2022 23:47 schreef Rafeiro het volgende:
Ja dan beginnen ze al met de titel, stomme holliesFear Eloise. Buwuste tikvout
quote:Op zaterdag 17 december 2022 23:46 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Net of Pink Floyd ineens Joling gaat parodiëren of zo.
En toch staat hij niet in de top 2000.quote:Op zaterdag 17 december 2022 23:53 schreef Rafeiro het volgende:
Wel redelijk top 2000 trouwens. Met een hint naar kerst
quote:Op zaterdag 17 december 2022 23:53 schreef livelink het volgende:
John Lennon - Just like starting over
Absoluut kersterig dit.quote:Op zaterdag 17 december 2022 23:53 schreef Rafeiro het volgende:
Wel redelijk top 2000 trouwens. Met een hint naar kerst
Ik hoef van muziek niet per se vrolijk te worden. Op 28 december zullen nog wat liedjes voorbijkomen waaruit dat blijkt.quote:Op zaterdag 17 december 2022 23:55 schreef livelink het volgende:
Een van de weinige nummers van John Lennon waar ik echt vrolijk van word (sorry DJ11)
Ik ook niet perséquote:Op zaterdag 17 december 2022 23:56 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik hoef van muziek niet per se vrolijk te worden. Op 28 december zullen nog wat liedjes voorbijkomen waaruit dat blijkt.
Ja maar ja maar dan is mijn nichtje jarig. Dat moet dus een en al jolijt en vreugde zijnquote:Op zaterdag 17 december 2022 23:56 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik hoef van muziek niet per se vrolijk te worden. Op 28 december zullen nog wat liedjes voorbijkomen waaruit dat blijkt.
Bedoel je niet 21 december?quote:Op zaterdag 17 december 2022 23:56 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Mee eens.quote:Op zaterdag 17 december 2022 23:59 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Van muziek is juist het mooie dat het alle emoties op kan roepen.
Hou op, schei uit.quote:Op zaterdag 17 december 2022 23:59 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Sorry.quote:Op zondag 18 december 2022 00:00 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Mijn nog te draaien show, wat doé je!
Jij bént muziek.quote:Op zondag 18 december 2022 00:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hou op, schei uit.
Maar je hebt wel gelijk, ik zou niet weten wat ik zonder moet…
Mwoah, dat is te veel eer, maar het is wel een groot deel van mijn leven.quote:
quote:Op zondag 18 december 2022 00:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mwoah, dat is te veel eer, maar het is wel een groot deel van mijn leven.
The Worker - Fischer Z
Gewoon draaien. Ik kan dit nummer niet vaak genoeg horen.quote:Op zondag 18 december 2022 00:00 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Zekerquote:Op zaterdag 17 december 2022 23:59 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Goede muziek kan gerust twee keer achter elkaar worden gedraaidquote:Op zondag 18 december 2022 00:00 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Dat is waar, waar ik bijvoorbeeld met brandend zand jullie een oor aan naaide, werd ik er wel vrolijk van.quote:Op zaterdag 17 december 2022 23:59 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Echt?quote:Op zondag 18 december 2022 00:05 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Goede muziek kan gerust twee keer achter elkaar worden gedraaid![]()
Maar ja, die Melting hè? Heeft ook al eens een beoogde openingstrack voor een themashow weggekaapt
Hier eigenlijk net zo. Het is een soort primaire levensbehoeftequote:Op zondag 18 december 2022 00:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mwoah, dat is te veel eer, maar het is wel een groot deel van mijn leven.
Klopt, maar ik haal het er liever zelf uit. Heb altijd wat moeite met liedjes waar de emoties al zo opgelegd worden. Zoals bijvoorbeeld Imagine van John Lennon.quote:Op zaterdag 17 december 2022 23:59 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Ja, ik ging die I-shows doen (muziek uit Italië). En ik had al bedacht dat Libera L'Anima van Jovanotti de openingstrack zou zijn. Hoe groot is de kans dat een DJ die enkele dagen eerder op zaterdagavond draait...quote:
Absoluut mee eens.quote:Op zondag 18 december 2022 00:06 schreef livelink het volgende:
[..]
Klopt, maar ik haal het er liever zelf uit. Heb altijd wat moeite met liedjes waar de emoties al zo opgelegd worden. Zoals bijvoorbeeld Imagine van John Lennon.
Zal ik doen, inclusief Procol Harum. Er zullen weinig mensen te vinden zijn die Salty Dog niet 2 keer binnen een week willen horen.quote:Op zondag 18 december 2022 00:04 schreef livelink het volgende:
[..]
Gewoon draaien. Ik kan dit nummer niet vaak genoeg horen.
quote:Op zondag 18 december 2022 00:05 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Goede muziek kan gerust twee keer achter elkaar worden gedraaid![]()
Maar ja, die Melting hè? Heeft ook al eens een beoogde openingstrack voor een themashow weggekaapt
quote:Op zondag 18 december 2022 00:06 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Dat is waar, waar ik bijvoorbeeld met brandend zand jullie een oor aan naaide, werd ik er wel vrolijk van.
Grapje dat MaryMouse ook kon waarderen,
Ik vind het er allemaal net iets te dik op liggen.quote:
Zet snel op 78 toeren dan, dat zal ze leren.quote:Op zondag 18 december 2022 00:11 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik vind het er allemaal net iets te dik op liggen.
quote:Op zondag 18 december 2022 00:12 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Zet snel op 78 toeren dan, dat zal ze leren.
Slaap lekker, Mad.quote:Op zondag 18 december 2022 00:16 schreef MadMaster het volgende:
Ik stort in.
Welterusten en bedankt Melting!
Welterusten MadMasterquote:Op zondag 18 december 2022 00:16 schreef MadMaster het volgende:
Ik stort in.
Welterusten en bedankt Melting!
quote:Op zondag 18 december 2022 00:25 schreef DJ11 het volgende:
Electric Light Orchestra - Don't Let Me Down
Het is eerder een goed einde, gok ik.quote:Op zondag 18 december 2022 00:25 schreef Rafeiro het volgende:
Druppeltje op druppeltje.
Ben daar wel klaar mee. Heb je niet iets leuks
Oké E.L.O. is een goed begin
Qua tijd zit je in de buurtquote:Op zondag 18 december 2022 00:26 schreef livelink het volgende:
[..]
Het is eerder een goed einde, gok ik.
Ook uit de top verdwenen?quote:Op zondag 18 december 2022 00:26 schreef DJ11 het volgende:
Ik kom woensdag nog op deze band terug, helaas.
Niet meer over nadenken.quote:Op zondag 18 december 2022 00:32 schreef Lucky2Bastard het volgende:
En je vraagt je ook af wat Micheal precies met pretpark bedoelde.
quote:Op zondag 18 december 2022 07:32 schreef Symphonic het volgende:
Best erg dat 7:15 inmiddels in de categorie uitslapen behoort.
Goedemorgen
quote:Op zondag 18 december 2022 07:32 schreef Symphonic het volgende:
Best erg dat 7:15 inmiddels in de categorie uitslapen behoort.
Goedemorgen
Ben jij een die-soft?quote:Op zondag 18 december 2022 08:07 schreef livelink het volgende:
Ik ben helemaal geen die-hard. Goedemorgen heren.
Nog even blijven liggen dan.quote:Op zondag 18 december 2022 08:11 schreef livelink het volgende:
Ik lig hier met ingehouden adem op bed, want het lijkt er op dat mijn zoon gaat mountainbiken en dat zou echt heel goed voor hem zijn. Maar ik weet ook dat elk verkeerd woord hem weer terug naar bed zou doen gaan, dus ik durf nog niet op te staan.
Lekker blijven liggen dan.quote:Op zondag 18 december 2022 08:11 schreef livelink het volgende:
Ik lig hier met ingehouden adem op bed, want het lijkt er op dat mijn zoon gaat mountainbiken en dat zou echt heel goed voor hem zijn. Maar ik weet ook dat elk verkeerd woord hem weer terug naar bed zou doen gaan, dus ik durf nog niet op te staan.
Ja, dat is ook lastig lijkt me. Voor mij is dat wandelen geworden, maar dat moet je ook maar net liggen. Ik hou dan bijv. echt niet van fietsen voor de lol. Prima om van A naar B te komen, maar meer ook niet.quote:Op zondag 18 december 2022 08:49 schreef Rafeiro het volgende:
Wat fijn dat hij de kou trotseert. Ik wou dat ik ook zo'n uitlaat had. Ik ben meer van de semi sport. Had het er met mijn vader nog over. Dat ik wil kijken naar een biljart gelegenheid hier in de buurt. Dan kunnen we dat samen doen af en toe. Ik moet echt een hobby/uitlaatklep vinden, maar dat is best lastig.
Fietsen / lopen voor de lol vind ik echt hel.quote:Op zondag 18 december 2022 08:57 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, dat is ook lastig lijkt me. Voor mij is dat wandelen geworden, maar dat moet je ook maar net liggen. Ik hou dan bijv. echt niet van fietsen voor de lol. Prima om van A naar B te komen, maar meer ook niet.
Vroeger heb ik op paardrijden gezeten, maar dat is me wat te duur.
Goedemorgen aRd. Alweer wat minder moe?quote:
Je kunt je brein natuurlijk voor de gek houden met zelfopgelegde doelen.quote:Op zondag 18 december 2022 09:00 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Fietsen / lopen voor de lol vind ik echt hel.
Het moet een doel hebben. Dat maakt hobby zoeken ook lastig.
Ik wil stiekem weer bowlen/jeux de boulen/klaverjassen/darten/iets in die geest. Kut dat buurthuis hier weg is en klaverjassen/boulen/pokeren ook.quote:Op zondag 18 december 2022 09:06 schreef livelink het volgende:
[..]
Je kunt je brein natuurlijk voor de gek houden met zelfopgelegde doelen.
Je moest eens weten wat ik allemaal zou willen maar wat niet haalbaar isquote:Op zondag 18 december 2022 09:11 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ik wil stiekem weer bowlen/jeux de boulen/klaverjassen/darten/iets in die geest. Kut dat buurthuis hier weg is en klaverjassen/boulen/pokeren ook.
Of met een groepje doelen afspreken.quote:Op zondag 18 december 2022 09:06 schreef livelink het volgende:
[..]
Je kunt je brein natuurlijk voor de gek houden met zelfopgelegde doelen.
Niet echt, redelijk waardeloos. Gisteren al naar bed gegaan voor 19:00 en vrij vlot in slaap gevallen tot een uur of 08:30 vandaag.quote:Op zondag 18 december 2022 09:05 schreef livelink het volgende:
[..]
Goedemorgen aRd. Alweer wat minder moe?
Als je zolang slaapt voel je je dan minder moe ?quote:Op zondag 18 december 2022 09:20 schreef anotherRandomdude het volgende:
[..]
Niet echt, redelijk waardeloos. Gisteren al naar bed gegaan voor 19:00 en vrij vlot in slaap gevallen tot een uur of 08:30 vandaag.
Maar bedankt voor het vragen
Dat wel jaquote:Op zondag 18 december 2022 09:22 schreef just me het volgende:
[..]
Als je zolang slaapt voel je je dan minder moe ?
Dan heb je het nog steeds nodigquote:
Daar ga ik dan maar van uit ja.quote:
Begrijp ik maar dan moet het maar een beetje geven en nemen wordenquote:Op zondag 18 december 2022 09:25 schreef anotherRandomdude het volgende:
[..]
Daar ga ik dan maar van uit ja.
Zie wel een klein beetje op tegen de feestdagen wat dat betreft, sociaal gezien is dan erg lastig mijn "slaapritme" aan te houden.
Uitgebreid eten met de familie, voor de rest niet veel spannends.quote:Op zondag 18 december 2022 09:26 schreef just me het volgende:
[..]
Begrijp ik maar dan moet het maar een beetje geven en nemen worden![]()
wat zijn je plannen?
Het hoeft ook niet altijd spannend te zijn hè.. als je maar even die gezelligheid van familie hebtquote:Op zondag 18 december 2022 09:28 schreef anotherRandomdude het volgende:
[..]
Uitgebreid eten met de familie, voor de rest niet veel spannends.
Dat komt wel goedquote:Op zondag 18 december 2022 09:29 schreef just me het volgende:
[..]
Het hoeft ook niet altijd spannend te zijn hè.. als je maar even die gezelligheid van familie hebt
quote:Op zondag 18 december 2022 08:35 schreef livelink het volgende:
And he has left the building![]()
Voor het eerst in 2 weken dat hij weer buiten komt.
welkom terug danquote:
Goedemorgen fröbelende heer.quote:Op zondag 18 december 2022 10:35 schreef MadMaster het volgende:
Goedemorgen!
Ik luister even mee tijdens het fröbelen aan de Top 2000 van mijn werk...
Jij durft!quote:Op zondag 18 december 2022 10:43 schreef livelink het volgende:
Ik luister ook even mee. Even pauze van schoonmaken. Ik had nu eindelijk een kans om de kamer van zoon uit te mesten![]()
Loop nu wel het risico dat hij om die reden weer een hele tijd het huis niet uit wil, maar dat risico neem ik dan maar.
Soms staat de huisvrouw in mij op. Ik zal aan mijn zoon uitleggen dat ik even buiten mezelf was getreden.quote:
quote:Op zondag 18 december 2022 10:46 schreef livelink het volgende:
[..]
Soms staat de huisvrouw in mij op. Ik zal aan mijn zoon uitleggen dat ik even buiten mezelf was getreden.
Ik herken mij soms zo in jouw verhalen. Even nukkig zijn is inderdaad een risico, maar achteraf zou ik dat soort dingen altijd wel waarderen. Want je weet wel dat het vanuit liefde gedaan is. *knuf* Mijn kamer was altijd ook echt "mijn" kamer. Mijn plekje, mijn blablabla. Niemand had er verder wat te zoeken. Mijn plek. Dat maakte het ook wel lastig voor moeders bijvoorbeeld om wat te doen.quote:Op zondag 18 december 2022 10:43 schreef livelink het volgende:
Ik luister ook even mee. Even pauze van schoonmaken. Ik had nu eindelijk een kans om de kamer van zoon uit te mesten![]()
Loop nu wel het risico dat hij om die reden weer een hele tijd het huis niet uit wil, maar dat risico neem ik dan maar.
Iedereen aan het werk.quote:Op zondag 18 december 2022 14:03 schreef just me het volgende:
ik luister mee terwijl ik de keuken aan het opruimen ben
arbeidsvitaminen
Ja, terug. En in een goed humeur ook. Hoewel hij begon met zeggen dat hij beter niet had kunnen gaan, bleek hij uiteindelijk veel lol te hebben gehad met gekloot op het natuur-ijs. Mountainbiken op ijs schijnt leuk te zijn en pijnlijk, want hij zat onder de blauwe plekken, had een bloedende wond bij zijn hiel waar de trapper tegenaan was gekomen en een dikke knie. Maar dat mocht de pret niet drukken.quote:
Waarschijnlijk bedoelde hij de blauwe plekken?quote:Op zondag 18 december 2022 14:14 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, terug. En in een goed humeur ook. Hoewel hij begon met zeggen dat hij beter niet had kunnen gaan, bleek hij uiteindelijk veel lol te hebben gehad met gekloot op het natuur-ijs. Mountainbiken op ijs schijnt leuk te zijn en pijnlijk, want hij zat onder de blauwe plekken, had een bloedende wond bij zijn hiel waar de trapper tegenaan was gekomen en een dikke knie. Maar dat mocht de pret niet drukken.
Fijn te horen dat hij het zo naar zijn zin heeft gehadquote:Op zondag 18 december 2022 14:14 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, terug. En in een goed humeur ook. Hoewel hij begon met zeggen dat hij beter niet had kunnen gaan, bleek hij uiteindelijk veel lol te hebben gehad met gekloot op het natuur-ijs. Mountainbiken op ijs schijnt leuk te zijn en pijnlijk, want hij zat onder de blauwe plekken, had een bloedende wond bij zijn hiel waar de trapper tegenaan was gekomen en een dikke knie. Maar dat mocht de pret niet drukken.
Jeetje zeg. Gelukkig goed afgelopen, of heb je nu ook een dikke knie en blauwe plekken?quote:Op zondag 18 december 2022 14:16 schreef just me het volgende:
[..]
Fijn te horen dat hij het zo naar zijn zin heeft gehad![]()
Oh en ik ben ook onderuit gegaan, gewoon met lopen, maar ik heb het overleefd![]()
De dingen bij de ANWB waren uitverkocht, ik ga ze nu maar online bestellen.
knie doet wat pijn en ik denk dat mijn heup zal blauw worden denk ik maar al met al heb ik geluk gehad !quote:Op zondag 18 december 2022 14:19 schreef livelink het volgende:
[..]
Jeetje zeg. Gelukkig goed afgelopen, of heb je nu ook een dikke knie en blauwe plekken?
quote:Op zondag 18 december 2022 14:30 schreef just me het volgende:
[..]
knie doet wat pijn en ik denk dat mijn heup zal blauw worden denk ik maar al met al heb ik geluk gehad !
Ai, wel geluk gehad, maar toch wel hard neergekomen dus. Doe maar rustig aan als de keuken klaar is.quote:Op zondag 18 december 2022 14:30 schreef just me het volgende:
[..]
knie doet wat pijn en ik denk dat mijn heup zal blauw worden denk ik maar al met al heb ik geluk gehad !
Doe je wel voorzichtig?quote:Op zondag 18 december 2022 14:30 schreef just me het volgende:
[..]
dat deed ik ook.... zo zie je maar hoe snel je een gevallen vrouw kunt zijnquote:
quote:Op zondag 18 december 2022 14:41 schreef just me het volgende:
[..]
dat deed ik ook.... zo zie je maar hoe snel je een gevallen vrouw kunt zijn
Ow, ow, ow, au, au, au.quote:Op zondag 18 december 2022 14:16 schreef just me het volgende:
[..]
Fijn te horen dat hij het zo naar zijn zin heeft gehad![]()
Oh en ik ben ook onderuit gegaan, gewoon met lopen, maar ik heb het overleefd![]()
De dingen bij de ANWB waren uitverkocht, ik ga ze nu maar online bestellen.
Sinds een paar maanden hebben we zo'n soundbar met ingebouwde Chromecast.quote:Op zondag 18 december 2022 14:51 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Zo deed ik het laatst ook met luisteren naar DJ11. Handig zo'n dinkie!
Wel tevreden over het geluid van de soundbar, of geef je toch de voorkeur aan je vorige versterker?quote:Op zondag 18 december 2022 14:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Sinds een paar maanden hebben we zo'n soundbar met ingebouwde Chromecast.
Was even wennen en het afscheid nemen van mijn stereo installatie doet nog steeds wat pijn, maar dit is wel makkelijk…
Ik mis vooral de diepte van het geluid.quote:Op zondag 18 december 2022 14:55 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Wel tevreden over het geluid van de soundbar, of geef je toch de voorkeur aan je vorige versterker?
Ja, ik doe alleen het grafische werk (banners, logo's voor op de website en Spotify).quote:Op zondag 18 december 2022 15:00 schreef livelink het volgende:
Ben je al klaar met je top2000 van je werk, MadMaster? Hoeveel lijstjes had je?
De losse speakers zullen wel schelen ja en de techniek van die speakers is ook met sprongen omhoog gegaan. Kleine luidsprekers van kwaliteit kunnen wonderbaarlijk goed presteren.quote:Op zondag 18 december 2022 14:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik mis vooral de diepte van het geluid.
En ook de virtual surround die we hadden, hoewel ik dat met deze ook schijn te kunnen doen met de losse side speakers die de soundbar heeft. Maar daar moet ik me nog in verdiepen…
[ afbeelding ]
Heb je dat pas, Raf?quote:Op zondag 18 december 2022 14:59 schreef Rafeiro het volgende:
Ik luister nu ook via soundbar via de TV.
Het is wel raar dat het geluid nu uit die hoek komt en niet vanuit mijn pc speakertjes.
Geluid komt nu van links niet van recht voor me
Oh nooooo
Het voordeel is nu dat ik alles af kan spelen via mijn iPad of telefoon en dat dus via het WiFi netwerk draadloos stream naar de soundbar via de ingebouwde Chromecast of Airplay.quote:Op zondag 18 december 2022 15:02 schreef livelink het volgende:
Ik luister gewoon via de pc, meestal met koptelefoon op. Soundbar en chromecast en zo hebben we niet.
Je mag ook wel eens even rustig zittenquote:Op zondag 18 december 2022 15:06 schreef livelink het volgende:
Misschien dat ik straks eens wat lampjes op die kerstboom donder.
Ik liep ook al achter met mijn adventkaars. Die moet nog even 10 dagen inhalen.
Ja Harman Kardon ding. Ook met surround enzo.quote:
Ja, dat doe ik nu.quote:Op zondag 18 december 2022 15:09 schreef just me het volgende:
[..]
Je mag ook wel eens even rustig zitten
Ik ga ook even luieren en dan kan ik straks onder de finale voetbal nog wat kleine dingen doen, het is mooi geweest voor vandaagquote:
quote:Op zondag 18 december 2022 15:12 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ga ook even luieren en dan kan ik straks onder de finale voetbal nog wat kleine dingen doen, het is mooi geweest voor vandaag
Voetbal begint om 16.00 uurquote:Op zondag 18 december 2022 15:13 schreef livelink het volgende:
[..]![]()
Hopelijk een leuke wedstrijd vanavond.
Aardig merk ook. Het lekkerste is als het geluid in de lucht lijkt te hangen.quote:Op zondag 18 december 2022 15:10 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ja Harman Kardon ding. Ook met surround enzo.
Maar mijn logitech 2.1 speakertjes van de PC waren ook altijd wel heel fijn.
Maar hoor nu dus echt dat het links van me speelt en niet voor me zeg maar.
Het geluid is wel erg warm enzo,quote:Op zondag 18 december 2022 15:16 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Aardig merk ook. Het lekkerste is als het geluid in de lucht lijkt te hangen.
Oh, echt? Ik was ervan overtuigd dat de finale 's avonds zou zijn. Goed dat je het zegt.quote:
Warme sound is ook fijn!quote:Op zondag 18 december 2022 15:24 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Het geluid is wel erg warm enzo,
Maar nu maar weer naar spotify wrapped luisteren. Niet helemaal wat ik wou maar ook te weinig geluisterd naar spotify om een goede lijst te kunnen vormen. Is nu iets te dance achtig. Nu bijvoorbeeld Tove Lo - 2 die 4.
Best leuk, maar echt geen top 101
SPOILER: Programma/uitvoerendenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 18 december 2022 15:36 schreef MadMaster het volgende:
Krijg net een mailtje van het Concertgebouw, als herinnering dat we vrijdag een concertbezoek op het programma hebben staan. Helemaal vergeten, destijds ook niet in de agenda gezet (nu wel)…
Ben benieuwd, vooral naar 'Walking In The Air', live met kinderkoor…Dat klinkt wel heel tof.SPOILER: Programma/uitvoerendenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You sound reasonable...Time to up my medication.
Die heb ik wel vaker bij concerten in het Concertgebouw meegemaakt als presentator.quote:
quote:Op zondag 18 december 2022 15:36 schreef MadMaster het volgende:
Krijg net een mailtje van het Concertgebouw, als herinnering dat we vrijdag een concertbezoek op het programma hebben staan. Helemaal vergeten, destijds ook niet in de agenda gezet (nu wel)…
Ben benieuwd, vooral naar 'Walking In The Air', live met kinderkoor…Neem je het nog steeds op?SPOILER: Programma/uitvoerendenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L2B's Mixcloud
Ik weet nog dat je destijds een soort meltdown met je opnameapparatuur had.quote:Op zondag 18 december 2022 16:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De laatste jaren niet, maar misschien kan ik dat wel weer een keer gaan doen...
Ja, dat wel. Het heeft ook niet echt geleefd vind ik.quote:Op zondag 18 december 2022 19:57 schreef Symphonic het volgende:
Spannende finale, maar dit hele wk was a big disgrace.
Lekker in je T-shirtje in de tuin kijken na de BBQ was ook niet echt van toepassing.quote:Op zondag 18 december 2022 19:58 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, dat wel. Het heeft ook niet echt geleefd vind ik.
Ik heb ook niet veel gezien, nee.quote:Op zondag 18 december 2022 20:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Lekker in je T-shirtje in de tuin kijken na de BBQ was ook niet echt van toepassing.
Heb er nauwelijks iets van gezien, heb ook niet het idee dat ik iets gemist heb…
Morgen dan maar een klein stukje branden en op tijd uitblazen !quote:Op zondag 18 december 2022 20:20 schreef livelink het volgende:
Dienstmededeling twee: Mijn adventkaars is weer min of meer bij. Hoewel het nu volgens de kaars 19 december is. Timing net niet helemaal goed
Snel proberen te slapen dan maar! Welterustenquote:Op maandag 19 december 2022 06:26 schreef Rafeiro het volgende:
Goedemorgen dame en heer. Ik verkeer in de positie om nog even terug het mandje in te gaan.
En ik kies daar zo maar voor. Ik wou dat het anders was, maar ik slaap slecht en zit er echt doorheen.
Het voelt zo stom om naar bed te gaan als ieder normaal mens er juist uit komt.quote:Op maandag 19 december 2022 06:28 schreef livelink het volgende:
[..]
Snel proberen te slapen dan maar! Welterusten
SPOILER: emo jank gedoeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You sound reasonable...Time to up my medication.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
Er gaan er nog 2 mee, huhu. Dreamteam enzo.SPOILER: boehoeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haar vertrouw ik dus echt met mijn leven. En zij is er dus niet bijTwee andere hele goede wel hoor. Maar coma achtig opgeraapt worden door haar en zus daar stap je niet zomaar overheen.
Met dit weerquote:Op maandag 19 december 2022 09:47 schreef Doedezemaar het volgende:
Herrie bij de buren, daar wordt een overkapping over de hele breedte geplaatst, die gelukkig aan onze kant eindigt in een pergola en gelukkig ook aan de achterzijde van de tuin staat.
Volgens mij lukt het prima, er wordt op dit moment door 1 man met een timmermansoog beoordeeld of iets goed staat, best vermakelijk ditquote:Op maandag 19 december 2022 10:33 schreef just me het volgende:
[..]
Met dit weerzakt alles niet onwijs de grond in ?
Goedemorgen.quote:
@Lucky2Bastard: DJ11 weet ik niet, maar ik ga gewoon om 21.00 uur van start.quote:Op dinsdag 20 december 2022 07:40 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Goedemorgen!![]()
Hoe laat gaan jullie draaien op kerstavond @:DJ11 & @:Melting?
quote:
Helaas..... volgende week vrij, dus hoop dan iets langer te kunnen blijven liggen.quote:
Mijn beschikbare tijd is wat krap deze week, maar ik wil vanavond vanaf 20.00 uur wel een poging wagen. Schikt dat?quote:Op dinsdag 20 december 2022 09:15 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ga je deze week een eerbetoon draaien op Radio49? Zou ik heel tof vinden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |