SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Ik begrijp wat je bedoeld.quote:Op zaterdag 17 december 2022 23:25 schreef Symphonic het volgende:
Mooie afsluiter voor mij deze plaat van Neil
Welterusten Symph!quote:Op zaterdag 17 december 2022 23:25 schreef Symphonic het volgende:
Mooie afsluiter voor mij deze plaat van Neil
quote:Op zaterdag 17 december 2022 23:26 schreef livelink het volgende:
Wie moet er ook aan Ollie B. Bommel denken bij de TT?
Dat was ook mijn bedoeling. Titel van die plaat kwam dat meteen bij me op.quote:Op zaterdag 17 december 2022 23:26 schreef livelink het volgende:
Wie moet er ook aan Ollie B. Bommel denken bij de TT?
Nee, zijn niet de Rolling Stones.quote:
Slaap lekker huppeltrutje.quote:Op zaterdag 17 december 2022 23:28 schreef just me het volgende:
![]()
![]()
Mooi nummer om vrolijk naar mijn bed te huppelen.
Dank voor de gezelligheid en fijne muziekjes
Welterusten just me!quote:Op zaterdag 17 december 2022 23:28 schreef just me het volgende:
![]()
![]()
Mooi nummer om vrolijk naar mijn bed te huppelen.
Dank voor de gezelligheid en fijne muziekjes
quote:Op zaterdag 17 december 2022 23:29 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Het hoesje is wel van de 1985-hitversie
quote:Op zaterdag 17 december 2022 23:36 schreef Rafeiro het volgende:
waaaaar??? waaaaaaar??
Rene Shumer, where my love.
Ik zou het kind onder de douche zetten...... zweet kind van me.quote:Op zaterdag 17 december 2022 23:39 schreef livelink het volgende:
Guns n' roses - Sweet child of mine
Graag gedaan.quote:Op zaterdag 17 december 2022 23:40 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik heb deze maand meer René Schuman gehoord dan de afgelopen 15 jaar bij elkaar
Daar trek ik mijn neus niet voor op.quote:Op zaterdag 17 december 2022 23:38 schreef Rafeiro het volgende:
Deze doe ik niet, die is te makkelijk
quote:Op zaterdag 17 december 2022 23:42 schreef Rafeiro het volgende:
Mark knopfler en consorten draaien er op los.
quote:Op zaterdag 17 december 2022 23:43 schreef livelink het volgende:
Dire Straits - Twisting by the pool
Vind dat ze maar een paar leuke nummers hebben. De rest is het gewoon niet voor me.quote:Op zaterdag 17 december 2022 23:44 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Die hadden toch wel iets meer in hun mars dan een nummer als dit uitbrengen.
quote:Op zaterdag 17 december 2022 23:44 schreef Melting het volgende:
[..]
Vind dat ze maar een paar leuke nummers hebben. De rest is het gewoon niet voor me.
Dat is wel waar, ja.quote:Op zaterdag 17 december 2022 23:44 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Die hadden toch wel iets meer in hun mars dan een nummer als dit uitbrengen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |