En tegen wie moet die dikzak daarna?quote:Op zaterdag 17 december 2022 23:04 schreef DKUp het volgende:
De tegenstander van Vincent van der Voort.
Wat vreselijk fijn voor die vette frikandel.

PDC zal toch wel Unicorn afmetingen hebben geëist?quote:Op zaterdag 17 december 2022 23:04 schreef Doevelaer het volgende:
Zouden de matige gemiddeldes (volgens @:gurneyisbestoke) komen door de kleinere triples/doubles van de Winmau borden?

Ze kunnen hulp zoeken, ze zijn ook maar mensen.quote:Op zaterdag 17 december 2022 23:05 schreef RensAjacied het volgende:
Door die maniertjes van Menzies denk ik dat hij agressieproblemen heeft. Die slaat thuis zijn vrouw als het hem niet bevalt.

Over zelfmoordquote:Op zaterdag 17 december 2022 23:00 schreef DKUp het volgende:
Zelfmoord
Waar gaat dit godverdomme over

Zo slecht ziet Sherrock er ook weer niet uit tochquote:Op zaterdag 17 december 2022 23:05 schreef RensAjacied het volgende:
Door die maniertjes van Menzies denk ik dat hij agressieproblemen heeft. Die slaat thuis zijn vrouw als het hem niet bevalt.

Allemaal boomers.quote:Op zaterdag 17 december 2022 23:06 schreef Coco het volgende:
Wat gaat iedereen hier naar bed zeg.
Het is zaterdag.

Geen idee, dan zal het wel exit zijn voor de frikandel.quote:Op zaterdag 17 december 2022 23:05 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
En tegen wie moet die dikzak daarna?

Je weet wie zn vrouw is héquote:Op zaterdag 17 december 2022 23:05 schreef RensAjacied het volgende:

Nou ja, Winmau geeft zelf toe dat hun tripels heeeeeel iets kleiner zijnquote:Op zaterdag 17 december 2022 23:05 schreef Nober het volgende:
[..]
PDC zal toch wel Unicorn afmetingen hebben geëist?

In bed is het vast warmer dan in een koude huiskamer.quote:Op zaterdag 17 december 2022 23:06 schreef Coco het volgende:
Het is zaterdag.

Jij herkende Zaat niet??quote:Op zaterdag 17 december 2022 23:06 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ohja
Die ontwikkelt zich wel leuk

Hebben ze in de Viaplay-studio ook bittergarnituur?quote:Op zaterdag 17 december 2022 23:06 schreef DKUp het volgende:
[..]
Geen idee, dan zal het wel exit zijn voor de frikandel.

Een avondje niet zuipen is verstandig voor FOKKERSquote:Op zaterdag 17 december 2022 23:06 schreef Coco het volgende:
Het is zaterdag.

Ach dan gooit ze een dartpijl in zijn oogquote:Op zaterdag 17 december 2022 23:05 schreef RensAjacied het volgende:

Fallus zit er wel, dus denk niet dat dat voorbij isquote:Op zaterdag 17 december 2022 23:06 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Zo slecht ziet Sherrock er ook weer niet uit toch
Of is dat alweer voorbij

Gewoon de kachel aanzetten.quote:Op zaterdag 17 december 2022 23:06 schreef Zipportal het volgende:
[..]
In bed is het vast warmer dan in een koude huiskamer.

Morgen lekker vroeg uit bed om een stevige wandeling te maken. #zininquote:Op zaterdag 17 december 2022 23:06 schreef Coco het volgende:
Het is zaterdag.

Lekker man, iPadje erbijquote:Op zaterdag 17 december 2022 23:06 schreef Coco het volgende:
Het is zaterdag.

Ik ben de hele week al heel erg moe en deze partij helpt nietquote:

Sinds kejona is alles anders.quote:Op zaterdag 17 december 2022 23:06 schreef Coco het volgende:
Het is zaterdag.

Ik heb alles afgezegd vanavond. Gruwelijke kou allen.quote:Op zaterdag 17 december 2022 23:07 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Een avondje niet zuipen is verstandig voor FOKKERS

Akkoord.quote:Op zaterdag 17 december 2022 23:07 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik ben de hele week al heel erg moe en deze partij helpt niet

Samen met wat 'Chili Cheese' ballen die mijn vrouw heeft meegebrachtquote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |