https://www.worlddata.info/average-breastsize.phpquote:Op zaterdag 17 december 2022 22:13 schreef Mani89 het volgende:
Ashton heeft wel echt gigantische memmen.
Dagjesvolkquote:Op zaterdag 17 december 2022 22:13 schreef Wereldgozer het volgende:
Ik ga de laatste pot niet halen vandaag
Je bent er maar gewoon bij.quote:Op zaterdag 17 december 2022 22:13 schreef Wereldgozer het volgende:
Vier uur slapen vanmiddag en dit dan zeggen of komt het ergens anders door dat je dit niet gaat halen?quote:Op zaterdag 17 december 2022 22:13 schreef Wereldgozer het volgende:
Het bad is halfvolquote:Op zaterdag 17 december 2022 22:15 schreef Isane het volgende:
Zijn er nu ook minder fokkers hier nu viaplay dit uitzend?
Het vaste groepje dartsvolgers is er welquote:Op zaterdag 17 december 2022 22:15 schreef Isane het volgende:
Fok loopt sowieso leegquote:Op zaterdag 17 december 2022 22:15 schreef Isane het volgende:
Behalve JR en cuckz0rquote:Op zaterdag 17 december 2022 22:16 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Het vaste groepje dartsvolgers is er wel
Aah oke. Ik keek ook altijd wel maar nu dus helaas niet meer.quote:Op zaterdag 17 december 2022 22:16 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Het vaste groepje dartsvolgers is er wel
Dat is Scorito sowieso al.quote:Op zaterdag 17 december 2022 22:15 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Scorito gaat hier naar de kanker @:mani89
Erg jammer.
Ja dit dus.quote:Op zaterdag 17 december 2022 22:01 schreef Tagliano het volgende:
Mij staat bij dat Miekol wel eens vaker iets helemaal weg heeft gechoket om het dan op het allerlaatste moment nog te pakken
Dat doet men alleen voor Fallon Sherrockquote:Op zaterdag 17 december 2022 22:18 schreef Doevelaer het volgende:
Beetje matte sfeer, had wel verwacht dat het publiek en masse achter Ashton zou staan
En 18 dec 0.15?quote:Op zaterdag 17 december 2022 22:19 schreef Zipportal het volgende:
17 Dec
22:15
Cameron Menzies
Diogo Portela
-
-
17 Dec
23:15
Josh Rock
Jose Justicia
Heeft iemand hier duiding voor?quote:Fallon Sherrock doet door een handig trucje van de PDC tóch mee aan het WK. Eigenlijk zouden er maar 2 vrouwen (Lisa Ashton en Beau Greaves) meedoen, maar door een of ander foefje is 'The Queen of the Palace' er ook bij.
Wright natuurlijkquote:Op vrijdag 16 december 2022 21:16 schreef Coco het volgende:
Wie zou de favoriete darter van @:capuchon_jongen zijn?
Dan valt het niet meer te modden.quote:Op zaterdag 17 december 2022 22:26 schreef Zipportal het volgende:
[..]
De likes zijn al binnen.
TE LAAT.
Daar geilt Fallon op.quote:Op zaterdag 17 december 2022 22:27 schreef LordVoldermort het volgende:
Wtf, Menzies is smerig dik geworden
De Bolsonaro Braziliaantjes dragen doorgaans het gele shirt ja.quote:Op zaterdag 17 december 2022 22:26 schreef Szura het volgende:
[..]
Is deze kneus ook fan van Bolsonaro?
Warm badquote:
Sky houdt het gewoon bij de wedstrijd.quote:Op zaterdag 17 december 2022 22:30 schreef Szura het volgende:
Elk jaar dat verhaal van z’n droom najagen
Hij kan er geen kut van
Moet dat nou zo ruw?quote:Op zaterdag 17 december 2022 22:30 schreef Szura het volgende:
Elk jaar dat verhaal van z’n droom najagen
Hij kan er geen kut van
Gewoon zak over de kop.quote:Op zaterdag 17 december 2022 22:30 schreef Zipportal het volgende:
Fallon moet eens naar de tandarts.
Maar dit is helemaal geen mooie vrouwquote:Op zaterdag 17 december 2022 22:30 schreef Anneloos het volgende:
Duurde even, maar je hebt blijkbaar een geschiedenis in Tiktok.
https://www.tiktok.com/@:secretlydiax?_t=8YGNlP5S3gz&_r=1
Ik heb vanavond een Thai Thai gedronken, dat doet me altijd aan jou denkenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.
Ja, vind ik ook niet persé maar ach.. iemand vroeg om het linkje. En who am I to judgequote:Op zaterdag 17 december 2022 22:33 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Maar dit is helemaal geen mooie vrouw
quote:Op zaterdag 17 december 2022 22:34 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Ik heb vanavond een Thai Thai gedronken, dat doet me altijd aan jou denken
Fan-tas-tisch bier.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik trek na deze Orval een Nocturnum open
quote:Op zaterdag 17 december 2022 22:34 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Ik heb vanavond een Thai Thai gedronken, dat doet me altijd aan jou denken
Kleine toevoeging voor @DoevelaerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij is idd geen hoomsueel maar neukt wel vrouwen formaatje obesitas en bewaart dan het slipjeMaargoed ook hier heb ik geen verstand van
Leuk haar tieten maar wat een kutkopquote:Op zaterdag 17 december 2022 22:30 schreef Anneloos het volgende:
Duurde even, maar je hebt blijkbaar een geschiedenis in Tiktok.
https://www.tiktok.com/@:secretlydiax?_t=8YGNlP5S3gz&_r=1
Hahaha even norm aub.quote:Op zaterdag 17 december 2022 22:35 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Kleine toevoeging voor @:doevelaer
Hij is idd geen hoomsueel maar neukt wel vrouwen formaatje obesitas en bewaart dan het slipje
Nou ja, dat zou mijn moeder erg leuk vindenquote:Op zaterdag 17 december 2022 22:35 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Kleine toevoeging voor @:doevelaer
Hij is idd geen hoomsueel maar neukt wel vrouwen formaatje obesitas en bewaart dan het slipje
Typisch engelse make up kopquote:Op zaterdag 17 december 2022 22:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Leuk haar tieten maar wat een kutkop
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |