SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
Blijf dit ook een fijne plaat vinden.quote:
Nu begrijp ik waarom jouw shows op zaterdag wat langer duren... one more, one morquote:Op zaterdag 17 december 2022 21:30 schreef Melting het volgende:
[..]
Blijf dit ook een fijne plaat vinden.
quote:Op zaterdag 17 december 2022 21:31 schreef just me het volgende:
[..]
Nu begrijp ik waarom jouw shows op zaterdag wat langer duren... one more, one mor
quote:Op zaterdag 17 december 2022 21:31 schreef just me het volgende:
[..]
Nu begrijp ik waarom jouw shows op zaterdag wat langer duren... one more, one mor
quote:Op zaterdag 17 december 2022 21:32 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat gaat inderdaad niet over de biertjes die ik drink op zaterdag.
quote:Op zaterdag 17 december 2022 21:35 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dan ken je de lange uitvoering nog niet.
quote:Op zaterdag 17 december 2022 21:36 schreef Lucky2Bastard het volgende:
De titel is duidelijk, maar wie voerde het uit. Niet Bob.
quote:
Dat weet DJ11 toch wel?quote:Op zaterdag 17 december 2022 21:38 schreef livelink het volgende:
Ik ken dit wel.
I was made for dancing, maar wie dan gemaakt was voor het dansen weet ik dan weer niet.
Dat zou je niet vertellenquote:Op zaterdag 17 december 2022 21:39 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat weet DJ11 toch wel?
Terwijl just me er al dansende met hem vandoor gaat!
Ja.... maar zo is hij niet getagged, dus dat wist ik niet.quote:
Op die leeftijd weet je dat nog helemaal niet. Ga eerst je school maar eens afmaken zou ik zeggen tegen mijn kind.quote:
quote:Op zaterdag 17 december 2022 21:42 schreef livelink het volgende:
[..]
Op die leeftijd weet je dat nog helemaal niet. Ga eerst je school maar eens afmaken zou ik zeggen tegen mijn kind.
Daarom maar snel iets anders gestart.quote:Op zaterdag 17 december 2022 21:43 schreef Lucky2Bastard het volgende:
En wij ons maar hé-le-maal suf piekeren.Zat op het punt om 112 te bellen.
Met de vraag: What is love?quote:Op zaterdag 17 december 2022 21:43 schreef Lucky2Bastard het volgende:
En wij ons maar hé-le-maal suf piekeren.Zat op het punt om 112 te bellen.
er zijn toch zoveel verschillende loves ?quote:
Ja.... maak het nog ingewikkelder.quote:Op zaterdag 17 december 2022 21:44 schreef just me het volgende:
[..]
er zijn toch zoveel verschillende loves ?
quote:Op zaterdag 17 december 2022 21:44 schreef Melting het volgende:
[..]
Ja.... maak het nog ingewikkelder.
Zo weet ik nooit waar ik naar moet kijken.quote:
quote:Op zaterdag 17 december 2022 21:48 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Oh ik dacht Golden Earring - Bami.
Bambi dan tochquote:Op zaterdag 17 december 2022 21:48 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Oh ik dacht Golden Earring - Bami.
Ik ben er nooit geweestquote:
quote:
quote:Op zaterdag 17 december 2022 21:50 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat zeiden ze ook. Maar in combinatie met Bambi vind ik dat toch wel schokkend.
Blijft wel een bijzonder mooi nummer.quote:
quote:Op zaterdag 17 december 2022 21:51 schreef DJ11 het volgende:
Toch nog Procol Harum vanavondAls je straks Homburg ook nog even draait, doe ik woensdag A Salty Dog en het verzoekje van Symphonic.
Anders verpruts je mijn halve uitzending even.quote:Op zaterdag 17 december 2022 21:51 schreef DJ11 het volgende:
Toch nog Procol Harum vanavondAls je straks Homburg ook nog even draait, doe ik woensdag A Salty Dog en het verzoekje van Symphonic.
quote:Op zaterdag 17 december 2022 21:52 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Anders verpruts je mijn halve uitzending even.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 17 december 2022 21:52 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
![]()
Ik loop jouw uitzendingen kennelijk steeds mis. Wanneer is de volgende?quote:Op zaterdag 17 december 2022 21:52 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
![]()
Morgen om 14.00 uur.quote:Op zaterdag 17 december 2022 21:54 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik loop jouw uitzendingen kennelijk steeds mis. Wanneer is de volgende?
quote:Op zaterdag 17 december 2022 21:54 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik loop jouw uitzendingen kennelijk steeds mis. Wanneer is de volgende?
quote:
quote:Op zaterdag 17 december 2022 21:57 schreef DJ11 het volgende:
Ik weet het alleen niet. Stem klinkt wel bekend. Adam & The Ants wellicht?
quote:Op zaterdag 17 december 2022 21:58 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Spandau Ballet, dat was ook de stem waarvan ik vorige keer bij DJ11 zei, ik kom er nog wel een keer op.
Melting voert de druk wel opquote:
quote:Op zaterdag 17 december 2022 21:59 schreef Melting het volgende:
Er was geen plaats meer op de dock of the bay. Daarom is deze man maar in het park gaan zitten.
Je moet ergens zittenquote:Op zaterdag 17 december 2022 21:59 schreef Melting het volgende:
Er was geen plaats meer op de dock of the bay. Daarom is deze man maar in het park gaan zitten.
beter op de bank dan in de bakquote:
Zo hoorde ik laatst iemand zingen.... sitting on the cock of a gay.quote:
quote:
quote:Op zaterdag 17 december 2022 22:02 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Zo hoorde ik laatst iemand zingen.... sitting on the cock of a gay.
Ja lach er maar mee..... de muziek die ik hier af en toe voorbij hoor komen.....quote:
Ach laat 'm toch ff!quote:Op zaterdag 17 december 2022 22:03 schreef Melting het volgende:
[..]
Ja lach er maar mee..... de muziek die ik hier af en toe voorbij hoor komen.....
ik vraag me toch oprecht af met wat voor mensen jij omgaatquote:
Ik ook, just me.quote:Op zaterdag 17 december 2022 22:04 schreef just me het volgende:
[..]
ik vraag me toch oprecht af met wat voor mensen jij omgaat
Je bent uit de ballenbak opgehaald en weer veilig thuis!quote:
Genoeg alcohol gehad, omdat je ho roept?quote:
quote:Op zaterdag 17 december 2022 22:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, na meer dan 20 whisky's vond ik het genoeg.
De cognacs van 60+ jaar oud moesten nog komen…
Gerard Joling zeker?quote:Op zaterdag 17 december 2022 22:02 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Zo hoorde ik laatst iemand zingen.... sitting on the cock of a gay.
het was dus een mooie afsluitingquote:Op zaterdag 17 december 2022 22:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, na meer dan 20 whisky's vond ik het genoeg.
De cognacs van 60+ jaar oud moesten nog komen…
Ja, ik heb mensen zien huilen.quote:Op zaterdag 17 december 2022 22:12 schreef just me het volgende:
[..]
het was dus een mooie afsluiting
oh wat mooiquote:Op zaterdag 17 december 2022 22:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, ik heb mensen zien huilen.
Omdat het na 2 jaar weer kon in dit gezelschap…
quote:Op zaterdag 17 december 2022 22:04 schreef just me het volgende:
[..]
ik vraag me toch oprecht af met wat voor mensen jij omgaat
Smul ze!quote:Op zaterdag 17 december 2022 22:12 schreef MadMaster het volgende:
Nu koffie met zelfgemaakte kerstkoekjes van vrienden uit Duitsland…
Dat is mooiquote:Op zaterdag 17 december 2022 22:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, ik heb mensen zien huilen.
Omdat het na 2 jaar weer kon in dit gezelschap…
Ze willen dicht bij jou zijnquote:Op zaterdag 17 december 2022 22:16 schreef Symphonic het volgende:
Waarom verschijnen die vogels toch zo plotseling?
Yep. We komen al meer dan 15 jaar bij elkaar, gunnen elkaar alles, trekken de mooiste flessen met elkaar open, bij elkaar hebben we meer dan 5000 flessen op de plank staan.quote:Op zaterdag 17 december 2022 22:15 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dat is mooi![]()
Je hebt toch maar een mooie en bijzondere hobby
Die hebben zich verslapen en trekken alsnog naar het zuiden.quote:Op zaterdag 17 december 2022 22:16 schreef Symphonic het volgende:
Waarom verschijnen die vogels toch zo plotseling?
quote:Op zaterdag 17 december 2022 22:17 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Had er een cd van, dus maar een klok van gemaakt.
Zeker heel bijzonder, iets om te koesterenquote:Op zaterdag 17 december 2022 22:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Yep. We komen al meer dan 15 jaar bij elkaar, gunnen elkaar alles, trekken de mooiste flessen met elkaar open, bij elkaar hebben we meer dan 5000 flessen op de plank staan.
Het is best wel bijzonder…
Ik geniet er altijd wel vanquote:
Paradijsvogels.quote:Op zaterdag 17 december 2022 22:19 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik geniet er altijd wel van![]()
Ik hoop dat onze nieuwe tuin ook weer een paradijs voor vogels wordt.
Something to cherishquote:Op zaterdag 17 december 2022 22:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Yep. We komen al meer dan 15 jaar bij elkaar, gunnen elkaar alles, trekken de mooiste flessen met elkaar open, bij elkaar hebben we meer dan 5000 flessen op de plank staan.
Het is best wel bijzonder…
In wat voor scene zou dit gezongen kunnen worden?quote:
quote:Op zaterdag 17 december 2022 22:21 schreef Symphonic het volgende:
Ik vergeet altijd hoe dit heet… Send in the clowns dacht ik
Als er net iemand dood is of zo.quote:Op zaterdag 17 december 2022 22:21 schreef Melting het volgende:
[..]
In wat voor scene zou dit gezongen kunnen worden?
quote:Op zaterdag 17 december 2022 22:22 schreef livelink het volgende:
[..]
Als er net iemand dood is of zo.
quote:Op zaterdag 17 december 2022 22:21 schreef Melting het volgende:
[..]
In wat voor scene zou dit gezongen kunnen worden?
quote:Send In the Clowns is een lied geschreven door Stephen Sondheim voor de musical A Little Night Music uit 1973, een bewerking van Ingmar Bergmans film Smiles of a Summer Night uit 1955. Het is een ballade waarin het personage Desirée Armfeldt mijmert over de ironie en de teleurstellingen van haar leven.
Daar kan ik uren naar kijkenquote:Op zaterdag 17 december 2022 22:22 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Er hingen talloze druiventrossen in de tuin dit jaar en de vogels smullen er nog steeds van. Al ligt het meeste inmiddels op de grond. Ook daar pikken ze het bevroren en wel van de grond op en hap slik weg.
ik kan je het filmpje sturen van de buurkippen die de besjes uit mijn plantenbak etenquote:
Hoe is het gesprek met de buurvrouw afgelopen?quote:Op zaterdag 17 december 2022 22:26 schreef just me het volgende:
[..]
ik kan je het filmpje sturen van de buurkippen die de besjes uit mijn plantenbak eten
quote:Op zaterdag 17 december 2022 22:26 schreef just me het volgende:
[..]
ik kan je het filmpje sturen van de buurkippen die de besjes uit mijn plantenbak eten
Ik heb haar zoon vandaag gesproken en hij gaat de kippen kortwieken en samen met mij nieuwe plantjes kopen, wanneer heeft hij niet gezegdquote:Op zaterdag 17 december 2022 22:27 schreef livelink het volgende:
[..]
Hoe is het gesprek met de buurvrouw afgelopen?
Beetje gekakel over en weer.quote:Op zaterdag 17 december 2022 22:27 schreef livelink het volgende:
[..]
Hoe is het gesprek met de buurvrouw afgelopen?
quote:Op zaterdag 17 december 2022 22:28 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Beetje gekakel over en weer.
Ah dat is toch wel netjes. En terecht.quote:Op zaterdag 17 december 2022 22:28 schreef just me het volgende:
[..]
Ik heb haar zoon vandaag gesproken en hij gaat de kippen kortwieken en samen met mij nieuwe plantjes kopen, wanneer heeft hij niet gezegd
Op zich een redelijk resultaat dus. Goed dat je het hebt aangekaart!quote:Op zaterdag 17 december 2022 22:28 schreef just me het volgende:
[..]
Ik heb haar zoon vandaag gesproken en hij gaat de kippen kortwieken en samen met mij nieuwe plantjes kopen, wanneer heeft hij niet gezegd
Ik herinner het me nog goed, ja.quote:Op zaterdag 17 december 2022 22:29 schreef Melting het volgende:
[ afbeelding ]
Deze heeft maar liefst 1 week in de top 40 gestaan.
1 week
40 piekpositie
1969
quote:Op zaterdag 17 december 2022 22:30 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik herinner het me nog goed, ja.
Sinds 2 januari 1965.quote:Op zaterdag 17 december 2022 22:30 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Hoe lang bestaat de top 40 eigenlijk?
Dat is een aardige tijd al zeg. Had verwacht dat dat veel korter terug zou zijn.quote:
Geen idee.quote:Op zaterdag 17 december 2022 22:35 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Is dit de eerste keer dat twee kanten van dezelfde single op één avond zijn gedraaid?
Je kunt er ook gewoon Jacksons van maken. Dat is makkelijker. Hebben ze zelf ook gedaan.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
quote:Op zaterdag 17 december 2022 22:40 schreef Melting het volgende:
Ik neem trouwens nu even een snol tot me.
Een kerstsnol welteverstaan.Zo fout. En een week te vroegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
quote:Op zaterdag 17 december 2022 22:40 schreef livelink het volgende:
[..]
Je kunt er ook gewoon Jacksons van maken. Dat is makkelijker. Hebben ze zelf ook gedaan.
Een kerstsnol welteverstaan.Proost Melt!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L2B's Mixcloud
quote:Op zaterdag 17 december 2022 22:42 schreef Symphonic het volgende:
I i said tou had a beautiful body Bellamy Brothers
Ik hebbhiernjunevenngeen zin 8n om te typen…quote:Op zaterdag 17 december 2022 22:42 schreef Symphonic het volgende:
I i said tou had a beautiful body Bellamy Brothers
Een kerstsnol welteverstaan.Ik zal alle mogelijke foute opmerkingen achterwege latenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Juin uit Eigen Tuin!
Pleziesquote:Op zaterdag 17 december 2022 22:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik hebbhiernjunevenngeen zin 8n om te typen…
quote:Op zaterdag 17 december 2022 22:43 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik zal alle mogelijke foute opmerkingen achterwege latenGeen idee. Ik proef meestal niet aan het etiket.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
quote:Op zaterdag 17 december 2022 22:44 schreef MadMaster het volgende:
Shout To The Top - Opvolgers van The Jam
Mijn zoon draait vaak een nummer van Adam Jensen met deze geniale titelquote:Op zaterdag 17 december 2022 22:41 schreef Melting het volgende:
De plaat hierna is een leuke voor Mad..... die houdt wel van lange titels.
Heb jij een boete gehad?quote:Op zaterdag 17 december 2022 19:23 schreef just me het volgende:
[..]
hier kreeg een oude mevrouw een boete omdat ze met keukenzout aan het strooien was
quote:Op zaterdag 17 december 2022 22:45 schreef livelink het volgende:
[..]
Mijn zoon draait vaak een nummer van Adam Jensen met deze geniale titel
"You Won't Answer My Phone Calls But I Bet You'll Listen To This Song So I Guess This Is The Only Way To Talk To You"
Ik moet er elke keer weer om lachen. De titel komt ook verder in het hele nummer niet voor
quote:Op zaterdag 17 december 2022 22:45 schreef livelink het volgende:
[..]
Mijn zoon draait vaak een nummer van Adam Jensen met deze geniale titel
"You Won't Answer My Phone Calls But I Bet You'll Listen To This Song So I Guess This Is The Only Way To Talk To You"
Ik moet er elke keer weer om lachen. De titel komt ook verder in het hele nummer niet voor
quote:Op zaterdag 17 december 2022 22:49 schreef MadMaster het volgende:
It Will Come In Time - Billy Preston & Syreetha (??)
Nee, hoewel ik wel iets meer m'n best moet doen met graven in mijn geheugen nu…quote:Op zaterdag 17 december 2022 22:50 schreef Melting het volgende:
Er is niets mis met je geheugen na zoveel drank, Mad.
Mad nipt volgens mijquote:Op zaterdag 17 december 2022 22:50 schreef Melting het volgende:
Er is niets mis met je geheugen na zoveel drank, Mad.
20 nipjes is nog veel, volgens mij.quote:
Moet kunnen bij zo'n speciale gelegenheidquote:Op zaterdag 17 december 2022 22:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Normaal wel, maar ik heb vandaag aardig lopen kegelen…
20 x 3 cl =bijna een hele fles…quote:Op zaterdag 17 december 2022 22:52 schreef Melting het volgende:
[..]
20 nipjes is nog veel, volgens mij.
quote:Op zaterdag 17 december 2022 22:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
20 x 3 cl =bijna een hele fles…
Ik drink niet zoveel hoorquote:Op zaterdag 17 december 2022 22:52 schreef livelink het volgende:
Ik sta er sowieso van versteld hoe goed jullie tegen drank kunnen.
Is ook wel eens lekkerquote:Op zaterdag 17 december 2022 22:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Normaal wel, maar ik heb vandaag aardig lopen kegelen…
quote:Op zaterdag 17 december 2022 22:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
20 x 3 cl =bijna een hele fles…
Whisky is veelal 3 keer gedistilleerd en dus is alle rotzooi verdwenen uit de alcohol.quote:Op zaterdag 17 december 2022 22:52 schreef livelink het volgende:
Ik ben voor vanavond gestopt hoor.quote:Op zaterdag 17 december 2022 22:52 schreef livelink het volgende:
Ja, zoiets moet het wel zijn. Maar Melting kan bijvoorbeeld ook goed tegen bier. Mijn man zou na een paar biertjes al geen hoes meer kunnen posten.quote:Op zaterdag 17 december 2022 22:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Whisky is veelal 3 keer gedistilleerd en dus is alle rotzooi verdwenen uit de alcohol.
Dat scheelt enorm, na 3 biertjes lig ik in de goot…
quote:Op zaterdag 17 december 2022 22:56 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, zoiets moet het wel zijn. Maar Melting kan bijvoorbeeld ook goed tegen bier. Mijn man zou na een paar biertjes al geen hoes meer kunnen posten.
Je bent dus met die snol geëindigd?quote:Op zaterdag 17 december 2022 22:55 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik ben voor vanavond gestopt hoor.
Morgen stukje auto rijden.
Thank you for the music is 2 jaar nadien nog uitgebracht.quote:Op zaterdag 17 december 2022 22:57 schreef DJ11 het volgende:
Was dit niet de laatste single die ABBA uitbracht (tot aan hun comeback dan).
Under Attack
quote:Op zaterdag 17 december 2022 22:58 schreef livelink het volgende:
[..]
Je bent dus met die snol geëindigd?
Ik sta na 2 a 3 biertjes al op z'n kop…quote:Op zaterdag 17 december 2022 22:56 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, zoiets moet het wel zijn. Maar Melting kan bijvoorbeeld ook goed tegen bier. Mijn man zou na een paar biertjes al geen hoes meer kunnen posten.
[..]
[..]
[..]
quote:Op zaterdag 17 december 2022 23:01 schreef Rafeiro het volgende:
Dave Berry, al dacht ik na de eerste paar poings aan een ander nummer, waar ik dan weer niet op kan komen.
Rotterdam Termination Source.quote:Op zaterdag 17 december 2022 23:01 schreef Rafeiro het volgende:
Dave Berry, al dacht ik na de eerste paar poings aan een ander nummer, waar ik dan weer niet op kan komen.
quote:Op zaterdag 17 december 2022 23:02 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Rotterdam Termination Source.
Nee die waat ik zelfs als ik slaap nog welquote:Op zaterdag 17 december 2022 23:02 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Rotterdam Termination Source.
quote:Op zaterdag 17 december 2022 23:03 schreef MadMaster het volgende:
Ik heb dit jaar voor het eerst meegedaan aan de kerstpakketten actie binnen FHF (naast de Sinterklaas box voor Raf vorig jaar) en ik zie daar hoe moeilijk sommige mensen het hebben en hoe simpel je sommige gelukkig kan maken met iets simpels (voor mij/ons) als een kerstpakket of iets dergelijks.
Het leven is niet altijd eerlijk…
Ik heb 1x meegedaan en werd beschuldigd dat ik iets giftigs gestuurd zou hebben, ik was en ben er helemaal klaar meequote:Op zaterdag 17 december 2022 23:03 schreef MadMaster het volgende:
Ik heb dit jaar voor hetbeerst meegedaan aan de kerstpakketten actie binnen FHF (naast de Sinterklaas box voor Raf vorig jaar) en ik zie daar hoe moeilijk sommige mensen het hebben en hoe simpel je sommige gelukkig kan maken met iets simpels (voor mij/ons) als een kerstpakket of iets dergelijks.
Zo is dat. Helemaal met de huidige energieprijzen.quote:Op zaterdag 17 december 2022 23:03 schreef MadMaster het volgende:
Ik heb dit jaar voor het eerst meegedaan aan de kerstpakketten actie binnen FHF (naast de Sinterklaas box voor Raf vorig jaar) en ik zie daar hoe moeilijk sommige mensen het hebben en hoe simpel je sommige gelukkig kan maken met iets simpels (voor mij/ons) als een kerstpakket of iets dergelijks.
Hoezoquote:Op zaterdag 17 december 2022 23:03 schreef just me het volgende:
[..]
Ik heb 1x meegedaan en werd beschuldigd dat ik iets giftigs gestuurd zou hebben, ik was en ben er helemaal klaar mee
quote:Op zaterdag 17 december 2022 23:03 schreef just me het volgende:
[..]
Ik heb 1x meegedaan en werd beschuldigd dat ik iets giftigs gestuurd zou hebben, ik was en ben er helemaal klaar mee
Ik heb ook al enkele jaren meegedaan.quote:Op zaterdag 17 december 2022 23:03 schreef MadMaster het volgende:
Ik heb dit jaar voor hetbeerst meegedaan aan de kerstpakketten actie binnen FHF (naast de Sinterklaas box voor Raf vorig jaar) en ik zie daar hoe moeilijk sommige mensen het hebben en hoe simpel je sommige gelukkig kan maken met iets simpels (voor mij/ons) als een kerstpakket of iets dergelijks.
quote:Op zaterdag 17 december 2022 23:03 schreef MadMaster het volgende:
Showaddywaddy - Under The Moon Of Love
Ik had hier op de kerstmarkt een ketting gekocht van bonen of zoiets en die zou giftig zijnquote:
quote:Op zaterdag 17 december 2022 23:05 schreef just me het volgende:
[..]
Ik had hier op de kerstmarkt een ketting gekocht van bonen of zoiets en die zou giftig zijn
quote:Op zaterdag 17 december 2022 23:03 schreef just me het volgende:
[..]
Ik voelde me knap lullig hoorquote:
alleen naar mensen van R49quote:Op zaterdag 17 december 2022 23:06 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Sindsdien stuur je alleen nog paardenhoofden?
quote:Op zaterdag 17 december 2022 23:06 schreef DJ11 het volgende:
Ik luister mee hoor, maar ben ondertussen even wat digitaal aan het knutselen
Laura Pausini - La Solitudine
[..]
Ik had hier op de kerstmarkt een ketting gekocht van bonen of zoiets en die zou giftig zijn
Jij durfde erop te gokken dat het niet Paul de Leeuw was?quote:Op zaterdag 17 december 2022 23:06 schreef DJ11 het volgende:
Ik luister mee hoor, maar ben ondertussen even wat digitaal aan het knutselen
Laura Pausini - La Solitudine
Was geen gok. Ik hoorde het aan de toonhoogte, eerlijk gezegd.quote:Op zaterdag 17 december 2022 23:07 schreef livelink het volgende:
[..]
Jij durfde erop te gokken dat het niet Paul de Leeuw was?
Dat inderdaad. Pakket wat ik vorig jaar verstuurde, stonden dingen op als Rituals en zo. Dat zijn wel hele dure dingen.quote:Op zaterdag 17 december 2022 23:07 schreef just me het volgende:
Oh en ik heb soms ook het gevoel dat mensen een pakket aanvragen terwijl ze wel geld voor andere dingen hebben en ik vind dat niet kloppen
[..]
Ik vind dat wel heel bizar, maar ik heb echt zitten janken van geluk, en ja het is maar "een pakketje", maar het idee dat iemand even aan je denkt is alleen al zoveel meer waard. En het was geen pakketje huhu.quote:Op zaterdag 17 december 2022 23:03 schreef just me het volgende:
[..]
Knap van je.quote:Op zaterdag 17 december 2022 23:08 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Was geen gok. Ik hoorde het aan de toonhoogte, eerlijk gezegd.
Die is behoorlijk verschillend jaquote:Op zaterdag 17 december 2022 23:08 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Was geen gok. Ik hoorde het aan de toonhoogte, eerlijk gezegd.
Mwoa, is gewoon een gave die je gaandeweg ontwikkelt als muzikant (zeker in een coverband). Symphonic beaamt het als toetsenist dan ookquote:
Ik heb andere gavesquote:Op zaterdag 17 december 2022 23:11 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Mwoa, is gewoon een gave die je gaandeweg ontwikkelt als muzikant (zeker in een coverband). Symphonic beaamt het als toetsenist dan ook
Ik hoor het ook vaak, het is soms net even anders dan wat je gewend bent…quote:Op zaterdag 17 december 2022 23:11 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Mwoa, is gewoon een gave die je gaandeweg ontwikkelt als muzikant (zeker in een coverband). Symphonic beaamt het als toetsenist dan ook
En paardenkoppen te over hihi. Al een tijdje geen meer ontvangen, wel jammerquote:
Die moet je verdienen.quote:Op zaterdag 17 december 2022 23:14 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
En paardenkoppen te over hihi. Al een tijdje geen meer ontvangen, wel jammer
wees er maar zuinig opquote:Op zaterdag 17 december 2022 23:14 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
En paardenkoppen te over hihi. Al een tijdje geen meer ontvangen, wel jammer
quote:Op zaterdag 17 december 2022 23:11 schreef DJ11 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 17 december 2022 23:17 schreef Rafeiro het volgende:
Klinkt beatles achtig, dus ik gok daar maar op.
quote:Op zaterdag 17 december 2022 23:20 schreef DJ11 het volgende:
Dit lijkt veel op Yes Sir, I Can Boogie
Ja, dit is echt een enorme slipstream. Ik weet alleen niet welke eerder was.quote:Op zaterdag 17 december 2022 23:20 schreef DJ11 het volgende:
quote:Op zaterdag 17 december 2022 23:20 schreef DJ11 het volgende:
Ja zeur was eerder.quote:Op zaterdag 17 december 2022 23:21 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, dit is echt een enorme slipstream. Ik weet alleen niet welke eerder was.
Yes sir was eerst, deze daarnaquote:Op zaterdag 17 december 2022 23:21 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, dit is echt een enorme slipstream. Ik weet alleen niet welke eerder was.
quote:
quote:Op zaterdag 17 december 2022 23:23 schreef MadMaster het volgende:
Neil Diamond - If You Know What I Mean…
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |