SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Micky Mansell was wel blij zag ikquote:Op zaterdag 17 december 2022 13:02 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Valt toch wel mee? Het is geen Micky Mansell of zo
Dronkenquote:Op zaterdag 17 december 2022 13:04 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Micky Mansell was wel blij zag ik
Als ze jou op het podium zetten, gooi jij met een trillende bovenarm als een rietje het alle kanten op.quote:Op zaterdag 17 december 2022 13:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Man man man, staat daar een partijtje ernstig te kijken alsof de wereldvrede er vanaf hangt, en gooit dan schijtbeurt na schijtbeurt. Dit kan ik ook.
Hij zou het podium niet eens halen, waarschijnlijk ligt ie weer te slapen omdat ie moe isquote:Op zaterdag 17 december 2022 13:07 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Als ze jou op het podium zetten, gooi jij met een trillende bovenarm als een rietje het alle kanten op.
Ik kan er ook geen flikker van iddquote:Op zaterdag 17 december 2022 13:07 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Als ze jou op het podium zetten, gooi jij met een trillende bovenarm als een rietje het alle kanten op.
Welnee. Gewoon vaste hand.quote:Op zaterdag 17 december 2022 13:07 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Airfryer op het tafeltje.quote:Op zaterdag 17 december 2022 13:07 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Emma Paton is al sinds het vertrek van Clarky de nieuwe host.quote:
Dat weet ik maar iemand had een bordje daarmee en ik vond het wel leukquote:Op zaterdag 17 december 2022 13:13 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Emma Paton is al sinds het vertrek van Clarky de nieuwe host.
Woodsy doet veel meer dan darts alleen.
Heuptasje met drank bij zich?quote:Op zaterdag 17 december 2022 13:14 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Whitlock die in de eerste ronde moet opdraven, logisch gevolg maar wel awkward.
Kan ie de hele avond hoerenlopenquote:Op zaterdag 17 december 2022 13:14 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Whitlock die in de eerste ronde moet opdraven, logisch gevolg maar wel awkward.
Of het was zijn vrouw helemaal nietquote:Op zaterdag 17 december 2022 13:17 schreef Scorpion_17 het volgende:
De vrouw van Perez die snel een vlag ertussen houdt als hij daar wil zoenen. Die man zal wel enorm uit zn bek stinken
Met een streepje U2 er bijquote:Op zaterdag 17 december 2022 13:17 schreef Tagliano het volgende:
The Titan ja?
Gister ook al iemand met Hendos muziek, weinig creatief allemaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |