jaja dat is de standaard reactie, en juist daarom deel ik ditquote:Op zaterdag 17 december 2022 12:32 schreef Meneer_Meneer het volgende:
Klagen als je met teveel alcohol achter het stuur kruiptJe mag blij zijn dat je niemand hebt aangereden van mij mogen ze voorgoed je rijbewijs afnemen.
Dat komt omdat iedereen daar zo over denkt. Jammer genoeg het CBR niet schijnbaar.quote:Op zaterdag 17 december 2022 12:35 schreef kree het volgende:
[..]
jaja dat is de standaard reactie, en juist daarom deel ik dit
jawel al een jaar, maar hij verloopt dus eind januari en daarom moest ik dit onderzoek weer doen.quote:Op zaterdag 17 december 2022 12:36 schreef Plompzakker het volgende:
Heb je je rijbewijs nou nog niet terug?
Spreek voor jezelf.quote:Op zaterdag 17 december 2022 12:37 schreef Meneer_Meneer het volgende:
[..]
Dat komt omdat iedereen daar zo over denkt. Jammer genoeg het CBR niet schijnbaar.
Het CBR is een non-profit overheidsorganisatie dus waarom zouden ze je aan het lijntje houden?quote:Op zaterdag 17 december 2022 12:38 schreef kree het volgende:
[..]
jawel al een jaar, maar hij verloopt dus eind januari en daarom moest ik dit onderzoek weer doen.
Dat is deel van de klacht, het je aan het lijntje houden.
nou als je een beetje het verhaal van mij kent, dan is deze klacht toch wel een soort te begrijpen denk ik.quote:Op zaterdag 17 december 2022 12:37 schreef Meneer_Meneer het volgende:
[..]
Dat komt omdat iedereen daar zo over denkt. Jammer genoeg het CBR niet schijnbaar.
Nee net zoals ik een vrijgekomen moordenaar niet snap. Nooit.quote:Op zaterdag 17 december 2022 12:39 schreef kree het volgende:
[..]
nou als je een beetje het verhaal van mij kent, dan is deze klacht toch wel een soort te begrijpen denk ik.
Nou soms is iemand vermoorden gewoon het beste.quote:Op zaterdag 17 december 2022 12:40 schreef Meneer_Meneer het volgende:
[..]
Nee net zoals ik een vrijgekomen moordenaar niet snap. Nooit.
Klopt, maar dit is een groter probleem.quote:Op zaterdag 17 december 2022 12:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het CBR is een non-profit overheidsorganisatie dus waarom zouden ze je aan het lijntje houden?
Goed hoor, ben nu sinds april gewoon weer full-time aan het werk en met een leuke baan.quote:
Nee helemaal niet? dit is geen complot theorie ofzo van mij?quote:Op zaterdag 17 december 2022 12:46 schreef Fok-it het volgende:
Ja met zo'n insteek had je dit topic beter in BNW kunnen plaatsen.
Goed bezig makkerquote:Op zaterdag 17 december 2022 12:47 schreef kree het volgende:
[..]
Goed hoor, ben nu sinds april gewoon weer full-time aan het werk en met een leuke baan.
Dat hele alcohol misbruik is allang al gestopt.
en ok snap best de reacties wel weer hoor hier, en deels is dat begrijpelijk. Maar soms denk ik dan, van huh, tja, je weet er weinig van hoe deze dingen gaan.
Daarom wil ik het juist delen, maar weet dat ik me in het hol van de leeuw alweer begeef
Thanks, moet zeggen jullie begrip en motivatie in dat andere topic hielpen me wel, thanks daarvoorquote:
Geen idee, kijk ik weet dat er van mijn kant geen gevaar meer is voor de verkeersveiligheid ofzo.quote:Op zaterdag 17 december 2022 12:39 schreef nostra het volgende:
Na één, drie, vijf en tien jaar toch? Die vervolgonderzoeken zullen wel meevallen. De eerste keer is wel een bitch.
eens, maar dan moeten ze het wel goed onderzoeken en niet afdoen met formaliteit van; het moet ondertekend worden door een psych (die totaal niet doorvraagt verder)quote:Op zaterdag 17 december 2022 13:02 schreef Plompzakker het volgende:
Prima dat ze voorzichtig zijn met drankrijders
Kan jij een beetje door een hoepel springen eigenlijk reptieltje?quote:Op zaterdag 17 december 2022 13:10 schreef CoolGuy het volgende:
Het is wel frappant dat je eerst alles en iedereen de schuld gaf van je gedoe behalve jezelf, en nu beklaag je je weer over de instantie die je rijbekwaamheid moet beoordelen.
Ik zou een drankrijder ook door allerlei hoepels laten springen voor hij zijn rijbewijs weer terug kreeg, en tegen flink hoge kosten ook nog, want als je voor een appel en een ei je rijbewijs terug krijgt, dan gaat er geen afschrikwekkende werking van uit.
In mijn ogen volledig terecht. Ik snap alleen niet dat je het al zo snel weer terug kunt krijgen. Ik zou zeggen minstens 5 jaar inleveren dat rijbewijs. Had je maar niet bezopen achter het stuur moeten stappen. Keuzes hebben consequenties.
Zeker. Reptieltje?quote:Op zaterdag 17 december 2022 13:13 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Kan jij een beetje door een hoepel springen eigenlijk reptieltje?
Spreekwoordelijk.quote:
Nou ik volg je, en eens het eerste gedeelte.quote:Op zaterdag 17 december 2022 13:10 schreef CoolGuy het volgende:
Het is wel frappant dat je eerst alles en iedereen de schuld gaf van je gedoe behalve jezelf, en nu beklaag je je weer over de instantie die je rijbekwaamheid moet beoordelen.
Ik zou een drankrijder ook door allerlei hoepels laten springen voor hij zijn rijbewijs weer terug kreeg, en tegen flink hoge kosten ook nog, want als je voor een appel en een ei je rijbewijs terug krijgt, dan gaat er geen afschrikwekkende werking van uit.
In mijn ogen volledig terecht. Ik snap alleen niet dat je het al zo snel weer terug kunt krijgen. Ik zou zeggen minstens 5 jaar inleveren dat rijbewijs. Had je maar niet bezopen achter het stuur moeten stappen. Keuzes hebben consequenties.
Ja wil niet ts bashen maar hiet komt het op neer. Liever veel moeite voor de schuldige dan een dode straks.quote:Op zaterdag 17 december 2022 13:02 schreef Plompzakker het volgende:
Prima dat ze voorzichtig zijn met drankrijders
Waarom zou iemand 'spreekwoordelijk' een reptieltje zijnquote:
Karaktereigenschappen die erbij passen in positieve zin.quote:Op zaterdag 17 december 2022 13:17 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Waarom zou iemand 'spreekwoordelijk' een reptieltje zijn
Waarom zou je witheet worden van een “mention” ?quote:Op zaterdag 17 december 2022 13:17 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Waarom zou iemand 'spreekwoordelijk' een reptieltje zijn
Ja, nou ja, het is natuurlijk heel leuk dat jij daar een mening over hebt, maar jij had ook de mening dat het wel prima was om met drank op achter het stuur te gaan zitten, dusss....gelukkig maar dat jouw mening niet telt in dit soort zaken denk ik dan.quote:Op zaterdag 17 december 2022 13:17 schreef kree het volgende:
[..]
Nou ik volg je, en eens het eerste gedeelte.
Tuurlijk het staat wel buiten kijf dat ik een fout maakte.
Maar daar gaat het me niet eens over. Het gaat om het vervolg wat dan te lang duurt en naar mijn inzien ook niet terecht is.
Met name hoe ze dit dus onderzoeken naderhand.
Waarom zou je het vervelend vinden als er een streepje door je naam gaat. Is allemaal grappig toch? Nou dan.quote:Op zaterdag 17 december 2022 13:19 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Waarom zou je witheet worden van een “mention” ?
🤷🏻♂
Ik vind het best grappig, jaquote:Op zaterdag 17 december 2022 13:21 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Waarom zou je het vervelend vinden als er een streepje door je naam gaat. Is allemaal grappig toch? Nou dan.
euh nee die mening had ik niet?quote:Op zaterdag 17 december 2022 13:20 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ja, nou ja, het is natuurlijk heel leuk dat jij daar een mening over hebt, maar jij had ook de mening dat het wel prima was om met drank op achter het stuur te gaan zitten, dusss....gelukkig maar dat jouw mening niet telt in dit soort zaken denk ik dan.
Als je het er niet mee eens bent, dat kan, maar als je daar niet mee had willen dealen had je niet bezopen moeten rijden. Billen...blaren.. etc.
Nee je klacht is dat het je tijd en geld kost om je rijbewijs terug te krijgen. Ik vind dat gewoon terecht, immers, de eerste keer had je al geleerd (toen je je rijbewijs haalde) dat alcohol + autorijden niet samen gaan, maar jij besloot het beter te weten.quote:Op zaterdag 17 december 2022 13:24 schreef kree het volgende:
[..]
euh nee die mening had ik niet?
Heb wel gezegd toen al van, dat waarvoor ze me aanhielden wel een hele bullshit was die niet nodig was geweest.
Maar ok, ik had teveel op toen en ook al was het maar een klein afstandje rijden. Ok heeej eens daarmee.
Uiteindelijk hielp me dat naar hulp zoeken ook wel, achteraf gezien, en heeft me geholpen ook.
Maar nu ontwijk je de eigenlijke klacht, en dat is dat dat Rijbewijsbelang en het CBR daarmee heel makkelijk omgaan met mensen die dan dus een fout maakte en ze je dan op alle mogelijke manieren (zie pdf) je proberen te pakken alsnog en je aan het lijntje houden.
Hoeveel drink jij per week?
Nee is niet helemaal mijn klacht? het is niet het geld en tijd alleen.quote:Op zaterdag 17 december 2022 13:28 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Nee je klacht is dat het je tijd en geld kost om je rijbewijs terug te krijgen. Ik vind dat gewoon terecht, immers, de eerste keer had je al geleerd (toen je je rijbewijs haalde) dat alcohol + autorijden niet samen gaan, maar jij besloot het beter te weten.
Vervolgens kom je weer bij het CBR terecht omdat bleek dat je het de eerste keer toch niet beter wist en dan vindt je het gek dat ze iemand die de eerste keer al besloot dat ie het beter wist door de mangel halen om te voorkomen dat je diezelfde gedachte nóg een keer krijgt.
Alcohol doel je op neem ik aan? 0,0. Ik drink geen alccohol.
Dus je klaagt omdat je geen waar voor je geld krijgt eigenlijk? Ja, naja, dat is leuk voor je dat je die mening hebt. Je mag daar ook gewoon over klagen uiteraard, begrijp me niet verkeerd, maar als ik dat dan zo lees, en ik heb je andere topics hierover nog in gedachten, dan vind ik het helemaal niet erg dat je goud geld moet betalen voor 1 min tijd.quote:Op zaterdag 17 december 2022 13:32 schreef kree het volgende:
[..]
Nee is niet helemaal mijn klacht? het is niet het geld en tijd alleen.
Dat ik het daar niet mee eens ben omdat het gewoon bizarre bedragen zijn is nog tot daar aan toe.
ik ben het eens met dat ze dat willen onderzoeken..... Geen problemen daarmee.
De klacht is, is dat je betaald voor die onderzoeken heel veel en verwacht je ook tijd en dat ze dat goed onderzoeken van persoon tot persoon. iig meer als een paar vragen in 1 min tijd.
Dat is waar ik over klaag eigenlijk.
hmmmm deels is het het geld, nu ik weer werk is dat allemaal wel weer te betalen ook.quote:Op zaterdag 17 december 2022 13:36 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Dus je klaagt omdat je geen waar voor je geld krijgt eigenlijk? Ja, naja, dat is leuk voor je dat je die mening hebt. Je mag daar ook gewoon over klagen uiteraard, begrijp me niet verkeerd, maar als ik dat dan zo lees, en ik heb je andere topics hierover nog in gedachten, dan vind ik het helemaal niet erg dat je goud geld moet betalen voor 1 min tijd.
Is een stuk goedkoper dan betalen omdat je iemand misselijk hebt gereden denk ik.
Ja, dát is dus 1 van de redenen dat je niet moet drinken en rijden. De primaire reden is dat je dan een ongeval veroorzaakt met alle (lichamelijke) gevolgen van dien. De secundaire reden is dat het je enorm veel tijd en geld kost om je rijbewijs (mogelijk) terug te krijgen.quote:Op zaterdag 17 december 2022 13:36 schreef kree het volgende:
eigenlijk vindt ik dit dan nog een soort lastig weer, om me zo te moeten "verdedigen" lijkt haast in deze topics.
Maar het gaat me er niet eens zo zeer om van dat ik denk dat ik dan onterecht eens straf kreeg ofzo.
Meer is het dat ik vind dat die hele procedure zoals ie is rammelt aan alle kanten.
En ok dan kan het best zijn dat je goed bezig bent en dat alsnog het CBR na advies van Rijbewijsbelang een streep trekt door je rijbewijs.
En ok voor mij is dat dodelijk ook voor mn baan natuurlijk.
Dat maakt het zo kut, want ik heb diezelfde fout nooit meer gemaakt, 3 jaar geleden al niet trouwens na die aanhouding en straf van justitie. Maar ben nu nog bezig met de gevolgen.
Jawel, dat ontken ik toch ook niet?quote:Op zaterdag 17 december 2022 13:41 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ja, dát is dus 1 van de redenen dat je niet moet drinken en rijden. De primaire reden is dat je dan een ongeval veroorzaakt met alle (lichamelijke) gevolgen van dien. De secundaire reden is dat het je enorm veel tijd en geld kost om je rijbewijs (mogelijk) terug te krijgen.
Dus ja, het is meer dan prima dat je nu nog bezig bent met de gevolgen. Keuzes hebben consequenties en jij wordt daar nu mee geconfronteerd.
ja duidelijk weet je er niks van.quote:Op zaterdag 17 december 2022 13:45 schreef Grems het volgende:
Positief om te horen dat het CBR drankrijders stevig aanpakt, nu de rechtbank nog
Zoals gezegd, erg positief. De rechtbank zou drankrijders bij voorkeur ook jaren aan de lijn houden in de vorm van detentie.quote:Op zaterdag 17 december 2022 13:47 schreef kree het volgende:
[..]
ja duidelijk weet je er niks van.
De rechtbank is eerste. als je daardoor gestraft bent (zou je denken heb je je straf gehad vanuit de overheid dus en de maatschappij)\
nee daarna houdt het CBR en instanties je nog jaren aan de lijn.
Tja ik was ook altijd voor eerlijk zijn, maar niet alleen bij mij dit.quote:Op zaterdag 17 december 2022 12:41 schreef Harvest89 het volgende:
Dus je rijbewijs is ingehouden omdat je te veel drank op had?
Los daarvan zou ik sowieso iedereen adviseren om op een CBR vraagormulier overal nee aan te kruisen.
Nee
Nee
Nee
Nee
Geen klachten, geen lichamelijke/mentale ziektes, geen verslavingen. Laat me maar gewoon afrijden.
Het is echt een falende kutinstantie, heb er geen goed woord voor over.
Ja grappig, en realistisch gezien?quote:Op zaterdag 17 december 2022 13:51 schreef Grems het volgende:
[..]
Zoals gezegd, erg positief. De rechtbank zou drankrijders bij voorkeur ook jaren aan de lijn houden in de vorm van detentie.
Justitie verplicht je volgens mij niet om verder nog iets van doen te hebben met het CBR, toch?quote:Op zaterdag 17 december 2022 13:59 schreef kree het volgende:
[..]
Ja grappig, en realistisch gezien?
kweet niet ik heb meer taakstraf gehad als iemand die iemand half doodkuppelde op straat (als voorbeeld)
Denk je niet dat als je een straf krijgt van justitie en je doet die dat je dan daarmee je fouten in hebt gezien en min of meer je schade aan de maatschappij terug hebt betaald?
Ik heb het ingezien he? laat dat duidelijk zijn.
Jij denkt in de gedachte van laten we iedereen max maar straffen....... of voor levenslang ofzo?
Tja, ok ik kan die extra kosten ook niet echt anders verklaren als alleen gewoon een extra stukje inkomsten CBRquote:Op zaterdag 17 december 2022 14:05 schreef NaarMensje het volgende:
Bwoh ik heb ff die hele brochure net gelezenis toch ook een belachelijke organisatie met hun "opleggingskosten", zeg dan gewoon direct dat het een extra boete is bovenop de straf die je al hebt gehad. Stelletje white collars zijn ze daar bij het CBR.
Ja dat is waar, dan kun je zeggen werk er niet aan mee.quote:Op zaterdag 17 december 2022 14:11 schreef Grems het volgende:
[..]
Justitie verplicht je volgens mij niet om verder nog iets van doen te hebben met het CBR, toch?
Daar kies je zelf voor.
nee? ik had niet de mening dat het ok was?quote:Op zaterdag 17 december 2022 13:20 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ja, nou ja, het is natuurlijk heel leuk dat jij daar een mening over hebt, maar jij had ook de mening dat het wel prima was om met drank op achter het stuur te gaan zitten, dusss....gelukkig maar dat jouw mening niet telt in dit soort zaken denk ik dan.
Als je het er niet mee eens bent, dat kan, maar als je daar niet mee had willen dealen had je niet bezopen moeten rijden. Billen...blaren.. etc.
Van waaruit baseer jij dit denk ik dan?quote:Op zaterdag 17 december 2022 15:09 schreef Molo het volgende:
Het gaat niet alleen in beginsel om één fout maken.
Het gaat om een fout maken waar een groter probleem aan ten grondslag ligt, namelijk alcoholproblemen en het daarmee gevaarlijk deelnemen aan het verkeer.
Daar zit een uitvoerige procedure omheen die wellicht heel vervelend wordt ervaren door jou, maar die komt door die complexe en gevaarlijke situatie die jouw leven was en wellicht nog is of weer kan worden.
Dat misbruik en verkeerd inschatten wanneer je een gevaar kunt zijn voor anderen gaan ze je niet op één moment voor op je blauwe ogen geloven zeg maar.
Dat jij daar niet aan wilt en dat puur vanuit jezelf blijft redeneren en oorzaken van ellende bij vooral anderen legt, ook tijden na dato, is daarbij een veeg teken
Maar dat komt dan niet doordat het CBR omdat het piemels zijn, maar omdat jij het volledig subjectieve beeld dat jij schetst vavn de hele situatie waarschijnlijk een stuk genuanceerder ligt, maar dat komt jou niet zo goed uit.quote:Op zaterdag 17 december 2022 14:54 schreef kree het volgende:
En wat jullie of althans die erover twijfelen niet snappen.
Het is een cirkel waar je inkomt he...
Ok fout maken > straf justitie > geen rijbewijs meer > geen werk kunnen vinden omdat geen rijbewijs > boeit me geen reet meer allemaal etc etc. > eind.
Nu in mijn geval:
Fout gemaakt met rijbewijs en onder invloed > straf gehad van justitie, rijontzegging 6 maand en taakstraf > hulp gezocht > leven op orde > jaar later (begin 2022). rijbewijs terug > direct erna werk, huis etc > eind 2022 weer dit gezeik alleen voor rijbewijs, en ok als hun niet positief oordelen zegt het CBR weer green rijbewijs voor kree.
dat is het kutte want dan geen baan voor kree > ....... hmmmm
Op je topics destijds tot nuquote:Op zaterdag 17 december 2022 15:14 schreef kree het volgende:
[..]
Van waaruit baseer jij dit denk ik dan?
Om het even kort door de bocht te zeggen, jij denkt dat de procedure wel klopt zoals ie is?
Ik uit ervaring nu weet dat het niet zo is. En ik. en niet de enige die eraan twijfelt.
Dus als ik het kort door de bocht mag zeggen, je kent niemand of weet iets van hoe het gaat en geeft je er nu je mening over omdat het nu eenmaal zo is dat als iemand 1 keer in de fout gaat dat ie jaren inde mangel moet worden genomen?
Vraag please als ik het mis heb, want dit is het misverstand denk ik hierin?
quote:Op zaterdag 17 december 2022 15:16 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Maar dat komt dan niet doordat het CBR omdat het piemels zijn, maar omdat jij het volledig subjectieve beeld dat jij schetst vavn de hele situatie waarschijnlijk een stuk genuanceerder ligt, maar dat komt jou niet zo goed uit.
Als jij je rijbewijs zou kwijt raken ligt dat niet aan het CBR maar aan kree. Dan kun je praten tot morgenvroeg, maar dat is wel de realiteit.
euhm nee, ik denk dat het gros er in geloofd dat ik wel het goede pad heb gekozen. en lig voorzover ik voor mezelf ook zie heb ik dat ook gedaan.quote:Op zaterdag 17 december 2022 15:19 schreef Molo het volgende:
[..]
Op je topics destijds tot nu
Gros van de fokkers/lezers denk er zo over, lees dit eens zou ik zeggen:
[..]
Volgens mij ben je momenteel hartstikke prima bezig jaquote:Op zaterdag 17 december 2022 15:22 schreef kree het volgende:
[..]
euhm nee, ik denk dat het gros er in geloofd dat ik wel het goede pad heb gekozen. en lig voorzover ik voor mezelf ook zie heb ik dat ook gedaan.
Zie er niet veel hoor die het in een aantal jaar zo om kunnen gooien vanuit ellende tot gewoon (hoe je het ook Weil noemen). lig iemand die normaal in de maatschappij functioneert
ja ok, dat snap ik ja, maar wat voor nou inziens zou daar dan genoeg voor moeten zijn om dat wel dus te zeggen? Van ja joh je hebt t ingezien en nu gaat het goed?quote:Op zaterdag 17 december 2022 15:25 schreef Molo het volgende:
[..]
Volgens mij ben je momenteel hartstikke prima bezig ja
Dat is alleen niet genoeg om te zeggen 'prima gap, hier heb je je rijbewijs voor altijd terug en veel plezier ermee!'
Dat blinde vertrouwen ben je verloren en dat is klote maar wel de werkelijkheid
tja ik weet niet of ik de enige ben hoor. Maar heb het zelfs na dat ik dit verhaal had gehad al en verteld nog best vaak gezien dat het niet meer 1 of 2 drankjes waren.quote:Op zaterdag 17 december 2022 15:28 schreef Cupfighter het volgende:
Wat mij betreft krijgt niemand zijn rijbewijs terug als je met alcohol achter het stuur hebt gezeten
Ja dat hoor je vaak, het was maar 1 glas,maar gewoon geen alcohol als je nog wilt rijden, hoe moeilijk kan dat zijn, kruip je dan alsnog achter het stuur dan zijn er gevolgenquote:Op zaterdag 17 december 2022 15:31 schreef kree het volgende:
[..]
tja ik weet niet of ik de enige ben hoor. Maar heb het zelfs na dat ik dit verhaal had gehad al en verteld nog best vaak gezien dat het niet meer 1 of 2 drankjes waren.
Grappige is, zelfde beschuldigen mij nog steeds van ja hoe stom kun je zijn.
Hmmmmms, voor mij is het sinds 3 jaar terug gewoon nul drinken enzo en ook niet twee
nou niet?quote:Op zaterdag 17 december 2022 15:34 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ja dat hoor je vaak, het was maar 1 glas,maar gewoon geen alcohol als je nog wilt rijden, hoe moeilijk kan dat zijn, kruip je dan alsnog achter het stuur dan zijn er gevolgen
Jammer om te zien dat je helemaal niets geleerd hebt in die drie jaarquote:Op zaterdag 17 december 2022 15:38 schreef kree het volgende:
[..]
nou niet?
En zo simpel is het ook gewoon?
en goed wil geen oude koeien uit de sloot vissen over het incident met mij toen ik aangehouden werd?
Maar ik deed dat ook niet eens?
Het is 1 stom idee geweest om een hele grote. bus te verplaatsen toen omdat ik dacht krijg een bon daarvan enzo.
Ok 200m gereden en kreeg het niet ingeparkeerd.
Het politierapport spreekt over een grote knal enzo???? wtf lig iemand politie gebeld en ik moest blazen en mee. en daarna volgt dit hele verhaal.
En het blijven bagatelliseren...quote:Op zaterdag 17 december 2022 15:38 schreef kree het volgende:
[..]
nou niet?
en goed wil geen oude koeien uit de sloot vissen over het incident met mij toen ik aangehouden werd?
Het is 1 stom idee geweest om een hele grote. bus te verplaatsen toen omdat ik dacht krijg een bon daarvan enzo.
Het politierapport spreekt over een grote knal enzo???? wtf lig iemand politie gebeld en ik moest blazen en mee. en daarna volgt dit hele verhaal.
nou, ik denk meer jij niet begrepen van mijn kant?quote:Op zaterdag 17 december 2022 15:48 schreef Molo het volgende:
[..]
Jammer om te zien dat je helemaal niets geleerd hebt in die drie jaar
Je hoeft je niet te verdedigen, maar je laat zien dat je de ernst van de situatie nog steeds niet snapt door het te bagatelliseren.quote:Op zaterdag 17 december 2022 15:53 schreef kree het volgende:
[..]
nou, ik denk meer jij niet begrepen van mijn kant?
Ik snap niet echt waarom ik me nog zo moet verdedigen erover?
Ik maak dit topic echt omdat en dat is uit de grond van mijn hart, dat die psych niet het goede voorhebben.
niemand wil dit snappen gewoon, want heeej we oordelen liever enzo.
Ik ben het er niet mee eens hoe dit gaat gewoon en daarom is dit topic
waarom denk jij dat ik er niks van heb geleerd eigenlijk?
neeeeee?quote:Op zaterdag 17 december 2022 15:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
En het blijven bagatelliseren...
Dat is je probleem; je snapt nog steeds niet hoe ernstig het is.
Jij kunt natuurlijk wel zeggen dat het goed gaat maar logischerwijs heeft het CBR net iets meer info nodig.quote:Op zaterdag 17 december 2022 15:58 schreef kree het volgende:
[..]
neeeeee?
Jullie zien het probleem niet? ik zeg echt 100x hier en ook in andere topic dat dat niet goed was. Jullie doen alsof ik het niet eens ben alsof er een straf voor moet zijn....
Daar ben ik het mee eens. maar niet alleen als je de straf hebt gehad dat je nog zo lang ellende ervan moet hebben terwijl het wel goed gaat. en ook volgens iedereen die je dan aan hulp hebt.... behalve het Rijbewijs waar juist alles weer van af hangt.
Ah, dus jij had ingecalculeerd dat je een bon zou krijgen en klaar? Oftewel, je hebt hier vooraf over nagedacht en besloot toen dat de consequentie die jij dacht dat het zou hebben voor jou acceptabel was, maar toen bleek dat de consequenties anders waren dan wat jij had gedacht was dát het probleem?quote:Op zaterdag 17 december 2022 15:38 schreef kree het volgende:
[..]
nou niet?
nee?quote:Op zaterdag 17 december 2022 16:04 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ah, dus jij had ingecalculeerd dat je een bon zou krijgen en klaar? Oftewel, je hebt hier vooraf?over nagedacht en besloot toen dat de consequentie die jij dacht dat het zou hebben voor jou acceptabel was, maar toen bleek dat de consequenties anders waren dan wat jij had gedacht was dát het probleem?
Ik denk dat jij deze zienswijze niet verborgen kunt houden bij die mensen en ik denk dat zij dat dus ook oppikken. Ik denk dat het hoogst onverstandig zou zijn om jou je rijbewijs terug te geven.
Je kreeg straf voor je actie/handelen waarop je werd gepakt. Je zit nu in die procedure met checks en verantwoordingen via het CBR vanwege het achterliggende probleem.quote:Op zaterdag 17 december 2022 15:58 schreef kree het volgende:
[..]
neeeeee?
Jullie zien het probleem niet? ik zeg echt 100x hier en ook in andere topic dat dat niet goed was. Jullie doen alsof ik het niet eens ben alsof er een straf voor moet zijn....
Daar ben ik het mee eens. maar niet alleen als je de straf hebt gehad dat je nog zo lang ellende ervan moet hebben terwijl het wel goed gaat. en ook volgens iedereen die je dan aan hulp hebt.... behalve het Rijbewijs waar juist alles weer van af hangt.
klopt, maar wel met wat ik onderhand heb gedaan om te bewijzen ook dat ik dat niet meer zou doen.quote:Op zaterdag 17 december 2022 16:07 schreef Molo het volgende:
[..]
Je kreeg straf voor je actie/handelen waarop je werd gepakt. Je zit nu in die procedure met checks en verantwoordingen via het CBR vanwege het achterliggende probleem.
Jouw gevaarlijke probleem en risico is niet weg met een straf of zeggen dat 'je het nooit meer zult doen'
Ik ben er niet eens op tegen dat ze dat blijven checken. En als het nog ergens op sloeg, ok dan moet het maar.quote:Op zaterdag 17 december 2022 16:07 schreef Molo het volgende:
[..]
Je kreeg straf voor je actie/handelen waarop je werd gepakt. Je zit nu in die procedure met checks en verantwoordingen via het CBR vanwege het achterliggende probleem.
Jouw gevaarlijke probleem en risico is niet weg met een straf of zeggen dat 'je het nooit meer zult doen'
Je kunt ook voortaan op de fiets naar je werk gaan, geen probleem als je dat zelf kiest natuurlijkquote:Op zondag 18 december 2022 17:38 schreef kree het volgende:
[..]
Ik ben er niet eens op tegen dat ze dat blijven checken. En als het nog ergens op sloeg, ok dan moet het maar.
Maar dat is de hele klacht niet eens.
Het gaat mij erom dat die hele check niet meer is als geldtrekkerij.
Als het nou nog ergens op sloeg. Prima ze mogen mijn bloed checken want dat is toch wat de doorslag gaat geven.
Mooi doe dat dan, kosten 100 euro max. En laat de hele show erom heen maar achterwege die vooral gericht is om veel geld op te verdienen.
Bedoel moet ik het serieus nemen nadat ik echt wel 100 keer gesproken heb over problemen uren en uren lang met hulpverleners, dat dan een psych van Rijbewijsbelang dat in een minuut wel even bepaalt?
Ja dat is een beetje een dooddoener he?quote:Op zondag 18 december 2022 18:12 schreef Molo het volgende:
[..]
Je kunt ook voortaan op de fiets naar je werk gaan, geen probleem als je dat zelf kiest natuurlijk
Nee bijna nooit zo veel.quote:Op zondag 18 december 2022 18:39 schreef kree het volgende:
Uit mijn ervaring en onderzoek, drinken jullie meer als 4 alcoholische drankjes per week?
Ok je komt richting afkeur dan al bij Rijbewijsbelang advies, en met daarmee advies naar het CBR\
Denk ik dan dat jullie totaal niet aan het verkeer meer mogen deelnemen? Nou ik niet. Maargoed als jullie dezelfde check kregen dan mag je je rijbewijs wel inleveren.
nou dat kan? In mijn ervaring en nu is het minder als jaren terug. Werd er echt wel meer gedronken als 4 biertjes in de week.quote:
Tegen wie heb je het eigenlijk?quote:Op zondag 18 december 2022 18:44 schreef kree het volgende:
[..]
nou dat kan? In mijn ervaring en nu is het minder als jaren terug. Werd er echt wel meer gedronken als 4 biertjes in de week.
Ik heb het tegen niemand hier op fok?quote:Op zondag 18 december 2022 18:45 schreef Molo het volgende:
[..]
Tegen wie heb je het eigenlijk?
Misschien moet je paar kloontjes aanmaken die je gelijk kunnen geven in je klacht als je dat goed doet
Jouw kring en jouw normen en percepties zijn wellicht niet de standaardquote:Op zondag 18 december 2022 18:47 schreef kree het volgende:
[..]
Ik heb het tegen niemand hier op fok?
Het is mijn ervaring met mensen waar ik mee omging en ook in het bedrijfsleven?
Ik heb eerlijk gezegd het idee dat jij helemaal geen afscheid hebt genomen van je alcoholmisbruik, gezien je reacties en je manier van denkenquote:Op zondag 18 december 2022 18:44 schreef kree het volgende:
[..]
nou dat kan? In mijn ervaring en nu is het minder als jaren terug. Werd er echt wel meer gedronken als 4 biertjes in de week.
Ja wellicht?quote:Op zondag 18 december 2022 18:47 schreef Molo het volgende:
[..]
Jouw kring en jouw normen en percepties zijn wellicht niet de standaard
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |