abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_207117733
Je ziet hier wel duidelijk welke users hun rijbewijs al eens zijn kwijtgeraakt. En maar janken.
pi_207117735
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 december 2022 15:48 schreef Molo het volgende:

[..]
Jammer om te zien dat je helemaal niets geleerd hebt in die drie jaar
nou, ik denk meer jij niet begrepen van mijn kant?

Ik snap niet echt waarom ik me nog zo moet verdedigen erover?
Ik maak dit topic echt omdat en dat is uit de grond van mijn hart, dat die psych niet het goede voorhebben.

niemand wil dit snappen gewoon, want heeej we oordelen liever enzo.
Ik ben het er niet mee eens hoe dit gaat gewoon en daarom is dit topic

waarom denk jij dat ik er niks van heb geleerd eigenlijk?
Do what you love, love what you do!
  zaterdag 17 december 2022 @ 15:55:24 #78
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_207117759
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2022 15:53 schreef kree het volgende:

[..]
nou, ik denk meer jij niet begrepen van mijn kant?

Ik snap niet echt waarom ik me nog zo moet verdedigen erover?
Ik maak dit topic echt omdat en dat is uit de grond van mijn hart, dat die psych niet het goede voorhebben.

niemand wil dit snappen gewoon, want heeej we oordelen liever enzo.
Ik ben het er niet mee eens hoe dit gaat gewoon en daarom is dit topic

waarom denk jij dat ik er niks van heb geleerd eigenlijk?
Je hoeft je niet te verdedigen, maar je laat zien dat je de ernst van de situatie nog steeds niet snapt door het te bagatelliseren.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_207117796
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2022 15:51 schreef Leandra het volgende:

[..]
En het blijven bagatelliseren...

Dat is je probleem; je snapt nog steeds niet hoe ernstig het is.
neeeeee?

Jullie zien het probleem niet? ik zeg echt 100x hier en ook in andere topic dat dat niet goed was. Jullie doen alsof ik het niet eens ben alsof er een straf voor moet zijn....

Daar ben ik het mee eens. maar niet alleen als je de straf hebt gehad dat je nog zo lang ellende ervan moet hebben terwijl het wel goed gaat. en ook volgens iedereen die je dan aan hulp hebt.... behalve het Rijbewijs waar juist alles weer van af hangt.
pi_207117820
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2022 15:58 schreef kree het volgende:

[..]
neeeeee?

Jullie zien het probleem niet? ik zeg echt 100x hier en ook in andere topic dat dat niet goed was. Jullie doen alsof ik het niet eens ben alsof er een straf voor moet zijn....

Daar ben ik het mee eens. maar niet alleen als je de straf hebt gehad dat je nog zo lang ellende ervan moet hebben terwijl het wel goed gaat. en ook volgens iedereen die je dan aan hulp hebt.... behalve het Rijbewijs waar juist alles weer van af hangt.
Jij kunt natuurlijk wel zeggen dat het goed gaat maar logischerwijs heeft het CBR net iets meer info nodig.
  Moderator zaterdag 17 december 2022 @ 16:04:52 #81
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_207117903
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2022 15:38 schreef kree het volgende:

[..]
nou niet?

En zo simpel is het ook gewoon?
en goed wil geen oude koeien uit de sloot vissen over het incident met mij toen ik aangehouden werd?

Maar ik deed dat ook niet eens?

Het is 1 stom idee geweest om een hele grote. bus te verplaatsen toen omdat ik dacht krijg een bon daarvan enzo.

Ok 200m gereden en kreeg het niet ingeparkeerd.
Het politierapport spreekt over een grote knal enzo???? wtf lig iemand politie gebeld en ik moest blazen en mee. en daarna volgt dit hele verhaal.
Ah, dus jij had ingecalculeerd dat je een bon zou krijgen en klaar? Oftewel, je hebt hier vooraf over nagedacht en besloot toen dat de consequentie die jij dacht dat het zou hebben voor jou acceptabel was, maar toen bleek dat de consequenties anders waren dan wat jij had gedacht was dát het probleem?

Ik denk dat jij deze zienswijze niet verborgen kunt houden bij die mensen en ik denk dat zij dat dus ook oppikken. Ik denk dat het hoogst onverstandig zou zijn om jou je rijbewijs terug te geven.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_207117922
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2022 16:04 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
Ah, dus jij had ingecalculeerd dat je een bon zou krijgen en klaar? Oftewel, je hebt hier vooraf?over nagedacht en besloot toen dat de consequentie die jij dacht dat het zou hebben voor jou acceptabel was, maar toen bleek dat de consequenties anders waren dan wat jij had gedacht was dát het probleem?

Ik denk dat jij deze zienswijze niet verborgen kunt houden bij die mensen en ik denk dat zij dat dus ook oppikken. Ik denk dat het hoogst onverstandig zou zijn om jou je rijbewijs terug te geven.
nee?
  zaterdag 17 december 2022 @ 16:07:09 #83
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_207117935
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2022 15:58 schreef kree het volgende:

[..]
neeeeee?

Je kreeg straf voor je actie/handelen waarop je werd gepakt. Je zit nu in die procedure met checks en verantwoordingen via het CBR vanwege het achterliggende probleem.
Jouw gevaarlijke probleem en risico is niet weg met een straf of zeggen dat 'je het nooit meer zult doen'
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_207118023
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 december 2022 16:07 schreef Molo het volgende:

[..]
Je kreeg straf voor je actie/handelen waarop je werd gepakt. Je zit nu in die procedure met checks en verantwoordingen via het CBR vanwege het achterliggende probleem.
Jouw gevaarlijke probleem en risico is niet weg met een straf of zeggen dat 'je het nooit meer zult doen'
klopt, maar wel met wat ik onderhand heb gedaan om te bewijzen ook dat ik dat niet meer zou doen.

Helaas is daar 1min (letterlijk)n voor om het wel te vertellen waarom dit niet meer zo zal gaan.?
pi_207118345
Het spijt me geweldig maar ik kan hier geen medelijden mee hebben
pi_207132929
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 december 2022 16:07 schreef Molo het volgende:

[..]
Ik ben er niet eens op tegen dat ze dat blijven checken. En als het nog ergens op sloeg, ok dan moet het maar.
Maar dat is de hele klacht niet eens.

Het gaat mij erom dat die hele check niet meer is als geldtrekkerij.
Als het nou nog ergens op sloeg. Prima ze mogen mijn bloed checken want dat is toch wat de doorslag gaat geven.

Mooi doe dat dan, kosten 100 euro max. En laat de hele show erom heen maar achterwege die vooral gericht is om veel geld op te verdienen.

Bedoel moet ik het serieus nemen nadat ik echt wel 100 keer gesproken heb over problemen uren en uren lang met hulpverleners, dat dan een psych van Rijbewijsbelang dat in een minuut wel even bepaalt?
  zondag 18 december 2022 @ 18:00:03 #87
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_207133740
Mbappppeeeeeeee!!!!!
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
  zondag 18 december 2022 @ 18:06:56 #88
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_207133915
quote:
16s.gif Op zondag 18 december 2022 18:00 schreef FlippingCoin het volgende:
Mbappppeeeeeeee!!!!!
Topicredder O+
pi_207133928
wel grappig is het eigenlijk om te lezen, want iedereen heeft er het grootste idee over om maar te zeggen van ja je was zo stom en etc en het is terecht.

Maargoed kan me haast bedenken dat dat dan juist de mensen zijn die als ze dan een keer een boete krijgen voor 3km te snel op de snelweg er de grootste mond van over hebben van wat een klootzakken het allemaal wel niet zijn :')

Generaliseer wel een beetje nu natuurlijk. Maar ik vindt t een beetje teveel vanaf de kant gezien van ja je bent de grootste misdadiger ooit dus het is wel terecht voor je.

Juist dat is, waarom dit soort instanties zo er maar mee kunnen doorgaan.
Let wel ik zeg niet dat ze dat niet moeten doen....

Ik zeg wel de manier erop klopt niet en is niet eerlijk.
  zondag 18 december 2022 @ 18:12:35 #90
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_207134035
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 17:38 schreef kree het volgende:

[..]
Ik ben er niet eens op tegen dat ze dat blijven checken. En als het nog ergens op sloeg, ok dan moet het maar.
Maar dat is de hele klacht niet eens.

Het gaat mij erom dat die hele check niet meer is als geldtrekkerij.
Als het nou nog ergens op sloeg. Prima ze mogen mijn bloed checken want dat is toch wat de doorslag gaat geven.

Mooi doe dat dan, kosten 100 euro max. En laat de hele show erom heen maar achterwege die vooral gericht is om veel geld op te verdienen.

Bedoel moet ik het serieus nemen nadat ik echt wel 100 keer gesproken heb over problemen uren en uren lang met hulpverleners, dat dan een psych van Rijbewijsbelang dat in een minuut wel even bepaalt?
Je kunt ook voortaan op de fiets naar je werk gaan, geen probleem als je dat zelf kiest natuurlijk
pi_207134184
quote:
1s.gif Op zondag 18 december 2022 18:12 schreef Molo het volgende:

[..]
Je kunt ook voortaan op de fiets naar je werk gaan, geen probleem als je dat zelf kiest natuurlijk
Ja dat is een beetje een dooddoener he?

Dat is niet echt een optie.
Ik kan het allemaal soort van begrijpen maar laat me dan uitleggen hoe ik zou denken dat zoiets zou moeten gaan.

Je wordt gepakt met teveel drank op, ok dan moet je daar een straf voor krijgen, daar ben ik het nog helemaal mee eens.
Naar Justitie dus het hele verhaal. Een rechtbank moet dat dan bepalen en eerlijk. En niet als rechtbank een straf geven en het dan overgeven (aan in mijn mening nog steeds een commercieel bedrijf die alleen meer rechten heeft (waarom eigenlijk)
Om naast de straf van justitie je jaren te verbinden aan controles, die vervolgens nergens op slaan?
Het is nou niet dat hun dat dan goed onderzoeken in mijn ervaring.

Totaal niet eigenlijk, bovenal weten ze dat je de publieke mening altijd tegen je hebt (dat bewijst dit topic alleen al)

Je wordt dus gestraft door Justitie en dan heeft het CBR een alleenrecht erop om, laat ik het zo zeggen, je gewoon totaal de ellende in te helpen op basis van een gesprekje van een minuut.
Terwijl je zelf wss al hulp hebt gezocht als het zover komt als dit.

Ik vroeg dit he aan hulpverlening en hun kennen mij beter als de psych van Rijbewijsbelang, Ik was geen risico meer voor het verkeer, toen al niet en nu helemaal al niet. Ze hebben dit op papier gezet ook, maar helaas is er geen luisterend oor naar andere professionals die mij dus meer kennen als een psych van hun die een paar vragen stelt in een paar min (letterlijk) en daarop zijn hele rapport baseert.

snappen jullie mij een beetje lig? waarom ik er problemen mee heb hoe dit gaat?
pi_207134932
Uit mijn ervaring en onderzoek, drinken jullie meer als 4 alcoholische drankjes per week?

Ok je komt richting afkeur dan al bij Rijbewijsbelang advies, en met daarmee advies naar het CBR\
Denk ik dan dat jullie totaal niet aan het verkeer meer mogen deelnemen? Nou ik niet. Maargoed als jullie dezelfde check kregen dan mag je je rijbewijs wel inleveren.
  zondag 18 december 2022 @ 18:42:45 #93
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_207135049
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 18:39 schreef kree het volgende:
Uit mijn ervaring en onderzoek, drinken jullie meer als 4 alcoholische drankjes per week?

Ok je komt richting afkeur dan al bij Rijbewijsbelang advies, en met daarmee advies naar het CBR\
Denk ik dan dat jullie totaal niet aan het verkeer meer mogen deelnemen? Nou ik niet. Maargoed als jullie dezelfde check kregen dan mag je je rijbewijs wel inleveren.
Nee bijna nooit zo veel.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_207135112
quote:
16s.gif Op zondag 18 december 2022 18:42 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
Nee bijna nooit zo veel.
nou dat kan? In mijn ervaring en nu is het minder als jaren terug. Werd er echt wel meer gedronken als 4 biertjes in de week.
  zondag 18 december 2022 @ 18:45:39 #95
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_207135182
quote:
11s.gif Op zondag 18 december 2022 18:44 schreef kree het volgende:

[..]
nou dat kan? In mijn ervaring en nu is het minder als jaren terug. Werd er echt wel meer gedronken als 4 biertjes in de week.
Tegen wie heb je het eigenlijk?

Misschien moet je paar kloontjes aanmaken die je gelijk kunnen geven in je klacht als je dat goed doet
pi_207135219
quote:
1s.gif Op zondag 18 december 2022 18:45 schreef Molo het volgende:

[..]
Tegen wie heb je het eigenlijk?

Misschien moet je paar kloontjes aanmaken die je gelijk kunnen geven in je klacht als je dat goed doet
Ik heb het tegen niemand hier op fok?

Het is mijn ervaring met mensen waar ik mee omging en ook in het bedrijfsleven?
  zondag 18 december 2022 @ 18:47:59 #97
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_207135248
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 18:47 schreef kree het volgende:

[..]
Ik heb het tegen niemand hier op fok?

Het is mijn ervaring met mensen waar ik mee omging en ook in het bedrijfsleven?
Jouw kring en jouw normen en percepties zijn wellicht niet de standaard
  zondag 18 december 2022 @ 18:48:32 #98
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_207135264
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 18:39 schreef kree het volgende:
Nope.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zondag 18 december 2022 @ 18:48:56 #99
319979 Fok-it
All is well
pi_207135285
quote:
11s.gif Op zondag 18 december 2022 18:44 schreef kree het volgende:

[..]
Ik heb eerlijk gezegd het idee dat jij helemaal geen afscheid hebt genomen van je alcoholmisbruik, gezien je reacties en je manier van denken
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_207135355
quote:
1s.gif Op zondag 18 december 2022 18:47 schreef Molo het volgende:

[..]
Jouw kring en jouw normen en percepties zijn wellicht niet de standaard
Ja wellicht?

Sluit dat niet uit eigenlijk, want werkte eerder wel bij een bedrijf waar opzicht op de vrijdag middag echt wel veel gezopen werd.

Maar ok dan gaan we eigenlijk off-topic nog, want daar ging het me niet om natuurlijk?

Wat denk jij dan? hoe zou dit anders kunnen en beter?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')