nou, ik denk meer jij niet begrepen van mijn kant?quote:Op zaterdag 17 december 2022 15:48 schreef Molo het volgende:
[..]
Jammer om te zien dat je helemaal niets geleerd hebt in die drie jaar
Je hoeft je niet te verdedigen, maar je laat zien dat je de ernst van de situatie nog steeds niet snapt door het te bagatelliseren.quote:Op zaterdag 17 december 2022 15:53 schreef kree het volgende:
[..]
nou, ik denk meer jij niet begrepen van mijn kant?
Ik snap niet echt waarom ik me nog zo moet verdedigen erover?
Ik maak dit topic echt omdat en dat is uit de grond van mijn hart, dat die psych niet het goede voorhebben.
niemand wil dit snappen gewoon, want heeej we oordelen liever enzo.
Ik ben het er niet mee eens hoe dit gaat gewoon en daarom is dit topic
waarom denk jij dat ik er niks van heb geleerd eigenlijk?
neeeeee?quote:Op zaterdag 17 december 2022 15:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
En het blijven bagatelliseren...
Dat is je probleem; je snapt nog steeds niet hoe ernstig het is.
Jij kunt natuurlijk wel zeggen dat het goed gaat maar logischerwijs heeft het CBR net iets meer info nodig.quote:Op zaterdag 17 december 2022 15:58 schreef kree het volgende:
[..]
neeeeee?
Jullie zien het probleem niet? ik zeg echt 100x hier en ook in andere topic dat dat niet goed was. Jullie doen alsof ik het niet eens ben alsof er een straf voor moet zijn....
Daar ben ik het mee eens. maar niet alleen als je de straf hebt gehad dat je nog zo lang ellende ervan moet hebben terwijl het wel goed gaat. en ook volgens iedereen die je dan aan hulp hebt.... behalve het Rijbewijs waar juist alles weer van af hangt.
Ah, dus jij had ingecalculeerd dat je een bon zou krijgen en klaar? Oftewel, je hebt hier vooraf over nagedacht en besloot toen dat de consequentie die jij dacht dat het zou hebben voor jou acceptabel was, maar toen bleek dat de consequenties anders waren dan wat jij had gedacht was dát het probleem?quote:Op zaterdag 17 december 2022 15:38 schreef kree het volgende:
[..]
nou niet?
En zo simpel is het ook gewoon?
en goed wil geen oude koeien uit de sloot vissen over het incident met mij toen ik aangehouden werd?
Maar ik deed dat ook niet eens?
Het is 1 stom idee geweest om een hele grote. bus te verplaatsen toen omdat ik dacht krijg een bon daarvan enzo.
Ok 200m gereden en kreeg het niet ingeparkeerd.
Het politierapport spreekt over een grote knal enzo???? wtf lig iemand politie gebeld en ik moest blazen en mee. en daarna volgt dit hele verhaal.
nee?quote:Op zaterdag 17 december 2022 16:04 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ah, dus jij had ingecalculeerd dat je een bon zou krijgen en klaar? Oftewel, je hebt hier vooraf?over nagedacht en besloot toen dat de consequentie die jij dacht dat het zou hebben voor jou acceptabel was, maar toen bleek dat de consequenties anders waren dan wat jij had gedacht was dát het probleem?
Ik denk dat jij deze zienswijze niet verborgen kunt houden bij die mensen en ik denk dat zij dat dus ook oppikken. Ik denk dat het hoogst onverstandig zou zijn om jou je rijbewijs terug te geven.
Je kreeg straf voor je actie/handelen waarop je werd gepakt. Je zit nu in die procedure met checks en verantwoordingen via het CBR vanwege het achterliggende probleem.quote:Op zaterdag 17 december 2022 15:58 schreef kree het volgende:
[..]
neeeeee?
Jullie zien het probleem niet? ik zeg echt 100x hier en ook in andere topic dat dat niet goed was. Jullie doen alsof ik het niet eens ben alsof er een straf voor moet zijn....
Daar ben ik het mee eens. maar niet alleen als je de straf hebt gehad dat je nog zo lang ellende ervan moet hebben terwijl het wel goed gaat. en ook volgens iedereen die je dan aan hulp hebt.... behalve het Rijbewijs waar juist alles weer van af hangt.
klopt, maar wel met wat ik onderhand heb gedaan om te bewijzen ook dat ik dat niet meer zou doen.quote:Op zaterdag 17 december 2022 16:07 schreef Molo het volgende:
[..]
Je kreeg straf voor je actie/handelen waarop je werd gepakt. Je zit nu in die procedure met checks en verantwoordingen via het CBR vanwege het achterliggende probleem.
Jouw gevaarlijke probleem en risico is niet weg met een straf of zeggen dat 'je het nooit meer zult doen'
Ik ben er niet eens op tegen dat ze dat blijven checken. En als het nog ergens op sloeg, ok dan moet het maar.quote:Op zaterdag 17 december 2022 16:07 schreef Molo het volgende:
[..]
Je kreeg straf voor je actie/handelen waarop je werd gepakt. Je zit nu in die procedure met checks en verantwoordingen via het CBR vanwege het achterliggende probleem.
Jouw gevaarlijke probleem en risico is niet weg met een straf of zeggen dat 'je het nooit meer zult doen'
Je kunt ook voortaan op de fiets naar je werk gaan, geen probleem als je dat zelf kiest natuurlijkquote:Op zondag 18 december 2022 17:38 schreef kree het volgende:
[..]
Ik ben er niet eens op tegen dat ze dat blijven checken. En als het nog ergens op sloeg, ok dan moet het maar.
Maar dat is de hele klacht niet eens.
Het gaat mij erom dat die hele check niet meer is als geldtrekkerij.
Als het nou nog ergens op sloeg. Prima ze mogen mijn bloed checken want dat is toch wat de doorslag gaat geven.
Mooi doe dat dan, kosten 100 euro max. En laat de hele show erom heen maar achterwege die vooral gericht is om veel geld op te verdienen.
Bedoel moet ik het serieus nemen nadat ik echt wel 100 keer gesproken heb over problemen uren en uren lang met hulpverleners, dat dan een psych van Rijbewijsbelang dat in een minuut wel even bepaalt?
Ja dat is een beetje een dooddoener he?quote:Op zondag 18 december 2022 18:12 schreef Molo het volgende:
[..]
Je kunt ook voortaan op de fiets naar je werk gaan, geen probleem als je dat zelf kiest natuurlijk
Nee bijna nooit zo veel.quote:Op zondag 18 december 2022 18:39 schreef kree het volgende:
Uit mijn ervaring en onderzoek, drinken jullie meer als 4 alcoholische drankjes per week?
Ok je komt richting afkeur dan al bij Rijbewijsbelang advies, en met daarmee advies naar het CBR\
Denk ik dan dat jullie totaal niet aan het verkeer meer mogen deelnemen? Nou ik niet. Maargoed als jullie dezelfde check kregen dan mag je je rijbewijs wel inleveren.
nou dat kan? In mijn ervaring en nu is het minder als jaren terug. Werd er echt wel meer gedronken als 4 biertjes in de week.quote:
Tegen wie heb je het eigenlijk?quote:Op zondag 18 december 2022 18:44 schreef kree het volgende:
[..]
nou dat kan? In mijn ervaring en nu is het minder als jaren terug. Werd er echt wel meer gedronken als 4 biertjes in de week.
Ik heb het tegen niemand hier op fok?quote:Op zondag 18 december 2022 18:45 schreef Molo het volgende:
[..]
Tegen wie heb je het eigenlijk?
Misschien moet je paar kloontjes aanmaken die je gelijk kunnen geven in je klacht als je dat goed doet
Jouw kring en jouw normen en percepties zijn wellicht niet de standaardquote:Op zondag 18 december 2022 18:47 schreef kree het volgende:
[..]
Ik heb het tegen niemand hier op fok?
Het is mijn ervaring met mensen waar ik mee omging en ook in het bedrijfsleven?
Ik heb eerlijk gezegd het idee dat jij helemaal geen afscheid hebt genomen van je alcoholmisbruik, gezien je reacties en je manier van denkenquote:Op zondag 18 december 2022 18:44 schreef kree het volgende:
[..]
nou dat kan? In mijn ervaring en nu is het minder als jaren terug. Werd er echt wel meer gedronken als 4 biertjes in de week.
Ja wellicht?quote:Op zondag 18 december 2022 18:47 schreef Molo het volgende:
[..]
Jouw kring en jouw normen en percepties zijn wellicht niet de standaard
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |