Verrassende standquote:Op zaterdag 17 december 2022 20:28 schreef Fred_B het volgende:
ESF / [2023] Post hier jouw huidige Top Zoveel
Wie houdt je tegen?quote:Op zaterdag 17 december 2022 20:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Op zich zou ik wel al naar bed willen.
Ik kan vanuit bed geen tv of netflix kijken.quote:Op zaterdag 17 december 2022 20:17 schreef Arizona het volgende:
[..]
Gewoon doen! Kruikje mee en lekker onder de wol nog wat tv of netflex kijken!
Ga ik zo ook doen
Jij hebt een klok die jou tegenhoudt als je naar bed gaatquote:
Daar heb je vast uren over zitten dubben.quote:
Dubben, wikken, wegen, twijfelen, prakkidenken, allesquote:Op zaterdag 17 december 2022 20:32 schreef Redefine het volgende:
[..]
Daar heb je vast uren over zitten dubben.
Daar moet je dus wat aan gaan doenquote:Op zaterdag 17 december 2022 20:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik kan vanuit bed geen tv of netflix kijken.
Hoiquote:
Ik kom ook niet verder dan een beetje half naar darten kijkenquote:
@Strani nog gespot?quote:Op zaterdag 17 december 2022 23:37 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik kom ook niet verder dan een beetje half naar darten kijken
Er speelt wel een Spanjaard nuquote:
Jose wint de 2e set en het staat nu 1-1 gelijk. Nu een pauze, straks de rest van de partijquote:
Heeft hij white noises nodig?quote:Op zaterdag 17 december 2022 23:58 schreef H_T het volgende:
[..]
Jose wint de 2e set en het staat nu 1-1 gelijk. Nu een pauze, straks de rest van de partij
Geen idee, maar hij lijkt nu wel te gaan verliezenquote:
Het zou Strani kunnen zijn. We kunnen het nog niet uitsluiten.quote:Op zondag 18 december 2022 00:14 schreef H_T het volgende:
[..]
Geen idee, maar hij lijkt nu wel te gaan verliezen
Hm, even testenquote:Op zondag 18 december 2022 00:14 schreef H_T het volgende:
[..]
Geen idee, maar hij lijkt nu wel te gaan verliezen
Hij heeft al verlorenquote:Op zondag 18 december 2022 00:54 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Hm, even testen
[ afbeelding ]
Helpt dit, wint hij nu?
Hm, dan denk ik niet dat het @Strani was.quote:
iddquote:
Nog 4 1/2 uur ongeveer, iets minder.quote:
tsja, wanneer eindigt de nacht en begint de ochtendquote:Op zondag 18 december 2022 01:40 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Nog 4 1/2 uur ongeveer, iets minder.![]()
Niet lang genoeg ajhmv.
Tja, volgens de wet geluidshinder eindigt de nacht om 7 uur.quote:Op zondag 18 december 2022 01:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
tsja, wanneer eindigt de nacht en begint de ochtend
* Schenkt NailQueen een dubbele vodka inquote:
Je weet wat ze daarop zeggen he?quote:Op zondag 18 december 2022 01:58 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
* Schenkt NailQueen een dubbele vodka in
*zet er een dubbele whisky naastquote:Op zondag 18 december 2022 01:58 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
* Schenkt NailQueen een dubbele vodka in
Na een goeie dubbele vodka denk ik dat het snel richting Allllloorrra! zal gaan.quote:Op zondag 18 december 2022 02:01 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Je weet wat ze daarop zeggen he?
Allora!
Heel goed, whisky heb ik niet meer, anders had ik dat ook ingeschonken.quote:
kunnen we nog meer inschenken?quote:Op zondag 18 december 2022 02:07 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Heel goed, whisky heb ik niet meer, anders had ik dat ook ingeschonken.
Ik niet, ik heb niks anders meer in huis.quote:
Niks meer om NQ dronken te voeren?quote:Op zondag 18 december 2022 02:14 schreef Roger_Epiales het volgende:
Maar virtueel kan ik nog wel een aardig cognacje inschenken.
Jawel, die vodka die ik voor haar inschonk, die heb ik in huis.quote:
Oiquote:
#NotSponsored btwquote:Op zondag 18 december 2022 02:30 schreef Roger_Epiales het volgende:
Esbjærg Vodka is niet niks, prachtige Deense graanvodka.
Kan zeker aanbevelen.
quote:
quote:
Voor de wolven hoef je i.i.g. niet helemaal naar Omsk. Ze zijn ook in Nederland. En Oss is een stuk minder ver.quote:Op zondag 18 december 2022 10:06 schreef Fred_B het volgende:
Het is hier momenteel -8. Het ontbreekt er nog aan dat we straks met de trojka op pad moeten
Maar als je naar Oss moet, vul je de tijd toch niet met feestelijk gezangquote:Op zondag 18 december 2022 11:37 schreef Redefine het volgende:
[..]
Voor de wolven hoef je i.i.g. niet helemaal naar Omsk. Ze zijn ook in Nederland. En Oss is een stuk minder ver.
De omschrijving klinkt alvast interssantquote:Op zondag 18 december 2022 12:04 schreef BillDauterive het volgende:
Over een paar uur ga ik naar een optreden van een jazz punk bandje. Geen idee wat ik kan verwachten, maar ik schijn het helemaal leuk te vinden.
Ik heb ook wel eens hoofdpijn gehad omdat ik de avond ervoor juist teveel had gedronkenquote:Op zondag 18 december 2022 13:22 schreef NailQueen het volgende:
Ik heb een beetje hoofdpijn
Even goed drinken vandaag. Meestal is dat het probleem.
Neuh dat is het nietquote:Op zondag 18 december 2022 13:23 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik heb ook wel eens hoofdpijn gehad omdat ik de avond ervoor juist teveel had gedronken
Klopt. Daar gooien je gezinsleden zich vrijwillig voor de wolven.quote:Op zondag 18 december 2022 11:39 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Maar als je naar Oss moet, vul je de tijd toch niet met feestelijk gezang
Hopelijk geldt hetzelfde voor Frankrijkquote:
Mag blijkbaar gewoon.quote:Op zondag 18 december 2022 16:10 schreef Cee het volgende:
Gewoon met je elleboog in iemands middenrif beuken wat maakt het uit.
Kan gewoon johquote:Op zondag 18 december 2022 16:10 schreef Cee het volgende:
Gewoon met je elleboog in iemands middenrif beuken wat maakt het uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |