tuulkquote:Op zondag 25 december 2022 11:46 schreef superkimmi het volgende:
We hebben een datum! Het wordt 11 februari! We zaten te denken aan meeten in de middag. @:viv of @:nizno mag @:kapiteiniglo weer OP bewerkingsrechten om de datum in de OP te zetten?
Ja, nee, nee.quote:Op zondag 25 december 2022 11:46 schreef superkimmi het volgende:
- kunnen jullie aan ons laten weten of je definitief komt?
- kunnen jullie laten weten of je hulp nodig hebt ivm financiën en of vervoer?
- kunnen jullie laten weten of je kan helpen ivm financiën en vervoer?
EDIT: We zijn gesloten die dag. Dus ik kan met zekerheid zeggen dat ik er dan bij kan zijn. Ik heb mijn beschikbaarheid/deelname ook aangepast in de datumprikker.quote:Op zondag 25 december 2022 11:46 schreef superkimmi het volgende:
We hebben een datum! Het wordt 11 februari! We zaten te denken aan meeten in de middag. @:viv of @:nizno mag @:kapiteiniglo weer OP bewerkingsrechten om de datum in de OP te zetten?
Dude, bij mij in de buurtquote:Op zondag 25 december 2022 11:53 schreef Deepcage het volgende:
[..]
EDIT: We zijn gesloten die dag. Dus ik kan met zekerheid zeggen dat ik er dan bij kan zijn. Ik heb mijn beschikbaarheid/deelname ook aangepast in de datumprikker.
Ik kan 1 - 2 personen oppikken onderweg naar Apeldoorn. Ik kom vanuit Maastricht. Dus als je niet te ver uit de route ligt wil ik best een klein stukje omrijden. PM me maar als je dat graag wilt, dan kijk ik wel of het me te ver omrijden is of niet
Is Friesland om? :-)quote:Op zondag 25 december 2022 11:53 schreef Deepcage het volgende:
[..]
EDIT: We zijn gesloten die dag. Dus ik kan met zekerheid zeggen dat ik er dan bij kan zijn. Ik heb mijn beschikbaarheid/deelname ook aangepast in de datumprikker.
Ik kan 1 - 2 personen oppikken onderweg naar Apeldoorn. Ik kom vanuit Maastricht. Dus als je niet te ver uit de route ligt wil ik best een klein stukje omrijden. PM me maar als je dat graag wilt, dan kijk ik wel of het me te ver omrijden is of niet
Ik denk het wel, dat lag toch daar bij Denemarken in de buurt? Ook gezien de taal die ze daar spreken.quote:
Nu komt even het logistieke deel:quote:Op zondag 25 december 2022 11:46 schreef superkimmi het volgende:
quote:Op dinsdag 27 december 2022 19:24 schreef Takaiki het volgende:
- kunnen jullie aan ons laten weten of je definitief komt? Nee![]()
- kunnen jullie laten weten of je hulp nodig hebt ivm financiën en of vervoer? Nee
- kunnen jullie laten weten of je kan helpen ivm financiën en vervoer? Ja
quote:Op dinsdag 27 december 2022 19:45 schreef -gt- het volgende:
komen: nee![]()
hulp financiën: nee
hulp geven financiën: ja
Ik durf alleen als @Ireth ook meegaatquote:Op woensdag 4 januari 2023 09:24 schreef superkimmi het volgende:
We willen morgen gaan reserveren. Als je nog mee wil, meld het dan vandaag nog!
Ik laat het einde van de middag/begin van de avond weten! Nu eerst dagje werken!quote:Op woensdag 4 januari 2023 09:30 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik durf alleen als @:Ireth ook meegaat
Ik heb geen hulp nodig bij vervoer, maar overige financiën zou ik wel hulp bij kunnen gebruikenquote:Op woensdag 4 januari 2023 09:34 schreef superkimmi het volgende:
Oh en belangrijk punt: we hebben voldoende mensen die kunnen helpen met financiën, vervoer of treinkaartjes sponsoren. Dus dat hoeft je echt niet tegen te houden om te komen mochten er twijfelende lurkers zijn
Ja, nee, ja!quote:Op zondag 25 december 2022 11:46 schreef superkimmi het volgende:
Nu komt even het logistieke deel:
- kunnen jullie aan ons laten weten of je definitief komt?
- kunnen jullie laten weten of je hulp nodig hebt ivm financiën en of vervoer?
- kunnen jullie laten weten of je kan helpen ivm financiën en vervoer?
Van mij welquote:Op woensdag 4 januari 2023 12:35 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Ja, nee, ja!
Mogen partners (die ook op Fok! zitten) ook mee, ook al hebben ze geen bijdrage geleverd?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ooh, i love it when you do it like that,
And when you're closer, give me the shivers
quote:Op woensdag 4 januari 2023 20:43 schreef Ireth het volgende:
- ja
- ja (trein vanaf Utrecht)
- nee
@:DJMO we go!Je kunt met mij mee vanaf Utrecht cs met 40 % korting met de treinSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
Je hebt toch 2 handen? Of doen die het allebei niet meer. Met links gooien als je rechts ben kan heel verrassend zijn. Ik doe het zelf soms voor de gein ook en dan verbaas ik me er steeds weer over hoe motorisch-gestoord ik ben met links.quote:Op woensdag 4 januari 2023 23:55 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Nee ik ben er niet..
Na mn cts operatie wil mn hand niet opknappen en is kracht zetten drama laat staan een bowlingbal vasthouden.
Veel plezier allemaal
Ah, jij zoekt zeker nog kandidaten voor de foto's/filmpjes met bloopersquote:Op donderdag 5 januari 2023 01:37 schreef Deepcage het volgende:
[..]
Je hebt toch 2 handen? Of doen die het allebei niet meer. Met links gooien als je rechts ben kan heel verrassend zijn. Ik doe het zelf soms voor de gein ook en dan verbaas ik me er steeds weer over hoe motorisch-gestoord ik ben met links.
Leedvermaak is ook vermaakquote:Op donderdag 5 januari 2023 01:49 schreef Viv het volgende:
[..]
Ah, jij zoekt zeker nog kandidaten voor de foto's/filmpjes met bloopers
Zeer waarschijnlijk ben ik met rechts net zo slecht als linksquote:Op donderdag 5 januari 2023 01:37 schreef Deepcage het volgende:
[..]
Je hebt toch 2 handen? Of doen die het allebei niet meer. Met links gooien als je rechts ben kan heel verrassend zijn. Ik doe het zelf soms voor de gein ook en dan verbaas ik me er steeds weer over hoe motorisch-gestoord ik ben met links.
Je mag ook mee voor de gezelligheid?quote:Op woensdag 4 januari 2023 23:55 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Nee ik ben er niet..
Na mn cts operatie wil mn hand niet opknappen en is kracht zetten drama laat staan een bowlingbal vasthouden.
Veel plezier allemaal
Bedieningquote:Op donderdag 5 januari 2023 08:23 schreef KapiteinIglo het volgende:
[..]
Je mag ook mee voor de gezelligheid?![]()
En de aanmoedigingen
Ik heb dus totaal geen indruk gemaakt op jequote:Op donderdag 5 januari 2023 09:13 schreef Deepcage het volgende:
Ik heb hier zo GIGANTISCH ZIN IN!!!! een stuk of 15 mede-fokkers helemaal inmaken met bowlen die ik nog nooit in het echt heb ontmoet. Spannend!
Of zoals ze op zijn Japans zeggen: わくわくする (waku waku seru). Vertaling in het NL is Opwindend.
Kan niet wachten tot het 11 februari is.
@:kapiteiniglo hoe lang reserveer je? 1 of 2 uur? Als de bowling ons met meer dan 4 personen per baan indeelt, dan is 2 uur wel aan te raden.
Wij hebben ook nog niet samen gebowled. Dus op dat gebied niet. Wel hoe schattig je dat bankje van het reuzenrad vast hield alsof je leven er vanaf hing.quote:Op donderdag 5 januari 2023 09:19 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik heb dus totaal geen indruk gemaakt op je
Ja, ik kan er niks aan doen dat ik hoogtevrees hebquote:Op donderdag 5 januari 2023 09:21 schreef Deepcage het volgende:
[..]
Wij hebben ook nog niet samen gebowled. Dus op dat gebied niet. Wel hoe schattig je dat bankje van het reuzenrad vast hield alsof je leven er vanaf hing.
Tellen wij onze punten gewoon bij elkaar alsof er 1 persoon gespeeld heeft, komen we dan hopelijk nog in de middenmoot uitquote:Op donderdag 5 januari 2023 08:23 schreef KapiteinIglo het volgende:
[..]
Zeer waarschijnlijk ben ik met rechts net zo slecht als links
Haha ik wil in een ander team dan @Deepcage want ik wil gewoon plezier maken hahaquote:Op donderdag 5 januari 2023 10:55 schreef Takaiki het volgende:
@:Deepcage: je kunt ook gewoon voor de gezelligheid komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |