tuulkquote:Op zondag 25 december 2022 11:46 schreef superkimmi het volgende:
We hebben een datum! Het wordt 11 februari! We zaten te denken aan meeten in de middag. @:viv of @:nizno mag @:kapiteiniglo weer OP bewerkingsrechten om de datum in de OP te zetten?
Ja, nee, nee.quote:Op zondag 25 december 2022 11:46 schreef superkimmi het volgende:
- kunnen jullie aan ons laten weten of je definitief komt?
- kunnen jullie laten weten of je hulp nodig hebt ivm financiën en of vervoer?
- kunnen jullie laten weten of je kan helpen ivm financiën en vervoer?
EDIT: We zijn gesloten die dag. Dus ik kan met zekerheid zeggen dat ik er dan bij kan zijn. Ik heb mijn beschikbaarheid/deelname ook aangepast in de datumprikker.quote:Op zondag 25 december 2022 11:46 schreef superkimmi het volgende:
We hebben een datum! Het wordt 11 februari! We zaten te denken aan meeten in de middag. @:viv of @:nizno mag @:kapiteiniglo weer OP bewerkingsrechten om de datum in de OP te zetten?
Dude, bij mij in de buurtquote:Op zondag 25 december 2022 11:53 schreef Deepcage het volgende:
[..]
EDIT: We zijn gesloten die dag. Dus ik kan met zekerheid zeggen dat ik er dan bij kan zijn. Ik heb mijn beschikbaarheid/deelname ook aangepast in de datumprikker.
Ik kan 1 - 2 personen oppikken onderweg naar Apeldoorn. Ik kom vanuit Maastricht. Dus als je niet te ver uit de route ligt wil ik best een klein stukje omrijden. PM me maar als je dat graag wilt, dan kijk ik wel of het me te ver omrijden is of niet
Is Friesland om? :-)quote:Op zondag 25 december 2022 11:53 schreef Deepcage het volgende:
[..]
EDIT: We zijn gesloten die dag. Dus ik kan met zekerheid zeggen dat ik er dan bij kan zijn. Ik heb mijn beschikbaarheid/deelname ook aangepast in de datumprikker.
Ik kan 1 - 2 personen oppikken onderweg naar Apeldoorn. Ik kom vanuit Maastricht. Dus als je niet te ver uit de route ligt wil ik best een klein stukje omrijden. PM me maar als je dat graag wilt, dan kijk ik wel of het me te ver omrijden is of niet
Ik denk het wel, dat lag toch daar bij Denemarken in de buurt? Ook gezien de taal die ze daar spreken.quote:
Nu komt even het logistieke deel:quote:Op zondag 25 december 2022 11:46 schreef superkimmi het volgende:
quote:Op dinsdag 27 december 2022 19:24 schreef Takaiki het volgende:
- kunnen jullie aan ons laten weten of je definitief komt? Nee![]()
- kunnen jullie laten weten of je hulp nodig hebt ivm financiën en of vervoer? Nee
- kunnen jullie laten weten of je kan helpen ivm financiën en vervoer? Ja
quote:Op dinsdag 27 december 2022 19:45 schreef -gt- het volgende:
komen: nee![]()
hulp financiën: nee
hulp geven financiën: ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |