Als ze die koppeling netjes doen dan gaat het goed en kun je met de originele verzendbarcode de zending blijven volgen. Als er ergens iets misgaat dan is de Nederlandse code niet gekoppeld aan die van het verzendende land en loopt het de soep in.quote:Op maandag 19 december 2022 10:41 schreef Viv het volgende:
[..]
Het pakket uit Zweden was via PostNL wel vindbaar met de barcode uit Zweden, maar misschien is dat vanuit Noorwegen weer anders.![]()
Hopelijk staat het alsnog snel op de stoep bij de ontvanger, met of zonder track & trace.
@F_r en jij heel hartelijk bedankt. Ik ga hier zoveel van genieten. De adventskalender is al echt briljant. Want ik mag natuurlijk dagen in halen. Dat gaat van vakje is leeg tot 3 dingetjes in 1 vakje tot 1 dingetje zit klem in het vakje. Zo leuk en vrolijk. Ik moet hier bij elk vakje om lachen.quote:Op zondag 18 december 2022 12:43 schreef laziness het volgende:
[..]
@:F_r heeft ‘m bij elkaar geshopt namens mij. Wat fijn dat je er zo blij mee bent.
Fijne feestdagen
Hij is een beetje gehusseld vrees kquote:Op maandag 19 december 2022 14:16 schreef tanteklara het volgende:
[..]
@:F_r en jij heel hartelijk bedankt. Ik ga hier zoveel van genieten. De adventskalender is al echt briljant. Want ik mag natuurlijk dagen in halen. Dat gaat van vakje is leeg tot 3 dingetjes in 1 vakje tot 1 dingetje zit klem in het vakje. Zo leuk en vrolijk. Ik moet hier bij elk vakje om lachen.
quote:Op maandag 19 december 2022 14:16 schreef tanteklara het volgende:
[..]
@:F_r en jij heel hartelijk bedankt. Ik ga hier zoveel van genieten. De adventskalender is al echt briljant. Want ik mag natuurlijk dagen in halen. Dat gaat van vakje is leeg tot 3 dingetjes in 1 vakje tot 1 dingetje zit klem in het vakje. Zo leuk en vrolijk. Ik moet hier bij elk vakje om lachen.
quote:
Ja dat snap ik, maar daarom is hij ook zo leuk. Want echt achter elk deurtje is het een verrassing. De kerstboomhangers zijn ook leuk. bv. Auto met dennenboompje op het dak.quote:
Oh wat tof!quote:Op maandag 19 december 2022 21:11 schreef ludivinelaurel het volgende:
Na je geweldige pakket en die van @:Viv in 2019 heb ik nu besloten dat ik volgend jaar gever wil zijn, ik gun iemand hetzelfde gevoel dat ik heb gekregen. Ik heb een spaarpot alvast klaargezet
Het was het minste dat ik terug kon doenquote:Op dinsdag 20 december 2022 09:18 schreef heywoodu het volgende:
We kregen gisteren een pakje, was het een hele toffe do-it-yourself-kerstboom van ontvangers @:Schanu en gezin![]()
![]()
Daar ga ik lekker vanaf blijven, want anders is 'ie in drie seconden kapot als ik met mijn motorisch gestoorde hoofd probeer om hem in elkaar te zetten, maar mijn honderdduizend keer handigere vriendin gaat daar na de training straks lekker mee aan de gang en dan komt er natuurlijk een foto
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
Wat een schatje zoquote:
quote:Op dinsdag 20 december 2022 12:25 schreef heywoodu het volgende:
Hij is mooi![]()
[ afbeelding ]Erg leuk! Was t veel werk?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So rest assured I have the key to every opening
To every wishing well that's deep enough to dream
I want to show you just how fascinating kissing is
When earth collides with all the space between
Ik hoorde haar rond kwart over elf naar beneden gaan en tegen twaalf uur ging ik ook naar beneden, toen ging net de piek eropquote:
Ik zag hem op Facebookquote:Op zondag 18 december 2022 22:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik heb een klein filmpje gemaakt van een cadeautje in actie maar krijg hem niet geüpload![]()
Het pakket is helaas nog niet boven water. Wel hebben zowel ik als @MevrouwCactus bericht gehad dat ze het aan het onderzoeken zijn, dus er gebeurt wel wat. Binnen 5 werkdagen ontvangen we een reactie, dat is in dit geval donderdag. Als ik dan niks gehoord heb ga ik als een gek shoppen om het in ieder geval voor oud en nieuw voor elkaar te krijgen want kerst gaat helaas niet meer lukken.quote:Op dinsdag 20 december 2022 14:47 schreef CoolGuy het volgende:
@:MaJo is er nieuws omtrent het verloren pakket?
Allright.quote:Op dinsdag 20 december 2022 15:00 schreef MaJo het volgende:
[..]
Het pakket is helaas nog niet boven water. Wel hebben zowel ik als @:MevrouwCactus bericht gehad dat ze het aan het onderzoeken zijn, dus er gebeurt wel wat. Binnen 5 werkdagen ontvangen we een reactie, dat is in dit geval donderdag. Als ik dan niks gehoord heb ga ik als een gek shoppen om het in ieder geval voor oud en nieuw voor elkaar te krijgen want kerst gaat helaas niet meer lukken.
Haha, wat goed! Ja het was een beetje een gok, had geen idee of je dat leuk vondquote:Op maandag 19 december 2022 21:11 schreef ludivinelaurel het volgende:
@:Magica ik wil jou een grote bear hug geven! Ben heel erg blij met mijn pakket, en zelfs emotioneel. Terwijl ik best wel stoïcijns ben.
Na je geweldige pakket en die van @:Viv in 2019 heb ik nu besloten dat ik volgend jaar gever wil zijn, ik gun iemand hetzelfde gevoel dat ik heb gekregen. Ik heb een spaarpot alvast klaargezet
Magica, alsof je mij echt kent!
Dit is de Home Screen van mijn telefoon
[ afbeelding ]
Dat zegt genoeg
Uitgebreidere verslag van het pakket volgt nog
Het staat al bij DHL sinds zaterdagquote:Op dinsdag 20 december 2022 17:03 schreef DJMO het volgende:
Mijn pakket is onderweg naar (of al bij) een parcelpunt. Morgen ophalen. Uitpakfoto's laten hoe dan ook nog even op zich wachten, want ik pak het de 28e pas uit als ik bij m'n kinderen ben op de verjaardag van m'n oudste zoon. Ben heel erg nieuwsgierig maar vooral ook heel dankbaar dat er weer mensen zijn die mijn kinderen een onvergetelijk eindejaar geven
Hij wordt iig vandaag opgehaaldquote:Op woensdag 21 december 2022 08:57 schreef Sharuun01 het volgende:
[..]
Het staat al bij DHL sinds zaterdag![]()
Kreeg de mail zondag pas door en geen tijd gehad tot maandag om deze door te sturen naar de kerstmeisjes
Kleine spoiler, het zijn 2 dozen geworden, paste niet in 1quote:
quote:Op woensdag 21 december 2022 09:01 schreef Sharuun01 het volgende:
[..]
Kleine spoiler, het zijn 2 dozen geworden, paste niet in 1
weet niet hoe je het gaat halen maar just so you know.
Mn ouders en ik hadden daar beide last van
Ik duim voor jullie!quote:Op woensdag 21 december 2022 10:01 schreef MaJo het volgende:
Ik krijg net een mailtje dat mijn pakket vandaag tussen 10 en 15 uur bezorgd wordt bij @:MevrouwCactus!! Zou het dan toch?![]()
Spann0nd!quote:Op woensdag 21 december 2022 10:01 schreef MaJo het volgende:
Ik krijg net een mailtje dat mijn pakket vandaag tussen 10 en 15 uur bezorgd wordt bij @:MevrouwCactus!! Zou het dan toch?![]()
quote:Op woensdag 21 december 2022 10:01 schreef MaJo het volgende:
jouw pakket ja? Why u do me like that?quote:Op woensdag 21 december 2022 10:01 schreef MaJo het volgende:
Ja! Het ligt ondertussen zelfs bij de buren. We zijn over een paar uur thuis dus dan weten we ook of het nu wel het goede pakket isquote:Op woensdag 21 december 2022 10:01 schreef MaJo het volgende:
Ja, laten we nog even een slag om de arm houden inderdaad, want anders zijn we dalijk allemaal blij en dan is het alsnog niet het goede pakketquote:Op woensdag 21 december 2022 11:40 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Ja! Het ligt ondertussen zelfs bij de buren. We zijn over een paar uur thuis dus dan weten we ook of het nu wel het goede pakket is![]()
@:Coolguy
Sorryquote:Op woensdag 21 december 2022 11:33 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
jouw pakket ja? Why u do me like that?
Ja dat bleek toch best een goed ideequote:Op woensdag 21 december 2022 11:42 schreef Viv het volgende:
Als dit het goede pakket is, ga ik voortaan altijd de pakketcode op de doos stiften.
lol jij zit snel op de kastquote:Op woensdag 21 december 2022 11:59 schreef MaJo het volgende:
[..]
SorryNee ons pakket bedoel ik natuurlijk, dit klinkt super lullig en zo bedoelde ik het echt niet
Het door mij verzonden pakket bedoel ik natuurlijk
[..]
Ja dat bleek toch best een goed idee
Zie ook de post-icon aldaar:quote:Op woensdag 21 december 2022 11:59 schreef MaJo het volgende:
[..]
SorryNee ons pakket bedoel ik natuurlijk, dit klinkt super lullig en zo bedoelde ik het echt niet
Het door mij verzonden pakket bedoel ik natuurlijk
Omgquote:Op woensdag 21 december 2022 11:40 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Ja! Het ligt ondertussen zelfs bij de buren. We zijn over een paar uur thuis dus dan weten we ook of het nu wel het goede pakket is![]()
@:Coolguy
Ik snap dat je het waarschijnlijk niet zo streng bedoelt maar vind het wel oprecht lullig want het is gewoon ons pakketquote:
Nou dat laatste inderdaad, the suspense is killing mequote:Op woensdag 21 december 2022 12:16 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Omg![]()
Het zou té flauw zijn als dit niet de goede is
Edit: en wat doen jullie dit hele topic aan met je ‘over een paar uur thuis’ *gaat zitten nagelbijten
Zie. De. Posticon.quote:Op woensdag 21 december 2022 12:19 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik snap dat je het waarschijnlijk niet zo streng bedoelt maar vind het wel oprecht lullig want het is gewoon ons pakket
[..]
Nou dat laatste inderdaad, the suspense is killing me
En jij moet mij ook weer niet te serieus nemen, ik lig niet te huilen ofzoquote:Op woensdag 21 december 2022 12:22 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Zie. De. Posticon.![]()
Mens relax! Ik maak toch maar een geintje joh
Nou dat had ik anders wel gehooptquote:Op woensdag 21 december 2022 13:28 schreef MaJo het volgende:
[..]
En jij moet mij ook weer niet te serieus nemen, ik lig niet te huilen ofzo
Ben jij er zo eentje die meisjes laat huilenquote:Op woensdag 21 december 2022 13:32 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Nou dat had ik anders wel gehoopt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |