abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator zaterdag 17 december 2022 @ 17:35:25 #101
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_207119042
Gecondoleerd @Papabear wat is dat opeens ontzettend snel gegaan ;(
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
  Moderator zaterdag 17 december 2022 @ 17:36:06 #102
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_207119051
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2022 16:58 schreef MevrouwCactus het volgende:
We kregen vandaag weer een pakje! Ik had al van Superkimmi en KapiteinIglo begrepen dat ze het zo sneu vinden voor Sjaak dat het mis is gegaan met het pakket van Majo, dat er voor Sjaak een extra pakketje onderweg was!

[ afbeelding ]
Open scheuren!!

[ afbeelding ]
Sjaak is heel slecht in leuke foto’s, maar hij is er echt super blij mee.

Vorig jaar kreeg hij van de dames ook een onesie en daar heeft hij zo ongeveer in gewoond tot het echt 2 maten te klein was. Nu kan hij weer een hele tijd vooruit O+ Hij zei al dat de onesie heerlijk zacht is.
Yes, ik ben blij dat Sjaak voorlopig al iets heeft! En nu hopen dat het originele pakket ook gewoon snel arriveert *O*
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_207119977
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2022 16:58 schreef MevrouwCactus het volgende:
We kregen vandaag weer een pakje! Ik had al van Superkimmi en KapiteinIglo begrepen dat ze het zo sneu vinden voor Sjaak dat het mis is gegaan met het pakket van Majo, dat er voor Sjaak een extra pakketje onderweg was!

[ afbeelding ]
Open scheuren!!

[ afbeelding ]
Sjaak is heel slecht in leuke foto’s, maar hij is er echt super blij mee.

Vorig jaar kreeg hij van de dames ook een onesie en daar heeft hij zo ongeveer in gewoond tot het echt 2 maten te klein was. Nu kan hij weer een hele tijd vooruit O+ Hij zei al dat de onesie heerlijk zacht is.
Ik moest grinniken om die onesie met pantoffels, geweldig!
pi_207120629
Ik ben zelf ook 1 van de anonieme ontvangers en ik wilde in eerste instantie anoniem blijven, omdat ik mijn persoonlijke situatie heb gedeeld bij het opgeven en het niet iets is waar ik graag open over ben, maar inmiddels durf ik het wel :)

Ik heb ongeveer een uur geleden een enorm pakket mogen ontvangen. Ik heb het snel weggestopt, omdat het bedtijd was voor mijn dochter en ik geen zin had in een hyper kind :P

Ik weet dus nog niet wie de gulle gever is en wat er in het pakket zit, maar ik wilde de gever toch alvast enorm bedanken voor alles! Morgen volgt part 2 O+

En wat een goede tenaamstelling trouwens, ik moest eerst goed nadenken of het pakket wel voor mij bestemd was :P

(Het betreft een doos waar de tekst tuinplantjes op staat, zo kan de gever zich wellicht herkennen).

Heel erg bedankt dat je dit zomaar aan iemand die je niet eens kent, gunt. Wij zijn je enorm dankbaar O+
pi_207121144
Iedereen hartelijk dank voor de lieve berichtjes O+
Vandaag ontzettend veel geregeld i.s.m. de uitvaartverzorging. Nu naar bed, ik ben op.
pi_207121496
Oh, gecondoleerd @:Papabear Is wel snel gegaan😕
pi_207121581
@:Magica Ik heb mijn pakket ontvangen, wat lekker groot :D
Geen idee of ik het lang zal uithouden om pas later uit te pakken!
Ben heel benieuwd, nogmaals bedankt!😘🧡
pi_207122001
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2022 20:51 schreef ludivinelaurel het volgende:
@:Magica Ik heb mijn pakket ontvangen, wat lekker groot :D
Geen idee of ik het lang zal uithouden om pas later uit te pakken!
Ben heel benieuwd, nogmaals bedankt!😘🧡
[ afbeelding ]
Oh goed dat het binnen is! Die rode envelop is niet van mij :o
pi_207122421
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 december 2022 21:19 schreef Magica het volgende:

[..]
Oh goed dat het binnen is! Die rode envelop is niet van mij :o
Nee, even de adres verbergen :)
pi_207122682

Dankjewel Viv en Slijkie!!! :@

[ Bericht 38% gewijzigd door Magica op 17-12-2022 23:28:22 ]
pi_207122755
Die kaart is helemaal geweldig _O_ O+

[ Bericht 15% gewijzigd door Magica op 17-12-2022 23:24:33 ]
  Moderator / FOK!Fotograaf zaterdag 17 december 2022 @ 22:15:34 #112
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_207122821
Mooie kaart! ^O^ ^O^ ^O^ ^O^
pi_207123367
Snap niet waarom die foto’s weggaan :?
  Moderator zaterdag 17 december 2022 @ 22:48:31 #114
45833 crew  Fogel
pi_207123382
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 december 2022 22:47 schreef Magica het volgende:
Snap niet waarom die foto’s weggaan :?
Probeer imgur?
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
pi_207123394
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 december 2022 22:48 schreef Fogel het volgende:

[..]
Probeer imgur?
Of Pinterest (dat gebruik ik iig)
  Moderator zaterdag 17 december 2022 @ 22:52:23 #116
45833 crew  Fogel
pi_207123441
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2022 22:49 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Of Pinterest (dat gebruik ik iig)
Ben jij al dingen aan het uitpakken?
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
  zaterdag 17 december 2022 @ 22:53:16 #117
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_207123457
Ik gebruik deze altijd voor foto's te uploaden.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
pi_207123475
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 december 2022 22:52 schreef Fogel het volgende:

[..]
Ben jij al dingen aan het uitpakken?
Nee... zaterdag... ik denk niet dat het me lukt om netjes tot kerstavond te wachten, want ik heb daglicht nodig uiteraard ;) De foto's en reacties komen hier :*
Voor mijn gevoel duurt deze week wachten veel langer dan de afgelopen twee weken wachten _O-
  zaterdag 17 december 2022 @ 22:57:56 #119
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_207123557
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2022 22:54 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Nee... zaterdag... ik denk niet dat het me lukt om netjes tot kerstavond te wachten, want ik heb daglicht nodig uiteraard ;) De foto's en reacties komen hier :*
Voor mijn gevoel duurt deze week wachten veel langer dan de afgelopen twee weken wachten _O-
Ik las eerder dat je je glühwein al geopend hebt.
Als je die op hebt en met de Kerst zonder zit, koop dan een nieuwe fles (of 2 of zoveel je wilt) en stuur mij per DM het bonnetje. Ik betaal ze dan aan je terug…
  Moderator zaterdag 17 december 2022 @ 23:01:10 #120
45833 crew  Fogel
pi_207123628
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2022 22:54 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Er zit toch ook wat bij wat al een week eerder open kan/mag/moet geloof ik?
pi_207123741
quote:
7s.gif Op zaterdag 17 december 2022 22:57 schreef MadMaster het volgende:

[..]
Ik las eerder dat je je glühwein al geopend hebt.
Als je die op hebt en met de Kerst zonder zit, koop dan een nieuwe fles (of 2 of zoveel je wilt) en stuur mij per DM het bonnetje. Ik betaal ze dan aan je terug…
Ach joh dat is veel te lief, heel erg dank je wel en een dikke knuffel :* Gewoon een glaasje op vrijdagavond, drink in principe 1 consumptie in de week max, ik ben geen grote drinker (mag ook niet met mijn meds). Dus duizendmaal dank, maar echt niet nodig :* Mezelf kennende heb ik ook nog over na de kerst :) al drink ik dan meer ;) (een theeglaasje ipv koffiekopje) maar na 1 bekertje voel ik het al en val ik bijna in slaap _O- Ik zal nooit een goede alcoholist worden.

Dit lieve aanbod geeft me helemaal een warm gevoel, en een warme kerstgedachte, dank je wel :* Ik vind het echt super lief
pi_207123761
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 december 2022 23:01 schreef Fogel het volgende:

[..]
Er zit toch ook wat bij wat al een week eerder open kan/mag/moet geloof ik?
Ja de kerstmarkt! Morgen! Dan ga ik er lekker voor zitten *O*
pi_207123778
Als ik dat nu doe stuiter ik door mijn bed vannacht O-)
Morgen kerstmarkt met foto's

Eens zien of ik dan de discipline heb om van de rest af te blijven :@ Ben zo nieuwsgierig
pi_207123890
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 december 2022 22:48 schreef Fogel het volgende:

[..]
Probeer imgur?
Ik snap niks van imgur :')
pi_207123930
*O* Ik heb toch het pakket van de kerstmarkt geopend. Morgen komen de foto's DIY huisjes en spulletjes die je erbij nodig hebt om het extra leuk te maken (lijm, kerstboompjes, sleetje, lampjes en een hele mooie schijf om het op te zetten). Dus morgen ga ik dat in elkaar zetten en een foto posten. Dit is zo leuk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! *O* *O* *O* *O*
  zaterdag 17 december 2022 @ 23:16:12 #126
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_207123950
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2022 23:06 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Ach joh dat is veel te lief, heel erg dank je wel en een dikke knuffel :* Gewoon een glaasje op vrijdagavond, drink in principe 1 consumptie in de week max, ik ben geen grote drinker (mag ook niet met mijn meds). Dus duizendmaal dank, maar echt niet nodig :* Mezelf kennende heb ik ook nog over na de kerst :) al drink ik dan meer ;) (een theeglaasje ipv koffiekopje) maar na 1 bekertje voel ik het al en val ik bijna in slaap _O- Ik zal nooit een goede alcoholist worden.

Dit lieve aanbod geeft me helemaal een warm gevoel, en een warme kerstgedachte, dank je wel :* Ik vind het echt super lief
Prima, ik wil ook zeker geen alcoholiste van je maken. :D
Maar ik meen wat ik geschreven heb…
pi_207123975
quote:
7s.gif Op zaterdag 17 december 2022 23:16 schreef MadMaster het volgende:

[..]
Prima, ik wil ook zeker geen alcoholiste van je maken. :D
Maar ik meen wat ik geschreven heb…
Je hebt een DM, ik waardeer het enorm :*
pi_207124361

De kat speelt eindelijk weer _O_

Heb me toch niet kunnen inhouden. Echt supertof Viv en Slijkie, hele toffe kaart, allerlei Zweedse lekkernijen (zijn al wat dingen open gegaan :@ ). Heel leuk met die hartjes erbij met aanwijzingen/ weetjes over het cadeau/ Zweden.
Echt heel tof allerlei aparte dingen maar ze lijken me allemaal lekker. De rest van de cadeautjes zijn ook top, voelt echt heel bijzonder dat iemand al die moeite voor je doet O+
Dankjewel Viv en Slijkie, ben er echt blij mee :D
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 17 december 2022 @ 23:40:51 #129
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_207124383
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2022 15:54 schreef Schanu het volgende:
Ik zit hier met tranen in mijn ogen. Wilde anoniem blijven voor Fok maar hoe kan ik zoiets moois niet delen?

Ik kreeg niet 1, maar 2! dozen van de postbode, en beide dozen tot de nok toe gevuld met cadeautjes. Een beter moment om hiermee verrast te worden was er bijna niet geweest. Mijn jongste dochter is net 1,5 week ziekig geweest en net weer wat hersteld, afgewisseld door mijn oudste dochter die sinds gisteravond nonstop aan het spugen is. Vrouwlief voelt zich ook al een paar dagen niet lekker en ik kneusde afgelopen woensdag mijn rug door een val van de trap. Een ziekenboegje dus en wat bracht de postbode een heerlijke blije afleiding.

Dat was natuurlijk niet de reden dat ik mijn gezin heb opgegeven. De decembermaand is hier door diverse oude en nieuwe redenen een moeilijke maand. Daar spelen nog wat nieuw bijgekomen problemen omheen waardoor ik vond dat mijn vrouw en kinderen een opkikker konden gebruiken. En wat kikkert het mij op om hun lach te zien.

@:heywoodu, aan de door jou geplaatste foto's te zien heb jij (hebben jullie) dit enorme pakket geshopt. Ik kan jullie echt niet genoeg bedanken. Ik had gevraagd om een klein pakketje als steuntje in de rug maar we kregen zoveel meer dan dat. Het idee dat jullie zoveel moeite hebben gedaan voor mijn gezin terwijl jullie ons niet eens kennen, doet mij echt zoveel. Ik kan niet in woorden uitbrengen hoe bijzonder ik dit vind, en hoe bijzonder ik jullie vind. Woorden zeggen niet genoeg, maar duizendmaal dank O+ O+

De kinderen sloegen heel veel vreugdekreetjes, alleen al het inpakpapier vinden ze fantastisch en precies dat wat ze leuk vinden O+ de cadeautjes liggen onder de kerstboom en maken we uiteraard pas open met kerst O+

De lollies zijn al wel in beslag genomen ;) en we hebben per ongeluk het envelopje al opgenomen gemaakt want dachten dat daar een kaartje in zat :@ maar het bleek een pathe thuiskaart O+ wat treffend en wat leuk, we kijken er nu al naar uit om ontspannen samen een film te kijken als de kinderen (hopelijk eens op tijd) op bed liggen O+

Nogmaals bedankt, wat is dit overweldigend mooi.

En dan hoop ik nu dat het goed gaat met de foto's:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vriendin heeft de foto's inmiddels ook gezien en de tekst (voor)gelezen (gekregen). Ik heb haar vandaag ongeveer 10 keer 'fuck' of een equivalent horen roepen vanwege de pijn in haar voet, maar dat was ze denk ik even vergeten want ze stond letterlijk op en neer te springen omdat ze het zo tof vond _O-
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  zondag 18 december 2022 @ 00:01:32 #130
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_207124610
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2022 23:15 schreef ChildoftheStars het volgende:
*O* Ik heb toch het pakket van de kerstmarkt geopend. Morgen komen de foto's DIY huisjes en spulletjes die je erbij nodig hebt om het extra leuk te maken (lijm, kerstboompjes, sleetje, lampjes en een hele mooie schijf om het op te zetten). Dus morgen ga ik dat in elkaar zetten en een foto posten. Dit is zo leuk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! *O* *O* *O* *O*
@KapiteinIglo kwam ongeveer als eerste terug met die schijf: ‘hier kunnen we wel een kerstmarkt op maken. Of nee wacht, ze knutselt zelf heel graag. Laten we allemaal spulletjes kopen die ze zelf kan maken tot een kerstmarkt’ en ze stuiterde weer terug naar de winkel _O- O+
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
pi_207124635
quote:
1s.gif Op zondag 18 december 2022 00:01 schreef superkimmi het volgende:

[..]
@:kapiteiniglo kwam ongeveer als eerste terug met die schijf: ‘hier kunnen we wel een kerstmarkt op maken. Of nee wacht, ze knutselt zelf heel graag. Laten we allemaal spulletjes kopen die ze zelf kan maken tot een kerstmarkt’ en ze stuiterde weer terug naar de winkel _O- O+
Hahahaha dit is perfect! Morgen lekker een kerstmuziekje aan en bezig ermee. Ik verheug me er zo op! Het is dat het nu nacht is (net dan), want anders deed ik het nu. *O*

Wel heel moeilijk om nu van de rest af te blijven :@
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 18 december 2022 @ 00:05:59 #132
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_207124656
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 00:04 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Hahahaha dit is perfect! Morgen lekker een kerstmuziekje aan en bezig ermee. Ik verheug me er zo op! Het is dat het nu nacht is (net dan), want anders deed ik het nu. *O*

Lekker gaan slapen en morgen aan de gang dan :Y
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  zondag 18 december 2022 @ 00:07:43 #133
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_207124681
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 00:04 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

De kerstmarkt is dus het thema van je pakket :o
En aar aanleiding van je aanmelding wilde ik je een kerstmarkt geven :D , ik wilde m zelf maken alleen toen bleek je zelf graag te knutselen haha :o
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
pi_207125100
Ik was dus helemaal blij omdat ik een kerstige doos had gevonden; past het echt totaal niet. Ik heb het ruimtelijk inzicht van een kiwi :')

Gelukkig barst ik van de dozen (want ik ben zo iemand die de doos van een nieuwe stofzuiger bewaart zonder duidelijk doel, gewoon ‘omdat het een mooie, stevige doos is’ :+ ), dus alles kwam goed. *)
pi_207125143
quote:
10s.gif Op zaterdag 17 december 2022 23:40 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Vriendin heeft de foto's inmiddels ook gezien en de tekst (voor)gelezen (gekregen). Ik heb haar vandaag ongeveer 10 keer 'fuck' of een equivalent horen roepen vanwege de pijn in haar voet, maar dat was ze denk ik even vergeten want ze stond letterlijk op en neer te springen omdat ze het zo tof vond _O-
Zo lief en bijzonder dit O+
pi_207125521
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2022 19:44 schreef CaVaBien het volgende:
Ik ben zelf ook 1 van de anonieme ontvangers en ik wilde in eerste instantie anoniem blijven, omdat ik mijn persoonlijke situatie heb gedeeld bij het opgeven en het niet iets is waar ik graag open over ben, maar inmiddels durf ik het wel :)

Ik heb ongeveer een uur geleden een enorm pakket mogen ontvangen. Ik heb het snel weggestopt, omdat het bedtijd was voor mijn dochter en ik geen zin had in een hyper kind :P

Ik weet dus nog niet wie de gulle gever is en wat er in het pakket zit, maar ik wilde de gever toch alvast enorm bedanken voor alles! Morgen volgt part 2 O+

En wat een goede tenaamstelling trouwens, ik moest eerst goed nadenken of het pakket wel voor mij bestemd was :P

(Het betreft een doos waar de tekst tuinplantjes op staat, zo kan de gever zich wellicht herkennen).

Heel erg bedankt dat je dit zomaar aan iemand die je niet eens kent, gunt. Wij zijn je enorm dankbaar O+
Fijn te horen dat het pakket aangekomen is. Veel plezier met uitpakken!
  Moderator / FOK!Fotograaf zondag 18 december 2022 @ 07:46:32 #138
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_207125554
Jeetje, wat ben ik blij dat ik Rewimo opgegeven heb voor een pakket. Nu kan ik tenminste ongegeneerd hier meelezen en reageren en genieten van alle leuke verhalen en foto's! *O* ^O^ *O* ^O^ *O* ^O^ *O*
pi_207125627
Wat goed dit allemaal O+
Happy vibes
So rest assured I have the key to every opening
To every wishing well that's deep enough to dream
I want to show you just how fascinating kissing is
When earth collides with all the space between
pi_207125888
OFFTOPIC

quote:
1s.gif Op zaterdag 17 december 2022 22:08 schreef Magica het volgende:
[ afbeelding ]
Dankjewel Viv en Slijkie!!! :@

Die wandposter of dat behang whatever het is... mag ik vragen waar je dat vandaan hebt? Lijkt me wel iets voor op de slaapkamer, dan hang ik schaapjesbehang op, dat scheelt met tellen elke avond. Dan hoef ik het niet meer in mijn hoofd te doen ;)
pi_207126527
Wow @LauriLynne , we zijn helemaal flabbergasted! Wat een lief kaartje en zo veel cadeautjes, we zijn sprakeloos O+

De peuter stond vanochtend te springen van vreugde bij het zien van al die mooi ingepakte cadeautjes en al het lekkers wat ook nog erbij zat.

Ik weet niet of het al mocht, maar ze was niet te houden, dus we hebben de cadeautjes uitgepakt.. :D O+

Wat zijn wij verwend zeg. De peuter stond te stuiteren van blijdschap. O+
Zelfs de baby heeft allemaal leuke dingen gehad. We hebben net het muziekboekje gelezen met z'n drieën O+

En nu zit de peuter te spelen met de kleiset van frozen en zingt zelfverzonnen sinterklaasliedjes voor Elsa :P

Nogmaals bedankt voor dit (grote) gebaar, we zijn ontzettend blij! O+

Foto's volgen nog :D
  zondag 18 december 2022 @ 10:40:19 #142
370767 Rafeiro
do alentejo
pi_207126693
awwwww. Wat heerlijk.
You sound reasonable...Time to up my medication.
  zondag 18 december 2022 @ 10:54:50 #143
370767 Rafeiro
do alentejo
pi_207126842
Het heeft mij jaren gekost voor ik een beetje open durfde te zijn over het niet lekker in vel zitten, ben er nog geen held in, maar echt als je het kan doe het, het is een verademing.
En wow Magica mooie poezel en jeuj voor stuiterende CaVaminions :P
pi_207127005
En de foto's O+

zondag 18 december 2022 @ 11:13:32 #145
370767 Rafeiro
do alentejo
pi_207127050
Elsa *O*
  zondag 18 december 2022 @ 11:16:39 #146
370767 Rafeiro
do alentejo
pi_207127072
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 11:09 schreef CaVaBien het volgende:
En de foto's O+

[ link | afbeelding ]

[ link | afbeelding ]
Wat een bos haar heeft die kleine :D
  zondag 18 december 2022 @ 11:27:51 #147
370767 Rafeiro
do alentejo
pi_207127173
En ja ik zwijmel ook helemaal weg als ik een andere ontvanger blij zie zijn.
Ik word daar echt intens en oprecht blij van. Ik weet hoe blij ik er van werd, dus kan een beetje voelen hoe dat voor een ander is. En dat maakt mij weer blij.... Heel blij dus :P
  zondag 18 december 2022 @ 11:30:36 #148
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_207127199
*O* *O* *O* O+ ~:)

Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
  Moderator / FOK!Fotograaf zondag 18 december 2022 @ 11:32:25 #149
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_207127211
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 11:09 schreef CaVaBien het volgende:
En de foto's O+

[ link | afbeelding ]

[ link | afbeelding ]
Wat leuk om te zien hoeveel plezier die kleine heeft! _O_
  zondag 18 december 2022 @ 11:32:30 #150
370767 Rafeiro
do alentejo
pi_207127213
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 11:30 schreef Ireth het volgende:
*O* *O* *O* O+ ~:)

[ afbeelding ]
Wow. Hert in de vensterbank ook nog :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')