ik had het niet verwachtquote:Op vrijdag 16 december 2022 22:31 schreef Li0nHeart het volgende:
De roast was boven verwachting en ook het incasseringsvermogen.
ik zie eerlijk nog niks nieuwsquote:Op vrijdag 16 december 2022 22:32 schreef chufi het volgende:
Hoe vaak is Zalando stiekem al langs gekomen ? Zie toch wat andere kleertjes her en der ... vooral bij de dames natuurlijk weer
Ja dat , maar soms toch af en toe dingetjes die niet eerder opgevallen zijn en je zou verwachten dat iedereen zn klerenkast al wel eens gebruikt zou hebben in 3.5 maandquote:Op vrijdag 16 december 2022 22:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik zie eerlijk nog niks nieuws
wel dat de dames grif uitlenen
nog niks nieuws Chufquote:Op vrijdag 16 december 2022 22:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat , maar soms toch af en toe dingetjes die niet eerder opgevallen zijn en je zou verwachten dat iedereen zn klerenkast al wel eens gebruikt zou hebben in 3.5 maand
Ja dit weekend gaan ze kiezen ... Izaak heeft het er maar druk mee...quote:Op vrijdag 16 december 2022 22:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
nog niks nieuws Chuf
zondag gaan ze bestellen
Gelukkig weet JW wel altijd alles beterquote:Op vrijdag 16 december 2022 22:36 schreef ledn81 het volgende:
JW heeft inmiddels ook weer spraakwater op. 10 min geleden zat ie nog doodsaai op de blauwe stoel
Zou een gemiste kans voor open doel zijn als je daarmee niets deedquote:Op vrijdag 16 december 2022 22:35 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Jeff in de roast over een trio met Martin, Mexx en Leila ...![]()
![]()
In deel twee, komt zo online ....![]()
Het jurkje van Mirthe en het oranje shirtje van Kim K kende ik nog niet.quote:Op vrijdag 16 december 2022 22:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat , maar soms toch af en toe dingetjes die niet eerder opgevallen zijn en je zou verwachten dat iedereen zn klerenkast al wel eens gebruikt zou hebben in 3.5 maand
hij denkt met 6 uur klaar te zijnquote:Op vrijdag 16 december 2022 22:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dit weekend gaan ze kiezen ... Izaak heeft het er maar druk mee...
jurkje van Mirthe is van Zoe dacht ikquote:Op vrijdag 16 december 2022 22:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het jurkje van Mirthe en het oranje shirtje van Kim K kende ik nog niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |