Iedereen doet mee aan de puntentelling
De DTS-regels staan in de OP in een spoiler. Regels en afspraken die niet in de OP staan gelden niet.
Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door MonitorSPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS RegelsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar MaartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
waar wil je zitten in de busquote:
voorin of achterin?Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust![]()
Mario wilde dat ook niet, maar had de 4 en 5 door elkaar gehaaldquote:Op vrijdag 16 december 2022 20:32 schreef hemarookworst het volgende:
Stopt @:homijn nu hij 450 heeft behaald?![]()
![]()
HiiThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!![]()
@hemarookworst zou zeggen dat je meer vezels moeten etenquote:Dan gaat poepen een stuk makkelijkerquote:Beter wc paper is ook een optiequote:![]()
![]()
cocaine?quote:Op vrijdag 16 december 2022 20:53 schreef Emmerdeur het volgende:
Gaat hier 6 kilo per 5 weken doorheenWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Blij dat het weekend is.quote:Op vrijdag 16 december 2022 20:57 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Hoe is het met mijn favo paddo?![]()
quote:Op vrijdag 16 december 2022 20:53 schreef Emmerdeur het volgende:
Gaat hier 6 kilo per 5 weken doorheen![]()
![]()
Ten minste houdbaar tot: Zie voorzijde verpakking.
Droog bewaren, na openen beperkt houdbaar.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Kijk, ruik, proef.quote:Op vrijdag 16 december 2022 21:16 schreef hemarookworst het volgende:
Ten minste houdbaar tot: Zie voorzijde verpakking.
Droog bewaren, na openen beperkt houdbaar.![]()
![]()
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Rijden ze weg terwijl je op je bestelling wacht?quote:Uw ADH vitamine Worst
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 16-12-2022 21:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. FreshFruit / 2755 / +314 / +237 / 1687 / 2521
2. aloa / 2210 / +87 / +129 / 1694 / 2492
3. Emmerdeur / 1694 / +125 / +133 / 1269 / 1874
4. laforest / 909 / +31 / +0 / 491 / 836
5. PLY / 725 / +18 / +0 / 484 / 686
6. Maanvis / 655 / +15 / +20 / 325 / 579
7. mario390 / 540 / +8 / +29 / 205 / 422
8. Homijn / 450 / +10 / +0 / 280 / 464
9. hemarookworst / 445 / +63 / +32 / 494 / 706
10. SoS87 / 424 / +0 / +105 / 281 / 496
11. DJMO / 394 / +21 / +25 / 221 / 394
12. Dotteke / 350 / +42 / +42 / 305 / 481
13. ieniminimuis / 325 / +15 / +0 / 545 / 725
14. KillemWieft / 310 / +0 / +3 / 32 / 61
15. Dr.Mikey / 267 / +38 / +26 / 147 / 282
16. gebrokenglas / 246 / +27 / +25 / 239 / 344
17. Grrrrrrrr / 242 / +37 / +33 / 132 / 209
18. maily / 233 / +13 / +3 / 301 / 404
19. Loveable / 213 / +7 / +26 / 192 / 271
20. HappyCharly / 196 / +31 / +1 / 297 / 373SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Je weet wel meer nietquote:Op vrijdag 16 december 2022 21:30 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
wist niet dat je privefoto's had van @:Paul![]()
![]()
lullen lullie maar, speedfight is de enige die mijn morgen aanraaktWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
quote:Op vrijdag 16 december 2022 21:30 schreef Monitor het volgende:
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 16-12-2022 21:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. FreshFruit / 2755 / +314 / +237 / 1687 / 2521
2. aloa / 2210 / +87 / +129 / 1694 / 2492
3. Emmerdeur / 1694 / +125 / +133 / 1269 / 1874
4. laforest / 909 / +31 / +0 / 491 / 836
5. PLY / 725 / +18 / +0 / 484 / 686
6. Maanvis / 655 / +15 / +20 / 325 / 579
7. mario390 / 540 / +8 / +29 / 205 / 422
8. Homijn / 450 / +10 / +0 / 280 / 464
9. hemarookworst / 445 / +63 / +32 / 494 / 706
10. SoS87 / 424 / +0 / +105 / 281 / 496
11. DJMO / 394 / +21 / +25 / 221 / 394
12. Dotteke / 350 / +42 / +42 / 305 / 481
13. ieniminimuis / 325 / +15 / +0 / 545 / 725
14. KillemWieft / 310 / +0 / +3 / 32 / 61
15. Dr.Mikey / 267 / +38 / +26 / 147 / 282
16. gebrokenglas / 246 / +27 / +25 / 239 / 344
17. Grrrrrrrr / 242 / +37 / +33 / 132 / 209
18. maily / 233 / +13 / +3 / 301 / 404
19. Loveable / 213 / +7 / +26 / 192 / 271
20. HappyCharly / 196 / +31 / +1 / 297 / 3732eSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
gaat ze jouw luiers verschonenquote:Op vrijdag 16 december 2022 21:35 schreef Paul het volgende:
lullen lullie maar, speedfight is de enige die mijn morgen aanraakt
Uw ADH vitamine Worst
Meerdere zelfsquote:Op vrijdag 16 december 2022 21:39 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
gaat ze jouw luiers verschonen![]()
![]()
quote:Op vrijdag 16 december 2022 21:39 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
gaat ze jouw luiers verschonen![]()
![]()
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Hohoho rustig jijquote:Op vrijdag 16 december 2022 21:35 schreef Paul het volgende:
lullen lullie maar, speedfight is de enige die mijn morgen aanraaktSo rest assured I have the key to every opening
To every wishing well that's deep enough to dream
I want to show you just how fascinating kissing is
When earth collides with all the space between![]()
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!![]()
Slaap zequote:Op vrijdag 16 december 2022 21:55 schreef Emmerdeur het volgende:
Ik ben slapen
Morgen komen ze (eindelijk) de slaapkamerkast installeren![]()
let it snow let it snow let it snowquote:Op vrijdag 16 december 2022 22:18 schreef hemarookworst het volgende:
Laat maar komen al die bloeiende bomen en plantenEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
eeeeehSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Rustig hierThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Heer PLY.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
We gaan er weer een leuke nacht van maken.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
I`m an albatraozquote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Een gedicht over Maanvis
Ben net wakker.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
We knallen de tafel vol met drank coke en bolkjesquote:Op vrijdag 16 december 2022 23:30 schreef FreshFruit het volgende:
We gaan er weer een leuke nacht van maken.![]()
![]()
Deze man weet.quote:Op vrijdag 16 december 2022 23:42 schreef SoS87 het volgende:
[..]
We knallen de tafel vol met drank coke en bolkjes
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ik dacht sosquote:Op vrijdag 16 december 2022 23:42 schreef SoS87 het volgende:
[..]
We knallen de tafel vol met drank coke en bolkjesEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Is hetzelfde.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik ben niet van de partijquote:Op vrijdag 16 december 2022 23:30 schreef FreshFruit het volgende:
We gaan er weer een leuke nacht van maken.
Wasmiddel en dan bellenblazen.quote:Op vrijdag 16 december 2022 23:45 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Heb alleen geen coke, poedersuiker snuiven en hopen op een placebo effect“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat bedoelde ik ook.quote:
Dikke pijp met omoquote:Op vrijdag 16 december 2022 23:46 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wasmiddel en dan bellenblazen.![]()
Stik sterf en bederf in een pot met witte verfquote:
Een beetje tussen penis en pruim,quote:
verhoogt de prikkel,en vermeerdert het schuim.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op vrijdag 16 december 2022 23:48 schreef DJMO het volgende:
[..]
Stik sterf en bederf in een pot met witte verf
Een druppel dreft tussen piemel en pruim garandeert vlottere liefde en een bakkes vol met schuimquote:Op vrijdag 16 december 2022 23:48 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Een beetje tussen penis en pruim,
verhoogt de prikkel,en vermeerdert het schuim.![]()
Waarom is coke zo fokking duur?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Omdat mensen toch wel betalen, omdat zo verslavend.quote:
Doe mij maar een lijntje pep af en toe, kost niks en niet echt verslavend![]()
![]()
Zei iemand "bolkjes" ?quote:Op vrijdag 16 december 2022 23:42 schreef SoS87 het volgende:
[..]
We knallen de tafel vol met drank coke en bolkjes![]()
![]()
Lekker kaakschaatsen.quote:Op vrijdag 16 december 2022 23:54 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Omdat mensen toch wel betalen, omdat zo verslavend.
Doe mij maar een lijntje pep af en toe, kost niks en niet echt verslavend“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat heb ik nooit.quote:
Nee van die pubermeisjes met fokking grote pupillen die keihard een lolly kapot staan te bijten![]()
![]()
![]()
That`s okaey.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Stirred,not shaken.quote:Op zaterdag 17 december 2022 00:15 schreef maily het volgende:
[..]
Bij gebrek aan een lepel; scheut cognac in die koffie en ff roeren
Er liggen ook gewoon lepels in de dts keuken hoorquote:Op zaterdag 17 december 2022 00:15 schreef maily het volgende:
[..]
Bij gebrek aan een lepel; scheut cognac in die koffie en ff roeren![]()
![]()
quote:Op zaterdag 17 december 2022 00:18 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Er liggen ook gewoon lepels in de dts keuken hoor
Pintos voor maily.
HC.quote:![]()
Daar heb ik een verhaal over:quote:Op zaterdag 17 december 2022 00:48 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Mijn kaartje zien? Ik zal je doodsteken!
En dan heb je het opeens : ik word zwartrijder
Toen er pasgeleden een conducteur was doodgestoken maakte iemand dat geintje in de trein.De conducteur tegen wie hij dat zei was not amused ,drukte zijn tas in mijn handen.En ik zag vervolgens de grappenmaker horizontaal op het perron belanden.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nooit te laat voor een carriereswitch. Er is op dit moment ook veel vraag naar personeelquote:Op zaterdag 17 december 2022 00:53 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Oei, ik zal net wel in een trein...
Het zal toch niet dat ik mijn roeping heb gemist?
Uw ADH vitamine Worst
hema worstenverkoper is ook een ideequote:Op zaterdag 17 december 2022 00:55 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nooit te laat voor een carriereswitch. Er is op dit moment ook veel vraag naar personeel♡♡♡♡![]()
Ik wil nog steeds toiletjuffrouw wordenquote:Op zaterdag 17 december 2022 00:55 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nooit te laat voor een carriereswitch. Er is op dit moment ook veel vraag naar personeel![]()
![]()
daar is een minder grote vraag naarquote:Op zaterdag 17 december 2022 00:56 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
hema worstenverkoper is ook een ideeUw ADH vitamine Worst
De Hema verkoopt tegenwoordig andere worsten.quote:Op zaterdag 17 december 2022 00:56 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
hema worstenverkoper is ook een idee“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
unox worsten?quote:Op zaterdag 17 december 2022 00:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
De Hema verkoopt tegenwoordig andere worsten.♡♡♡♡![]()
Binnen 48 uur uitverkocht.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja mijn dochter heeft er 1quote:Op zaterdag 17 december 2022 00:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
De Hema verkoopt tegenwoordig andere worsten.![]()
Roze van Eysytoys.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Gat in de markt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
De andere is vol?quote:Op zaterdag 17 december 2022 01:02 schreef SoS87 het volgende:
Ik ga denk ik een tweede realdoll kopen“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op zaterdag 17 december 2022 01:02 schreef SoS87 het volgende:
Ik ga denk ik een tweede realdoll kopen
♡♡♡♡![]()
Gaat ze dan niet jaloers zijn?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Echt HEMA.quote:Op zaterdag 17 december 2022 01:07 schreef HappyCharly het volgende:
die dingen zijn spotgoedkoop... snap wel dat ze snel uitverkocht zijn“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Die hema rubberworsten? Mijn dochter is er blij meequote:Op zaterdag 17 december 2022 01:07 schreef HappyCharly het volgende:
die dingen zijn spotgoedkoop... snap wel dat ze snel uitverkocht zijn![]()
![]()
kon je dat afgelopen nacht horenquote:Op zaterdag 17 december 2022 01:09 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Die hema rubberworsten? Mijn dochter is er blij mee
Uw ADH vitamine Worst
Wen er maar aan.quote:
Nee die is bij dr moeder. Positieve verhalen gehoord.quote:Op zaterdag 17 december 2022 01:13 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
kon je dat afgelopen nacht horen![]()
![]()
Zo lang al?quote:Op zaterdag 17 december 2022 01:16 schreef hemarookworst het volgende:
zo rollen wij in dts sinds 2017![]()
Ik niet hoor,ben nieuw hier.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
De schuld van Mario.quote:
Ik snapte er nooit wat van.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Gewoon in willekeurige topics bolkenquote:Op zaterdag 17 december 2022 01:18 schreef HappyCharly het volgende:
en nu komt het over 2 weken tot een einde..![]()
Vinden ze heel leuk.quote:Op zaterdag 17 december 2022 01:19 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Gewoon in willekeurige topics bolken“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op zaterdag 17 december 2022 01:19 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Gewoon in willekeurige topics bolken![]()
waarom houden jullie t niet open>?♡♡♡♡![]()
hoe met ik de donkere maanden doorkomen als die 31 dec/ 1 jan al sluit@murp
Uw ADH vitamine Worst
Is niet aan ons,lees de disclaimer.quote:Op zaterdag 17 december 2022 01:21 schreef HappyCharly het volgende:
[..]![]()
waarom houden jullie t niet open>?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik moet gewoon weer glimlachen.quote:
Gewoon topics blijven openenquote:Op zaterdag 17 december 2022 01:23 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Is niet aan ons,lees de disclaimer.![]()
![]()
Hey dame.Wijntje?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
geloof ik wel gelezen.. niet dat ik begrijp waarom t niet gewoon open blijftquote:Op zaterdag 17 december 2022 01:23 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Is niet aan ons,lees de disclaimer.♡♡♡♡![]()
Lapohunten in alle scs en dts OP erin gooienquote:Op zaterdag 17 december 2022 01:25 schreef hemarookworst het volgende:
Of de puntentool op andere topics loslaten![]()
![]()
ga je gangquote:Op zaterdag 17 december 2022 01:27 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Lapohunten in alle scs en dts OP erin gooien
Uw ADH vitamine Worst
Elke maand een andere,en dan OT blijven.quote:Op zaterdag 17 december 2022 01:25 schreef hemarookworst het volgende:
Of de puntentool op andere topics loslaten“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:
ik vind het dus gênant dat ik inmiddels exact weet wat je bedoelt.. (ik ben hier te veel)quote:Op zaterdag 17 december 2022 01:27 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Lapohunten in alle scs en dts OP erin gooien♡♡♡♡![]()
Mazikeen is onsterfelijk toch?quote:Op zaterdag 17 december 2022 01:31 schreef Mazikeen het volgende:
Ik word hier te oud voor. Ik ga slapenLack of common cents![]()
Chanant.quote:Op zaterdag 17 december 2022 01:31 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ik vind het dus gênant dat ik inmiddels exact weet wat je bedoelt.. (ik ben hier te veel)“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
mijn vrije dagen zijn dus gevuld komende tijd..quote:Op zaterdag 17 december 2022 01:34 schreef FreshFruit het volgende:
ONZ / Het Officiële FOK!woordenboek V2.0♡♡♡♡![]()
Had je een relatie met de gorilla?quote:Op zaterdag 17 december 2022 01:35 schreef SoS87 het volgende:
Bericht gehad van dierenpark amersfoort, ik kom er niet meer in“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Poep gegooid naar de chimpanseesquote:Op zaterdag 17 december 2022 01:38 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Had je een relatie met de gorilla?![]()
als gast of als bewoner?quote:Op zaterdag 17 december 2022 01:35 schreef SoS87 het volgende:
Bericht gehad van dierenpark amersfoort, ik kom er niet meer inUw ADH vitamine Worst
realdoll gehouden door de olifanten?quote:Op zaterdag 17 december 2022 01:35 schreef SoS87 het volgende:
Bericht gehad van dierenpark amersfoort, ik kom er niet meer in♡♡♡♡![]()
quote:Op zaterdag 17 december 2022 01:39 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
realdoll gehouden door de olifanten?
Daar heeft iemand zijn nek voor uitgestoken.quote:Op zaterdag 17 december 2022 01:41 schreef HappyCharly het volgende:
De giraffen claimen die nieuwe alvast..“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Prima naam ook.quote:
een vlekje meer of minder op de doll maakt iig niet uitquote:Op zaterdag 17 december 2022 01:43 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Daar heeft iemand zijn nek voor uitgestoken.♡♡♡♡![]()
Ben je nu ontstemd?quote:Op zaterdag 17 december 2022 01:45 schreef SoS87 het volgende:
Kut, waar heb ik die piano nou gelaten“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Om te slapen, zakken ze door de poten, draaien hun nek en leggen hun hoofd op rug of heup. Volgens literatuur duurt zo'n slaapfase van een giraffe telkens tussen de zes en acht minuten en vinden er per nacht zo'n drie slaapfases plaats. Onze giraffen blijken hiervan af te wijken: ze slapen nog korter, maar wel vaker!♡♡♡♡![]()
In mineur dus.quote:Op zaterdag 17 december 2022 01:49 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Ja en nu iets met een gevoelige snaar.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dit heb ik nou echt altijd willen weten.quote:Op zaterdag 17 december 2022 01:50 schreef HappyCharly het volgende:
Om te slapen, zakken ze door de poten, draaien hun nek en leggen hun hoofd op rug of heup. Volgens literatuur duurt zo'n slaapfase van een giraffe telkens tussen de zes en acht minuten en vinden er per nacht zo'n drie slaapfases plaats. Onze giraffen blijken hiervan af te wijken: ze slapen nog korter, maar wel vaker!![]()
Maar leggen ze ook eieren?![]()
lmgtfyquote:Op zaterdag 17 december 2022 01:52 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Dit heb ik nou echt altijd willen weten.![]()
Maar leggen ze ook eieren?♡♡♡♡![]()
Maar goed dat ze geen DTS spelen.quote:Op zaterdag 17 december 2022 01:50 schreef HappyCharly het volgende:
Om te slapen, zakken ze door de poten, draaien hun nek en leggen hun hoofd op rug of heup. Volgens literatuur duurt zo'n slaapfase van een giraffe telkens tussen de zes en acht minuten en vinden er per nacht zo'n drie slaapfases plaats. Onze giraffen blijken hiervan af te wijken: ze slapen nog korter, maar wel vaker!“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Tussen de 6 en 8 minuten, je wint makkelijkquote:Op zaterdag 17 december 2022 01:53 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Maar goed dat ze geen DTS spelen.![]()
![]()
a“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ja!quote:Op zaterdag 17 december 2022 01:56 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Leggen ze nou eieren of niet? Giraffe-ei klinkt wel smakelijk
♡♡♡♡![]()
quote:Op zaterdag 17 december 2022 02:00 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Dat wist ik wel![]()
Nu ga ik een hele grote koekenpan kopen
♡♡♡♡![]()
quote:
Kan er weinig over zeggen,maar ben in overleg.quote:Op zaterdag 17 december 2022 02:05 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
cute!
De rozevla site doet het niet meer“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
alle vertrouwenquote:Op zaterdag 17 december 2022 02:07 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Kan er weinig over zeggen,maar ben in overleg.♡♡♡♡![]()
Zou echt zonde zijn als het weg blijft.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ook hierin... geen flauw idee waarom t niet meer werkt...quote:Op zaterdag 17 december 2022 02:09 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zou echt zonde zijn als het weg blijft.♡♡♡♡![]()
Gaat om een ruzie in een ander topic,dat was de aanleiding.quote:Op zaterdag 17 december 2022 02:09 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ook hierin... geen flauw idee waarom t niet meer werkt...“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
oke thanks..quote:Op zaterdag 17 december 2022 02:10 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Gaat om een ruzie in een ander topic,dat was de aanleiding.
veel ruzies hier wel..♡♡♡♡![]()
Niet in DTS.quote:Op zaterdag 17 december 2022 02:12 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
oke thanks..
veel ruzies hier wel..
Sssst.quote:
Kan er ook iemand in overleg om dts langer open te houden want gaat nu gewoon relaxed en goedUw ADH vitamine Worst
Dat is echt iets voor marioquote:Op zaterdag 17 december 2022 02:14 schreef hemarookworst het volgende:
We moeten een dts ambassadeur/diplomaat aanstellen![]()
![]()
Ik moet binnenkort voor het tribunaal.quote:Op zaterdag 17 december 2022 02:14 schreef SoS87 het volgende:
Ik kreeg een keer een knokploeg aan de deur toen ik de dt pakte.
Nicht nach mij postenquote:Op zaterdag 17 december 2022 02:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik moet binnenkort voor het tribunaal.![]()
![]()
![]()
@HappyCharly en @greysbonesquote:Op zaterdag 17 december 2022 02:14 schreef hemarookworst het volgende:
We moeten een dts ambassadeur/diplomaat aanstellen“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op zaterdag 17 december 2022 02:17 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
@:HappyCharly en @:greysbones![]()
gekkie♡♡♡♡![]()
En terecht.quote:Op zaterdag 17 december 2022 02:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik moet binnenkort voor het tribunaal.
Oordeel: 10 bolkjes opzeggen![]()
Een zeker iemand wilde zelfs een VAR inschakelen bij mijn DT zege.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Haha wat een gekquote:Op zaterdag 17 december 2022 02:21 schreef FreshFruit het volgende:
Een zeker iemand wilde zelfs een VAR inschakelen bij mijn DT zege.![]()
quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: