Ben je nu ontstemd?quote:Op zaterdag 17 december 2022 01:45 schreef SoS87 het volgende:
Kut, waar heb ik die piano nou gelaten
In mineur dus.quote:Op zaterdag 17 december 2022 01:49 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Ja en nu iets met een gevoelige snaar.
Dit heb ik nou echt altijd willen weten.quote:Op zaterdag 17 december 2022 01:50 schreef HappyCharly het volgende:
Om te slapen, zakken ze door de poten, draaien hun nek en leggen hun hoofd op rug of heup. Volgens literatuur duurt zo'n slaapfase van een giraffe telkens tussen de zes en acht minuten en vinden er per nacht zo'n drie slaapfases plaats. Onze giraffen blijken hiervan af te wijken: ze slapen nog korter, maar wel vaker!
lmgtfyquote:Op zaterdag 17 december 2022 01:52 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Dit heb ik nou echt altijd willen weten.![]()
Maar leggen ze ook eieren?
Maar goed dat ze geen DTS spelen.quote:Op zaterdag 17 december 2022 01:50 schreef HappyCharly het volgende:
Om te slapen, zakken ze door de poten, draaien hun nek en leggen hun hoofd op rug of heup. Volgens literatuur duurt zo'n slaapfase van een giraffe telkens tussen de zes en acht minuten en vinden er per nacht zo'n drie slaapfases plaats. Onze giraffen blijken hiervan af te wijken: ze slapen nog korter, maar wel vaker!
Tussen de 6 en 8 minuten, je wint makkelijkquote:Op zaterdag 17 december 2022 01:53 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Maar goed dat ze geen DTS spelen.
ja!quote:Op zaterdag 17 december 2022 01:56 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Leggen ze nou eieren of niet? Giraffe-ei klinkt wel smakelijk
quote:Op zaterdag 17 december 2022 02:00 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Dat wist ik wel![]()
Nu ga ik een hele grote koekenpan kopen
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|