Maat 39 inmiddels. En zij draagt d'r kleding graag baggy, dus we kunnen al voorzichtig kleren uitwisselen.quote:Op vrijdag 16 december 2022 13:28 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Die sokken heb ik ook. Op de foto lijkt het wel of zij grote voeten heeft dan ik
Even een foto gemaakt van mijn staart vandaag (ook in ‘woeste’ modusquote:Op vrijdag 16 december 2022 14:05 schreef FlyingFish het volgende:
[..]
Ik heb zo’n invisibobble voor mijn meiden, maar die dingen moet je gewoon als een soort elastiekje gebruiken toch, of doe ik dat verkeerd? Ik vind ze mooi in het haar zitten, maar eruit halen is drama. Prijsmepper heeft die dingen overigens vrijwel altijd in het assortiment met 25% tot 50% korting.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Venus in pocketformaat
© loveli
Als je ze even in heet water legt (net van de kook af) nemen ze weer hun oorspronkelijke vorm aan.quote:Op vrijdag 16 december 2022 15:01 schreef Tink89 het volgende:
Gefeliciteerd!
En team bobbel elastiek inderdaad. Ik heb idioot dik, krullend, zwaar haar en het is momenteel ook nog heel lang en dit blijft zitten zonder dat het gaat trekken of - wmb het grootste voordeel - je zo'n lelijke streep in je haar krijgt als je je staart weer los doet. En eruit halen is prima te doen, als je maar niet schuift, maar m op dezelfde manier eruit haalt als je m erin doet, maar dan achterstevoren. Ik doe ze er 2 keer om als het nieuwe van zenner zijn. Na een tijdje lukt drie keer ook wel en de neppers van hema en zeeman kunnen uiteindelijk 4 keer als ik m'n haar helemaal gekamd heb.
Huuuu. Mijn voorlandquote:Op vrijdag 16 december 2022 14:23 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Maat 39 inmiddels. En zij draagt d'r kleding graag baggy, dus we kunnen al voorzichtig kleren uitwisselen.
Eens hoor. Ik vind licht op de fiets wel zo ontzettend belangrijk dat ik me er als ouder verantwoordelijk voor maak daar dat dat hoe dan ook aan staat. Linksom of rechtsom.quote:Op vrijdag 16 december 2022 11:04 schreef Mushanga71 het volgende:
Nee, ik ben beslist geen perfecte moeder, alles behalvemaar ik vind deelnemen aan het verkeer zó belangrijk dat ik dat écht heel goed bij mijn kinderen er heb ingeprent.
Zoon valt het ook op hoeveel mensen er zonder verlichting fietsen. Snapt hij niet en zegt dat ook.
Moet er toch niet aan denken dat ik dat kind écht niet had gezien vanmorgen en hij onder mijn auto had gelegen? Alleen maar omdat hij zonder licht fietste en daardoor zo goed als onzichtbaar was. Je zou als ouder dat bericht maar krijgen...![]()
En ja, kids vergeten vaak hun licht aan te doen maar als ouder heb je verantwoordelijkheid er voor te zorgen dat ze dat wél doen.
Misschien overdreven allemaal maar ik ben me vanmorgen echt de pestpleuristeringtyfus geschrokken.
quote:Op vrijdag 16 december 2022 14:23 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Maat 39 inmiddels. En zij draagt d'r kleding graag baggy, dus we kunnen al voorzichtig kleren uitwisselen.
quote:Op vrijdag 16 december 2022 14:25 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Even een foto gemaakt van mijn staart vandaag (ook in ‘woeste’ modus):
Zo zitten ze bij mijn dochters ook, maar dan met dunne gladde haren er in. Ik ga het omgekeerd eruit halen wat Tink zegt volgende keer eens proberen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gefeliciteerd Vicky! En succes met het delen van je auto![]()
Ze is pas 17 dus moet voorlopig met 1 van ons naast zich rijden. In oktober wordt ze 18, dan mag ze los 😅🤣quote:Op vrijdag 16 december 2022 17:24 schreef FlyingFish het volgende:
[..]
Zo zitten ze bij mijn dochters ook, maar dan met dunne gladde haren er in. Ik ga het omgekeerd eruit halen wat Tink zegt volgende keer eens proberen.
Gefeliciteerd Vicky! En succes met het delen van je auto
Een komkommerkerstboom?quote:Op vrijdag 16 december 2022 17:36 schreef hilliebillie het volgende:
Hier even opnieuw nadenken over wat mee te nemen naar het kerstdiner voor de oudste. De leraar stuurde net de lijst door en meer dan de helft van de kinderen nam cake, taart of koek mee. Beetje teveel van het goede.
Denk nu aan mini pizza’s, of ik haal gewoon een zak friet met wat sausjesof is dat te simpel.
Of spiesjes mozzarella tomaat of zo.
Nog even zoeken, want worstenbroodjes, poffertjes, knakworstjes in bladerdeeg en wraps stonden ook al op de lijst.
Ik ging hier altijd voor fruitspiesjes. Makkelijk en mijn kinderen vonden het zelf ook altijd lekker.quote:Op vrijdag 16 december 2022 17:36 schreef hilliebillie het volgende:
Hier even opnieuw nadenken over wat mee te nemen naar het kerstdiner voor de oudste. De leraar stuurde net de lijst door en meer dan de helft van de kinderen nam cake, taart of koek mee. Beetje teveel van het goede.
Denk nu aan mini pizza’s, of ik haal gewoon een zak friet met wat sausjesof is dat te simpel.
Of spiesjes mozzarella tomaat of zo.
Nog even zoeken, want worstenbroodjes, poffertjes, knakworstjes in bladerdeeg en wraps stonden ook al op de lijst.
Ik maakte hem vorig jaar. Toen ik klaar was, maakte ik er een foto van. Vervolgens stortte hij in.quote:
quote:Op vrijdag 16 december 2022 18:27 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Ik maakte hem vorig jaar. Toen ik klaar was, maakte ik er een foto van. Vervolgens stortte hij in.
Succes
Bijna 12. En ik kan er moeilijk aan wennen dat ik steeds vrouwelijkere vormen bij d'r zie. Bij meiden gaat het harder dan bij jongens. Zoon oogt nog steeds als een jochie met een reusachtige fiets en een rugzak vol te grote verantwoordelijkheden.quote:
Dat vind ik zo herkenbaar! Dat vrouwelijke bij mijn baby, hoe danquote:Op zaterdag 17 december 2022 10:07 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Bijna 12. En ik kan er moeilijk aan wennen dat ik steeds vrouwelijkere vormen bij d'r zie. Bij meiden gaat het harder dan bij jongens. Zoon oogt nog steeds als een jochie met een reusachtige fiets en een rugzak vol te grote verantwoordelijkheden.
Ik vond vooral de periode dat ze begon te experimenteren met make-up heel bijzonder. In het begin natuurlijk veel te veel en zo en gaandeweg de ontwikkeling naar een mooie naturelle vorm van make-up (vind ik dan). En diezelfde ontwikkeling zag je bij haar vriendinnen.quote:Op zaterdag 17 december 2022 10:07 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Bijna 12. En ik kan er moeilijk aan wennen dat ik steeds vrouwelijkere vormen bij d'r zie. Bij meiden gaat het harder dan bij jongens. Zoon oogt nog steeds als een jochie met een reusachtige fiets en een rugzak vol te grote verantwoordelijkheden.
quote:Op zaterdag 17 december 2022 10:07 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Nou hè? Vrijwel alle ontwikkelingen leken geleidelijk te gaan zodat we erin mee konden groeien, maar deze zomer zag ik ineens een jonge vrouw bij het zwembad.quote:Op zaterdag 17 december 2022 10:13 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat vind ik zo herkenbaar! Dat vrouwelijke bij mijn baby, hoe danHet is ook zo duidelijk en ze is echt een jonge vrouw ineens.
Hij is in november 13 geworden. 't Is inmiddels wel net een tweeling!quote:Op zaterdag 17 december 2022 10:18 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Totaal verkeerd in mijn hoofd. Ik dacht dat hij bijna 12 was...
Ik ben benieuwd hoe dat hier gaat. Dochter lijkt ontzettend op mij op die leeftijd. En ik droeg ook baggy kleding en ben nooit aan make-up begonnen. Maar de invloed van vriendinnen wordt natuurlijk gaandeweg groter.quote:Op zaterdag 17 december 2022 10:13 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik vond vooral de periode dat ze begon te experimenteren met make-up heel bijzonder. In het begin natuurlijk veel te veel en zo en gaandeweg de ontwikkeling naar een mooie naturelle vorm van make-up (vind ik dan). En diezelfde ontwikkeling zag je bij haar vriendinnen.
Ze heeft heel lang gedaan met de tops van Hema, maar ineens was ze daar helemaal klaar mee en wilde ze een beha. Hema zijn de enige die ze heeft gedragen, en die ken je vast al.quote:Op zaterdag 17 december 2022 10:19 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Nou hè? Vrijwel alle ontwikkelingen leken geleidelijk te gaan zodat we erin mee konden groeien, maar deze zomer zag ik ineens een jonge vrouw bij het zwembad.
Heb jij trouwens nog een tip voor fijne, ondersteunende tops?
Nee, dochter wilde ze nog niet. Maar ik ga toch maar wat voor d'r kopen. Deze zien er fijn uit:quote:Op zaterdag 17 december 2022 10:23 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ze heeft heel lang gedaan met de tops van Hema, maar ineens was ze daar helemaal klaar mee en wilde ze een beha. Hema zijn de enige die ze heeft gedragen, en die ken je vast al.
Die inderdaad, die vond ze het fijnste.quote:Op zaterdag 17 december 2022 10:25 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Nee, dochter wilde ze nog niet. Maar ik ga toch maar wat voor d'r kopen. Deze zien er fijn uit:
[ afbeelding ]
Ik ben zelf ook nooit aan make-up begonnen, maar dat heeft haar er dus niet van weerhouden. Ik kon haar dus ook niet helpen daarmee. Andersom heeft zij nu wel al vaak gevraagd of ze me niet een keer mag opmaken en mijn haar stylen en zoquote:Op zaterdag 17 december 2022 10:21 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe dat hier gaat. Dochter lijkt ontzettend op mij op die leeftijd. En ik droeg ook baggy kleding en ben nooit aan make-up begonnen. Maar de invloed van vriendinnen wordt natuurlijk gaandeweg groter.
Ik ben zelf ook wel van de make-up, en dochter dus ook. Ze is er best goed in en kijkt ook tutorials. En soms geeft ze mij ook nog tipsquote:Op zaterdag 17 december 2022 10:28 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ben zelf ook nooit aan make-up begonnen, maar dat heeft haar er dus niet van weerhouden. Ik kon haar dus ook niet helpen daarmee. Andersom heeft zij nu wel al vaak gevraagd of ze me niet een keer mag opmaken en mijn haar stylen en zo
Deze hebben mijn dochters ook. Oudste (11) altijd. Jongste (9) alleen in de zomer.quote:Op zaterdag 17 december 2022 10:25 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Nee, dochter wilde ze nog niet. Maar ik ga toch maar wat voor d'r kopen. Deze zien er fijn uit:
[ afbeelding ]
Ik heb ze van de Hema. Maar die heeft geen kleine maatjes helaas.quote:Op zaterdag 17 december 2022 10:27 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Die inderdaad, die vond ze het fijnste.
Deze het minste:
https://www.hema.nl/kind/(...)Fwit-1000002590.html
We kochten ook laatst niet goedkoop maar wel heel fijn menstruatieondergoed van het merk Panty’s. Bij Bijenkorf gekocht, hadden ze van een pop up store.
Menstrueert jouw oudste al?quote:Op zaterdag 17 december 2022 12:25 schreef F_r het volgende:
[..]
Ik heb ze van de Hema. Maar die heeft geen kleine maatjes helaas.
Die die jouw dochter het minst lekker vindt, die draagt de mijne. Maar die top die claudia post ziet er ook goed uit.quote:Op zaterdag 17 december 2022 10:27 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Die inderdaad, die vond ze het fijnste.
Deze het minste:
https://www.hema.nl/kind/(...)Fwit-1000002590.html
We kochten ook laatst niet goedkoop maar wel heel fijn menstruatieondergoed van het merk Panty’s. Bij Bijenkorf gekocht, hadden ze van een pop up store.
Vind mijn dochter ook lastig. Ik mag nog net kijken, maar dan houdt het wel op.quote:Op zaterdag 17 december 2022 13:44 schreef amaranta het volgende:
Bh’s kopen is hier ook een ding. Ze heeft nu een fijne van de Livera. En ik weet zeker dat sindsdien haar borsten zijn gegroeid. Maar ze wil niet passen in de winkel. Dus nu heeft ze er nog een gekocht in dezelfde maat die ze al had. Kopen en retourneren gaat dus niet.
Zelfs ik mag niet kijken in het pashokje, dus tja…
Die draag ik (met een D/E cup) op mijn vrije dagen ook. Prima steun hoor, en zit veel lekkerder dan een bhquote:Op zaterdag 17 december 2022 13:41 schreef Nijna het volgende:
[..]
Mijn oudste heeft de sporttop van hema, ik denk dat het niet genoeg steun geeft, maar ze wil geen bh.
H&M heeft 70B! Misschien niet altijd in de winkel, maar online in elk geval ruim aanbod in die maat.quote:Op zaterdag 17 december 2022 13:47 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Vind mijn dochter ook lastig. Ik mag nog net kijken, maar dan houdt het wel op.
Eerste keer toch mevrouw van de winkel mee laten kijken, en dat was maar goed ook, want ze bleek toch al beter een b-cup te kunnen dragen dan a. En moeilijk te vinden voor redelijke prijzen, 70-B.
Ja, hier ook uiteindelijk over de kleren aan (soort van) en bleek toen ook b-cup te zijn.quote:Op zaterdag 17 december 2022 13:47 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Eerste keer toch mevrouw van de winkel mee laten kijken, en dat was maar goed ook, want ze bleek toch al beter een b-cup te kunnen dragen dan a. En moeilijk te vinden voor redelijke prijzen, 70-B.
Nee, al verwacht ik het wel snel ik was zelf ook zeer vroeg. En de ontwikkeling is al een poosje volop aan de gang helaasquote:
Die maat is wel veel aanwezig bij de hunkemoller, zeemand ed. Hema heeft die maat niet of bijna niet. Het is nl ook mijn maat.quote:Op zaterdag 17 december 2022 13:47 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Sporten doet ze nietquote:Op zaterdag 17 december 2022 14:06 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Die draag ik (met een D/E cup) op mijn vrije dagen ook. Prima steun hoor, en zit veel lekkerder dan een bh
Ik draag graag deze: https://www.hema.nl/dames(...)ange-1000020847.html en deze: https://www.hema.nl/dames(...)wart-1000002462.html
Ik sport er trouwens dan weer niet mee, dan heb ik wel iets steviger nodig...
De tafels beginnen ze te leren in groep 4 en 5. 7 jarige kunnen dat nog niet. Die zijn nog met sprongen van 1-2-5 bezig.quote:Op zaterdag 17 december 2022 19:18 schreef vlindertje89 het volgende:
Vraagje!
Ik ben bezig met het maken van een kindercollege dat ik morgen ga geven (ja, lekker op tijd). Nu gaan we ook een eigen onderzoekje doen, en daarvoor wil ik ze een tafel laten oefenen die ze niet al helemaal uit hun hoofd kennen, maar die ook niet zó moeilijk is dat ze na 5 minuten oefenen (met de tafel uitgeschreven op het scherm) nog steeds geen één getal van de tafel hebben onthouden. Het gaat om kinderen van 7-12 jaar. Ik merk dat ik geen idee heb wanneer kinderen welke tafels leren. Is de tafel van 8 bv iets wat voor 7-jarigen al een beetje te doen is, maar die 12-jarigen niet al kunnen dromen?
Het gaat om kinderen die zich hebben aangemeld voor een reeks van 4 colleges in de bibliotheek, georganiseerd door het universiteitsmuseum. Iemand enig idee? Of kom ik er bv niet onderuit om de kinderen <10 een bepaalde tafel te laten oefenen en de kinderen >=10 een andere?
De tafel van 11quote:Op zaterdag 17 december 2022 19:18 schreef vlindertje89 het volgende:
Vraagje!
Ik ben bezig met het maken van een kindercollege dat ik morgen ga geven (ja, lekker op tijd). Nu gaan we ook een eigen onderzoekje doen, en daarvoor wil ik ze een tafel laten oefenen die ze niet al helemaal uit hun hoofd kennen, maar die ook niet zó moeilijk is dat ze na 5 minuten oefenen (met de tafel uitgeschreven op het scherm) nog steeds geen één getal van de tafel hebben onthouden. Het gaat om kinderen van 7-12 jaar. Ik merk dat ik geen idee heb wanneer kinderen welke tafels leren. Is de tafel van 8 bv iets wat voor 7-jarigen al een beetje te doen is, maar die 12-jarigen niet al kunnen dromen?
Het gaat om kinderen die zich hebben aangemeld voor een reeks van 4 colleges in de bibliotheek, georganiseerd door het universiteitsmuseum. Iemand enig idee? Of kom ik er bv niet onderuit om de kinderen <10 een bepaalde tafel te laten oefenen en de kinderen >=10 een andere?
Ik vrees dat de meeste kinderen die al wel kennen, hier leren ze m in groep 5...quote:Op zaterdag 17 december 2022 20:12 schreef vlindertje89 het volgende:
De tafel van 11 vind ik een leuke, dank! Ben heel benieuwd, en mochten ze toch het allemaal wel al kunnen vooraf of juist achteraf ook allemaal niet dan geeft dat mij weer een mooie uitdaging om in begrijpelijke taal uit te leggen wat een bodem- of plafondeffect is in onderzoek
Wow, wat een verschil! Doe je dat zelf of laat je daarvoor een mannetje komen?quote:Op zaterdag 17 december 2022 20:47 schreef Aure het volgende:
Ohh willen jullie iets compleet satisfying zien?
Onze bank na 2 jaar kinderkots, drinken en andere vloeibare stoffen die ze niet bij zich konden houden
[ afbeelding ]
Onze bank na een half uur stoom reinigen
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Hmm, dat is goed om te weten dat dat dus ook nog wat verschilt. Ik zet wel twee versies klaar, eentje met tafel van 11 en eentje met tafel van 12, en dan vraag ik van tevoren wie de tafel van 11 al kent. Als dat er teveel zijn dan pak ik die van 12quote:Op zaterdag 17 december 2022 20:49 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Ik vrees dat de meeste kinderen die al wel kennen, hier leren ze m in groep 5...
Mannetje laten komen via het serviceprogramma wat we bij deze bank hebben. Maar je kan het ook gewoon zelf doen hoorquote:Op zaterdag 17 december 2022 20:51 schreef FlyingFish het volgende:
[..]
Wow, wat een verschil! Doe je dat zelf of laat je daarvoor een mannetje komen?
GEEFquote:Op zaterdag 17 december 2022 20:47 schreef Aure het volgende:
Onze bank na 2 jaar kinderkots, drinken en andere vloeibare stoffen die ze niet bij zich konden houden
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Niet met zo'n stoomreiniger die ik heb. Dat doet helemaal niks.quote:Op zaterdag 17 december 2022 20:54 schreef Aure het volgende:
[..]
Mannetje laten komen via het serviceprogramma wat we bij deze bank hebben. Maar je kan het ook gewoon zelf doen hoor
Serviceprogramma? Dat klinkt bijna alsof je gewoon geen fuck geeft om knoeien en eens in de zoveel tijd dat mannetje laat komen!quote:Op zaterdag 17 december 2022 20:54 schreef Aure het volgende:
[..]
Mannetje laten komen via het serviceprogramma wat we bij deze bank hebben. Maar je kan het ook gewoon zelf doen hoor
Het is wel de enige voorwaarde waarop ik met kleine kinderen en katten een lichte bank zou kopen.quote:Op zaterdag 17 december 2022 21:02 schreef BE het volgende:
[..]
Serviceprogramma? Dat klinkt bijna alsof je gewoon geen fuck geeft om knoeien en eens in de zoveel tijd dat mannetje laat komen!
Beetje zoals een schoorsteenveger-abbo.
Ja, dat kan dus wel, alleen zijn we een beetje laks met afspraken inplannen dus doen we het 1 x per 2 jaarquote:Op zaterdag 17 december 2022 21:02 schreef BE het volgende:
[..]
Serviceprogramma? Dat klinkt bijna alsof je gewoon geen fuck geeft om knoeien en eens in de zoveel tijd dat mannetje laat komen!
Beetje zoals een schoorsteenveger-abbo.
Ohh mijn broer heeft een stoomreiniger voor zijn bank en hij krijgt het er wel mee schoon. Ik weet alleen niet precies wat voor een het is. En misschien gebruikt ie er ook wel speciaal spul bij ofzo, ik heb geen ideequote:Op zaterdag 17 december 2022 21:00 schreef livelink het volgende:
[..]
Niet met zo'n stoomreiniger die ik heb. Dat doet helemaal niks.
Cool! Zou dat ook voor hondenpies werken? In den beginnen was er nog wel eens een ongelukje op de de stoffen bank, uiteraard half naast het 'plasmatje' . Ondanks direct schoonmaken blijf je toch vlekken zien.quote:Op zaterdag 17 december 2022 20:47 schreef Aure het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Geen idee! Misschien eens uitproberen? Je kunt bij de meeste bouwmarkten wel een stoomreiniger huren geloof ik. Of misschien dat je er van iemand eentje kan lenen?quote:Op zaterdag 17 december 2022 21:31 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
Cool! Zou dat ook voor hondenpies werken? In den beginnen was er nog wel eens een ongelukje op de de stoffen bank, uiteraard half naast het 'plasmatje' . Ondanks direct schoonmaken blijf je toch vlekken zien.
Dat is wel een idee ja, zal eens op fb vragen of we eentje kunnen lenen binnenkort.quote:Op zaterdag 17 december 2022 21:33 schreef Aure het volgende:
[..]
Geen idee! Misschien eens uitproberen? Je kunt bij de meeste bouwmarkten wel een stoomreiniger huren geloof ik. Of misschien dat je er van iemand eentje kan lenen?
Oh my lordquote:Op zaterdag 17 december 2022 20:47 schreef Aure het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Ben zelf in het algemeen fan van Nivea Soft. Zelf smeer ik m op mijn gezicht omdat ik voor mijn handen juist liever het vettere spul heb, maar trekt wel snel in met zijdezacht resultaat (zonder gek "laagje" achter te laten).quote:Op zaterdag 17 december 2022 23:37 schreef Bami het volgende:
Oeh ik heb een vraag en ik denk hier een goed antwoord te krijgen.
Ik zoek namelijk een betaalbare handcreme die niet sterk ruikt en wel snel intrekt. Welke is een aanrader? Idealiter ook nog gewoon bij een fysieke winkel te halen.
Same, voor snelle intrek, maar voor echt effect gebruik ik toch liever klassieke Nivea. Die ranzig dikke die je juist wel voelt en waar je een hekel aan hebt maar waarvan je weet dat die tenminste echt iets oplevert.quote:Op zaterdag 17 december 2022 23:39 schreef SQ het volgende:
[..]
Ben zelf in het algemeen fan van Nivea Soft. Zelf smeer ik m op mijn gezicht omdat ik voor mijn handen juist liever het vettere spul heb, maar trekt wel snel in met zijdezacht resultaat (zonder gek "laagje" achter te laten).
Ja klopt, ik hou ook van botervet, maar niet in elke situatie.quote:Op zaterdag 17 december 2022 23:44 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Same, voor snelle intrek, maar voor echt effect gebruik ik toch liever klassieke Nivea. Die ranzig dikke die je juist wel voelt en waar je een hekel aan hebt maar waarvan je weet dat die tenminste echt iets oplevert.
Boterquote:
Mijn brein verwachtte hier een andere uitgangquote:Op zaterdag 17 december 2022 23:45 schreef SQ het volgende:
[..]
Ja klopt, ik hou ook van botervet, maar niet in elke situatie.
Als ik ga slapen ben ik echt zo'n botervlootword ook wel altijd boterzacht wakker
Jammer wel. Toch het mooiere wakker worden.quote:Op zaterdag 17 december 2022 23:48 schreef SQ het volgende:
Botergeil ben ik toch al een tijdje niet meer geweest, maar bij het wakker worden al helemaal niet!
Het ruikt wel vrij duidelijk naar schaap jaquote:Op zondag 18 december 2022 08:25 schreef Vanyel het volgende:
Ik vind Bepanthen niet zo tof ruiken, daarom ga ik voor de donkerblauwe Nivea. Waar geen alcohol in zit.
Of, als het echt erg is, voor Vaseline of uierzalf. Daar heb ik zelfs afgelopen 2 weken mijn ouwewijvenvoeten weer helemaal baby mee gekregen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |