Iedereen doet mee aan de puntentelling
De DTS-regels staan in de OP in een spoiler. Regels en afspraken die niet in de OP staan gelden niet.
Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door MonitorSPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS RegelsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar MaartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Wat een rust.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!![]()
Heer Maan.quote:![]()
Thanks nog voor de mention.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Oh mijn God![]()
![]()
![]()
So rest assured I have the key to every opening
To every wishing well that's deep enough to dream
I want to show you just how fascinating kissing is
When earth collides with all the space between![]()
Oh wat verschrikkelijk naar ditquote:
ja mooie docu he, Appie is wel een coole gast, voor bij het wappiecollectief.quote:Op vrijdag 16 december 2022 13:18 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heer Maan.![]()
Thanks nog voor de mention.
En die dwaalhaas kende ik ook al maar geen idee waarvan?Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!![]()
Hey maan, tijdje niet gezienquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
quote:
Een gedicht over Maanvis
Heb je het een beetje vol kunnen houden vandaag?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
I want half.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Gewoon aan de 4 uur gehouden en bij thuiskomst op de bankquote:Op vrijdag 16 december 2022 13:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb je het een beetje vol kunnen houden vandaag?
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 16-12-2022 13:32:44 ]![]()
Mopske.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Welkom.quote:
Straks vrimibo.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja ja.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Let`s talk about sex.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
En Spinderella.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Begin maar bij het begin.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Een gedicht over Maanvis
Noa is de Mol.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
Een gedicht over Maanvis
Goeie genenquote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Die kan wel een potje breken.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Potje? Die is hetero hoorquote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Bij wijze van spreken.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
nou ze heeft volgens mij nog niets fout gedaanquote:
Een gedicht over Maanvis
Dat bedoel ik dus ook.quote:Op vrijdag 16 december 2022 14:24 schreef Maanvis het volgende:
[..]
nou ze heeft volgens mij nog niets fout gedaan“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 16-12-2022 14:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. FreshFruit / 2702 / +314 / +184 / 1671 / 2487
2. aloa / 2137 / +87 / +56 / 1653 / 2416
3. Emmerdeur / 1641 / +125 / +80 / 1229 / 1810
4. laforest / 909 / +31 / +0 / 491 / 835
5. PLY / 725 / +18 / +0 / 484 / 686
6. Maanvis / 647 / +15 / +12 / 321 / 570
7. mario390 / 540 / +8 / +29 / 205 / 422
8. Homijn / 450 / +10 / +0 / 280 / 464
9. hemarookworst / 434 / +63 / +21 / 481 / 690
10. SoS87 / 416 / +0 / +97 / 275 / 484
11. DJMO / 391 / +21 / +22 / 219 / 388
12. Dotteke / 350 / +42 / +42 / 305 / 481
13. ieniminimuis / 325 / +15 / +0 / 545 / 725
14. KillemWieft / 310 / +0 / +3 / 32 / 61
15. Dr.Mikey / 265 / +38 / +24 / 146 / 281
16. gebrokenglas / 246 / +27 / +25 / 239 / 344
17. Grrrrrrrr / 242 / +37 / +33 / 132 / 209
18. maily / 230 / +13 / +0 / 296 / 394
19. HappyCharly / 195 / +31 / +0 / 295 / 369
20. Loveable / 187 / +7 / +0 / 185 / 261SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Dankewol Moni.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
![]()
Weekend!
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Broodje Geert?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Oh die stok ja!! Chipsquote:
Lekker ite.quote:
Ziet er goed uit!quote:
Alle treinavonturen overleefd en achter de rug?So rest assured I have the key to every opening
Een gedicht over Maanvis
quote:
Jep! Ging vandaag es een keertje vlot met de nsquote:Op vrijdag 16 december 2022 14:57 schreef Speedfight het volgende:
[..]
Ziet er goed uit!
Alle treinavonturen overleefd en achter de rug?
Gladde rails.quote:Op vrijdag 16 december 2022 15:07 schreef DJMO het volgende:
[..]
Jep! Ging vandaag es een keertje vlot met de ns“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
Stoj.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Een gedicht over Maanvis
weer ziek?quote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Voorlekken???“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja dat ligt morgen al op straatquote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Mooie term.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Merel!!!Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Oeps ik loop achtere, 4 minuten geleden was merel maar nu zit ze in mijn youtubeTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Laten lekken was fout.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Bel een loodgieter.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Excuses was niet nodig maar...“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Kleurbad!Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Maatschappelijke rijping.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Tipje van de sluier.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
in het kleurbad van het voorlekkenquote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Heb jij een slavernij verleden?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik nietquote:Op vrijdag 16 december 2022 16:43 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heb jij een slavernij verleden?![]()
![]()
Mijn voorouder was admiraal in de walvisvaart (1649)dus mischien wel 😝
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 16-12-2022 16:45:39 ]![]()
Dat gaat je geld kosten.quote:Op vrijdag 16 december 2022 16:45 schreef Emmerdeur het volgende:
Mijn voorouder was admiraal in de walvisvaart (1649)dus mischien wel 😝“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Uit uw ouwe doos zegt Rutte.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:
Volgende vraag.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:
Rondje van mij.
Platjes, gonorroe, friese vlagjes maar niet mijn whiskey
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 16-12-2022 17:01:47 ]![]()
Woonde bij mij in het dorp.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Heel aardige man ook.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat kan ik wel raden.quote:
Tunnel of rebirth.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Klinkt als iets om vaker te doen iigquote:Op vrijdag 16 december 2022 17:51 schreef SoS87 het volgende:
Niks gevangen, bevroren voeten, lekker man![]()
![]()
Tears for fears“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ach ja, paar dagen, is het weer lentequote:Op vrijdag 16 december 2022 17:53 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Klinkt als iets om vaker te doen iig![]()
![]()
In de ogen van de tandartsassistente.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Beter mikken volgende keerquote:Op vrijdag 16 december 2022 17:57 schreef FreshFruit het volgende:
In de ogen van de tandartsassistente.![]()
Ach ijsvissen heeft ook wel wat tochquote:Op vrijdag 16 december 2022 17:55 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Ach ja, paar dagen, is het weer lente![]()
![]()
Ik welquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I have a therapist, her name is music. ♪![]()
quote:Op vrijdag 16 december 2022 18:36 schreef Loveable het volgende:
[..]
Ik welAh, kan ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik ga wel met pensioen, ik kreeg een email van een arabische prins, ik krijg 50 miljoen als ik zijn neef 500 euro overmaak.![]()
![]()
pas maar opquote:Op vrijdag 16 december 2022 18:48 schreef SoS87 het volgende:
Ik ga wel met pensioen, ik kreeg een email van een arabische prins, ik krijg 50 miljoen als ik zijn neef 500 euro overmaak.
dan krijg je straks maar 49 miljoenEen losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust![]()
Dat zou wel zuur zijnquote:Op vrijdag 16 december 2022 18:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
pas maar op
dan krijg je straks maar 49 miljoen![]()
quote:![]()
![]()
dat wil je niet
kom je net te kortEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
af en toequote:Op vrijdag 16 december 2022 18:54 schreef aloa het volgende:
[..]
Das waar![]()
Zure matten zijn wel lekker
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Weten jullie wel dat aloa een hele mooie vrouw heeft?
Wel jammer van het ventieltje, dat hadden ze mooier kunnen wegwerken.![]()
![]()
wat fijn mijn lieve moonquote:
dat je even hier bent
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
quote:Op vrijdag 16 december 2022 19:06 schreef SoS87 het volgende:
Of je pakt alleen een komkommer en vraagt dan waar de paskamers zijn.![]()
![]()
Ze hebben @Haags z'n tekst gejatIk heb er één en ik ben er trots op
Hey Google, wie is er aan de beurt?Ik heb er één en ik ben er trots op
Wisten jullie nog dat het dit jaar zo heet was dat er strooiwagens aan te pas moest komenUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Valt mee, zag nog een wagen vol bij de grootgrutterquote:Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Denk misschien wordt de zout nu onbetaalbaarquote:Op vrijdag 16 december 2022 19:32 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Valt mee, zag nog een wagen vol bij de grootgrutter
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 16-12-2022 19:34:02 ]![]()
Wordt ook weer koud vannacht en morgen nacht ook.. daarna lopen de temp weer op..quote:I have a therapist, her name is music. ♪![]()
morgen koukleumen bij de voetbalquote:Op vrijdag 16 december 2022 19:49 schreef Loveable het volgende:
[..]
Wordt ook weer koud vannacht en morgen nacht ook.. daarna lopen de temp weer op..
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Laatste wedstrijd zeker?quote:Op vrijdag 16 december 2022 19:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
morgen koukleumen bij de voetbal
Goed warm aankleden dan maar
I have a therapist, her name is music. ♪![]()
Wel goed dat je er iig heengaatquote:
Hoop dat de onze niet wil voetballen
Hij heeft al n crossmotor dus wie weet![]()
![]()
quote:Op vrijdag 16 december 2022 19:50 schreef Loveable het volgende:
[..]
Laatste wedstrijd zeker?
Goed warm aankleden dan maar![]()
lekker tot je nek in de drekquote:Op vrijdag 16 december 2022 19:51 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Wel goed dat je er iig heengaat
Hoop dat de onze niet wil voetballen
Hij heeft al n crossmotor dus wie weet![]()
voetbal is iets goedkoper
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Mag je niet meedoen?quote:Op vrijdag 16 december 2022 19:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
morgen koukleumen bij de voetbal![]()
Kan er nog niets van zeggen. Wie weet wil ie wel op ballet. Who knowsquote:Op vrijdag 16 december 2022 19:52 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
[..]
lekker tot je nek in de drek![]()
voetbal is iets goedkoper![]()
Maar als echte achterhoeker opgegroeid met motoren hoop je toch dat….![]()
al zou ik willenquote:
dat red ik echt niet
hoofdklasse onder de 17Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Kun je niet zeggen dat je het echt te koud vindt?quote:Op vrijdag 16 december 2022 19:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
al zou ik willen
dat red ik echt niet
hoofdklasse onder de 17![]()
nee ze moeten uitquote:Op vrijdag 16 december 2022 19:55 schreef maily het volgende:
[..]
Kun je niet zeggen dat je het echt te koud vindt?Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Jij ook lievedquote:Op vrijdag 16 december 2022 19:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
wat fijn mijn lieve moon
dat je even hier bent
![]()
![]()
Wat is het ongewone internet danquote:Op vrijdag 16 december 2022 20:08 schreef Moonlight het volgende:
Yesh het gewone internet doet weer!![]()
![]()
Via de telefoonquote:Op vrijdag 16 december 2022 20:10 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Wat is het ongewone internet dan![]()
Ik ben nog bij aflevering 1. Ben een slome kijkerquote:Op vrijdag 16 december 2022 20:12 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik heb hem al gezien![]()
Volgende reeks duurt nog ff.![]()
![]()
Oeh lekkerquote:Op vrijdag 16 december 2022 20:13 schreef devzero het volgende:
[..]
Was het maar Wednesday, dan begint de kerstvakantie (voor mij)![]()
![]()
nee kan hier primaquote:Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
lichtje lichtje lichtjequote:
Een losse opmerking
stilte wordt onrust
Forum Opties Forumhop: Hop naar: