Heel aardige man ook.quote:
Dat kan ik wel raden.quote:
Klinkt als iets om vaker te doen iigquote:Op vrijdag 16 december 2022 17:51 schreef SoS87 het volgende:
Niks gevangen, bevroren voeten, lekker man
Ach ja, paar dagen, is het weer lentequote:Op vrijdag 16 december 2022 17:53 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Klinkt als iets om vaker te doen iig
Beter mikken volgende keerquote:Op vrijdag 16 december 2022 17:57 schreef FreshFruit het volgende:
In de ogen van de tandartsassistente.
Ach ijsvissen heeft ook wel wat tochquote:Op vrijdag 16 december 2022 17:55 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Ach ja, paar dagen, is het weer lente
Ik welquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I have a therapist, her name is music. ♪
quote:Op vrijdag 16 december 2022 18:36 schreef Loveable het volgende:
[..]
Ik welAh, kan ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
pas maar opquote:Op vrijdag 16 december 2022 18:48 schreef SoS87 het volgende:
Ik ga wel met pensioen, ik kreeg een email van een arabische prins, ik krijg 50 miljoen als ik zijn neef 500 euro overmaak.
Dat zou wel zuur zijnquote:Op vrijdag 16 december 2022 18:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
pas maar op
dan krijg je straks maar 49 miljoen
quote:
af en toequote:Op vrijdag 16 december 2022 18:54 schreef aloa het volgende:
[..]
Das waar![]()
Zure matten zijn wel lekker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |