Het blauw gele symbool waarvan jij precies weet wat het is bedoel je?quote:Op vrijdag 16 december 2022 07:31 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Betekent dat blauw gele symbool dat je tegen Musk bent?
Welke agenda was dat?quote:Op vrijdag 16 december 2022 08:21 schreef aTypisch het volgende:
net als het vorige bestuur van Twitter heeft ook Musk gewoon een 'agenda'
[ afbeelding ]
de beste man weet de 'engagement' wel lekker aan te zwengelen jaquote:Op vrijdag 16 december 2022 08:21 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Heb wel een beetje het gevoel van 'The only winning move is not to play' Oftwel, niet naar Twitter gaan om te stemmen op een poll voor gefabriceerde drama. Want dat is het wel een beetje allemaal.
Ja. Dat soort organisaties hebben niets te zoeken bij zo'n bedrijf. Hebben al veel te veel invloed gehad op het beleid van Twitter.quote:Op donderdag 15 december 2022 11:48 schreef Frikandelbroodje het volgende:
[..]
Zit daar een reden achter?
I support the common thing.quote:Op vrijdag 16 december 2022 08:22 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Het blauw gele symbool waarvan jij precies weet wat het is bedoel je?
Een beetje als "I support the thing everyone and their grandmother is against because I'm special".quote:
geen idee, ik heb niet de illusie dat in te kunnen schattenquote:
Ik denk dat enorme investeerders/sponsors echter totaal niet blij zijn met deze short term engagement. Die zien liever stabiliteit en een stabiele ceoquote:Op vrijdag 16 december 2022 08:21 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Heb wel een beetje het gevoel van 'The only winning move is not to play' Oftwel, niet naar Twitter gaan om te stemmen op een poll voor gefabriceerde drama. Want dat is het wel een beetje allemaal.
Je ziet mensen nu juichen dat ''Now" voorstaat maar het hele doel van Musk is gewoon meer mensen naar twitter lokken. Dus in principe helpt elke stem (welke stem dan ook) Twitter een klein beetje.
Het is ook een korte termijn 'oplossing', waarschijnlijk om straks met engagement statistieken aan te tonen dat het best druk is op Twitter.quote:Op vrijdag 16 december 2022 08:32 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik denk dat enorme investeerders/sponsors echter totaal niet blij zijn met deze short term engagement. Die zien liever stabiliteit en een stabiele ceo
Denk dat je het ook beter ramptoerisme kan noemen dan engagement.quote:Op vrijdag 16 december 2022 08:32 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik denk dat enorme investeerders/sponsors echter totaal niet blij zijn met deze short term engagement. Die zien liever stabiliteit en een stabiele ceo
dit is niet waar.quote:Op vrijdag 16 december 2022 08:28 schreef aTypisch het volgende:
[..]
geen idee, ik heb niet de illusie dat in te kunnen schatten
meeste plannetjes van musk zijn ook gewoon herpakte zaken die er al lagen geloof ik
hij heeft dit spektakel nodig, de aandacht
zijn recente merken zijn allemaal gebouwd op hype, aandacht en een flinke dosis subsidies/overheidsgelden
maar dit is toch niets nieuws? journalisten worden altijd onder druk gezet door 'de macht'quote:Op vrijdag 16 december 2022 08:32 schreef Isdatzo het volgende:
Accounts van journalisten blokkeren omdat ze schrijven over accounts die geblokkeerd zijn.
Hoe klein is je piemeltje dan?
ten eerste is dit niet waar. Op het "oude twitter" werden journalisten niet geband.quote:Op vrijdag 16 december 2022 08:36 schreef aTypisch het volgende:
[..]
maar dit is toch niets nieuws? journalisten worden altijd onder druk gezet door 'de macht'
als je social media een beeeetje volgt is dit al jaren de gang van zaken
de platformhouders en moderators zijn kingmakers
Ik heb ja gestemd, ik ben het niet eens met de regel maar om nu massaal en moedwillig de regels te overtreden is dan ook vragen om problemen.quote:Op vrijdag 16 december 2022 07:38 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[poll=4787]
De lange arm van elon zal niet tot deze poll reiken toch?
musk wil een soort wechat maken van twitter, een platform waar je je hele leventje kunt delen en kunt beherenquote:Op vrijdag 16 december 2022 08:35 schreef koemleit het volgende:
[..]
dit is niet waar.
Tesla was een paar jaar terug vrijwel het enige alternatief voor een goeie longe range EV.
Starlink, kent z'n gelijk niet.
Wat dit spektakel twitter gaat brengen zie ik eigenlijk niet. Het vermeerderen van gebruikers zou geld op kunnen leveren, echter moeten daar wel adverteerders tegenover staan. Ik denk dat de huidige "tactiek" geen adverteerders oplevert, maar juist adverteerders kost.
Verder denk ik ook dat deze Tacktiek op de lange termijn ook gebruikers kost.
Als je op Twitter trouwens kijkt naar de reacties op Musk z'n tweets, is dat bizar. Vrijwel iedereen steunt hem en vind het fantastisch, maakt niet uit wat ie doet.
Dit gedrag van afgelopen nacht kun je toch niet verdedigen? Dat is dan toch compleet in strijd met wat je eerder hebt toegejuicht? Kan ik echt met m'n kop niet bij.
leugensquote:Op vrijdag 16 december 2022 08:37 schreef koemleit het volgende:
[..]
ten eerste is dit niet waar. Op het "oude twitter" werden journalisten niet geband.
En Musk was voor Freespeech!!! alles moet kunnen!! Free Speech!!!.
Hoeft dat nu ineens niet meer?
en kom niet met "hij is de baas hij mag zelf weten", dat klopt helemaal, maar dan is het nog steeds hypocriet next level.
Welke regels zijn er overtreden dan? Verder staat niemand er van te kijken dat uitgerekend jij het bannen van journalisten toejuicht.quote:Op vrijdag 16 december 2022 08:38 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Ik heb ja gestemd, ik ben het niet eens met de regel maar om nu massaal en moedwillig de regels te overtreden is dan ook vragen om problemen.
Het is nu duidelijk ieder geval dat de regels wel strikt en evenredig gehanteerd worden.
dus al deze "heisa" draagt bij creëren van een betrouwbare financiële instelling?quote:Op vrijdag 16 december 2022 08:40 schreef aTypisch het volgende:
[..]
musk wil een soort wechat maken van twitter
aanvragen voor rol als financiële instelling zijn al de deur uit, een plan waar overigens Jack Dorsey in de laatste aandeelhoudersvergadering ook al over begon (met bitcoin in de hoofdrol, trouwens)
het doel is niet om jou te informeren over zijn plannen, of 'eerlijk beleid' of iets van 'free speech'.. die termen zijn gewoon marketing en bewust gekozen om een groep voor zich te winnen
ik zal je een geheimpje verklappen: als musk alles 'goed' of beter dan zijn voorgangers zou doen, was er ook heisaquote:Op vrijdag 16 december 2022 08:43 schreef koemleit het volgende:
[..]
dus al deze "heisa" draagt bij creëren van een betrouwbare financiële instelling?
Hoe? Hoe??
Zou dan een stabiel platform, wat voorspelbaar beleid voert niet veel beter zijn?
Ik zie het niet.
De regel van Musk was simpel, hij wil niet dat dit soort gegevens op zijn platform gedeeld worden.quote:Op vrijdag 16 december 2022 08:41 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Welke regels zijn er overtreden dan? Verder staat niemand er van te kijken dat uitgerekend jij het bannen van journalisten toejuicht.
een miljardair vindt het niet zo leuk dat de aandacht gevestigd is op zijn privéjetquote:Op vrijdag 16 december 2022 08:41 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Welke regels zijn er overtreden dan? Verder staat niemand er van te kijken dat uitgerekend jij het bannen van journalisten toejuicht.
dat weet jij helemaal niet manquote:Op vrijdag 16 december 2022 08:49 schreef Chivaz het volgende:
[..]
De regel van Musk was simpel, hij wil niet dat dit soort gegevens op zijn platform gedeeld worden.
Als de journalisten zoals maffe Keith Olberman dan toch besluiten om het te retweetten etc dan kun je dit verwachten.
Tot nu toe is Musk duidelijk met de regels en dat voor iedereen. De grote winst van Twitter wat mij betreft.
Welke regels. Heb je een voorbeeld van zon overtreden regel? Musk liegt gewoon dat hij barst als hij beweert dat ze hem doxen. Hij loog ook toen hij zei alles toe te laten wat binnen de wet valt. Of toen hij zei dat hij hoopte dat critici zoudeen blijven. Of toen hij zei dat hij Kanye bande voor Nazi shit terwijl het natuurlijk om dat fototje met zijn dikke pens ging.quote:Op vrijdag 16 december 2022 08:38 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Ik heb ja gestemd, ik ben het niet eens met de regel maar om nu massaal en moedwillig de regels te overtreden is dan ook vragen om problemen.
Het is nu duidelijk ieder geval dat de regels wel strikt en evenredig gehanteerd worden.
Of dat iets nieuws is of niet maakt me weinig uit, maar het is vrij ironisch dat iemand die zichzelf een free speech absolutist noemt de accounts van journalisten die hij maar lastig vindt blokkeert.quote:Op vrijdag 16 december 2022 08:36 schreef aTypisch het volgende:
[..]
maar dit is toch niets nieuws? journalisten worden altijd onder druk gezet door 'de macht'
als je social media een beeeetje volgt is dit al jaren de gang van zaken
de platformhouders en moderators zijn kingmakers
Het bekende "ik wil bekend zijn, maar wel op mijn eigen voorwaarden"-syndroom. De geschiedenis leert ons dat het niet zo werkt.quote:Op vrijdag 16 december 2022 08:51 schreef aTypisch het volgende:
[..]
een miljardair vindt het niet zo leuk dat de aandacht gevestigd is op zijn privéjet
hoef je verder geen regelboekje voor uit te pluizen, dat is de reden
publieke vluchtgegevens delen is niet strafbaar in de regel
ik beoordeel wat ik zie. En als er een "groter, logisch" plan is, hoor ik dat graag.quote:Op vrijdag 16 december 2022 08:46 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik zal je een geheimpje verklappen: als musk alles 'goed' of beter dan zijn voorgangers zou doen, was er ook heisa
zo'n grote overname kun je niet beoordelen op de eerste maanden
nou nee, het gaat het nu in ieder geval hierover in plaats van over waar Musk zijn speeltje heen laat vliegenquote:Op vrijdag 16 december 2022 09:03 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Het bekende "ik wil bekend zijn, maar wel op mijn eigen voorwaarden"-syndroom. De geschiedenis leert ons dat het niet zo werkt.
Ja dat dacht ik bij jou al wel ja, genotquote:Op vrijdag 16 december 2022 09:02 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Of dat iets nieuws is of niet maakt me weinig uit, maar het is vrij ironisch dat iemand die zichzelf een free speech absolutist noemt de accounts van journalisten die hij maar lastig vindt blokkeert.
En echt iedereen weet nu hoe je zijn vliegtuig kunt volgen. Echt superhandig!quote:Op vrijdag 16 december 2022 09:05 schreef aTypisch het volgende:
[..]
nou nee, het gaat het nu in ieder geval hierover in plaats van over waar Musk zijn speeltje heen laat vliegen
wat een genie die elon
mensen die denken dat een platform als twitter ook maar in de buurt kan komen van 'free speech'quote:Op vrijdag 16 december 2022 09:05 schreef Isdatzo het volgende:
Ook hilarisch hoe de Musketeers dit voor zichzelf proberen recht te praten. Vereist een behoorlijke mate van hersengymnastiek wanneer je eerst weken hebt lopen blaten over dat zogenaamde free speech walhalla dat eraan zat te komen en nu worden er ineens allemaal journalisten geband tijdens de grote zuivering...
nog scams aangeraden de laatste tijd?quote:Op vrijdag 16 december 2022 09:07 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Houd daar maar gewoon mee op. Is voor iedereen beter.
Is de site elonjet.com al in de lucht?quote:Op vrijdag 16 december 2022 09:06 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
En echt iedereen weet nu hoe je zijn vliegtuig kunt volgen. Echt superhandig!
Dat dus, sinds Musk het overgenomen heeft lijkt het alsof Twitter enkele keren per week een nieuwe CEO heeft die het grondig oneens is met de beslissingen van z'n voorganger.quote:Op vrijdag 16 december 2022 08:57 schreef Basp1 het volgende:
Duidelijke regels die als de wind draait precies omkeren.
Nee hoor 2 weken terug was het nog een groot schandaal dat Twitter één verhaaltje had gebanned. Nu is het opeens de normaalste zaak van de wereld een veelvoud van die censuur toe te passen. Dat gaat wel heel hard.quote:Op vrijdag 16 december 2022 09:06 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik bij jou al wel ja, genot
Lekker aangewakkerd door de aandacht en dan nu verbolgen doen over iets wat al sinds dat er pers bestaat aan de hand is
ligt denk ik een beetje aan welke onderwerpen je daar bespreektquote:Op vrijdag 16 december 2022 09:12 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Dat dus, sinds Musk het overgenomen heeft lijkt het alsof Twitter enkele keren per week een nieuwe CEO heeft die het grondig oneens is met de beslissingen van z'n voorganger.
ik denk niet dat jij het inzicht hebt in of er nu meer of minder 'censuur' isquote:Op vrijdag 16 december 2022 09:13 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Nee hoor 2 weken terug was het nog een groot schandaal dat Twitter één verhaaltje had gebanned. Nu is het opeens de normaalste zaak van de wereld een veelvoud van die censuur toe te passen. Dat gaat wel heel hard.
https://jackstech.net/falconlanding/quote:Op vrijdag 16 december 2022 09:10 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Is de site elonjet.com al in de lucht?
Zou elon last hebben van een dissociatieve identiteitsstoornis waarvan we met zijn extreem verschillende persoonlijkheden hier het resultaat kunnen aanschouwen?quote:Op vrijdag 16 december 2022 09:12 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Dat dus, sinds Musk het overgenomen heeft lijkt het alsof Twitter enkele keren per week een nieuwe CEO heeft die het grondig oneens is met de beslissingen van z'n voorganger.
Doorgaans werkt het zo dat iets geen censuur is als hetgeen weggepoetst is betreffende user niet aanstaat.quote:Op vrijdag 16 december 2022 09:13 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Nee hoor 2 weken terug was het nog een groot schandaal dat Twitter één verhaaltje had gebanned. Nu is het opeens de normaalste zaak van de wereld een veelvoud van die censuur toe te passen. Dat gaat wel heel hard.
quote:Op vrijdag 16 december 2022 09:14 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik denk niet dat jij het inzicht hebt in of er nu meer of minder 'censuur' is
je gaat er vooral zelf erg hard op lees ik, lekker hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |