Bij mij staan maar 19 van de 35 erinquote:Op donderdag 15 december 2022 15:08 schreef Cee het volgende:
31 van mijn 35 in de top 2000, netjes, netjes.
Nee, de kortequote:Op donderdag 15 december 2022 15:05 schreef Gretzl het volgende:
Schitterende stijging voor All Too Well (Taylor's Version). Daar zit de komende jaren ook nog meer in vermoed ik! Weet iemand of ze vorig jaar de volledige 10 Minute Version hebben gedraaid?
Ik kan de volledige Top 1999 niet zo snel terugvinden op https://www.nporadio2.nl/programmas/gielquote:Op donderdag 15 december 2022 15:00 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hoezo staat Henk Westbroek - Julia (Zelfs je naam is mooi) hier niet tussen? Wie hebben hier op gestemd?
Je moet ook niet teveel verwachten van Giel Beelen luisteraars natuurlijk
Daar word je als muziekliefhebber toch acuut verdrietig van? Dan een Wall Street Shuffle eruit ligt om plaats te maken voor Bon Gepakt...quote:Op donderdag 15 december 2022 14:43 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
https://www.pino112.nl/top2000/voorgoeduit.php
Was Soll Das, Bochum, ein stuck vom Himmel, Kopf hoch tanzen. iig blij dat Halt mich niet al te erg is gezaktquote:Op donderdag 15 december 2022 15:05 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Voor die laatste 2 zeker, Herbert heeft zoveel meer leuks buiten zijn Top 2000 nummers om (hoi, Bochum), en ik hou echt megaveel van Der Blaue Planet![]()
(als dat nummer niet kansloos was voor de Top had ik daar zeker op gestemd)
Of dat een artiest als James Brown er gewoon volledig uit ligtquote:Op donderdag 15 december 2022 15:11 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Daar word je als muziekliefhebber toch acuut verdrietig van? Dan een Wall Street Shuffle eruit ligt om plaats te maken voor Bon Gepakt...
Slaat eigenlijk nergens op, want het is de lange versie die in zoveel landen op #1 kam te staan. Waaronder de hoogste plek in de prestigieuze Billboard Hot 100.quote:
Stuk voor stuk topplatenquote:Op donderdag 15 december 2022 15:11 schreef Sabata het volgende:
[..]
Was Soll Das, Bochum, ein stuck vom Himmel, Kopf hoch tanzen. iig blij dat Halt mich niet al te erg is gezakt
quote:Op donderdag 15 december 2022 15:11 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Blijft nog genoeg herrey over hoor.
Opvallend dat "Op Fietse" van Skik in die lijst staat. Dat nummer is gezongen in het Drents, welk dialect onderdeel is van het Nedersaksisch. En dat is toch echt een officieel erkende taal.quote:Op donderdag 15 december 2022 14:49 schreef Gretzl het volgende:
22. Skik - Op Fietse
(...)
Als je het zo bekijkt dan zit er zeker nog voldoende rek in voor Dat Heb Jij Gedaan in de Top 2000. M.a.w. is de 210e plek van dit jaar zeker niet de hoogste positie die MEAU ooit gaat bereiken. Staan imho nog genoeg minder memorabele Nederlandstalige nummers boven DHJD, waaronder:
Ik heb er 6 achter elkaarquote:Op donderdag 15 december 2022 15:11 schreef Evenstar het volgende:
Mijn dubbele stemlijst. Heb het voor elkaar gekregen om drie stemplaten op rij te hebben27, 28, 29
Ook 2x twee stemplaten op een rij. Volgend jaar ga ik wel wat meer stemmen gebruiken voor de onderste regionen. Teveel platen in de top 100 dit keer.
Tsja sommige mensen vinden dan weer dat de muziek van GnR, AC/DC, Aerosmith etc. veel inhoud hebben. Daar kan ik me ook maar moeilijk in verplaatsen. Maar dat heeft idd alles te maken met verschillende smaken. Ook qua beleving van songteksten kan de smaak van muziekliefhebbers zo enorm uiteenlopen. Wat de een een meesterlijke tekst vindt is voor de ander een clichématige draak.quote:Op donderdag 15 december 2022 14:26 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Stuk of 5-6 nummers geluisterd. Ik vind alleen "De Wereld" ok om eerlijk te zijn. De rest is het gewoon niet. Snap serieus niet hoe je vindt dat Goldband veel inhoud heeft. Geen aanval op je smaak, iedereen zo zijn eigen ding, helemaal niks mis meeIk snap het gewoon echt niet. Ik vind het namelijk totaal inhoudsloos en de omlijsting, zoals jij het beschrijft, is in mijn ogen echt totaal leeg.
Ik had ook eerlijk gezegd niet verwacht dat 'ie de lijst zou halen, wat dat betreft is Air toch net iets te onbekend, ondanks dat ze kwalitatief veel goeds hebben geleverd. Alone in Kyoto zou ook erg tof zijn geweestquote:Op donderdag 15 december 2022 15:15 schreef noodgang het volgende:
[..]
Die stond ook in mijn lijstje. Zonde
En zo is ‘t Pippen.quote:Op donderdag 15 december 2022 15:15 schreef PippenScottie het volgende:
Ik hou best van een beetje zeiken, hoort erbij, maar vandaag is het wel heel erg.
We gaan geen Zure Mensen Topic worden hoor. Daarvan zijn er al genoeg
In Nederland is naast ABN alleen Fries een officiële taal he. Anders kun je Limburgs, Brabants, Zeeuws, Twents ook wel gaan toevoegen.quote:Op donderdag 15 december 2022 15:15 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Opvallend dat "Op Fietse" van Skik in die lijst staat. Dat nummer is gezongen in het Drents, welk dialect onderdeel is van het Nedersaksisch. En dat is toch echt een officieel erkende taal.
Ik heb nog wel op een andere Kyoto gestemd, die de lijst ook niet heeft gehaaldquote:Op donderdag 15 december 2022 15:18 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Ik had ook eerlijk gezegd niet verwacht dat 'ie de lijst zou halen, wat dat betreft is Air toch net iets te onbekend, ondanks dat ze kwalitatief veel goeds hebben geleverd. Alone in Kyoto zou ook erg tof zijn geweest
Nicolas Godin, die oorspronkelijk met Air begonnen is, heeft ook solo werk uitgebracht, ik vind dit een heerlijke live opname, waar ie ook een toffe cover van Alone in Kyoto doet
Is die ook bij de Zweedse meubelgigånt te koop?quote:Op donderdag 15 december 2022 15:18 schreef Cee het volgende:
[..]
En zo is ‘t Pippen.
Live Laugh Lust for Life.
Moet nog eens wat tijd nemen om dieper in het oeuvre van Grönemeyer te duiken, want kom tot mijn schaamte niet heel veel verder dan de hitjes.quote:Op donderdag 15 december 2022 15:05 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Voor die laatste 2 zeker, Herbert heeft zoveel meer leuks buiten zijn Top 2000 nummers om (hoi, Bochum), en ik hou echt megaveel van Der Blaue Planet![]()
(als dat nummer niet kansloos was voor de Top had ik daar zeker op gestemd)
Keurig. Ik heb 3x2 stemplaten op rij.quote:Op donderdag 15 december 2022 15:11 schreef Evenstar het volgende:
Mijn dubbele stemlijst. Heb het voor elkaar gekregen om drie stemplaten op rij te hebben 27, 28, 29 Ook 2x twee stemplaten op een rij. Volgend jaar ga ik wel wat meer stemmen gebruiken voor de onderste regionen. Teveel platen in de top 100 dit keer.
Ik had 3 lijsten en de kans dat dat gebeurt met platen die je in de top 20 kunt verwachten is wat groter. Gaat om nummer 14-9. Twee nummers van mijn lijst, 1 van mijn vriendin en 3 van de hondquote:
In het geval van gezeik van mijn kant mag je het altijd met een korreltje zout nemen. Ik weet al jaren dat het een kutlijst isquote:Op donderdag 15 december 2022 15:15 schreef PippenScottie het volgende:
Ik hou best van een beetje zeiken, hoort erbij, maar vandaag is het wel heel erg.
We gaan geen Zure Mensen Topic worden hoor. Daarvan zijn er al genoeg
en @Cee die daar dan weer over komt zeikenquote:Op donderdag 15 december 2022 15:23 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
In het geval van gezeik van mijn kant mag je het altijd met een korreltje zout nemen. Ik weet al jaren dat het een kutlijst is. Het hoort ook wel lekker bij dit topic rond de tijd dat lijst bekend wordt gemaakt.
Dit inderdaad, de helft van de tijd zit ik te shitpostenquote:Op donderdag 15 december 2022 15:23 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
In het geval van gezeik van mijn kant mag je het altijd met een korreltje zout nemen. Het hoort ook wel lekker bij dit topic rond de tijd dat lijst bekend wordt gemaakt.
Ik had Ghost Love Score en Phantom of the Opera al eerder, maar dit jaar Welcome to the Black Parade er bijquote:Op donderdag 15 december 2022 15:26 schreef Dagoduck het volgende:
Volgens mij is het dit jaar trouwens voor het eerst dat een nummer waarop ik heb gestemd nieuw binnenkomt in de lijst. Kan het me niet herinneren in ieder geval.
Heb je op Noodgeval gestemd? Dan is onze liefde over hoorquote:Op donderdag 15 december 2022 15:26 schreef Dagoduck het volgende:
Volgens mij is het dit jaar trouwens voor het eerst dat een nummer waarop ik heb gestemd nieuw binnenkomt in de lijst. Kan het me niet herinneren in ieder geval.
Nee, ik wil dansen.quote:Op donderdag 15 december 2022 15:29 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Heb je op Noodgeval gestemd? Dan is onze liefde over hoor
Hij stemde sws op De Bankzitters onze Dagoquote:Op donderdag 15 december 2022 15:29 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Heb je op Noodgeval gestemd? Dan is onze liefde over hoor
Flashback naar dezequote:Op donderdag 15 december 2022 15:20 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Is die ook bij de Zweedse meubelgigånt te koop?
Heb op Wakker in een vreemde wereld gestemd.quote:
Brandi Carlile, schandalig ondergewaardeerd in Nederland. Net als Kacey Musgraves. De Grammy-uitreiking van 2019 staat nog op m'n netvlies, toen beide dames met meerdere awards naar huis gingen. Types als MvN en Domien bleken echter nog nooit van hun muziek gehoord te hebbenquote:Op donderdag 15 december 2022 15:08 schreef Cee het volgende:
31 van mijn 35 in de top 2000, netjes, netjes.
Blur/The Universal niet, Brandi Carlile niet, Herreys niet. Zoals verwacht. Xanadu ook niet, dat verbaast me enigszins.
Ja, vind ik jammer. Zeker haar eerste twee albums bevatten de nodige evergreens, maar dus niet in Nederland. Als Dido zelfs op Sky Radio nog maar af en toe gedraaid wordt houdt het natuurlijk op.quote:Op donderdag 15 december 2022 15:06 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Dido is, naast haar collab met Aminam, ook niet echt in het collectief geheugen blijven plakken helaas.
Bloasmuziek staat er ook niet in, Blaosmuziek wel (ik kan er ook niets aan doen dat die Limburgers niet kunnen spellen)quote:Op donderdag 15 december 2022 15:40 schreef DarkSonic2 het volgende:
Helaas staat Bloasmuziek er nog wel in, ik dacht dat die er uit lag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |