abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_207841934
twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_207845789
Ilhan Omar is van het Foreign Affairs Committee gekickt door de Republikeinen. Niet meer dan begrijpelijk natuurlijk, een uitgesproken antisemiet heb je wat dat betreft weinig aan en kun je ook geen objectief beleid van verwachten. En och jee wat resulteert dit in een hysterie, woede en tranen bij de andere leden van 'The Squad'. Zie hier Rashida Tlaib (mede-antisemiet) hysterisch staan te dwepen. Immers, het feit dat Ilhan Omar van dat comité is gekickt, is natuurlijk 'racisme'. Hihi, radicaal Linkse intersectionele activisten in de politiek, wat moet je er ook mee.

twitter
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_207845937
quote:
10s.gif Op zaterdag 4 februari 2023 12:54 schreef HowardRoark het volgende:
Ilhan Omar is van het Foreign Affairs Committee gekickt door de Republikeinen. Niet meer dan begrijpelijk natuurlijk, een uitgesproken antisemiet heb je wat dat betreft weinig aan en kun je ook geen objectief beleid van verwachten. En och jee wat resulteert dit in een hysterie, woede en tranen bij de andere leden van 'The Squad'. Zie hier Rashida Tlaib (mede-antisemiet) hysterisch staan te dwepen. Immers, het feit dat Ilhan Omar van dat comité is gekickt, is natuurlijk 'racisme'. Hihi, radicaal Linkse intersectionele activisten in de politiek, wat moet je er ook mee.

[ twitter ]
Hihi, wat een emotionele en onstabiele reactie. Daar zal, zonder twijfel, een wetenschappelijk bewezen reden voor zijn. Best grappig dat je die reactievorm vooral bij de vrouwelijke (en soja-etende) Democraten vindt, en niet zozeer elders.
  zaterdag 4 februari 2023 @ 19:45:31 #229
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_207850940
quote:
10s.gif Op zaterdag 4 februari 2023 12:54 schreef HowardRoark het volgende:

[ twitter ]
Misschien kan ze gezellig gaan dineren bij Trump.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_207851650
twitter

Hihi, nu weten we waarom Biden niets tegen die ballon doet.
pi_207859522
twitter
pi_207862456
quote:
10s.gif Op zaterdag 4 februari 2023 20:20 schreef QuidProJoe het volgende:
[ twitter ]

:D _O-
pi_207868982
quote:
10s.gif Op zaterdag 4 februari 2023 20:20 schreef QuidProJoe het volgende:
[ twitter ]

Maar leg eens uit waarom Trump de balonnen die tijdens zijn Presidentschap over de VS vlogen ongemoeid liet terwijl Biden hem laat neerhalen?
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter zondag 5 februari 2023 @ 18:18:43 #234
485843 crew  Jippie
pi_207869481

China houdt vol dat de vermoedelijke "spionageballon" die voor de oostkust van de VS is neergeschoten niets met spionage van doen heeft en heeft gedreigd met verdere actie als reactie. Feit is dat landen al eeuwen ballonnen inzetten om zowel in hun eigen land als het buitenland te spioneren. Ballonnen zijn veel voordeliger dan satellieten en kunnen boven het commerciële luchtruim zweven.

Joe Biden beval het leger zaterdag de ballon voor de kust van Carolina neer te schieten nadat deze eerder over gevoelige militaire locaties in Noord-Amerika was gevlogen. Het incident rakelde de spanningen tussen de VS en China verder op, waarbij Peking het neerschieten een "ernstige schending van de internationale afspraken" noemde. Het Chinese defensieministerie liet weten dat China nu het recht heeft om actie te ondernemen als een soortgelijke situatie zich zou voordoen in het Chinese luchtruim.

Ondertussen verschijnen op social media steeds meer filmphes van het neerhalen van de Chinese ballon met op de achtergrond het geluid van juichende Amerikanen.

[ Bericht 1% gewijzigd door Jippie op 05-02-2023 18:25:05 ]

FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter zondag 5 februari 2023 @ 18:25:56 #235
485843 crew  Jippie
pi_207869569
Vermoedt dat Biden nu weer wat populairder is _O-
  dinsdag 7 februari 2023 @ 11:35:58 #236
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_207891421
Het blijft bijzonder om te zien wat voor opmerkelijke en zeg maar gerust bizarre optredens het goed doen in progressief Amerikaanse kringen. Je kind zou hier maar naar kijken zeg, wat een anti-cult(uur).

twitter
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_207892109
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 februari 2023 11:35 schreef HowardRoark het volgende:
Het blijft bijzonder om te zien wat voor opmerkelijke en zeg maar gerust bizarre optredens het goed doen in progressief Amerikaanse kringen. Je kind zou hier maar naar kijken zeg, wat een anti-cult(uur).

[ twitter ]
Die verheerlijken de viijand van de hele mensheid omdat ze misleid zijn.

Jesaja 5:20-22
(20) Wee hun, die het kwade goed noemen, en het goede kwaad; die duisternis tot licht stellen, en het licht tot duisternis; die het bittere tot zoet stellen, en het zoete tot bitterheid!
(21) Wee hun, die in hun ogen wijs, en bij zichzelf verstandig zijn!
(22) Wee hun, die helden zijn om wijn te drinken, en die kloeke mannen zijn om sterke drank te mengen!
God was in Christ, reconciling the world unto himself, not imputing their trespasses unto them;
pi_207896084
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 februari 2023 11:35 schreef HowardRoark het volgende:

[ twitter ]
Vind het vooral bijzonder dat hier ophef over is in conservatieve kringen.

Het is een optreden van een of andere artiest. Who gives a shit?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_207900327
Hihi, die Trump toch.

twitter
  dinsdag 7 februari 2023 @ 22:59:23 #240
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_207900724
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 februari 2023 22:30 schreef KoosVogels het volgende:
Hihi, die Trump toch.

[ twitter ]
Diezelfde Trump die als een 60+'er met Epstein op de foto ging? Op Epstein Estate :+

Soms (meestal) kan ie beter zijn mond houden :)

Maar hey, van de andere kant? Geloof jij twitter nog?

Maar goed, ik geloof de politiek dan ook al jaren niet meer. Dus ook een Trump niet :)
Lach met een schone bips
pi_207901034
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2023 22:59 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Diezelfde Trump die als een 60+'er met Epstein op de foto ging? Op Epstein Estate :+

Soms (meestal) kan ie beter zijn mond houden :)

Maar hey, van de andere kant? Geloof jij twitter nog?

Maar goed, ik geloof de politiek dan ook al jaren niet meer. Dus ook een Trump niet :)
Het gaat mij om het feit dat Trump DeSantis op deze wijze probeert te besmeuren. Het laat andermaal zien dat Trump geen concurrentie duldt en maakt de strijd om de Republikeinse weer een tikkeltje smeuïger.

De aantijging aan het adres van DeSantis slaat verder natuurlijk nergens op.
  dinsdag 7 februari 2023 @ 23:26:13 #242
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_207901135
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2023 23:19 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Het gaat mij om het feit dat Trump DeSantis op deze wijze probeert te besmeuren. Het laat andermaal zien dat Trump geen concurrentie duldt en maakt de strijd om de Republikeinse weer een tikkeltje smeuïger.

De aantijging aan het adres van DeSantis slaat verder natuurlijk nergens op.
Klopt, en ben ik met je eens. het slaat gewoon nergens op :) Sowieso, die verkiezingen in U.S.A. het is een beetje als king of the prom kiezen alleen heb je maar 2 keuzes.. En dan ook nog eens gekozen van beide kanten die ook al richting bejaardenhuis gaan. Als echte "stemmer" geef ik het ze te doen. Je mag op een kleur kiezen niet op een echte goeie kandidaat :)
Lach met een schone bips
pi_207902189
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 februari 2023 22:30 schreef KoosVogels het volgende:
Hihi, die Trump toch.

[ twitter ]
Hij heeft het er vandaag erg druk mee gehad :Y

twitter

twitter

twitter

[ Bericht 24% gewijzigd door Kijkertje op 08-02-2023 01:58:49 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_207902219
Denk toch aan de kinderen!

twitter

twitter
pi_207902702
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2023 18:44 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Vind het vooral bijzonder dat hier ophef over is in conservatieve kringen.

Het is een optreden van een of andere artiest. Who gives a shit?
Dat geef ik aan, het is veelzeggend over de cultuur van progressief Amerika. En laat dan nu toevallig ook de mainstream zijn. Het is daarom zorgwekkend dat er ook kinderen beelden van dit soort optredens te zien krijgen. Al weten we natuurlijk dat dit vanuit Hollywood ook precies het idee is, het promoten van perversiteiten.
pi_207903024
quote:
14s.gif Op woensdag 8 februari 2023 07:58 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Dat geef ik aan, het is veelzeggend over de cultuur van progressief Amerika. En laat dan nu toevallig ook de mainstream zijn. Het is daarom zorgwekkend dat er ook kinderen beelden van dit soort optredens te zien krijgen. Al weten we natuurlijk dat dit vanuit Hollywood ook precies het idee is, het promoten van perversiteiten.
Jij lijkt mij zo'n type dat in de jaren '50 had geageerd tegen de swingende heupen van Elvis.

'Promoten van perversiteiten'. Man man man.
pi_207903131
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2023 08:32 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Jij lijkt mij zo'n type dat in de jaren '50 had geageerd tegen de swingende heupen van Elvis.

'Promoten van perversiteiten'. Man man man.
Dat mag je denken. En inderdaad, een optreden met allerlei satanische verwijzingen en elementen is pervers te noemen. Misschien moet je in plaats van het te problematiseren dat dit wordt benoemd, jezelf de vraag stellen hoe het komt dat sommigen dit zo aanspreekt.
pi_207903945
Hihihi. Ik zie dt de satanic panic weer terug van weggeweest is. _O- Dat was in de jaren 80 al niks en nu nog steeds niet. :')
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_207903975
quote:
14s.gif Op woensdag 8 februari 2023 08:44 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Dat mag je denken. En inderdaad, een optreden met allerlei satanische verwijzingen en elementen is pervers te noemen. Misschien moet je in plaats van het te problematiseren dat dit wordt benoemd, jezelf de vraag stellen hoe het komt dat sommigen dit zo aanspreekt.
Twintig jaar geleden joeg Marylin Manson conservatieven de stuipen op het lijf, daarvoor waren het KISS en Ozzy Osbourne. In de jaren '80 deden ze het in hun broek voor de vermeende satanische invloeden van Dungeons & Dragons.

Stel je toch niet zo vreselijk aan man, de tering.
pi_207904001
Toen ik wat jonger was luisterde ik veel naar dit soort muziek. En rustig maar jongens, ik ben echt geen satanist en heb daar ook nooit naar geneigd.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')