Kon erger jaquote:Op donderdag 15 december 2022 11:15 schreef chufi het volgende:
Het waait nauwelijks dus het valt gelukkig mee
quote:
Je kan nog op jacht.quote:Op donderdag 15 december 2022 11:17 schreef pullup het volgende:
[..]![]()
Zit ik dan met mijn kaas schnitzel vanavond
Zoek morgen wel iets moois uitquote:
En nog eet je kaasschnitzel?quote:Op donderdag 15 december 2022 11:20 schreef pullup het volgende:
[..]
Zoek morgen wel iets moois uit![]()
Heb gemerkt overigens dat die eenden met de kou best traag zijn
Dat vangt een stuk makkelijkerquote:Op donderdag 15 december 2022 11:20 schreef pullup het volgende:
[..]
Zoek morgen wel iets moois uit![]()
Heb gemerkt overigens dat die eenden met de kou best traag zijn
Die zijn met 0 spelers wel slecht vertegenwoordigd dit WK.quote:
Mijn roeier meppen ze steeds nuquote:Op donderdag 15 december 2022 11:21 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Dat vangt een stuk makkelijker
Moet je nagaan hoe groot de verrassing is dat ze toch het WK winnenquote:Op donderdag 15 december 2022 11:36 schreef engine het volgende:
[..]
Die zijn met 0 spelers wel slecht vertegenwoordigd dit WK.
Wij staan er met twaalf een stuk beter voor
Wat is dat voor sport dan?quote:Op donderdag 15 december 2022 11:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Moet je nagaan hoe groot de verrassing is dat ze toch het WK winnen
Mini speerwerpenquote:
Ah okquote:
Zag je ook al niet op de lijst staanquote:Op donderdag 15 december 2022 11:41 schreef pullup het volgende:
[..]
Ah ok
Ik heb daarnet zelfs een potje gespeeld omdat het roeien niet door gaat met al dat ijs natuurlijk.
Ik ben er niet magisch beter in geworden bleek dus laat dat WK maar aan me voorbij gaan
Geen idee, maar gok dat het niet mijn sport gaat zijnquote:
Hahaha, dat mag wel hoor.quote:
Daar ben je weerquote:
quote:Op donderdag 15 december 2022 13:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daar ben je weer![]()
En weer helemaal hersteld las ik.
Goed voor je ego, dan krijg je meteen het gevoel dat je niet gemist kan worden.quote:Op donderdag 15 december 2022 13:46 schreef pullup het volgende:
[..]![]()
Kreeg het meteen druk de afgelopen 2 dagen![]()
Er was van alles blijven liggen
Met al die Polen in Brabant wordt het langzamerhand een Poolgebied.quote:Op donderdag 15 december 2022 14:44 schreef engine het volgende:
Vond het vanmorgen ook wel frisjes op de fiets![]()
[ afbeelding ]
Ohhh..........quote:Op donderdag 15 december 2022 12:46 schreef oma-Nijn het volgende:
Oké... voor de LIEFHEBBERS!!! en zeg niet, dat ik niet gewaarschuwd heb. Uiteindelijk is het mijn dochter toch gelukt om er een YT van te maken. Het Lang zal ze leven voor @:espri, die afgelopen zaterdag jarig was, maar vanwege haar gezondheid niet kon komen.
Oh, we waren zelf ook al tot de conclusie gekomen, dat de meesten totaal ongeschikt zijn voor Idols![]()
Ik plaats het hier, omdat ik besloten heb, om het meettopic te laten zakken.
Niemand hoeft het aan te klikken.
Wiens hart is dat?quote:Op donderdag 15 december 2022 14:44 schreef engine het volgende:
Vond het vanmorgen ook wel frisjes op de fiets![]()
[ afbeelding ]
Ja, het is echt ergquote:
Ja dat is beter. Kunnen we buiten gaan staan tijdens het zingen. Beperken we de gehoorschade een beetje.quote:Op donderdag 15 december 2022 15:32 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ja, het is echt erg![]()
Volgende traject is van YT naar het systeem in de kroeg
Ik durf het hier in huis niet meer af te spelen..met dat vooroorlogse glas. Die donderen zo uit de sponningenquote:Op donderdag 15 december 2022 15:33 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ja dat is beter. Kunnen we buiten gaan staan tijdens het zingen. Beperken we de gehoorschade een beetje.
Geen ideequote:
quote:Op donderdag 15 december 2022 16:05 schreef Deisyy het volgende:
Mijn kat durft niet meer onder de bank vandaan
Lekker. De meerkoetjes lopen hier op het water, ik vind dat zo'n koddig om te zien, jammer dat de temperatuurt na het weekend weer oploopt.quote:Op donderdag 15 december 2022 16:09 schreef Loveable het volgende:
Lekker buiten een wandeling gemaakt, en zag kinderen schaatsen.. miste eigenlijk wel een sneeuw erbij en wat meer zon
Jahquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Zijn leuke beestjes welquote:Op donderdag 15 december 2022 16:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lekker. De meerkoetjes lopen hier op het water, ik vind dat zo'n koddig om te zien, jammer dat de temperatuurt na het weekend weer oploopt.
Zelfs ik vind dit weer beter.quote:Op donderdag 15 december 2022 16:13 schreef Loveable het volgende:
[..]
Zijn leuke beestjes wel
Ja zag het ook en ook weer regen, dan vind ik dit weer toch wel fijner ook al is het wel koud
Da's dan eeen beetje laat denk ik.quote:Op donderdag 15 december 2022 16:28 schreef chufi het volgende:
Hier leek het of een meerkoetje op het ijs was vastgevroren... morgen eens kijken of ie er nog steeds zit
Ja , maar er zijn nog veels teveel andere beesten daar ... en ik ga mn leven niet wagen door me op glad en dun ijs te begevenquote:Op donderdag 15 december 2022 16:39 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Da's dan eeen beetje laat denk ik.
Dierenambu bellen, heb je meteen iets te filmenquote:Op donderdag 15 december 2022 16:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja , maar er zijn nog veels teveel andere beesten daar ... en ik ga mn leven niet wagen door me op glad en dun ijs te begeven
Kwam niet in me op en ik kon ook niet met zekerheid zeggen of het wel een meerkoetje was ... en veel dichterbij kon ik ook niet komen .. En om buiten te wachten tot er misschien een reddingsactie zou worden ondernomen ... nee .. heb er vanaf mn balkon ook geen zicht opquote:Op donderdag 15 december 2022 16:41 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dierenambu bellen, heb je meteen iets te filmen
Ik heb gefietst en miste voor een temperatuur van een graad of 20 hogerquote:Op donderdag 15 december 2022 16:09 schreef Loveable het volgende:
Lekker buiten een wandeling gemaakt, en zag kinderen schaatsen.. miste eigenlijk wel een sneeuw erbij en wat meer zon
ik dacht dat je een cake had gebakkenquote:Op donderdag 15 december 2022 17:01 schreef Soury het volgende:
Ik heb een tulband taart op mijn balkon (vet met zaadjes) . Voor de vogels (vreemde vogels altijd welkom) Verleden jaar had ik kraaien en een paartje altijd met zijn tweetjes. Nu van die zwart wit vogels. Maar het is wel leuk om te zien ik durf me dan niet te bewegen [ link | afbeelding ]
Vechtersbazen zijn het, ze terroriseren de eenden hier.quote:
Die heb ik laatst gebeld omdat er een zwaan bij ons vlot in het prikkeldraad vast zat, met een hele zenuwachtige familie er omheenquote:Op donderdag 15 december 2022 16:41 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dierenambu bellen, heb je meteen iets te filmen
Agressief?quote:
Precies, en elkaar. Ze maken continu ruzie en lawaai, zijn lelijk en stinkenquote:Op donderdag 15 december 2022 17:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vechtersbazen zijn het, ze terroriseren de eenden hier.
Vind het nare beesten jaquote:
Oh geen idééquote:
Haha ik breng best wel wat tijd langs het water door dus ik heb er wel een goed beeld bij.quote:
En ze schijten het zwemplateau van mijn boot onder, maar ik heb nog nooit aan een meerkoet geroken.quote:Op donderdag 15 december 2022 17:10 schreef pullup het volgende:
[..]
Precies, en elkaar. Ze maken continu ruzie en lawaai, zijn lelijk en stinken
Oh dat is wat jammerquote:Op donderdag 15 december 2022 17:12 schreef pullup het volgende:
[..]
Haha ik breng best wel wat tijd langs het water door dus ik heb er wel een goed beeld bij.
Heel slim zijn ze ook niet want ze worden continu platgereden langs de kant
Ze ruiken ongeveer als hun stront denk ikquote:Op donderdag 15 december 2022 17:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En ze schijten het zwemplateau van mijn boot onder, maar ik heb nog nooit aan een meerkoet geroken.
Zelfs 's nachts maken ze vaak een hoop kabaal.
Misschien omdat ze daar wonen en mensen nietquote:Op donderdag 15 december 2022 17:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En ze schijten het zwemplateau van mijn boot onder, maar ik heb nog nooit aan een meerkoet geroken.
Zelfs 's nachts maken ze vaak een hoop kabaal.
GATVERDAMME!quote:Op donderdag 15 december 2022 17:14 schreef pullup het volgende:
[..]
Ze ruiken ongeveer als hun stront denk ik
Ze moeten natuurlijk wel een beetje kunnen delenquote:Op donderdag 15 december 2022 17:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Misschien omdat ze daar wonen en mensen niet
Daarom zet ik wat lekkers neerquote:Op donderdag 15 december 2022 17:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze moeten natuurlijk wel een beetje kunnen delen
Koud dan op de fiets..quote:Op donderdag 15 december 2022 17:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik heb gefietst en miste voor een temperatuur van een graad of 20 hoger
quote:
Jakkie bahquote:Op donderdag 15 december 2022 17:19 schreef pullup het volgende:
Lol
Dit recept is handig om de modder en vis smaak te verwijderen die bij die beesten hoort.![]()
https://www.nicolaasboys.(...)ni-voor-11-personen/
Ik bedank
Nu je het zegt,... ik heb ook best weinig vogeltjes gezien de laatste tijdquote:Op donderdag 15 december 2022 17:20 schreef Loveable het volgende:
Hier hangt ook vogelvoer, maar heb al een poosje geen vogeltjes meer gezien.. terwijl zou verwachten omdat ze nu moeilijk voedsel kunnen vinden. Ze hier wel op afkomen
Toen het zachte weer was, zag ik tig musjes, wat koolmeesjes zaten dan in de heeg op de grondquote:Op donderdag 15 december 2022 17:23 schreef pullup het volgende:
[..]
Nu je het zegt,... ik heb ook best weinig vogeltjes gezien de laatste tijd
Ik heb wel eens vogeltjes gegeten en die waren lekkerquote:Op donderdag 15 december 2022 17:19 schreef pullup het volgende:
Lol
Dit recept is handig om de modder en vis smaak te verwijderen die bij die beesten hoort.![]()
https://www.nicolaasboys.(...)ni-voor-11-personen/
Ik bedank
Dat waren dan vast geen meerkoetenquote:Op donderdag 15 december 2022 17:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb wel eens vogeltjes gegeten en die waren lekker
Nee en ik weet de naam niet meerquote:Op donderdag 15 december 2022 17:26 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat waren dan vast geen meerkoeten
Zal eens zoeken, heb hier nog een kookboek uit '1593' liggen. Daar staan nog wel bijzondere dingen inquote:Op donderdag 15 december 2022 17:17 schreef pullup het volgende:
Ik zal eens checken of er gerechten met meerkoet zijn
Ben benieuwdquote:Op donderdag 15 december 2022 17:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zal eens zoeken, heb hier nog een kookboek uit '1593' liggen. Daar staan nog wel bijzondere dingen in
Gewoon geen meerkoetquote:
Kwartels dat was het. Ik denk dat het niet meer mag maar die zijn echt lekkerquote:Op donderdag 15 december 2022 17:26 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat waren dan vast geen meerkoeten
Neem even contact op met de auteur. Die heeft vast wel ergens een lekker meerkoetreceptquote:Op donderdag 15 december 2022 17:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Gewoon geen meerkoet
Staan wel een hoop andere, tegenwoordig weinig gegeten, dingen in.
Ah ja die heb ik ook wel eens gegetenquote:Op donderdag 15 december 2022 17:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Kwartels dat was het. Ik denk dat het niet meer mag maar die zijn echt lekker
Ik heb er gewoon een gepost hierbovenquote:Op donderdag 15 december 2022 17:39 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Neem even contact op met de auteur. Die heeft vast wel ergens een lekker meerkoetrecept
Pak jij je ouija bord erbij dan?quote:Op donderdag 15 december 2022 17:39 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Neem even contact op met de auteur. Die heeft vast wel ergens een lekker meerkoetrecept
Kleine kippiesquote:Op donderdag 15 december 2022 17:39 schreef pullup het volgende:
[..]
Ah ja die heb ik ook wel eens gegetenprima te doen
Vond ze wat weinig vlees hebben , maar dat was ook in het dorre Spanje ....quote:Op donderdag 15 december 2022 17:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Kwartels dat was het. Ik denk dat het niet meer mag maar die zijn echt lekker
Ik had ze in Egypte en die waren prima te nassenquote:Op donderdag 15 december 2022 18:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Vond ze wat weinig vlees hebben , maar dat was ook in het dorre Spanje ....
Ik heb ze ook in Spanje gegeten.quote:Op donderdag 15 december 2022 18:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik had ze in Egypte en die waren prima te nassen
Hulloquote:
Heb je weleens een struisvogel ei gegetenquote:Op donderdag 15 december 2022 18:18 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik heb ze ook in Spanje gegeten.
Stond ergens op de tapaskaart, ik was aan het stappen diep in de nacht en wees Cordoniz aan als tapas die ik wilde (gewoon op de gok want wist bij god niet wat het was). Kreeg een toch best grote gebraden vogel op een bord. In tweeėn gehakt en met de pootjes in de 4 windrichtingen gepresenteerd. Was net wat veel om weg te werken maar wel lekker
Lekker dusquote:Op donderdag 15 december 2022 18:18 schreef pullup het volgende:
[..]
Stond ergens op de tapaskaart, ik was aan het stappen diep in de nacht en wees Cordoniz aan als tapas die ik wilde (gewoon op de gok want wist bij god niet wat het was). Kreeg een toch best grote gebraden vogel op een bord. In tweeėn gehakt en met de pootjes in de 4 windrichtingen gepresenteerd. Was net wat veel om weg te werken maar wel lekker
Nope helaasquote:Op donderdag 15 december 2022 18:20 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Heb je weleens een struisvogel ei gegeten
Goed voerquote:
Weet je zeker dat het een vogel was? 2 pootjes in 4 windrichtingen presenteren is best wel knap.quote:Op donderdag 15 december 2022 18:18 schreef pullup het volgende:
[..]
Die van jouw verbergt de handjes.quote:Op donderdag 15 december 2022 18:29 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het een vogel was? 2 pootjes in 4 windrichtingen presenteren is best wel knap.
quote:Op donderdag 15 december 2022 18:29 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het een vogel was? 2 pootjes in 4 windrichtingen presenteren is best wel knap.
Binnen blijven danquote:
Héé die was voor Murpquote:
Ouder worden en broze bottenquote:
Ik heb een leuk en goed gesprek gehad van bijna een uur. Het is nu even afwachten.quote:Op donderdag 15 december 2022 18:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Die van jouw verbergt de handjes.Alles goed gegaan?
Volgens mij weet Badeend er ook alles van. Ik loop wat voorzichtig.quote:Op donderdag 15 december 2022 18:38 schreef aloa het volgende:
[..]
Een keer goed gevallen en sindsdien is het mis
Eendquote:Op donderdag 15 december 2022 18:40 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb een leuk en goed gesprek gehad van bijna een uur. Het is nu even afwachten.
aloa.quote:
Oh een uur is wel lang. Dat klinkt goedquote:Op donderdag 15 december 2022 18:40 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb een leuk en goed gesprek gehad van bijna een uur. Het is nu even afwachten.
Ik ben niet snel bang, maar ijzelquote:Op donderdag 15 december 2022 18:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Volgens mij weet Badeend er ook alles van. Ik loop wat voorzichtig.
Waarom dat?quote:
Ja op randjes lopenquote:
Zondag en maandag verwachten ze ellendequote:
Vertel.quote:Op donderdag 15 december 2022 18:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Volgens mij weet Badeend er ook alles van. Ik loop wat voorzichtig.
Leuk gesprek met 2 personen en daarna nog een rondleiding door het gebouw.quote:Op donderdag 15 december 2022 18:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh een uur is wel lang. Dat klinkt goed
Nou geen soup voor Murp. Even zoeken Oh hierSoury in 40+ / Meet in Den Haag - Bekend tot over de grens.quote:
Ik blijf thuis..quote:Op donderdag 15 december 2022 18:44 schreef pullup het volgende:
[..]
Zondag en maandag verwachten ze ellende
Hebben ze gezegd binnen welke termijn je iets gaat horen?quote:Op donderdag 15 december 2022 18:40 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Niet direkt, ze moesten even overleggen en ik verwacht dat ik met een paar dagen wel antwoord krijg.quote:Op donderdag 15 december 2022 18:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hebben ze gezegd binnen welke termijn je iets gaat horen?
Spannend!quote:Op donderdag 15 december 2022 18:53 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Niet direkt, ze moesten even overleggen en ik verwacht dat ik met een paar dagen wel antwoord krijg.
Idd, misschien kan ik op de volgende meet wel lekkere verse broodjes meenemen.quote:
Ja die is in de lente of zomer zodat ik mijn jas en muts niet kwijt raakquote:Op donderdag 15 december 2022 18:55 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Idd, misschien kan ik op de volgende meet wel lekkere verse broodjes meenemen.
Dat klinkt hoopvol.quote:Op donderdag 15 december 2022 18:47 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Leuk gesprek met 2 personen en daarna nog een rondleiding door het gebouw.
Volgens mij niet, het was hier vandaag een graad of 3, nu nog steeds trouwens.quote:
Rotjeknor toch?quote:Op donderdag 15 december 2022 18:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Volgens mij niet, het was hier vandaag een graad of 3, nu nog steeds trouwens.
Een stukje verder richting de kust, daar is het in de winter altijd een paar graadjes warmer.quote:
Het was overal glad.quote:
Hier ook idd. Waddenzeequote:Op donderdag 15 december 2022 18:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een stukje verder richting de kust, daar is het in de winter altijd een paar graadjes warmer.
Met wat wind is toch wat kouderquote:
Ohquote:Op donderdag 15 december 2022 19:03 schreef aloa het volgende:
[..]
Wind uit het oosten dan heeft het wad geen effect meer.
Van linkedin (Patrick kicken)quote:Na opgravingen in de Russische bodem tot een diepte van 100 meter hebben Russische wetenschappers resten gevonden van koperdraden, met een geschatte leeftijd van zo n 1000 jaar. De Russen hebben hieruit de conclusie getrokken dat hun voorouders reeds 1000 jaar geleden beschikten over een koper netwerk.
Om niet achter te blijven zijn Amerikaanse wetenschappers ook hun bodem gaan afgraven waarbij ze op een diepte van 200 meter resten van glasvezels aantroffen. Deze vezels bleken na onderzoek zo’n 2000 jaar oud te zijn, waaruit de Amerikanen concludeerden dat hun voorouders reeds 2000 jaar geleden al een zeer geavanceerd digitaal glasvezel netwerk in hun bezit hadden.
En dat zo`n 1000 jaar voor de Russen...
Éne wek loater hebt leu uut De Achterhoek ‘t volgende rapport publiseert: Bie opgroavingen in de Achterhoekse bodem, tot op een deepte van 500 meter, hebt wettenschappers totoal helemoal niks veunden. De leu uut De Achterhoek concludeert hieruut dat 5000 joar geleen de Achterhoekers reeds beschikten over een droadloos netwerk.
Een jong ventje uit Groningen verhuist van het platteland naar Rotterdam.quote:Op donderdag 15 december 2022 19:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Van linkedin (Patrick kicken)
Fantastisch...quote:Op donderdag 15 december 2022 13:37 schreef Deisyy het volgende:
Geweldig![]()
@:gebrokenglas jij wilde mij toch horen zingen
quote:Op donderdag 15 december 2022 19:26 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Een jong ventje uit Groningen verhuist van het platteland naar Rotterdam.
Hij besluit een baantje te zoeken bij een groot warenhuis.
Heb je ervaring met verkopen?', vraagt de manager.
'Ja hoor', zegt het ventje. 'In Groningen verkocht ik koeien op de beestenmarkt.'
De manager mag het knulletje wel en besluit hem de baan te geven.
'Je mag morgen beginnen en aan het eind van de dag kom ik wel even vragen hoe het gegaan is'.
De eerste dag was een zware dag. Het ventje heeft aan het eind van de dag het zweet van zijn voorhoofd lopen.
De baas komt naar hem toe en vraagt hoe het gegaan is.
'Nou het ging best aardig', zegt het mannetje.
'Hoeveel verkopen heb je gehad?', vraagt de manager.
'Eentje', antwoordt de knul.
'Eentje?, zegt de manager verbaasd. 'De meeste verkopers zitten aan de 20 tot 30 verkopen per dag. Voor hoeveel heb je verkocht dan?'
'Voor ¤ 389.431,27', zegt het ventje.
De ogen van de manager rollen van verbazing bijna de grond op.
'Wat heb je die klant verkocht dan?'
'Nou', zegt hij.. 'Eerst verkocht ik hem een klein vishaakje, daarna een middelgrote vishaak en als laatste een grote vishaak.
Toen heb ik de man een complete visuitrusting verkocht. Toen vroeg ik de man waar hij wilde gaan vissen. De man antwoordde dat hij bij zee wilde vissen.
Ik heb toen voorgesteld of een klein bootje niet handig zou zijn voor op zee. Dus verkocht ik hem die Twin Engine Power Craft plus trailer die op de vierde verdieping staat.
De man zei dat zijn Fiat Uno dat waarschijnlijk niet zou kunnen trekken, dus toen heb ik de man meegenomen naar de autoafdeling en heb hem er de 4 X 4 Landcruiser bij verkocht.'
De baas luistert het hele verhaal aan en zegt: 'Dus je vertelt me nu, dat er een man binnenkwam voor een klein vishaakje en die heb je een boot en een auto verkocht?'
'Nee', zegt het ventje. 'Hij kwam voor een doos tampons. Toen heb ik gezegd: Joh, je weekend kan toch niks meer worden, waarom ga je niet lekker vissen?'
Aquote:Op donderdag 15 december 2022 20:12 schreef marcb1974 het volgende:
Wat is het antwoord
33 + 4(8-5) / 6 =
A. 6,5
B. 11
C. 27,5
D. 29
E. 34,16
Voor de rest die nog gokken wilquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stupidity has become as common as common sense was before
quote:Op donderdag 15 december 2022 20:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Voor de rest die nog gokken wilMeneer van Dalen heeft al antwoord gekregen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goed en leuk gesprek, nu even afwachten. Dank je voor het vragen.quote:Actioni contrariam semper et ęqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje
3^3=27quote:Op donderdag 15 december 2022 20:12 schreef marcb1974 het volgende:
Wat is het antwoord
33 + 4(8-5) / 6 =
A. 6,5
B. 11
C. 27,5
D. 29
E. 34,16
Spannend dus. Wanneer verwacht je een reactie?quote:Op donderdag 15 december 2022 20:23 schreef Superbadeendje het volgende:
Goed en leuk gesprek, nu even afwachten. Dank je voor het vragen.
quote:Op donderdag 15 december 2022 20:23 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
3^3=27
27+ 4(8-5) / 6 =
27 + 4*3/6 =
27+12/6 =
27 + 2 = 29
-> D
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stupidity has become as common as common sense was before
Ik heb geen idee maar dat zal wel op een korte termijn zijn.quote:Op donderdag 15 december 2022 20:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Spannend dus. Wanneer verwacht je een reactie?
Ik blijf duimen voor jequote:Op donderdag 15 december 2022 20:30 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb geen idee maar dat zal wel op een korte termijn zijn.
Auw?quote:Op donderdag 15 december 2022 20:40 schreef Domnivoor het volgende:
Ik kwam er net achter dat de straat hard, koud en glad is.
Nee, alleen een schrammetje.quote:
Een beschamend moment in je eentje?quote:
Heb jij even pech, ik had meer. Een leuke verpleegster 5 dagen lang.quote:
quote:Op donderdag 15 december 2022 21:03 schreef Superbadeendje het volgende:
DE SUPERGEILE Badeend
Een boer gaat in de dierenwinkel een nieuwe Badeend kopen. De eigenaar meldt dat hij nog één Badeend over heeft, maar dat deze ontzettend geil is. De boer vindt dat niet zo erg want hij heeft voor vannacht in ieder geval een Badeend nodig.
Zodra de boer die nacht de Badeend loslaat, wipt de Badeend alle kippen, eenden en ganzen. De boer loopt verschrikt naar de Badeend toe en waarschuwt deze dat hij rustig aan moet doen, omdat anders de kans bestaat dat hij zich dood neukt. De Badeend haalt zijn schouders op en begint zelfs met de zwanen van de buur.
De volgende dag komt de boer terug op zijn erf en ziet de Badeend voor dood op het veld liggen, de gieren draaien zelfs al rondjes boven de Badeend. De boer loopt naar de Badeend toe, geeft deze een schopje en zegt: "Zie je wel dat jij je dood neukt ik heb je nog zo gewaarschuwd." De Badeend doet een oog open en fluistert: "Stil, ik geloof dat ze naar beneden gaan komen."
Dit wordt gegarandeerd een Edisonquote:
Hij is leuk...quote:Op donderdag 15 december 2022 21:55 schreef pullup het volgende:
Bijna nog leuker dan een panda![]()
[ twitter ]
gelukkig nietquote:Op donderdag 15 december 2022 23:17 schreef marcb1974 het volgende:
Iedereen kerstliedjes aan het luisteren ofzo?
Zeker niet. YouTube en wat lezen over het gedoe omtrent Twitterquote:Op donderdag 15 december 2022 23:17 schreef marcb1974 het volgende:
ohh wat geinig, mooi palettequote:Op woensdag 14 december 2022 13:39 schreef Prisha het volgende:
@:Deisyy jij was toch ook van de make-upjes? Of was dat alleen @:TillyB
Ik heb een prachtige palette besteld, van Color Pop. De Stone Cold Fox palette. 30 kleurtjes, zo mooi, kan niet wachten. Verwacht ze volgende week![]()
nu bestel ik niks meer
quote:Op donderdag 15 december 2022 23:17 schreef marcb1974 het volgende:
Vanmiddag een stuk of die debiel die Twitter gekocht heeft op rlt z. Dat het een steeds engere en gevaarlijkere man aan het worden isquote:Op donderdag 15 december 2022 23:29 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Zeker niet. YouTube en wat lezen over het gedoe omtrent Twitter
Oh dat heb ik nog niet gezien.quote:Op donderdag 15 december 2022 23:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Vanmiddag een stuk of die debiel die Twitter gekocht heeft op rlt z. Dat het een steeds engere en gevaarlijkere man aan het worden is
quote:Op donderdag 15 december 2022 23:17 schreef marcb1974 het volgende:
quote:
Hij laat zich steeds meer uit over dingen op het wereldtoneel. Eerst was het steun aan de Oekraine, nu ineens weer aan rusland, want die mochten de krim wel houden. etcetcetcquote:Op donderdag 15 december 2022 23:39 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Oh dat heb ik nog niet gezien.
Ook tofquote:
Leukquote:Op donderdag 15 december 2022 23:54 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ook tof![]()
Ik had in 2019 redelijk last-minute een hotel geboekt in Londen dat naast de venue bleek te liggen waar The Pogues hun eerste officiėle optreden hadden ooit. Leuk zo'n toevallige ontdekking
Ook al weer vroeg op. In bed is het warmer.quote:
Morguh Nijnquote:Op vrijdag 16 december 2022 06:10 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ook al weer vroeg op. In bed is het warmer.![]()
Goedemorgen.
Succes. Ik hoef er niet uit, maar probeer ruim 4 dagen werk in 3 dagen te proppen..omdat de jongste kleinzoon komt eten en slapen zodat ze met de oudste naar Avatar kunnen vanavond.quote:Op vrijdag 16 december 2022 06:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Nijn![]()
Ja al weer twee en half uur er op zitten
Ja het is zeker warmer in bed. bbbrr moet er zo nog door ook
Heb er pas 1 op. Na mijn maagverkleining is mijn trek in koffie verminderd. 2 heel soms 3. Dus als ik dan om half 5 achter de compu ga, zou ik om 7 uur uit gekoffied zijn.. Dus ik rek het even.quote:Op vrijdag 16 december 2022 06:34 schreef gebrokenglas het volgende:
Met een paar goeie koppen koffie de dag starten![]()
Dan staat je een slapeloze nacht te wachten.quote:Op vrijdag 16 december 2022 06:47 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Succes. Ik hoef er niet uit, maar probeer ruim 4 dagen werk in 3 dagen te proppen..omdat de jongste kleinzoon komt eten en slapen zodat ze met de oudste naar Avatar kunnen vanavond.![]()
Dus morgenochtend komt er van werken niets....en omdat hij zo hoest zal er van slapen ook weinig komen
Och zo'n frummel in de kou. En waar laat je Henk?quote:Op vrijdag 16 december 2022 06:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan staat je een slapeloze nacht te wachten.
Ik moet zo naar het ziekenhuis met Henk en moet de kleinste (9maandn) meenemen op de scootmobiel zo koudddddd
De buuf zou oppassen maar toen ik haar gisteren een apje stuurde was ze het vergeten en had ze iets anders in de agenda staan
Staan er allemaal 40+ FOK!kers voor de deur.quote:Op vrijdag 16 december 2022 07:04 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik schrijf alles op in de agenda tegenwoordig. Ben ook nogal vergeetachtig. Best waardeloos om afspraken te vergeten.
Die gaat met de auto Maar aangezien ik niet goed kan lopen moet ik met de scoot en we hebben geen autostoeltjequote:Op vrijdag 16 december 2022 07:04 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Och zo'n frummel in de kou. En waar laat je Henk?![]()
Ik schrijf alles op in de agenda tegenwoordig. Ben ook nogal vergeetachtig. Best waardeloos om afspraken te vergeten.
In ieder geval veel succes.
quote:
quote:
Zoek de verschillen?quote:
Met fakkels en knuppels... De FOK! knokpoegquote:Op vrijdag 16 december 2022 07:08 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Staan er allemaal 40+ FOK!kers voor de deur.
"Meet? Wat meet? Is er een meet? Ik weet van niets?"
quote:Op vrijdag 16 december 2022 07:31 schreef pullup het volgende:
Zo wel weer proberen te fietsen langs water. De roeiers hebben een ijsvrij plekje in Zaandam gevonden beweren ze![]()
Ben benieuwd
![]()
Huhquote:
Ik maak wel een fotootje zoquote:
Prachtig en wat een werk.quote:Op vrijdag 16 december 2022 07:43 schreef pullup het volgende:
https://nos.nl/artikel/24(...)-nu-echt-bijna-klaar
Hoorde al van mijn zus dat hij bijna af was.
Toch weer eens terug
quote:
kurvaaaaaaaaaaaaaaaaa!quote:Op donderdag 15 december 2022 23:33 schreef TillyB het volgende:
[..]
ohh wat geinig, mooi paletteik ben er eigenlijk helemaal niet meer mee bezig, maar blijft leuk
Remmen is angst.quote:
Dat is alleen als de soep niet lekker is...quote:Op vrijdag 16 december 2022 07:38 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Met fakkels en knuppels... De FOK! knokpoeg
Ik moet wel lachen om de mensen die anti-alles zijn en steeds roepen dat we wakker moeten worden (en uiteraard pro-Trump en pro-putin zijn).quote:Op donderdag 15 december 2022 23:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Vanmiddag een stuk of die debiel die Twitter gekocht heeft op rlt z. Dat het een steeds engere en gevaarlijkere man aan het worden is
awww shit johquote:
Dank jequote:Op vrijdag 16 december 2022 09:18 schreef Prisha het volgende:
[..]
awww shit johBeterschap!
Had jij het al eerder gehad of nog helemaal niet?
hmmm....ik heb het ook nog niet gehad. Maar het kan dus nog, blijkbaarquote:
Vannacht was mijn zwaarste nacht ooit, voor zover ik het me kan herinneren, nu gaat het ietsje beterquote:Op vrijdag 16 december 2022 09:52 schreef Prisha het volgende:
[..]
hmmm....ik heb het ook nog niet gehad. Maar het kan dus nog, blijkbaar![]()
Hoe voel je je?
oh johquote:Op vrijdag 16 december 2022 09:57 schreef D. het volgende:
[..]
Vannacht was mijn zwaarste nacht ooit, voor zover ik het me kan herinneren, nu gaat het ietsje beter
Wow, dat is heftig… Beterschap D. 🍏quote:Op vrijdag 16 december 2022 09:57 schreef D. het volgende:
[..]
Vannacht was mijn zwaarste nacht ooit, voor zover ik het me kan herinneren, nu gaat het ietsje beter
quote:
eend!quote:
Prish.quote:
Soms heb ik wel eens goede ideeėn.quote:Op vrijdag 16 december 2022 10:57 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Goed idee. Ik neem ook nog een bakkie.![]()
#bankhangmodus
quote:Op vrijdag 16 december 2022 09:01 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat is alleen als de soep niet lekker is...
Godver. Hoezo narcistquote:Op vrijdag 16 december 2022 10:06 schreef Prisha het volgende:
Trumps special big announcement afgelopen nacht..........oeh wat zou het zijn![]()
tadaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.........Trump Trading Cards (for 99$)
Echt dit![]()
![]()
![]()
![]()
Edit: het zijn ook nog eens NFT's, dus enkel een digitale plaatje waar je $99 voor betaalt? Echt dit![]()
[ link | afbeelding ]
Verveel jij je wel eens in de trein?quote:
Nee, nooit. Hoezo?quote:Op vrijdag 16 december 2022 11:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Verveel jij je wel eens in de trein?
Heb het gelezen. Bizar.quote:Op vrijdag 16 december 2022 11:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dit is anders een optie
https://www.ad.nl/buitenl(...)-duitsland~a395607d/
Waarom niet? Hij was er blijkbaar goed in en ook daar zullen ze wel mensen tekort komenquote:Op vrijdag 16 december 2022 11:57 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Heb het gelezen. Bizar.
Die rijdt nooit meer een trein. Dat is zeker.
Allemaal speculaties over die special announcement....zou hij een eigen partij oprichten? maakt hij bekend wie zijn running-mate wordt? Zou hij zich toch terugtrekken als kandidaat voor 2024? Komt hij weer terug op Twitter?quote:
Omdat DLD daar behoorlijk strikt in is.quote:Op vrijdag 16 december 2022 11:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Waarom niet? Hij was er blijkbaar goed in en ook daar zullen ze wel mensen tekort komen
Ze kunnen wel van de regeltjes zijn ja.quote:Op vrijdag 16 december 2022 11:59 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Omdat DLD daar behoorlijk strikt in is.
quote:
Ehh. In de Duitse spoorwetgeving wordt er echt niet met regeltjes gemarchandeerd, geloof me.quote:Op vrijdag 16 december 2022 12:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ze kunnen wel van de regeltjes zijn ja.
Als het ze uitkomt.
Tuurlijk wel, ook daar zijn ze vast wel corrupt als het uitkomtquote:Op vrijdag 16 december 2022 12:03 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ehh. In de Duitse spoorwetgeving wordt er echt niet met regeltjes gemarchandeerd, geloof me.
Dan heb jij vast meer ervaring met de Duitse spoorwetgeving dan ik.quote:Op vrijdag 16 december 2022 12:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, ook daar zijn ze vast wel corrupt als het uitkomt
Oh nee, is algemeen, zie nu overal corruptie, dus waarom daar nietquote:Op vrijdag 16 december 2022 12:06 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Dan heb jij vast meer ervaring met de Duitse spoorwetgeving dan ik.
Kijk nu Sleepers ..... over corruptie gesprokenquote:Op vrijdag 16 december 2022 12:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Oh nee, is algemeen, zie nu overal corruptie, dus waarom daar niet
Die heb ik net uit, vond het een goede serie.quote:Op vrijdag 16 december 2022 12:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Kijk nu Sleepers ..... over corruptie gesproken
OK dan maar ff stil houdenquote:Op vrijdag 16 december 2022 13:01 schreef espri het volgende:
[..]
Die heb ik net uit, vond het een goede serie.
Die ken ik weer niet,quote:Op vrijdag 16 december 2022 12:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Kijk nu Sleepers ..... over corruptie gesproken
Videoland , maar ook op TV zag ik een afleveringquote:Op vrijdag 16 december 2022 13:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die ken ik weer niet,
waar zenden ze die uit?
Ah, op tv zou nog kunnen dan.quote:Op vrijdag 16 december 2022 13:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Videoland , maar ook op TV zag ik een aflevering
Kan het alleen niet meer vinden waar .. Meen vorige week 2 afleveringen gezien te hebben op tv... mogelijk een teaserquote:
Dank jequote:Op vrijdag 16 december 2022 11:33 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
@:D. Van harte beterschap![]()
[ afbeelding ]
Dank jequote:Op vrijdag 16 december 2022 12:55 schreef espri het volgende:
Goedemiddag allen![]()
Niks teruggelezen alleen plaatjes gekekenen zag dus dat mister @:D corona heeft, sterkte ermee en hoop dat je snel opknapt.
Ja, bedanktquote:
Kan ook gewoon naar het journaal kijken, genoeg corruptie in het Europees parlement etc.quote:Op vrijdag 16 december 2022 14:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Kan het alleen niet meer vinden waar .. Meen vorige week 2 afleveringen gezien te hebben op tv... mogelijk een teaser
Zo te horen valt het nog wel mee hoe ziek je er van bentquote:
Qatar weer ...quote:Op vrijdag 16 december 2022 14:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kan ook gewoon naar het journaal kijken, genoeg corruptie in het Europees parlement etc.
Koud maar geen ijs daarquote:Op vrijdag 16 december 2022 14:52 schreef pullup het volgende:
Nou daar gingen ze hoor @:omanijn
[ afbeelding ]
Er zijn al wat nieuwe series ookquote:Op vrijdag 16 december 2022 10:06 schreef Prisha het volgende:
Trumps special big announcement afgelopen nacht..........oeh wat zou het zijn![]()
tadaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.........Trump Trading Cards (for 99$)
Echt dit![]()
![]()
![]()
![]()
Edit: het zijn ook nog eens NFT's, dus enkel een digitale plaatje waar je $99 voor betaalt? Echt dit![]()
[ link | afbeelding ]
Ik geloof een beetje brak water. Staat kort in verbinding met het Noordzeekanaal, vandaarquote:
Deze zijn een stuk leukerquote:Op vrijdag 16 december 2022 15:00 schreef pullup het volgende:
[..]
Er zijn al wat nieuwe series ook![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja daar gaat geen einde an komen denk ikquote:
Mooi vermaak. Meer meer meerquote:Op vrijdag 16 december 2022 15:09 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja daar gaat geen einde an komen denk ikZie er nu echt veel
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
U vraagt, wij draaienquote:Op vrijdag 16 december 2022 15:10 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Mooi vermaak. Meer meer meer![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |