Kon erger jaquote:Op donderdag 15 december 2022 11:15 schreef chufi het volgende:
Het waait nauwelijks dus het valt gelukkig mee
quote:
Je kan nog op jacht.quote:Op donderdag 15 december 2022 11:17 schreef pullup het volgende:
[..]![]()
Zit ik dan met mijn kaas schnitzel vanavond
Zoek morgen wel iets moois uitquote:
En nog eet je kaasschnitzel?quote:Op donderdag 15 december 2022 11:20 schreef pullup het volgende:
[..]
Zoek morgen wel iets moois uit![]()
Heb gemerkt overigens dat die eenden met de kou best traag zijn
Dat vangt een stuk makkelijkerquote:Op donderdag 15 december 2022 11:20 schreef pullup het volgende:
[..]
Zoek morgen wel iets moois uit![]()
Heb gemerkt overigens dat die eenden met de kou best traag zijn
Die zijn met 0 spelers wel slecht vertegenwoordigd dit WK.quote:
Mijn roeier meppen ze steeds nuquote:Op donderdag 15 december 2022 11:21 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Dat vangt een stuk makkelijker
Moet je nagaan hoe groot de verrassing is dat ze toch het WK winnenquote:Op donderdag 15 december 2022 11:36 schreef engine het volgende:
[..]
Die zijn met 0 spelers wel slecht vertegenwoordigd dit WK.
Wij staan er met twaalf een stuk beter voor
Wat is dat voor sport dan?quote:Op donderdag 15 december 2022 11:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Moet je nagaan hoe groot de verrassing is dat ze toch het WK winnen
Mini speerwerpenquote:
Ah okquote:
Zag je ook al niet op de lijst staanquote:Op donderdag 15 december 2022 11:41 schreef pullup het volgende:
[..]
Ah ok
Ik heb daarnet zelfs een potje gespeeld omdat het roeien niet door gaat met al dat ijs natuurlijk.
Ik ben er niet magisch beter in geworden bleek dus laat dat WK maar aan me voorbij gaan
Geen idee, maar gok dat het niet mijn sport gaat zijnquote:
Hahaha, dat mag wel hoor.quote:
Daar ben je weerquote:
quote:Op donderdag 15 december 2022 13:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daar ben je weer![]()
En weer helemaal hersteld las ik.
Goed voor je ego, dan krijg je meteen het gevoel dat je niet gemist kan worden.quote:Op donderdag 15 december 2022 13:46 schreef pullup het volgende:
[..]![]()
Kreeg het meteen druk de afgelopen 2 dagen![]()
Er was van alles blijven liggen
Met al die Polen in Brabant wordt het langzamerhand een Poolgebied.quote:Op donderdag 15 december 2022 14:44 schreef engine het volgende:
Vond het vanmorgen ook wel frisjes op de fiets![]()
[ afbeelding ]
Ohhh..........quote:Op donderdag 15 december 2022 12:46 schreef oma-Nijn het volgende:
Oké... voor de LIEFHEBBERS!!! en zeg niet, dat ik niet gewaarschuwd heb. Uiteindelijk is het mijn dochter toch gelukt om er een YT van te maken. Het Lang zal ze leven voor @:espri, die afgelopen zaterdag jarig was, maar vanwege haar gezondheid niet kon komen.
Oh, we waren zelf ook al tot de conclusie gekomen, dat de meesten totaal ongeschikt zijn voor Idols![]()
Ik plaats het hier, omdat ik besloten heb, om het meettopic te laten zakken.
Niemand hoeft het aan te klikken.
Wiens hart is dat?quote:Op donderdag 15 december 2022 14:44 schreef engine het volgende:
Vond het vanmorgen ook wel frisjes op de fiets![]()
[ afbeelding ]
Ja, het is echt ergquote:
Ja dat is beter. Kunnen we buiten gaan staan tijdens het zingen. Beperken we de gehoorschade een beetje.quote:Op donderdag 15 december 2022 15:32 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ja, het is echt erg![]()
Volgende traject is van YT naar het systeem in de kroeg
Ik durf het hier in huis niet meer af te spelen..met dat vooroorlogse glas. Die donderen zo uit de sponningenquote:Op donderdag 15 december 2022 15:33 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ja dat is beter. Kunnen we buiten gaan staan tijdens het zingen. Beperken we de gehoorschade een beetje.
Geen ideequote:
quote:Op donderdag 15 december 2022 16:05 schreef Deisyy het volgende:
Mijn kat durft niet meer onder de bank vandaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |