Kon erger jaquote:Op donderdag 15 december 2022 11:15 schreef chufi het volgende:
Het waait nauwelijks dus het valt gelukkig mee
quote:
Je kan nog op jacht.quote:Op donderdag 15 december 2022 11:17 schreef pullup het volgende:
[..]![]()
Zit ik dan met mijn kaas schnitzel vanavond
Zoek morgen wel iets moois uitquote:
En nog eet je kaasschnitzel?quote:Op donderdag 15 december 2022 11:20 schreef pullup het volgende:
[..]
Zoek morgen wel iets moois uit![]()
Heb gemerkt overigens dat die eenden met de kou best traag zijn
Dat vangt een stuk makkelijkerquote:Op donderdag 15 december 2022 11:20 schreef pullup het volgende:
[..]
Zoek morgen wel iets moois uit![]()
Heb gemerkt overigens dat die eenden met de kou best traag zijn
Die zijn met 0 spelers wel slecht vertegenwoordigd dit WK.quote:
Mijn roeier meppen ze steeds nuquote:Op donderdag 15 december 2022 11:21 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Dat vangt een stuk makkelijker
Moet je nagaan hoe groot de verrassing is dat ze toch het WK winnenquote:Op donderdag 15 december 2022 11:36 schreef engine het volgende:
[..]
Die zijn met 0 spelers wel slecht vertegenwoordigd dit WK.
Wij staan er met twaalf een stuk beter voor
Wat is dat voor sport dan?quote:Op donderdag 15 december 2022 11:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Moet je nagaan hoe groot de verrassing is dat ze toch het WK winnen
Mini speerwerpenquote:
Ah okquote:
Zag je ook al niet op de lijst staanquote:Op donderdag 15 december 2022 11:41 schreef pullup het volgende:
[..]
Ah ok
Ik heb daarnet zelfs een potje gespeeld omdat het roeien niet door gaat met al dat ijs natuurlijk.
Ik ben er niet magisch beter in geworden bleek dus laat dat WK maar aan me voorbij gaan
Geen idee, maar gok dat het niet mijn sport gaat zijnquote:
Hahaha, dat mag wel hoor.quote:
Daar ben je weerquote:
quote:Op donderdag 15 december 2022 13:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daar ben je weer![]()
En weer helemaal hersteld las ik.
Goed voor je ego, dan krijg je meteen het gevoel dat je niet gemist kan worden.quote:Op donderdag 15 december 2022 13:46 schreef pullup het volgende:
[..]![]()
Kreeg het meteen druk de afgelopen 2 dagen![]()
Er was van alles blijven liggen
Met al die Polen in Brabant wordt het langzamerhand een Poolgebied.quote:Op donderdag 15 december 2022 14:44 schreef engine het volgende:
Vond het vanmorgen ook wel frisjes op de fiets![]()
[ afbeelding ]
Ohhh..........quote:Op donderdag 15 december 2022 12:46 schreef oma-Nijn het volgende:
Oké... voor de LIEFHEBBERS!!! en zeg niet, dat ik niet gewaarschuwd heb. Uiteindelijk is het mijn dochter toch gelukt om er een YT van te maken. Het Lang zal ze leven voor @:espri, die afgelopen zaterdag jarig was, maar vanwege haar gezondheid niet kon komen.
Oh, we waren zelf ook al tot de conclusie gekomen, dat de meesten totaal ongeschikt zijn voor Idols![]()
Ik plaats het hier, omdat ik besloten heb, om het meettopic te laten zakken.
Niemand hoeft het aan te klikken.
Wiens hart is dat?quote:Op donderdag 15 december 2022 14:44 schreef engine het volgende:
Vond het vanmorgen ook wel frisjes op de fiets![]()
[ afbeelding ]
Ja, het is echt ergquote:
Ja dat is beter. Kunnen we buiten gaan staan tijdens het zingen. Beperken we de gehoorschade een beetje.quote:Op donderdag 15 december 2022 15:32 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ja, het is echt erg![]()
Volgende traject is van YT naar het systeem in de kroeg
Ik durf het hier in huis niet meer af te spelen..met dat vooroorlogse glas. Die donderen zo uit de sponningenquote:Op donderdag 15 december 2022 15:33 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ja dat is beter. Kunnen we buiten gaan staan tijdens het zingen. Beperken we de gehoorschade een beetje.
Geen ideequote:
quote:Op donderdag 15 december 2022 16:05 schreef Deisyy het volgende:
Mijn kat durft niet meer onder de bank vandaan
Lekker. De meerkoetjes lopen hier op het water, ik vind dat zo'n koddig om te zien, jammer dat de temperatuurt na het weekend weer oploopt.quote:Op donderdag 15 december 2022 16:09 schreef Loveable het volgende:
Lekker buiten een wandeling gemaakt, en zag kinderen schaatsen.. miste eigenlijk wel een sneeuw erbij en wat meer zon
Jahquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Zijn leuke beestjes welquote:Op donderdag 15 december 2022 16:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lekker. De meerkoetjes lopen hier op het water, ik vind dat zo'n koddig om te zien, jammer dat de temperatuurt na het weekend weer oploopt.
Zelfs ik vind dit weer beter.quote:Op donderdag 15 december 2022 16:13 schreef Loveable het volgende:
[..]
Zijn leuke beestjes wel
Ja zag het ook en ook weer regen, dan vind ik dit weer toch wel fijner ook al is het wel koud
Da's dan eeen beetje laat denk ik.quote:Op donderdag 15 december 2022 16:28 schreef chufi het volgende:
Hier leek het of een meerkoetje op het ijs was vastgevroren... morgen eens kijken of ie er nog steeds zit
Ja , maar er zijn nog veels teveel andere beesten daar ... en ik ga mn leven niet wagen door me op glad en dun ijs te begevenquote:Op donderdag 15 december 2022 16:39 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Da's dan eeen beetje laat denk ik.
Dierenambu bellen, heb je meteen iets te filmenquote:Op donderdag 15 december 2022 16:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja , maar er zijn nog veels teveel andere beesten daar ... en ik ga mn leven niet wagen door me op glad en dun ijs te begeven
Kwam niet in me op en ik kon ook niet met zekerheid zeggen of het wel een meerkoetje was ... en veel dichterbij kon ik ook niet komen .. En om buiten te wachten tot er misschien een reddingsactie zou worden ondernomen ... nee .. heb er vanaf mn balkon ook geen zicht opquote:Op donderdag 15 december 2022 16:41 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dierenambu bellen, heb je meteen iets te filmen
Ik heb gefietst en miste voor een temperatuur van een graad of 20 hogerquote:Op donderdag 15 december 2022 16:09 schreef Loveable het volgende:
Lekker buiten een wandeling gemaakt, en zag kinderen schaatsen.. miste eigenlijk wel een sneeuw erbij en wat meer zon
ik dacht dat je een cake had gebakkenquote:Op donderdag 15 december 2022 17:01 schreef Soury het volgende:
Ik heb een tulband taart op mijn balkon (vet met zaadjes) . Voor de vogels (vreemde vogels altijd welkom) Verleden jaar had ik kraaien en een paartje altijd met zijn tweetjes. Nu van die zwart wit vogels. Maar het is wel leuk om te zien ik durf me dan niet te bewegen [ link | afbeelding ]
Vechtersbazen zijn het, ze terroriseren de eenden hier.quote:
Die heb ik laatst gebeld omdat er een zwaan bij ons vlot in het prikkeldraad vast zat, met een hele zenuwachtige familie er omheenquote:Op donderdag 15 december 2022 16:41 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dierenambu bellen, heb je meteen iets te filmen
Agressief?quote:
Precies, en elkaar. Ze maken continu ruzie en lawaai, zijn lelijk en stinkenquote:Op donderdag 15 december 2022 17:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vechtersbazen zijn het, ze terroriseren de eenden hier.
Vind het nare beesten jaquote:
Oh geen idééquote:
Haha ik breng best wel wat tijd langs het water door dus ik heb er wel een goed beeld bij.quote:
En ze schijten het zwemplateau van mijn boot onder, maar ik heb nog nooit aan een meerkoet geroken.quote:Op donderdag 15 december 2022 17:10 schreef pullup het volgende:
[..]
Precies, en elkaar. Ze maken continu ruzie en lawaai, zijn lelijk en stinken
Oh dat is wat jammerquote:Op donderdag 15 december 2022 17:12 schreef pullup het volgende:
[..]
Haha ik breng best wel wat tijd langs het water door dus ik heb er wel een goed beeld bij.
Heel slim zijn ze ook niet want ze worden continu platgereden langs de kant
Ze ruiken ongeveer als hun stront denk ikquote:Op donderdag 15 december 2022 17:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En ze schijten het zwemplateau van mijn boot onder, maar ik heb nog nooit aan een meerkoet geroken.
Zelfs 's nachts maken ze vaak een hoop kabaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |