Het is dat.quote:Op woensdag 14 december 2022 16:01 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Tja over Jeff mag van alles gezegd worden, dat hij op Holleder lijkt, een racist is. Ik vind het soms echt veel te ver gaan en ook behoorlijk grof![]()
Een Jaar Van Je COS, is nooit eenvoudig geweest ..quote:Op woensdag 14 december 2022 16:04 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ben er ff weg van. Het gaat hier al maar gekker en dat moeten we normaal vinden?![]()
Loopt denk ik nooit in een korte broekquote:Op woensdag 14 december 2022 16:07 schreef greysbones het volgende:
Die benen van Erik zijn ook zoooo wit
de rijst is al klaarquote:
Ze hadden het over een prik, dus zullen wel een of ander vaccin gehad hebbenquote:Op woensdag 14 december 2022 16:12 schreef Loveable het volgende:
Rupert heeft ook al een pleister op zijn arm en Kenzy ook zag ik
why??quote:Op woensdag 14 december 2022 16:13 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ze hadden het over een prik, dus zullen wel een of ander vaccin gehad hebben
Ah dat zou kunnen jaquote:Op woensdag 14 december 2022 16:13 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Beide een prikpil gehad.quote:Op woensdag 14 december 2022 16:13 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Vind het ook geen kijk gelijk, andere korte broek zou beter zitten/staanquote:Op woensdag 14 december 2022 16:15 schreef Rhosyn het volgende:
OMG Kenzy.
Er zijn vast andere korte broeken of shorts die jouw flateren.
daar lijkt Kenzi zich weinig van aan te trekkenquote:Op woensdag 14 december 2022 16:15 schreef Rhosyn het volgende:
OMG Kenzy.
Er zijn vast andere korte broeken of shorts die jouw flateren.
Juist niet dan toch? maar in de buiten lucht komen ze wel alleen niet erg langquote:Op woensdag 14 december 2022 16:16 schreef ChildoftheStars het volgende:
Trouwens, daar zitten lijkt me niet top voor je weerstand, een jaar lang amper contact met de buitenwereld. Dat wordt griepjes en verkoudheidjes oppikken
Misschien is ze onzeker over d'r bovenbenen oid? Verder loopt ze er altijd best blotig bijquote:Op woensdag 14 december 2022 16:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
daar lijkt Kenzi zich weinig van aan te trekken
maar ze wil niet in een bikini in de hottub
het lijkt dat ze toch nog genoeg in contact komen met de oempaloempasquote:Op woensdag 14 december 2022 16:16 schreef ChildoftheStars het volgende:
Trouwens, daar zitten lijkt me niet top voor je weerstand, een jaar lang amper contact met de buitenwereld. Dat wordt griepjes en verkoudheidjes oppikken
ze gaan regelmatig naar kamer 5, zien de fysio, huisarts, tandarts, febo, psycholoog en er komen oempaloempa's binnen.quote:Op woensdag 14 december 2022 16:16 schreef ChildoftheStars het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |