abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 15 december 2022 @ 07:58:04 #151
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_207087565
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2022 07:53 schreef Korenfok het volgende:

[..]
Het opvallende is dat de musk aanbidders ook veel overlap hebben met de trump/ poetin aanbidders.

En de muskhaters kan ik weinig overzeggen, waarom zou je iemand haten? maar iemand die kritisch is over de gang van zaken bij twitter, maakt hem niet een musk hater.....
Nou, ik denk dat er toch ook wel Musk-haters zijn hoor. Dat gaat wel verder dan kritiek op de gang van zaken bij Twitter. We moeten ook wel eerlijk blijven hier. Sterker nog, de manier waarop hij Yoel Roth voor de leeuwen heeft geworpen, waardoor die man zijn huis moet ontvluchten, staat helemaal los van de gang van zaken bij Twitter en vind ik wel volkomen laakbaar gedrag. Dat hij niet ziet dat dat ongeveer gelijk staat aan mensen die hem en zijn gezin bedreigen, snap ik dan weer niet.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_207087799
Musk haters ook al hier hoe kunnen we die herkennen, zijn dat dezelfde woedende progressieven. _O-
  donderdag 15 december 2022 @ 08:41:23 #153
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_207087813
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2022 08:38 schreef Basp1 het volgende:
Musk haters ook al hier hoe kunnen we die herkennen, zijn dat dezelfde woedende progressieven. _O-
Ik ga best wel richting Musk-hater hoor, vanwege de wijze waarop hij anderen behandelt. Je kunt mij herkennen aan een rode bloem in het knoopsgat.

[ Bericht 0% gewijzigd door livelink op 15-12-2022 08:46:55 ]
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  donderdag 15 december 2022 @ 08:56:28 #154
385546 corehype
ogen uitgestoken
pi_207087895
dickriders hier volop
"Geen kut is ooit nat geworden van een autist die 100 cijfers achter de komma van Pi uit zijn kop kan drummen."
corehype in KLB / Wiskundige bewijzen
pi_207087922
Zoals elk mens, ook Musk is niet perfect. En bij Twitter laat hij zich van zijn slechtste kant zien.
  donderdag 15 december 2022 @ 09:14:40 #156
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_207088010
quote:
Iedereen die niet in iedere nieuw opkomende megalomaan de nieuwe messias ziet in zich aan deze kritiekloos onderwerpt is een 'woedende progressief'.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
  donderdag 15 december 2022 @ 09:21:03 #157
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_207088065
Waar vindt men al die 'woedende progressieven' eigenlijk, en zitten ze ook in dit topic? Waar herken je ze aan?
Huilen dan.
pi_207088079
quote:
7s.gif Op donderdag 15 december 2022 09:21 schreef Isdatzo het volgende:
Waar vindt men al die 'woedende progressieven' eigenlijk, en zitten ze ook in dit topic? Waar herken je ze aan?
Objectief gezien aan hun blauwe haar natuurlijk.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_207088112
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2022 07:35 schreef Raw85 het volgende:
[ twitter ]
Is dit dan een ban waard?
Hier heb je de politie voor toch?!

twitter

Lekker allerlei soorten bullshit de wereld in slingeren... :').

:{.
pi_207088120
Had overigens een dashcam-filmpje verwacht van Musk.

Maar laten we maar lekker op heksenjacht gaan en foto's van mensen zonder hun toestemming - tegen de policy in - posten.

[ Bericht 55% gewijzigd door #ANONIEM op 15-12-2022 09:30:58 ]
pi_207088166
quote:
Ik ben van alles maar geen musk hater en zeker geen woede progressieve.

ik volg wel met gematigde interesse deze ontwikkeling van musk rondom Twitter. Vooral omdat tesla op mijn lijst staat van potentiele aandelen om te kopen.

Hetleek een potentieel groeibedrijf wat langdurig duurzaam (niet de groene term) zich zou kunnen vestigen:

Maar eerst Musk zijn stunt rondom Tesla aandeling 1. dreigen het van de beurs te halen, met BTC en dodgecoin accepteren (hype creeren) om belastingschulden te betalen (slim, maar wekt argwaan bij mij, omdat je hierdoor schijn winst creeert).

Ten tweede zijn impulsieve gedrag rondom wel niet aankopen van twitter, en zijn impulsieve beleid als CEO van twitter, maar ook wataboutesla, kan Tesla een parttime ceo hebben? Hoe kun je 2 van dat soort bedrijven runnen?

Gisteren heeft muks weer voor een aanzienlijk bedrag van 3,5 miljard aan tesla aandelen verkocht voor Twitter(bron).

En er zijn meer Tesla aandeelhouders die hun wenkbrouwen fronsen, door dit gedrag,
Nu zullen er mensen zijn die zeggen Twitter en tesla heeft niks met elkaar te maken, maar Musk zegt:

"will make sure Tesla shareholders benefit from Twitter long-term,", zonder uit te leggen hoe doen? (bron).

Musk verbind beide aan elkaar. Wat veel onrust geeft. in het artikel net komt ook een tesla bull aan het woord:

"Elon is a brilliant business leader. He will realize soon (if not already) that his polarizing political views are hurting customer perceptions of $TSLA EVs,"

Musk heeft ooit eens gezegd dat hij Aspercher heeft, maar als dit zo is, dan mag je je hard vasthouden, wantr als dit een onrealistische obsessie van hem is geworden, want dan weet musk dus niet dat zijn gedrag Tesla zal schaden, sterker nog hij kan het dan niet eens begrijpen.
pi_207088205
quote:
1s.gif Op donderdag 15 december 2022 09:28 schreef YStec het volgende:

[..]
Hier heb je de politie voor toch?!

[ twitter ]

Lekker allerlei soorten bullshit de wereld in slingeren... :').

:{.
Ben wel benieuwd of voor een dergelijke specificatie van een persoon dan dezelfde regels gelden als voor Elons vliegtuigje :P
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
pi_207088295
quote:
1s.gif Op donderdag 15 december 2022 09:39 schreef BlackLining het volgende:

[..]
Ben wel benieuwd of voor een dergelijke specificatie van een persoon dan dezelfde regels gelden als voor Elons vliegtuigje :P
Ik ben daar niet benieuwd naar het is weer een typische gebeurtenis die nu plaats vind die gelijkenis vertoont met het boek animalfarm van Orwell.
pi_207088313
quote:
1s.gif Op donderdag 15 december 2022 09:30 schreef YStec het volgende:
Had overigens een dashcam-filmpje verwacht van Musk.

Maar laten we maar lekker op heksenjacht gaan en foto's van mensen zonder hun toestemming - tegen de policy in - posten.
Hoezo zou het tegen de policy zijn? Is toch gewoon publiekelijk lol. Die Amerikanen gooien sowieso alles wat publiek is op het internet.
  donderdag 15 december 2022 @ 10:08:35 #165
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_207088474
twitter
are we infinite or am I alone
pi_207088476
Zin in de twitterleaks over nerdje musk die zijn regels aanpast zodat hij accounts bant die hem niet bevallen. Benieuwd wanneer hij die gaat openbaren
  donderdag 15 december 2022 @ 10:15:15 #167
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_207088522
Het is allemaal wel vermakelijk. Maar aan de andere kant: Het gaat werkelijk allemaal nergens over.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_207088793

Is vast een grapje om Musk te irriteren haha.

[ Bericht 32% gewijzigd door #ANONIEM op 15-12-2022 10:44:17 ]
pi_207088820
quote:
Waar wil dat vliegtuig landen dan?

Of....zou het toch echt? :o
De enige echte.
pi_207088855

:').

Geen Twitter-accounts meer hier, kan het zelf niet testen.

[ Bericht 15% gewijzigd door #ANONIEM op 15-12-2022 10:47:39 ]
pi_207088897

Children/babies...

Vergeet Musk één of meerdere kinderen te noemen?

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 15-12-2022 10:50:31 ]
pi_207088899
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2022 22:17 schreef SnertMetChoco het volgende:
Trouwens, over de TT... moet het niet "fixt" zijn? Als in fixen, stam is fix, dus hij fixt?
Omdat 'fixen' een leenwoord is uit de Engelse taal kwam ik uit op 'fixed', maar het kan maar zo dat je gelijk hebt. Heb er verder niet al te veel aandacht aan besteed, het is maar een TT.
quote:
10s.gif Op woensdag 14 december 2022 22:33 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]
Ja, ik zit er zelf ook zo in, als "niet-echt-links en/of wel-progressief" persoon. Heb nota bene geld verdiend aan deze saga, omdat je kon uittellen dat Musk zou verliezen bij de rechter en dus eieren voor zijn geld zou kiezen of in het slechtste geval vele miljarden zou moeten betalen waar bovendien de push aan het management gegeven was om werk te maken van het verdienmodel en ze openstonden voor een andere overname.

Ik vraag me af waar @:HowardRoark vandaan haalt dat de progressieven woedend zouden zijn? En kom svp niet aan dat sommige progressieven woedend zijn, waar 95% dat niet is. Er zijn vast ook sommige conservatieven woedend en sommige confessionelen en sommige nationalisten, etc.
Hmm. Dus vertel eens, als het allemaal niets uitmaakt en als er niemand gefrustreerd of boos is, waarom is er juist binnen links en progressieve kringen dan zoveel frustratie te merken na de overname van Twitter door Musk? Veel links en progressieve outlets zijn dagelijks bezig met Musk in een negatief daglicht te zetten. Hoe komt dat eigenlijk?

Er zijn zelfs mensen die hun Twitter meteen na de overname hebben verwijderd, haha. Volgens mij had @Ulx (niet geheel toevallig, een links en progressief georiënteerde user) ook al aangegeven niet meer actief te zijn op Twitter vanwege de overname. In plaats van dit soort rare gaslighting, zou je natuurlijk ook gewoon eerlijk kunnen toegeven dat de overname juist in die kringen veel heeft losgemaakt.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_207088951
quote:
10s.gif Op donderdag 15 december 2022 10:50 schreef HowardRoark het volgende:
Hmm. Dus vertel eens, als het allemaal niets uitmaakt en als er niemand gefrustreerd of boos is, waarom is er juist binnen links en progressieve kringen dan zoveel frustratie te merken na de overname van Twitter door Musk? Veel links en progressieve outlets zijn dagelijks bezig met Musk in een negatief daglicht te zetten. Hoe komt dat eigenlijk?

Er zijn zelfs mensen die hun Twitter meteen na de overname hebben verwijderd, haha. Volgens mij had @:Ulx (niet geheel toevallig, een links en progressief georiënteerde user) ook al aangegeven niet meer actief te zijn op Twitter vanwege de overname. In plaats van dit soort rare gaslighting, zou je natuurlijk ook gewoon eerlijk kunnen toegeven dat de overname juist in die kringen veel heeft losgemaakt.
Het is vooral frappant dat jij er zo over door loopt te emmeren. Ja, er zijn ongetwijfeld 'progressieven' die woedend zijn nu Musk eigenaar is van Twitter en dat mag ook best worden benoemd.

Jij haalt het echter in bijna al je bijdragen aan. Dat bevreemdt mij dan weer, want wat de fuck hebben wij hier te maken met al die 'woedende progressieven'. Ik beschouw mijzelf ook als 'progressief', maar het interesseert mij werkelijk geen ene fliereflikker dat Musk Twitter over heeft genomen. M'n account is nog steeds actief en ik kijk er net zo vaak op als voor de bestuurswissel.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_207089025
quote:
Haha. Die reactie eronder ook.

twitter

Dan ben je er toch ook niet meer helemaal bij.
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
pi_207089054
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2022 10:55 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Het is vooral frappant dat jij er zo over door loopt te emmeren. Ja, er zijn ongetwijfeld 'progressieven' die woedend zijn nu Musk eigenaar is van Twitter en dat mag ook best worden benoemd.

Jij haalt het echter in bijna al je bijdragen aan. Dat bevreemdt mij dan weer, want wat de fuck hebben wij hier te maken met al die 'woedende progressieven'. Ik beschouw mijzelf ook als 'progressief', maar het interesseert mij werkelijk geen ene fliereflikker dat Musk Twitter over heeft genomen. M'n account is nog steeds actief en ik kijk er net zo vaak op als voor de bestuurswissel.
Over 'dooremmeren' is geen sprake, er wordt slechts iets benoemd. En had jij niet meermaals gezegd dat je juist rechts was, of komt nu eindelijk de aap uit de mouw?
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')