Nou, ik denk dat er toch ook wel Musk-haters zijn hoor. Dat gaat wel verder dan kritiek op de gang van zaken bij Twitter. We moeten ook wel eerlijk blijven hier. Sterker nog, de manier waarop hij Yoel Roth voor de leeuwen heeft geworpen, waardoor die man zijn huis moet ontvluchten, staat helemaal los van de gang van zaken bij Twitter en vind ik wel volkomen laakbaar gedrag. Dat hij niet ziet dat dat ongeveer gelijk staat aan mensen die hem en zijn gezin bedreigen, snap ik dan weer niet.quote:Op donderdag 15 december 2022 07:53 schreef Korenfok het volgende:
[..]
Het opvallende is dat de musk aanbidders ook veel overlap hebben met de trump/ poetin aanbidders.
En de muskhaters kan ik weinig overzeggen, waarom zou je iemand haten? maar iemand die kritisch is over de gang van zaken bij twitter, maakt hem niet een musk hater.....
Ik ga best wel richting Musk-hater hoor, vanwege de wijze waarop hij anderen behandelt. Je kunt mij herkennen aan een rode bloem in het knoopsgat.quote:Op donderdag 15 december 2022 08:38 schreef Basp1 het volgende:
Musk haters ook al hier hoe kunnen we die herkennen, zijn dat dezelfde woedende progressieven.
Iedereen die niet in iedere nieuw opkomende megalomaan de nieuwe messias ziet in zich aan deze kritiekloos onderwerpt is een 'woedende progressief'.quote:Op donderdag 15 december 2022 08:38 schreef Basp1 het volgende:
Musk haters ook al hier hoe kunnen we die herkennen, zijn dat dezelfde woedende progressieven.
Objectief gezien aan hun blauwe haar natuurlijk.quote:Op donderdag 15 december 2022 09:21 schreef Isdatzo het volgende:
Waar vindt men al die 'woedende progressieven' eigenlijk, en zitten ze ook in dit topic? Waar herken je ze aan?
Hier heb je de politie voor toch?!quote:
Ik ben van alles maar geen musk hater en zeker geen woede progressieve.quote:Op donderdag 15 december 2022 08:38 schreef Basp1 het volgende:
Ben wel benieuwd of voor een dergelijke specificatie van een persoon dan dezelfde regels gelden als voor Elons vliegtuigjequote:Op donderdag 15 december 2022 09:28 schreef YStec het volgende:
[..]
Hier heb je de politie voor toch?!
[ twitter ]
Lekker allerlei soorten bullshit de wereld in slingeren....
.
Ik ben daar niet benieuwd naar het is weer een typische gebeurtenis die nu plaats vind die gelijkenis vertoont met het boek animalfarm van Orwell.quote:Op donderdag 15 december 2022 09:39 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd of voor een dergelijke specificatie van een persoon dan dezelfde regels gelden als voor Elons vliegtuigje
Hoezo zou het tegen de policy zijn? Is toch gewoon publiekelijk lol. Die Amerikanen gooien sowieso alles wat publiek is op het internet.quote:Op donderdag 15 december 2022 09:30 schreef YStec het volgende:
Had overigens een dashcam-filmpje verwacht van Musk.
Maar laten we maar lekker op heksenjacht gaan en foto's van mensen zonder hun toestemming - tegen de policy in - posten.
Omdat 'fixen' een leenwoord is uit de Engelse taal kwam ik uit op 'fixed', maar het kan maar zo dat je gelijk hebt. Heb er verder niet al te veel aandacht aan besteed, het is maar een TT.quote:Op woensdag 14 december 2022 22:17 schreef SnertMetChoco het volgende:
Trouwens, over de TT... moet het niet "fixt" zijn? Als in fixen, stam is fix, dus hij fixt?
Hmm. Dus vertel eens, als het allemaal niets uitmaakt en als er niemand gefrustreerd of boos is, waarom is er juist binnen links en progressieve kringen dan zoveel frustratie te merken na de overname van Twitter door Musk? Veel links en progressieve outlets zijn dagelijks bezig met Musk in een negatief daglicht te zetten. Hoe komt dat eigenlijk?quote:Op woensdag 14 december 2022 22:33 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Ja, ik zit er zelf ook zo in, als "niet-echt-links en/of wel-progressief" persoon. Heb nota bene geld verdiend aan deze saga, omdat je kon uittellen dat Musk zou verliezen bij de rechter en dus eieren voor zijn geld zou kiezen of in het slechtste geval vele miljarden zou moeten betalen waar bovendien de push aan het management gegeven was om werk te maken van het verdienmodel en ze openstonden voor een andere overname.
Ik vraag me af waar @:HowardRoark vandaan haalt dat de progressieven woedend zouden zijn? En kom svp niet aan dat sommige progressieven woedend zijn, waar 95% dat niet is. Er zijn vast ook sommige conservatieven woedend en sommige confessionelen en sommige nationalisten, etc.
Het is vooral frappant dat jij er zo over door loopt te emmeren. Ja, er zijn ongetwijfeld 'progressieven' die woedend zijn nu Musk eigenaar is van Twitter en dat mag ook best worden benoemd.quote:Op donderdag 15 december 2022 10:50 schreef HowardRoark het volgende:
Hmm. Dus vertel eens, als het allemaal niets uitmaakt en als er niemand gefrustreerd of boos is, waarom is er juist binnen links en progressieve kringen dan zoveel frustratie te merken na de overname van Twitter door Musk? Veel links en progressieve outlets zijn dagelijks bezig met Musk in een negatief daglicht te zetten. Hoe komt dat eigenlijk?
Er zijn zelfs mensen die hun Twitter meteen na de overname hebben verwijderd, haha. Volgens mij had @:Ulx (niet geheel toevallig, een links en progressief georiënteerde user) ook al aangegeven niet meer actief te zijn op Twitter vanwege de overname. In plaats van dit soort rare gaslighting, zou je natuurlijk ook gewoon eerlijk kunnen toegeven dat de overname juist in die kringen veel heeft losgemaakt.
Haha. Die reactie eronder ook.quote:
Over 'dooremmeren' is geen sprake, er wordt slechts iets benoemd. En had jij niet meermaals gezegd dat je juist rechts was, of komt nu eindelijk de aap uit de mouw?quote:Op donderdag 15 december 2022 10:55 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het is vooral frappant dat jij er zo over door loopt te emmeren. Ja, er zijn ongetwijfeld 'progressieven' die woedend zijn nu Musk eigenaar is van Twitter en dat mag ook best worden benoemd.
Jij haalt het echter in bijna al je bijdragen aan. Dat bevreemdt mij dan weer, want wat de fuck hebben wij hier te maken met al die 'woedende progressieven'. Ik beschouw mijzelf ook als 'progressief', maar het interesseert mij werkelijk geen ene fliereflikker dat Musk Twitter over heeft genomen. M'n account is nog steeds actief en ik kijk er net zo vaak op als voor de bestuurswissel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |