Gebeurdquote:Op woensdag 14 december 2022 12:06 schreef Guanabana het volgende:
Oh kan een mod even een [NPO 1] dingetje in de TT zetten.
Oh dat vind ik wel jammerquote:
Ik hoop niemand, of dat het iemand is die ze nog niet aangekondigd hebben.quote:Op donderdag 15 december 2022 17:54 schreef Aoibhin het volgende:
Oh dat vind ik wel jammerIs er al wel bekend wie nu de Willem Nijholt rol gaat vervullen?
Van de aangekondigde juryleden hoop ik ook op niemand met de rol van Willem/Pia op de troon. Maurice lijkt wel het meest geschikt van de drie, maar toch niet helemaalquote:Op donderdag 15 december 2022 21:00 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik hoop niemand, of dat het iemand is die ze nog niet aangekondigd hebben.
Ik vrees voor Maurice in de huidige aangekondigde jury. Jim en Marlijn lijken me daar allebei nog niet de staat van dienst voor te hebben.
Maar een jury met twee reguliere en één bijzonder lid vind ik ook wel uit verhoudingDus dan hoop ik wederom mijn eerste zin
Maar dat was er vorig jaar toch ook niet? Of was dat Pia? Ik weet het niet meer.quote:Op donderdag 15 december 2022 21:06 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik vond het wel altijd tof aan het format dat iemand nog gered kon worden in de sing-off. Maar wie weet hebben ze daar nu wat anders op gevonden.
Jim Orkestbakkumquote:Op donderdag 15 december 2022 21:06 schreef Aoibhin het volgende:
Jim heeft eerder al Danny gespeeld.
Ja dat was Piaquote:Op donderdag 15 december 2022 21:08 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Maar dat was er vorig jaar toch ook niet? Of was dat Pia? Ik weet het niet meer.
De vorige jury vond ik sowieso primaquote:Op donderdag 15 december 2022 21:09 schreef Guanabana het volgende:
Ik vind Jim trouwens wel een enorm gezapige lulDan vond ik Jamai vorig jaar in de jury leuker, die had ook wel zinnig commentaar als ik het goed heb onthouden.
Oh jaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |