Ik heb het in mijn omgeving ook gezien. Echt superkut. En het zijn ook maar kleine stapjes vooruit steedsquote:Op donderdag 15 december 2022 12:32 schreef essnhills het volgende:
[..]
Thanks. Die vermoeidheid is echt killing ja. Heb er vorige week 2 dagen over gedaan om mijn (nep)kerstboom neer te zetten en te versieren. Had niet voldoende energie om het in 1 dag te doen![]()
Maar als ik alleen vermoeid zou zijn zou ik er voor tekenen.
[..]
Jup. Heb niet meer gewerkt sinds eind mei. Gelukkig heb ik een goede bedrijfsarts die echt naar mij luistert en me niet pusht om weer te beginnen.
Ben blij dat het nu in mijn hoofd weer wat beter gaat. Heb pas sinds een paar weken de radio weer aan, daarvoor lukte dat niet. Dan had ik niet eens de top2000 kunnen luisteren
Namens iedereen gecondoleerd met deze ontdekking.quote:
Ik hoor er oprecht voor het eerst van.quote:Op donderdag 15 december 2022 12:39 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Namens iedereen gecondoleerd met deze ontdekking.
Ik heb het opgezocht en ga nu met 113 bellen.quote:Op donderdag 15 december 2022 12:39 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Namens iedereen gecondoleerd met deze ontdekking.
thanks!quote:Op donderdag 15 december 2022 12:35 schreef alopio het volgende:
[..]
Sterkte, hopelijk kom je er goed uit. En fijn dat je een bedrijfsarts hebt die meedenkt, dat is vaak anders
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat gaat gelukkig wat beter nu.
Heb wat dingen gevonden die helpen, dus gaat nu eindelijk een beetje de goede kant op."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Jup. Maar ben nu energie wat aan het opbouwen met ergotherapiequote:Op donderdag 15 december 2022 12:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Veel vermoeidheid zeker?Worden we weer een lotgenotenclubje dit jaar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |