quote:Op donderdag 15 december 2022 11:52 schreef essnhills het volgende:
Hoi!
Ik ben er dit jaar ook weer bij, maar wat minder intensief.Ah wat naar meid.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zal wel veel radio luisteren, heb niet veel anders te doen. Heb nu al de top 4000 van radio aan![]()
Het is echt een kutziekte. Zit je al die tijd al thuis?My friends all drive horses
Geil.quote:Op donderdag 15 december 2022 12:09 schreef Berkery het volgende:
Even wat nieuwe smileys testen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb een selectie gemaakt voor de T2000, er zat veel zooi tussen: https://www.berkery.nl/fok/00smile/top2000/quote:
Nee.quote:Op donderdag 15 december 2022 12:09 schreef Dagoduck het volgende:
IS DE LIJST ER AL IS DE LIJST ER AL?!?!?!!!111!!!EINZZ!! [ afbeelding ]
Staan je gifjes al klaar @Dagoduckquote:Op donderdag 15 december 2022 12:09 schreef Dagoduck het volgende:
IS DE LIJST ER AL IS DE LIJST ER AL?!?!?!!!111!!!EINZZ!! [ afbeelding ]
Thanks. Die vermoeidheid is echt killing ja. Heb er vorige week 2 dagen over gedaan om mijn (nep)kerstboom neer te zetten en te versieren. Had niet voldoende energie om het in 1 dag te doenquote:Op donderdag 15 december 2022 11:59 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Sterkte, ik kan me goed voorstellen dat het behoorlijk vervelend is, heb het zelf eind juli ook gehad en nog altijd last van vermoeidheid
Jup. Heb niet meer gewerkt sinds eind mei. Gelukkig heb ik een goede bedrijfsarts die echt naar mij luistert en me niet pusht om weer te beginnen.quote:Op donderdag 15 december 2022 12:13 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ah wat naar meid.![]()
Het is echt een kutziekte. Zit je al die tijd al thuis?
quote:Op donderdag 15 december 2022 12:29 schreef alopio het volgende:
[..]
Staan je gifjes al klaar @:dagoduck
quote:Op donderdag 15 december 2022 11:52 schreef essnhills het volgende:
Hoi!
Ik ben er dit jaar ook weer bij, maar wat minder intensief.Veel vermoeidheid zeker?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zal wel veel radio luisteren, heb niet veel anders te doen. Heb nu al de top 4000 van radio aanWorden we weer een lotgenotenclubje dit jaar?
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Mooi is eruit, maar de rest staat er nog in.quote:Op donderdag 15 december 2022 12:33 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Zal 'ie er nog instaan dit jaar?
Sterkte, hopelijk kom je er goed uit. En fijn dat je een bedrijfsarts hebt die meedenkt, dat is vaak andersquote:Op donderdag 15 december 2022 12:32 schreef essnhills het volgende:
[..]
Thanks. Die vermoeidheid is echt killing ja. Heb er vorige week 2 dagen over gedaan om mijn (nep)kerstboom neer te zetten en te versieren. Had niet voldoende energie om het in 1 dag te doen![]()
Maar als ik alleen vermoeid zou zijn zou ik er voor tekenen.
[..]
Jup. Heb niet meer gewerkt sinds eind mei. Gelukkig heb ik een goede bedrijfsarts die echt naar mij luistert en me niet pusht om weer te beginnen.
Ben blij dat het nu in mijn hoofd weer wat beter gaat. Heb pas sinds een paar weken de radio weer aan, daarvoor lukte dat niet. Dan had ik niet eens de top2000 kunnen luisteren
Negen maalquote:Op donderdag 15 december 2022 12:33 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Zal 'ie er nog instaan dit jaar?
quote:Op donderdag 15 december 2022 12:35 schreef alopio het volgende:
[..]
Ben trots op je. Je karmelietjes staan alweer koud hoor
Ja, dus hebben ze al zijn nummers die niet in de lijst staan van de keuzelijst gehaald, waardoor de fanclub nog minder stemopties hadden.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Daar doen kortpittige huismoeders die erop stemmen niet aan.quote:
Daarom. Maar mijn hart is warm voor julliequote:Op donderdag 15 december 2022 12:36 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Alles staat koud met deze energieprijzen en dit weer buiten.
quote:Op donderdag 15 december 2022 12:37 schreef essnhills het volgende:
Dit was trouwens mijn stemlijstjeNetjes.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fast Car kan ook wel op mijn lijstje voor volgend jaar.
Herman van Veen
Killing Joke - Love Like Blood
James Brown
Frank Zappa
Ray Charles
Fast Car|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |