Aangezien Isaak er zelf met de neus boven op heeft gezetenquote:Op woensdag 14 december 2022 09:37 schreef Verida het volgende:
beetje goedgelovig van Janet.
het geweten van de cruesli eters gaat echt niet spreken
Die keken gisteren als 2 heiligen.quote:Op woensdag 14 december 2022 09:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
Aangezien Isaak er zelf met de neus boven op heeft gezeten
En hij ook zijn mond niet open trekt
Gaan Rupie en Ima en Moraima zeker niks zeggen nee
of in de kring een keertje aankaartenquote:Op woensdag 14 december 2022 09:38 schreef mootie het volgende:
Gj moet dan ook gewoon zeggen wie het gepakt heeft.
Is Mora uberhaupt afgevallen?quote:Op woensdag 14 december 2022 09:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
Aangezien Isaak er zelf met de neus boven op heeft gezeten
En hij ook zijn mond niet open trekt
Gaan Rupie en Ima en Moraima zeker niks zeggen nee
Hij moet nog een deel van zijn schuld betalen.. dacht ikquote:Op woensdag 14 december 2022 09:42 schreef R0T29 het volgende:
GJ kan de komende 8 maanden niet weg. Hij heeft buiten allerlei leuke dingen gepland staan. Daarom moet hij wel blijven
Ja echt welquote:
Huh?quote:Op woensdag 14 december 2022 09:42 schreef R0T29 het volgende:
GJ kan de komende 8 maanden niet weg. Hij heeft buiten allerlei leuke dingen gepland staan. Daarom moet hij wel blijven
En gisteren zei hij nog tegen Babbel en Wendy dat hij naar huis wou.quote:Op woensdag 14 december 2022 09:44 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet echt, maar dat vertelde hij Janet
GJ is ookquote:Op woensdag 14 december 2022 09:47 schreef pingu66 het volgende:
[..]
En gisteren zei hij nog tegen Babbel en Wendy dat hij naar huis wou.
Misschien nog een mooie opdrachtquote:Op woensdag 14 december 2022 09:48 schreef Charmian het volgende:
wat een fakking saaie ochtend tot nu toe, dat wrgedoe van erik straks kan me gestolen worden...het wordt een lange dag
Gesprek werd mooi onderbroken door de kerstbellen....quote:Op woensdag 14 december 2022 09:49 schreef greysbones het volgende:
Mexx met Tiano aan het praten over Kim k
ach, het is een recordpoging die 30 seconden zal duren, dus dat is zo voorbijquote:Op woensdag 14 december 2022 09:48 schreef Charmian het volgende:
wat een fakking saaie ochtend tot nu toe, dat wrgedoe van erik straks kan me gestolen worden...het wordt een lange dag
Mooie lange haren heeft hij zegquote:
oh ja das waarquote:Op woensdag 14 december 2022 09:50 schreef Verida het volgende:
[..]
ach, het is een recordpoging die 30 seconden zal duren, dus dat is zo voorbij
ik vroeg me net af of dat een moetje is, maar volgens mij hebben ze er echt lol inquote:Op woensdag 14 december 2022 09:52 schreef greysbones het volgende:
Toch leuk dat een groot deel elke keer de moeite nemen er bij te staan
Ik ben wel benieuwd wat er gebeurt als hij het haalt en toch niet haalt.quote:Op woensdag 14 december 2022 09:48 schreef Charmian het volgende:
Moetje zal niet, want een aantal staat er amperquote:Op woensdag 14 december 2022 09:53 schreef Charmian het volgende:
[..]
ik vroeg me net af of dat een moetje is, maar volgens mij hebben ze er echt lol in
huh? hoe dan?quote:Op woensdag 14 december 2022 09:53 schreef engine het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd wat er gebeurt als hij het haalt en toch niet haalt.
Hij denkt zelf nog altijd dat hij een record heeft met meer dan 34x ofzo op de knie hooghouden.quote:
Het is niet eens een officiële poging volgens mij. Las dat er niemand van GBR bij zal zijn.quote:Op woensdag 14 december 2022 09:56 schreef engine het volgende:
[..]
Hij denkt zelf nog altijd dat hij een record heeft met meer dan 34x ofzo op de knie hooghouden.
Er is al gezegd dat er niemand komt en hij zelf een certificaat mag maken.quote:Op woensdag 14 december 2022 09:55 schreef R0T29 het volgende:
Erik vraagt of er nog een jurylid komt voor de "recordpoging"
Erik neemt het wel echt heel serieus dit...is eigenlijk gewoon zieligquote:Op woensdag 14 december 2022 09:58 schreef FreshFruit het volgende:
Hij denkt zelfs dat er vergoeding tegenover staat.
Ja klopt. Maar iemand zal hem een keer gaan vertellen dat hij het hoe dan ook niet gehaald heeft.... toch?quote:Op woensdag 14 december 2022 09:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is niet eens een officiële poging volgens mij. Las dat er niemand van GBR bij zal zijn.
IK heb geen idee. Vind het maar een raar gedoetje eerlijk gezegd .quote:Op woensdag 14 december 2022 10:00 schreef engine het volgende:
[..]
Ja klopt. Maar iemand zal hem een keer gaan vertellen dat hij het hoe dan ook niet gehaald heeft.... toch?
Ik vind het ook een onmogelijke opdracht. Alsof je ''zomaar'' even zo'n record kan breken. En zeker niet één per maand.quote:Op woensdag 14 december 2022 10:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IK heb geen idee. Vind het maar een raar gedoetje eerlijk gezegd .
Iets met krijs`n en lach`n?quote:Op woensdag 14 december 2022 10:02 schreef R0T29 het volgende:
JW klaagt over iets. Kreeg niet mee waarover...Mirthe geeft hem wel gelijk
Ik heb wat gemist de afgelopen 4 dagen zeker?quote:Op woensdag 14 december 2022 10:05 schreef R0T29 het volgende:
Ben benieuwd hoelang het ei in beeld blijft....als de naam KimK valt, zal er wel weer van stream worden gewisseld
ow zo, ja het is een eigenwijze drol. die gast is straks helemaal in de warquote:Op woensdag 14 december 2022 09:56 schreef engine het volgende:
[..]
Hij denkt zelf nog altijd dat hij een record heeft met meer dan 34x ofzo op de knie hooghouden.
bepaalde mensen zijn amper in beeldquote:Op woensdag 14 december 2022 10:06 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik heb wat gemist de afgelopen 4 dagen zeker?
KimK is, naar het schijnt, geflipt, maar niemand mag het zien of wetenquote:Op woensdag 14 december 2022 10:06 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik heb wat gemist de afgelopen 4 dagen zeker?
KimK, en wie nog meer?quote:Op woensdag 14 december 2022 10:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
bepaalde mensen zijn amper in beeld
toch fijn als je je eigen regels kan makenquote:Op woensdag 14 december 2022 09:59 schreef pingu66 het volgende:
Volgens Erik is het geen poging als je de bal maar twee keer laat stuiteren.
Vandaag? Gister?quote:Op woensdag 14 december 2022 10:07 schreef R0T29 het volgende:
[..]
KimK is, naar het schijnt, geflipt, maar niemand mag het zien of weten
Hilarisch die JWquote:Op woensdag 14 december 2022 10:04 schreef R0T29 het volgende:
Esther vraagt of JW een aansteker heeft.... JW "Ik heb een insteker en een aansteker"
zo'n emotieloze oempaloempaquote:Op woensdag 14 december 2022 10:00 schreef engine het volgende:
[..]
Ja klopt. Maar iemand zal hem een keer gaan vertellen dat hij het hoe dan ook niet gehaald heeft.... toch?
Gewoon verzonnen door de febo om ze bezig te houden en te testen hoe actief en bereidwillig de inwonersquote:Op woensdag 14 december 2022 10:03 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik vind het ook een onmogelijke opdracht. Alsof je ''zomaar'' even zo'n record kan breken. En zeker niet één per maand.
Mexx neemt wat afstand van Kimquote:Op woensdag 14 december 2022 10:09 schreef Rhosyn het volgende:
Marciano is aan het lullen over zijn vriendin ( KimW) tegen iemand waar KimW de pest aan heeft (Mexx)
In zijn brein kan allesquote:Op woensdag 14 december 2022 10:07 schreef Charmian het volgende:
[..]
toch fijn als je je eigen regels kan maken
Ja, het slaat nergens op dit hele WRquote:Op woensdag 14 december 2022 10:03 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik vind het ook een onmogelijke opdracht. Alsof je ''zomaar'' even zo'n record kan breken. En zeker niet één per maand.
Gaan we niks van meekrijgen ben ik bang...quote:Op woensdag 14 december 2022 10:13 schreef greysbones het volgende:
Ben nu wel benieuwd of Tiano dit nu met Kim gaat bespreken
ik denk als hij het bespreektquote:Op woensdag 14 december 2022 10:14 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Gaan we niks van meekrijgen ben ik bang...
Ik zou er niet eens aan beginnen.quote:Op woensdag 14 december 2022 10:08 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Gewoon verzonnen door de febo om ze bezig te houden en te testen hoe actief en bereidwillig de inwoners
zijn om iets te doen voor hun geld.
goedequote:Op woensdag 14 december 2022 10:25 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Schuldgevoel zet zich om in onbedoelde actie
Jasper was gister ook aardig pissed bij het stemmen.quote:Op woensdag 14 december 2022 10:24 schreef Rhosyn het volgende:
Die Jasper ziet er onschuldig uit maar het is best een klein eikeltje ook.
Ik heb hem nog nooit enthousiast gezien, of blij, of zien lachen, of affectie tonen aan iemand.
van Jappie mag er ook niet teveel uitquote:Op woensdag 14 december 2022 10:29 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jasper was gister ook aardig pissed bij het stemmen.
Marciano zei het goed in het begin : een chafing dish.quote:Op woensdag 14 december 2022 10:29 schreef greysbones het volgende:
ze willen au bain marie schalen
ze weten alleen niet hoe het heet
Tiano met een eigen restaurant
en Isaak met manager functie voor 5 restaurants
rechaud kan ook
maar ook dat kennen ze niet
Hey Broquote:Op woensdag 14 december 2022 10:32 schreef Dotteke het volgende:
Wat een ontzettende zeikstem heeft die Marciano, het was een betere streamtijd toen hij niet zo veel in beeld was
Leuk bedacht.quote:Op woensdag 14 december 2022 10:32 schreef greysbones het volgende:
Tiano wil de sterrenkijker erdoor heendrukken
zodat de borg in de huishoudpot komt
Tiano : "Janet kwam al met spruiten.. weet je bro"quote:Op woensdag 14 december 2022 10:33 schreef Dotteke het volgende:
Marcio heeft zometeen een meeting met de oude mensen om te kijken wat ze voor de kerst gaan eten
weet je vast hoe het gaat als hij manager isquote:
En kip moet kunnen, zegt Isaac iedereen een halve kipquote:Op woensdag 14 december 2022 10:34 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Tiano : "Janet kwam al met spruiten.. weet je bro"
hoeveel zullen er een halve kip op etenquote:Op woensdag 14 december 2022 10:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En kip moet kunnen, zegt Isaac iedereen een halve kip
WTF wie noemt hij oude mensen.quote:Op woensdag 14 december 2022 10:33 schreef Dotteke het volgende:
Marcio heeft zometeen een meeting met de oude mensen om te kijken wat ze voor de kerst gaan eten
Plan van Jeff 1e en 2e kerstdag verdelen in jongeren en ouderen jong tot 40 jaar.quote:Op woensdag 14 december 2022 10:33 schreef greysbones het volgende:
Tiano wil ff naar de jumbo kijken
want hij heeft zo een meeting met die ouwen
voor de kerst
hij wil ideeen voor het kerstdiner
jep is over gestemdquote:Op woensdag 14 december 2022 10:36 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Plan van Jeff 1e en 2e kerstdag verdelen in jongeren en ouderen
Hoe gaan ze dat doen? Dat zijn 14 hele kippen.quote:Op woensdag 14 december 2022 10:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En kip moet kunnen, zegt Isaac iedereen een halve kip
quote:Op woensdag 14 december 2022 10:34 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Tiano : "Janet kwam al met spruiten.. weet je bro"
IK denk van de mannen genoegquote:Op woensdag 14 december 2022 10:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
hoeveel zullen er een halve kip op eten
Ik ook, spruiten zijn heerlijkquote:Op woensdag 14 december 2022 10:37 schreef Rhosyn het volgende:
[..]![]()
Ik heb ook altijd spruiten met Kerst.![]()
Maar de eters willen dat zelf!!!!
Iedereen boven de 40 zijn de oudere mensen volgens Jeffquote:Op woensdag 14 december 2022 10:36 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
WTF wie noemt hij oude mensen.
Hij is zelf een ouwe lul
Een halve kip (of haantje zijn zo te koop hoor) tis geen soep kipquote:Op woensdag 14 december 2022 10:36 schreef spapaars het volgende:
[..]
Hoe gaan ze dat doen? Dat zijn 14 hele kippen.
diepvries wel toch?quote:Op woensdag 14 december 2022 10:39 schreef spapaars het volgende:
Bestaan die goudhaantjes nog?
Die konden gewoon opgewarmd worden in heet water.
Echt belachelijk.quote:Op woensdag 14 december 2022 10:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Iedereen boven de 40 zijn de oudere mensen volgens Jeff![]()
Ze hebben een splitsing gemaakt voor het kijken wat ze met de Kerst gaan doen
De ouderen en de jongeren
quote:Op woensdag 14 december 2022 10:39 schreef spapaars het volgende:
je bedoelt die van herman kramer, in roomboter gebraden?quote:Op woensdag 14 december 2022 10:39 schreef spapaars het volgende:
Uit Joure.quote:Op woensdag 14 december 2022 10:43 schreef Charmian het volgende:
[..]
je bedoelt die van herman kramer, in roomboter gebraden?
dat weet ik nietquote:
Van Primera.quote:
Ze moeten allemaal.... dit duurt nog ff...quote:Op woensdag 14 december 2022 11:02 schreef Loveable het volgende:
Yeah ben op tijd om Erik te zien om een record te verbreken
Anders gaat het zelfvertrouwen van Erik er helemaal aan. Hij denkt nou nog iets te kunnenquote:
Ook wel logisch als er meer mee doen, des te meer kans er een sowieso het wel haaltquote:Op woensdag 14 december 2022 11:03 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ze moeten allemaal.... dit duurt nog ff...
Cadeaukaart kan gewonnen worden
Hij zei record staat op 31 of niet?quote:
Zei hij ja. Er is alleen helemaal geen record van 30 seconde hooghouden op je knie. Het record in GBR staat op 196 (of 194...) in 1 minuutquote:Op woensdag 14 december 2022 11:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij zei record staat op 31 of niet?
Hij wil zo graag.quote:
Denk dat die reclame 1000 rechtstreeks naar de productie gaat, want niemand kan dat.quote:Op woensdag 14 december 2022 11:08 schreef KinKiJan het volgende:
Cadeaukaart twv 1000
kies uit meer dan 150 cadeaukaarten
Nice! Dan kunnen ze mooi cadeaukaarten twv 1000 euro kopen met een cadeaukaart van 1000 euro
dat is echt BSquote:Op woensdag 14 december 2022 11:13 schreef spapaars het volgende:
Eentje heeft ooit die 30 laten registreren, dus dat was het record.
Nopequote:Op woensdag 14 december 2022 11:13 schreef spapaars het volgende:
Eentje heeft ooit die 30 laten registreren, dus dat was het record.
Zalando kadokaarten bestellenquote:Op woensdag 14 december 2022 11:14 schreef KinKiJan het volgende:
Laat de discussies over wat ervan gekocht gaat worden maar weer losbarsten
Denk dat er een heleboel op deze aarde er veel meer kunnen doen dan 30, maar als je het niet laat registreren.quote:
dat record staat er echt niet inquote:Op woensdag 14 december 2022 11:14 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dat telklikkertje. Heerlijk geluid
Maar als het zo "gemakkelijk" is, waarom ligt het record in het boek dan niet hoger
er is hier door jan en allemaal gezochtquote:Op woensdag 14 december 2022 11:15 schreef spapaars het volgende:
[..]
Denk dat er een heleboel op deze aarde er veel meer kunnen doen dan 30, maar als je het niet laat registreren.
Het IS niet geregistreerd. Heb hier al eerder over gepost in de COS. Kijk maar op de site van GBR en zoek even op records met "knee"quote:Op woensdag 14 december 2022 11:15 schreef spapaars het volgende:
[..]
Denk dat er een heleboel op deze aarde er veel meer kunnen doen dan 30, maar als je het niet laat registreren.
Oh dat kan natuurlijk ookquote:Op woensdag 14 december 2022 11:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat record staat er echt niet in
Niemand weet wat kneebounche precies inhoudtquote:Op woensdag 14 december 2022 11:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
er is hier door jan en allemaal gezocht
niks te vinden over 30 seconden hooghouden
Dank je wel en sorry voor mijn opmerkingquote:Op woensdag 14 december 2022 11:15 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Het IS niet geregistreerd. Heb hier al eerder over gepost in de COS. Kijk maar op de site van GBR en zoek even op records met "knee"
Hoezo sorry?quote:Op woensdag 14 december 2022 11:17 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dank je wel en sorry voor mijn opmerking
erik had kneecatchesquote:Op woensdag 14 december 2022 11:17 schreef pingu66 het volgende:
1000 euro zalando bon?
[..]
Niemand weet wat kneebounche precies inhoudt
heb je dat opgezocht? Want ik ben luiquote:Op woensdag 14 december 2022 11:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 14 december 2022 11:19 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
heb je dat opgezocht? Want ik ben lui
Iemand of niemand ?quote:Op woensdag 14 december 2022 11:19 schreef Ireth het volgende:
Ik wil niet dat iemand meer doet dan Erik...Dit is zijn momentje om te schitteren
Precies dit. Kan me nog die mooie kaften herinneren en die enge mevrouw met die mega lange nagels die per nagel 1 potje naggelak nodig hadquote:Op woensdag 14 december 2022 11:17 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh dat kan natuurlijk ookik heb dat boek ik. Als kind bekeek ik hem altijd in de bieb, vond ik leuk, misschien meot ik daar weer eens een middagje voor uittrekken
Want dan zou het wel veel en veel hoger zijn dan 30.quote:Op woensdag 14 december 2022 11:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
1 minuut en dan 160??? of meer?quote:Op woensdag 14 december 2022 11:20 schreef spapaars het volgende:
[..]
Want dan zou het wel veel en veel hoger zijn dan 30.
Dit is het recordquote:Op woensdag 14 december 2022 11:19 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
heb je dat opgezocht? Want ik ben lui
Geen idee, maar wel veel hoger.quote:Op woensdag 14 december 2022 11:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
1 minuut en dan 160??? of meer?
Omdat het al opgezocht is... Naja, was niet expres gedaanquote:
Kan je toch ook niet weten. Onmogelijk om altijd alles te blijven lezenquote:Op woensdag 14 december 2022 11:23 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Omdat het al opgezocht is... Naja, was niet expres gedaan
Het is wel leuk om naar te kijken dit
Omdat .. Djediquote:Op woensdag 14 december 2022 11:24 schreef greysbones het volgende:
Djedi was toch ook voetballer
waarom probeert zei het niet
Afbreukrisicoquote:Op woensdag 14 december 2022 11:24 schreef greysbones het volgende:
Djedi was toch ook voetballer
waarom probeert zei het niet
i knowquote:
Hoge verwachtingen welquote:Op woensdag 14 december 2022 11:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
i know
maar dacht misschien als er geld tegenoverstaat bedenkt ze zich
das wel een lekker hapje hequote:Op woensdag 14 december 2022 11:27 schreef ChildoftheStars het volgende:
Kan geen lachje af bij die knappe FEBO man
i knowquote:Op woensdag 14 december 2022 11:28 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hahahahaha leuke kop erop (niet die met die bril, maar die andere)
Mag niet, moet neutraal blijven. Eigenlijk zijn ze er niet...zo moet het overkomen.quote:Op woensdag 14 december 2022 11:27 schreef ChildoftheStars het volgende:
Kan geen lachje af bij die knappe FEBO man
ik keek net nietquote:
je bent in een emo buiquote:Op woensdag 14 december 2022 11:28 schreef ChildoftheStars het volgende:
Erik is schattig vandaag![]()
Of ik ben in een emo-bui
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
quote:
quote:Op woensdag 14 december 2022 11:29 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Mag niet, moet neutraal blijven. Eigenlijk zijn ze er niet...zo moet het overkomen.
quote:Op woensdag 14 december 2022 11:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
je bent in een emo buiDe halve COS heeft nu PMS dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
die heb ik ookquote:Op woensdag 14 december 2022 11:29 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
De halve COS heeft nu PMS dus
Klopt, maar dan moeten ze een lelijker mens inzetten, deze valt echt wel opquote:Op woensdag 14 december 2022 11:29 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Mag niet, moet neutraal blijven. Eigenlijk zijn ze er niet...zo moet het overkomen.
beetje eyecandy voor ons mag ook welquote:Op woensdag 14 december 2022 11:30 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Klopt, maar dan moeten ze een lelijker mens inzetten, deze valt echt wel op
Gisteren tranen met tuiten bij de AH kersreclame met de sneeuwpop, janken en janken en jankenquote:Op woensdag 14 december 2022 11:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
die heb ik ook
maar slaat bij mij de andere kant op![]()
ze hadden ook geen bonje meerquote:Op woensdag 14 december 2022 11:31 schreef spapaars het volgende:
Zie Kimmetje om de nek hangen van Marcia, dus dat zal ook wel weer goed zitten (als verwacht)
Hij is een beetje jongensachtig slungeligquote:Op woensdag 14 december 2022 11:31 schreef greysbones het volgende:
Eriks bovenbenen zijn bijna even dun als zijn kuiten
ook echt geen spieropbouw
Screen??? Had net de pakjesboer aan de deur, halve opdracht gemistquote:
geen opdrachtquote:Op woensdag 14 december 2022 11:33 schreef Ireth het volgende:
[..]
Screen??? Had net de pakjesboer aan de deur, halve opdracht gemist
Plus en Staatsloterij al gezien???quote:Op woensdag 14 december 2022 11:31 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Gisteren tranen met tuiten bij de AH kersreclame met de sneeuwpop, janken en janken en janken
Oké, ik houd mijn hormonen nu bij me en ga weer OT
hij heeft niet voor niks constant last van zijn rugquote:Op woensdag 14 december 2022 11:32 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hij is een beetje jongensachtig slungelig
Wat?quote:
Bij de paralympische Spelenquote:Op woensdag 14 december 2022 11:35 schreef R0T29 het volgende:
Vandaag nog een volleybaltoernooi om Olympisch goud
Ze zijn wel heel erg met hun gewicht bezig ook de mannenquote:
Geen idee wat daar allemaal is gebeurd maar er zal een reden zijn dat Kim en Wanda geen rol meer spelen.quote:Op woensdag 14 december 2022 11:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze hadden ook geen bonje meer
Kim is zelf van het patje
dat denk ik ookquote:Op woensdag 14 december 2022 11:41 schreef spapaars het volgende:
[..]
Geen idee wat daar allemaal is gebeurd maar er zal een reden zijn dat Kim en Wanda geen rol meer spelen.
die bon is voor erikquote:Op woensdag 14 december 2022 11:43 schreef pingu66 het volgende:
Gaan ze nu ook "na de lunch beslissen" wat voor een soort cadeaubon ze willen, dmv 88 stellingen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |