Ja, dank je wel. Lief dat je het vraagt. Beetje druk, mijn hele huis staat op zijn kop door een badkamerrenovatie. De schilder is net de deur uit, nu wachten op de laatst mannetjes. De deuren moeten weer in de scharnieren en het plastic nog van de grond en dan kan ik gaan schoonmaken en inruimen en dan is het klaar. Dan kom ik weer wat vaker mee posten.quote:Op dinsdag 13 december 2022 11:47 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Hoi, dat is lang geleden. Alles goed?
zeker!quote:
Hier ook.quote:Op dinsdag 13 december 2022 17:09 schreef chufi het volgende:
Tis hier wel de hele dag onder 0 geweest
Hier niet.quote:Op dinsdag 13 december 2022 17:09 schreef chufi het volgende:
Tis hier wel de hele dag onder 0 geweest
Ik schat Kroatie wel sterker in.quote:Op dinsdag 13 december 2022 17:41 schreef chufi het volgende:
das morgen pas ...
Vanavond die Argentijnen naar huis please
En Messi zou moeten winnen volgens de geruchtenquote:Op dinsdag 13 december 2022 17:43 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik schat Kroatie wel sterker in.
Maar ja, blijft voetbal.
Ik las BBC maar ok ... Ja wat let je ... Ik weet niet hoe oud je huidige spul isquote:Op dinsdag 13 december 2022 17:45 schreef Soury het volgende:
De BCC gaat weg hierik zit er toch aan te denken om een laptop te scoren 50 % af.
Het ding werkt prima maar ik heb een chromebook en ik kan er niet meer op streamen. Videoland en meer werkt niet meer omdat ik de juiste updates niet meer heb. En ook niet kan krijgenquote:Op dinsdag 13 december 2022 17:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik las BBC maar ok ... Ja wat let je ... Ik weet niet hoe oud je huidige spul is
Dan zou ik maar snel kijken want op = opquote:Op dinsdag 13 december 2022 17:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Het ding werkt prima maar ik heb een chromebook en ik kan er niet meer op streamen. Videoland en meer werkt niet meer omdat ik de juiste updates niet meer heb. En ook niet kan krijgenHoe fout is dat? Ik download met een ouwe laptop met Vista
Complottenquote:Op dinsdag 13 december 2022 17:45 schreef chufi het volgende:
[..]
En Messi zou moeten winnen volgens de geruchten
Ook, maar wie is de clubbaas van Messi?quote:Op dinsdag 13 december 2022 17:59 schreef aloa het volgende:
[..]
Complotten![]()
Het had te maken met Quatar toch?
Ja maar ik heb er niet zo veel zin in. Ik word min of meer verplicht iets nieuws aan te schaffenquote:Op dinsdag 13 december 2022 17:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan zou ik maar snel kijken want op = op
Dat bedoel ik. Quatar.quote:Op dinsdag 13 december 2022 18:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Ook, maar wie is de clubbaas van Messi?
Nog geen last van met mn Chromebookquote:Op dinsdag 13 december 2022 18:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja maar ik heb er niet zo veel zin in. Ik word min of meer verplicht iets nieuws aan te schaffen
Dan is dat ding van mij ouder.quote:Op dinsdag 13 december 2022 18:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Nog geen last van met mn Chromebook
Nee veel ouder 7 jaar ofzo. Maar dan nog het werkt prima maar die hufters laten je geen updates meer toe en kan je dingen niet meer. Pfff Googel kutquote:Op dinsdag 13 december 2022 18:04 schreef chufi het volgende:
[..]
dat zal best kunnen ... die van 2 of 3 jaar
zit ie niet vol? Miscchien ff opschonen ?quote:Op dinsdag 13 december 2022 18:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee veel ouder 7 jaar ofzo. Maar dan nog het werkt prima maar die hufters laten je geen updates meer toe en kan je dingen niet meer. Pfff Googel kut
Een chromebook kan niet vol zittenquote:Op dinsdag 13 december 2022 18:08 schreef chufi het volgende:
[..]
zit ie niet vol? Miscchien ff opschonen ?
Zal hier en daar wel met geld gesmeten zijn. Corrupt kutland is het (Quatar).quote:Op dinsdag 13 december 2022 18:03 schreef chufi het volgende:
[..]
oh ja .. ik dacht dat je op hun nationaal team doelde, want daar waren toch ook geruchten
Nou ik delete wel eens wat maar het zit in de grote wolk.quote:
Al die google-store apps staan gewoon lokaal hoorquote:Op dinsdag 13 december 2022 18:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ik delete wel eens wat maar het zit in de grote wolk.
Die gebruik ik niet, het probleem is dat mijn laptop te oud is en geen updates meer kan krijgen. Lekker boeie denk ik dan. Ik kan geen stream diensten meer gebruiken.quote:Op dinsdag 13 december 2022 18:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Al die google-store apps staan gewoon lokaal hoor
Je kunt Videoland op meerdere manieren bekijken... In je browser, in een Google extension , in een android/chrome/IOS app, of via de Ziggo of via je Smart-TV .. maar goed ik neem aan dat je al van alles hebt geprobeerdquote:Op dinsdag 13 december 2022 18:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Die gebruik ik niet, het probleem is dat mijn laptop te oud is en geen updates meer kan krijgen. Lekker boeie denk ik dan. Ik kan geen stream diensten meer gebruiken.
Ja telefoon en TV werkt primaquote:Op dinsdag 13 december 2022 18:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Je kunt Videoland op meerdere manieren bekijken... In je browser, in een Google extension , in een android/chrome/IOS app, of via de Ziggo of via je Smart-TV .. maar goed ik neem aan dat je al van alles hebt geprobeerd
Enige laptop die ik heb.quote:Op dinsdag 13 december 2022 18:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik stream er alleen mee... gebruik m nergens anders voor...
Ik haat dat ding kan er niks meequote:
Ik heb een ouwe laptop voor de piraten downloads, dat kan niet op dit kut dingquote:Op dinsdag 13 december 2022 18:35 schreef aloa het volgende:
[..]
Enige laptop die ik heb.
En telefoon + Tablet.
Ik download nauwelijks nog iets ...quote:Op dinsdag 13 december 2022 18:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb een ouwe laptop voor de piraten downloads, dat kan niet op dit kut ding
Oh ik wel hoor. Ook boekenquote:Op dinsdag 13 december 2022 18:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik download nauwelijks nog iets ...
De meeste films/series kom ik wel tegen bij een of andere streaming dienst ... En lezen ben ik verleerdquote:
Ik heb er ook inmiddels wat veel, Netflix (die gaat de deur uit) Videoland, Prime en sinds gister HBO maxquote:Op dinsdag 13 december 2022 18:44 schreef chufi het volgende:
[..]
De meeste films/series kom ik wel tegen bij een of andere streaming dienst ... En lezen ben ik verleerd
Ik moet ook maar eens wat uit de deur doen ... Eens kijken wat er met HBOMax gebeurt want dat gaat binnenkort samen met Discovery/Eurosportquote:Op dinsdag 13 december 2022 18:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb er ook inmiddels wat veel, Netflix (die gaat de deur uit) Videoland, Prime en sinds gister HBO max
Oh echt?quote:Op dinsdag 13 december 2022 18:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik moet ook maar eens wat uit de deur doen ... Eens kijken wat er met HBOMax gebeurt want dat gaat binnenkort samen met Discovery/Eurosport
Ik ben er wat zat van, elke maand weer en dan is er wat wat ik wil zienquote:
Duurt lang voor er nieuwe delen zijn.quote:Op dinsdag 13 december 2022 18:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben er wat zat van, elke maand weer en dan is er wat wat ik wil zien
HBO en Prime kijk ik nauwelijks ...quote:Op dinsdag 13 december 2022 18:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben er wat zat van, elke maand weer en dan is er wat wat ik wil zien
Ik wacht nog even op de Harry/Meganquote:Op dinsdag 13 december 2022 19:04 schreef aloa het volgende:
[..]
Duurt lang voor er nieuwe delen zijn.
meestal elke weekquote:Op dinsdag 13 december 2022 19:04 schreef aloa het volgende:
[..]
Duurt lang voor er nieuwe delen zijn.
Ben net klaar met laatste jaar The Crownquote:Op dinsdag 13 december 2022 19:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik wacht nog even op de Harry/Megan
Ik ookquote:Op dinsdag 13 december 2022 19:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Ben net klaar met laatste jaar The Crown
Die is er al toch?quote:Op dinsdag 13 december 2022 19:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik wacht nog even op de Harry/Megan
Nee donderdag de laatste 3quote:
Wat lul je dan?quote:
Ja zo is dat. Ik heb HBO voor Curb en de Soprano's En lees bij in het fok topic en heb wat op de verlanglijst staanquote:
OKquote:Op dinsdag 13 december 2022 19:18 schreef Soury het volgende:
Oh en als Karina wat aanbeveelt sla ik het over
Ja die heeft een iets andere smaakquote:
Ik volg allesquote:Op dinsdag 13 december 2022 19:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat kan .. ik volg het daar niet
Goeie !!!!quote:
Dan mis ik van allesquote:Op dinsdag 13 december 2022 19:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Gewoon af en toe iets uit je AT gooien
Sinds dat Viaplay.. kijken wij nooit meer darten.quote:Op dinsdag 13 december 2022 20:01 schreef engine het volgende:
Het boeit me niet meerop naar het WK darts
quote:Op dinsdag 13 december 2022 20:14 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Sinds dat Viaplay.. kijken wij nooit meer darten.
We vergeten het gewoon. F1 zetten we wel op, maar darten niet
Ik moet eerst eens een tablet aanschaffen, dat gekloot op mijn telefoon.quote:Op dinsdag 13 december 2022 20:16 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Jammer maar snap het wel. Ik vergeet het niet zo snel. De live topics hier op fok zijn ook wel leuk met het wk.
Oh hier ook alleen de race. Met dochter en schoonzoon, hij adviseert ons voor het FOK! team.....quote:Op dinsdag 13 december 2022 20:17 schreef engine het volgende:
Bij F1 kijk ik alleen nog de race op viaplay. De voor of nabeschouwing sla ik meestal over.
Ik refereerde naar dat liedje van Herman van Veenquote:Op dinsdag 13 december 2022 20:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als je maar niet gaat zingen dan
Hoe goed ken je de tekst?quote:Op dinsdag 13 december 2022 20:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik refereerde naar dat liedje van Herman van Veen
Vroeger werd gezongen en gefloten in de straat,quote:
Nee integendeel dat was een aanvallende overtredingquote:Op dinsdag 13 december 2022 20:50 schreef mario390 het volgende:
@:chufi was dat en terechte penalty?
Binnenshuis toch wel.quote:Op dinsdag 13 december 2022 20:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Vroeger werd gezongen en gefloten in de straat,
had de slagersjongen nog een opera paraat,
de metselaar kon zingend op de steiger staan,
de melkboer lengde fluitend zijn melk een beetje aan.
Zie je, ze zingen
Niet de bedoeling
Liever ook niet, dan raken de spinnen in de warquote:
Die kunnen beter uit de war raken.quote:Op dinsdag 13 december 2022 21:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Liever ook niet, dan raken de spinnen in de war
Uit de war gaan ze rondrennen enzulksquote:Op dinsdag 13 december 2022 21:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die kunnen beter uit de war raken.
Spinnenquote:Op dinsdag 13 december 2022 21:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Uit de war gaan ze rondrennen enzulks
Neemt ze voorverpakte gebakken eieren mee voor je?quote:Op woensdag 14 december 2022 00:02 schreef chufi het volgende:
maar goed ... vrijdag is mn dochter er weer ... en gelukkig weg voor de finale ..
Nee daar doet ze niet aanquote:Op woensdag 14 december 2022 00:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Neemt ze voorverpakte gebakken eieren mee voor je?![]()
Maar leuk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 14 december 2022 00:32 schreef chufi het volgende:
die zijn over datum
Oke, misschien moet ze niet deze meenemen danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
stupidity has become as common as common sense was before
Maar wel gewonnen ...quote:Op woensdag 14 december 2022 00:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Oke, misschien moet ze niet deze meenemen dan
quote:
Ik lees morgen wel hoe dat ging, nu maar eens bed zoekenquote:Op woensdag 14 december 2022 00:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar wel gewonnen ...
straks nog een wedstrijd
denk ook niet dat ik dat ga kijkenquote:Op woensdag 14 december 2022 00:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik lees morgen wel hoe dat ging, nu maar eens bed zoeken
Hoeveel paar koop je per jaar?quote:Op woensdag 14 december 2022 09:53 schreef Prisha het volgende:
@:Deisyy ik heb schoenen gekocht![]()
ok. twee paar
hmmmmm...ik probeer het te beperken?quote:Op woensdag 14 december 2022 10:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoeveel paar koop je per jaar?
Maar hoeveel paar per jaar koop jequote:Op woensdag 14 december 2022 10:02 schreef Prisha het volgende:
[..]
hmmmmm...ik probeer het te beperken?![]()
Ik heb er wel met de verhuizing veel weggedaan.
ik heb daar geen actieve herinnering aan?quote:Op woensdag 14 december 2022 10:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar hoeveel paar per jaar koop je
Goed bezig danquote:Op woensdag 14 december 2022 10:05 schreef Prisha het volgende:
[..]
ik heb daar geen actieve herinnering aan?
Ik denk dat ik dit jaar 1 of 2 paar schoenen heb gekocht.quote:
zéker niet! Dat is heel goed.quote:Op woensdag 14 december 2022 10:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dit jaar 1 of 2 paar schoenen heb gekocht.
Is dat heel erg dan?
Ik heb hem vanochtend gekregen. Eerst kerstontbijt op kantoor (7.30 met z'n alleen aan het ontbijt) en toen na afloop pakket meegenomen.quote:Op woensdag 14 december 2022 10:47 schreef marcb1974 het volgende:
Hebben jullie je kerstpakket al gehad?
Als je het doet doe je het goedquote:Op woensdag 14 december 2022 09:53 schreef Prisha het volgende:
ok. twee paar
Ik heb hem vandaag gekregen, een doos met van alles, dat vind ik eigenlijk toch nog steeds het leukst en een gerookte zalm van Schmidtquote:Op woensdag 14 december 2022 10:47 schreef marcb1974 het volgende:
Hebben jullie je kerstpakket al gehad?
Met die korte beentjes slijten ze natuurlijk ook sneller.quote:Op woensdag 14 december 2022 09:53 schreef Prisha het volgende:
ok. twee paar
pics als ze idd echt mooi zijn en ik ze houquote:Op woensdag 14 december 2022 12:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als je het doet doe je het goed
Pics!
quote:Op woensdag 14 december 2022 12:42 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Met die korte beentjes slijten ze natuurlijk ook sneller.
Je moet ze dus nog krijgen, spannend en leuk en ik ben gek op die laarzen, vind ze zo mooi staan onder een jurkje of rokjequote:Op woensdag 14 december 2022 13:38 schreef Prisha het volgende:
[..]
pics als ze idd echt mooi zijn en ik ze hou![]()
Het heeft wel iets weg van wat jij afgelopen zaterdag aanhad, alleen wel met een wat hogere blokhak.
Ik ben ook wel van make-upjes ja, wat je zaterdag zag was niet allemaal puur natuurlijkquote:Op woensdag 14 december 2022 13:39 schreef Prisha het volgende:
@Deisyy jij was toch ook van de make-upjes? Of was dat alleen @TillyB
Ik heb een prachtige palette besteld, van Color Pop. De Stone Cold Fox palette. 30 kleurtjes, zo mooi, kan niet wachten. Verwacht ze volgende week
nu bestel ik niks meer
Ik heb nooit een palette van 30 kleurtjes gekocht. Die hele donkere gebruik ik denk ik niet.quote:Op woensdag 14 december 2022 13:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben ook wel van make-upjes ja, wat je zaterdag zag was niet allemaal puur natuurlijk
Wat een mooie kleurtjes, ik heb natuurlijk even gegoogeld, maar ik hou van die rozetinten vooral die met glitters, want glans is jeugd is mij ooit verteld. Met zo'n doos vind ik het vaak wel een nadeel dat je veel kleurtjes niet gebruikt, ik tenminste niet. Gebruik jij de meesten vaak wel?
Dat blenden scheelt echt zoveel met het ene of he andere pallet, dus ik probeer altijd zoveel mogelijk reviews te lezen en daar ga ik dan vaak wel vanuit. Momenteel gebruik ik zelf deze cheap ass van Douglas, maar die is zo fijn in gebruik, makkelijk op te brengen en bijna geen fall out. Maar ook hier gebruik ik de twee rechter kleuren niet van.quote:Op woensdag 14 december 2022 14:07 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik heb nooit een palette van 30 kleurtjes gekocht. Die hele donkere gebruik ik denk ik niet.
Ik heb een aantal palettes van Urban Decay, de Naked, Naked Smokey en Naked 3 (elk met 12 kleurtjes). Dat laatste is met allemaal roze kleurtjes. Ik vind alleen dat deze niet zo heel goed blenden en dat schijnt bij Color Pop wel goed te gaan.
Ik was op zoek naar een wat koelere palette omdat ik al best veel warme tinten heb.
Ik zag wat YT tutorials met verschillende looks met deze, echt wel mooi! Ben heel benieuwd.
Gerookte zalm van Schmidt klinkt goed jaquote:Op woensdag 14 december 2022 12:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb hem vandaag gekregen, een doos met van alles, dat vind ik eigenlijk toch nog steeds het leukst en een gerookte zalm van Schmidt
Jij?
oehhhhh die is mooiquote:Op woensdag 14 december 2022 14:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat blenden scheelt echt zoveel met het ene of he andere pallet, dus ik probeer altijd zoveel mogelijk reviews te lezen en daar ga ik dan vaak wel vanuit. Momenteel gebruik ik zelf deze cheap ass van Douglas, maar die is zo fijn in gebruik, makkelijk op te brengen en bijna geen fall out. Maar ook hier gebruik ik de twee rechter kleuren niet van.
[ afbeelding ]
Zo'n bon van Bol is inderdaad altijd goed te besteden.quote:Op woensdag 14 december 2022 14:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Gerookte zalm van Schmidt klinkt goed ja
We hebben een lijst met bonnen waar we uit kunnen kiezen. Ik kan dus nu weer shoppen bij bol.
Kaasquote:Op woensdag 14 december 2022 14:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zo'n bon van Bol is inderdaad altijd goed te besteden.
Van een uitzendbureau waar wij veel inleenkrachten van hebben kreeg ik nog een heerlijk kaaspakket met 5 stukken verschillende soorten kaas, nootjes, crackertjes enzo.
Kaasssss!
Die kaas zou bij mij direct de kliko in gaanquote:Op woensdag 14 december 2022 14:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zo'n bon van Bol is inderdaad altijd goed te besteden.
Van een uitzendbureau waar wij veel inleenkrachten van hebben kreeg ik nog een heerlijk kaaspakket met 5 stukken verschillende soorten kaas, nootjes, crackertjes enzo.
Kaasssss!
Jouw kaas ruilen tegen een wielrennersrugtas of een ding om mee te touwtjesspringen?quote:Op woensdag 14 december 2022 14:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die kaas zou bij mij direct de kliko in gaan
Mag ie daar liggen naast een regisseursstoel die wel ooit als kerstpakket kregen
Mijn niet bestaande kaas mag je hebben hoor, hoef ik niets voor terug ookquote:Op woensdag 14 december 2022 14:24 schreef Prisha het volgende:
[..]
Jouw kaas ruilen tegen een wielrennersrugtas of een ding om mee te touwtjesspringen?
Je wordt er zo hebberig van hequote:Op woensdag 14 december 2022 14:22 schreef Prisha het volgende:
Het is maar goed dat er geen Sephora in Nederland is
Spuiter?quote:Op woensdag 14 december 2022 14:22 schreef marcb1974 het volgende:
Nieuwe messen en bloedverdunners, wat een ideale combinatie
ontzettendquote:
ik denk er nog even over naquote:Op woensdag 14 december 2022 14:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mijn niet bestaande kaas mag je hebben hoor, hoef ik niets voor terug ook
Nog net niet. Duurde ook even voordat het ging bloeden.quote:
oh shit, had je je gesnedenquote:Op woensdag 14 december 2022 14:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nog net niet. Duurde ook even voordat het ging bloeden.
En toen. ....
Yep,quote:
Altijd leuk van die werkgevers dat ze hun ontbijtjes vroeg in de ochtend plannen.(was het wel binnen werktijd?)quote:Op woensdag 14 december 2022 10:59 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik heb hem vanochtend gekregen. Eerst kerstontbijt op kantoor (7.30 met z'n alleen aan het ontbijt) en toen na afloop pakket meegenomen.
Kan je je plamuur niet beter bij een bouwmarkt halen?quote:Op woensdag 14 december 2022 14:38 schreef Superbadeendje het volgende:
Make-upjes haal ik bij de action.
We moeten daarna allemaal naar onze klant toe (detachering) dus daarom vroeg.quote:Op woensdag 14 december 2022 14:38 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Altijd leuk van die werkgevers dat ze hun ontbijtjes vroeg in de ochtend plannen.(was het wel binnen werktijd?)
quote:Op woensdag 14 december 2022 14:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kan je je plamuur niet beter bij een bouwmarkt halen?
Wij hebben doorgaans ook kerstontbijt,afgezien van de laatste twee jaar, maar detachering speelde daarbij geen rol,ook aangezien de bedrijven waaraan ons bedrijf detacheerde ook bepaalde ontbijten/maaltijden organiseerde waar deze gedetacheerden niet voor uitgenodigd waren...quote:Op woensdag 14 december 2022 15:09 schreef Prisha het volgende:
[..]
We moeten daarna allemaal naar onze klant toe (detachering) dus daarom vroeg.
Die paletten zou ik liever in een winkel kopen ze zijn wat breekbaarquote:Op woensdag 14 december 2022 13:39 schreef Prisha het volgende:
@:Deisyy jij was toch ook van de make-upjes? Of was dat alleen @:TillyB
Ik heb een prachtige palette besteld, van Color Pop. De Stone Cold Fox palette. 30 kleurtjes, zo mooi, kan niet wachten. Verwacht ze volgende week![]()
nu bestel ik niks meer
Zat die vroeger niet in de V&D?quote:Op woensdag 14 december 2022 14:22 schreef Prisha het volgende:
Het is maar goed dat er geen Sephora in Nederland is
2-componentenquote:Op woensdag 14 december 2022 14:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kan je je plamuur niet beter bij een bouwmarkt halen?
Ik heb voor het plamuren al een andere oplossing gevonden. Maar ik heb een stopcontact opgeblazen. Nu moet ik de vloer eruithalen om er achter te komen waarom er geen spanning op staat.quote:
quote:Op woensdag 14 december 2022 18:49 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb voor het plamuren al een andere oplossing gevonden. Maar ik heb een stopcontact opgeblazen. Nu moet ik de vloer eruithalen om er achter te komen waarom er geen spanning op staat.
Ik had niet verwacht dat je je dancemoves vd meet zou delen.quote:
Voor mij wel, maar heb geen idee hoe jouw toestand isquote:Op woensdag 14 december 2022 19:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Weet je zeker dat 2 genoeg is?
Ik kan beter dan datquote:Op woensdag 14 december 2022 19:08 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik had niet verwacht dat je je dancemoves vd meet zou delen.
Als mijn nummer er was zou je niet weten wat je zietquote:
Oh, das simpel,quote:Op woensdag 14 december 2022 19:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Voor mij wel, maar heb geen idee hoe jouw toestand is
Ik ga even in dat topic zoekenquote:Op woensdag 14 december 2022 19:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Als mijn nummer er was zou je niet weten wat je ziet
Nou nou, niet zo negatief. In ieder mens schuilt iets positiefsquote:Op woensdag 14 december 2022 19:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Oh, das simpel,
volledig kansloos
Dat weten we, dat je de spagaat deed was geweldig.quote:
Dankjequote:Op woensdag 14 december 2022 19:30 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat weten we, dat je de spagaat deed was geweldig.
Hmmm, moet eens laten uitzoeken wat dat dan bij mij isquote:Op woensdag 14 december 2022 19:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nou nou, niet zo negatief. In ieder mens schuilt iets positiefs
Ik vind je ui sowieso leukquote:Op woensdag 14 december 2022 19:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hmmm, moet eens laten uitzoeken wat dat dan bij mij is
quote:
Dat altijdquote:Op woensdag 14 december 2022 19:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]![]()
Beter goed gejat dan slecht verzonnen, toch?
Ik heb elke dag weekend.quote:
Dankquote:
Met een beetje mazzel vanaf morgen niet meer.quote:
Dan duim ik voor je.quote:Op woensdag 14 december 2022 19:56 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Met een beetje mazzel vanaf morgen niet meer.
Ik duim meequote:Op woensdag 14 december 2022 19:56 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Morgen een sol. gesprek bij een bedrijf wat broodbak machines maakt. Past goed in mijn straatje en ze zitten nagenoeg ook nog eens bij mij in de straat. Het is zelfs lopend nog te doen.quote:
Klinkt goed. Zorg dat je jezelf dus goed verkoopt.quote:Op woensdag 14 december 2022 20:01 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Morgen een sol. gesprek bij een bedrijf wat broodbak machines maakt. Past goed in mijn straatje en ze zitten nagenoeg ook nog eens bij mij in de straat. Het is zelfs lopend nog te doen.
Ik heb mij voorbereid, ik ben zelfs naar de kapper geweest vandaag.quote:Op woensdag 14 december 2022 20:02 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Klinkt goed. Zorg dat je jezelf dus goed verkoopt.
Oeh, succesquote:Op woensdag 14 december 2022 20:01 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Morgen een sol. gesprek bij een bedrijf wat broodbak machines maakt. Past goed in mijn straatje en ze zitten nagenoeg ook nog eens bij mij in de straat. Het is zelfs lopend nog te doen.
Beterrrr!quote:Op woensdag 14 december 2022 19:56 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dagen opmakenquote:
DefiBrilator?quote:Op woensdag 14 december 2022 19:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dank
Morgen de DB maar weer eens uitproberen
Succes eend!quote:Op woensdag 14 december 2022 20:01 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
Been there,quote:
Flikker op, een killerparkiet is al werk genoeg.quote:Op woensdag 14 december 2022 20:12 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Dan kun je ook nog eens bij een papegaaienkweker solliciteren.
Oh, heeft die je gekortwiekt?quote:Op woensdag 14 december 2022 20:13 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Flikker op, een killerparkiet is al werk genoeg.
Deze keer niet, nu is ze boos op mij.quote:Op woensdag 14 december 2022 20:13 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Oh, heeft die je gekortwiekt?
Jij bent mod, ik wil je wel wat werk verschaffen.quote:Op woensdag 14 december 2022 20:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat een leven allemaal!![]()
*morgen vrij is
Wat een grootspraak hier in 40+quote:Op woensdag 14 december 2022 20:17 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jij bent mod, ik wil je wel wat werk verschaffen.
Dat ik al jullie dm's kan lezenquote:Op woensdag 14 december 2022 20:27 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Wat vind je het leukst aan modden?
Een blauw kleurtje hebben.quote:Op woensdag 14 december 2022 20:27 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Wat vind je het leukst aan modden?
Ik ben niet verantwoordelijk voor mijn WhatsApp berichten. 99,9% vd berichten komen van mijn parkietje.quote:
Welke heb je nu?quote:Op woensdag 14 december 2022 20:38 schreef Pearlbitch het volgende:
Is iemand bekend met een goede IPTV-provider?
Hoeft niet gratis te zijn.
99,9% van van de ondeugende berichten die ik naar leuke dames app komen van mijn poesje.quote:Op woensdag 14 december 2022 20:39 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ben niet verantwoordelijk voor mijn WhatsApp berichten. 99,9% vd berichten komen van mijn parkietje.
TVPiraatquote:
Mario, maar die klaagt wel vaak ....quote:Op woensdag 14 december 2022 20:38 schreef Pearlbitch het volgende:
Is iemand bekend met een goede IPTV-provider?
Hoeft niet gratis te zijn.
In welk opzicht?quote:Op woensdag 14 december 2022 20:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Mario, maar die klaagt wel vaak ....
Wij moeten eens samen in een bed belanden.quote:Op woensdag 14 december 2022 20:41 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
99,9% van van de ondeugende berichten die ik naar leuke dames app komen van mijn poesje.![]()
Jij bent een woerd.quote:Op woensdag 14 december 2022 20:44 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wij moeten eens samen in een bed belanden.![]()
* SBE Kut parkiet, blijf eens van mijn toetsenbord af.![]()
Moeten we snel weer een keer doenquote:Op woensdag 14 december 2022 20:43 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Pas nog mee in de kroeg gezeten!
Soms wel, dan moet je mij niet serieus nemen.quote:
Volgens mij werden er alweer plannen gesmeed.quote:Op woensdag 14 december 2022 20:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Moeten we snel weer een keer doen
Ja echt wel.quote:Op woensdag 14 december 2022 20:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Moeten we snel weer een keer doen
Niet te snel, ik ben nog aan het nagenieten.quote:
Kom jij een weekje later. Geen probleem.quote:Op woensdag 14 december 2022 21:16 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Niet te snel, ik ben nog aan het nagenieten.
Boh. In Zeeland is het ook prima feesten hoor.quote:Op woensdag 14 december 2022 22:48 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Als het maar niet in mij straat is
Ik hoor hier niks is maar goed ook want ik moet morgen gewoon werkenquote:Op woensdag 14 december 2022 22:52 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Boh. In Zeeland is het ook prima feesten hoor.
Hoax,quote:Op woensdag 14 december 2022 22:48 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Als het maar niet in mij straat is
Als het moet is het een groot moeras hier maar daar kan ik verder niks over zeggen staatsgeheimen enzoquote:Op woensdag 14 december 2022 22:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoax,
ze hebben helemaal geen straten bij jou
Als het moet staat er 15 meter water boven jequote:Op woensdag 14 december 2022 22:59 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Als het moet is het een groot moeras hier maar daar kan ik verder niks over zeggen staatsgeheimen enzo
Veel succes!quote:Op woensdag 14 december 2022 20:01 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nietquote:Op woensdag 14 december 2022 23:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als het moet staat er 15 meter water boven je
Succes SBEquote:Op woensdag 14 december 2022 20:01 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die zijn/haar haar zit beter dan het mijnequote:
Goedemorgenquote:Op donderdag 15 december 2022 07:08 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Die zijn/haar haar zit beter dan het mijne![]()
Goedemorgen
hey you. Hoestie? Snot weg? Hoofd fris? Keel gesmeerd?quote:
quote:Op donderdag 15 december 2022 07:08 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Die zijn/haar haar zit beter dan het mijne![]()
Goedemorgen
Sokken in je glas?quote:Op donderdag 15 december 2022 08:17 schreef Prisha het volgende:
[..]![]()
je wilt niet weten hoe ik er nu bij zit
neeeequote:Op donderdag 15 december 2022 08:54 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Sokken in je glas?![]()
Heft meneer Groot je haar door de war gegooid......
quote:Op donderdag 15 december 2022 08:16 schreef Prisha het volgende:
[..]
hey you. Hoestie? Snot weg? Hoofd fris? Keel gesmeerd?
Doe je t weer helemaal?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |