Ja, dank je wel. Lief dat je het vraagt. Beetje druk, mijn hele huis staat op zijn kop door een badkamerrenovatie. De schilder is net de deur uit, nu wachten op de laatst mannetjes. De deuren moeten weer in de scharnieren en het plastic nog van de grond en dan kan ik gaan schoonmaken en inruimen en dan is het klaar. Dan kom ik weer wat vaker mee posten.quote:Op dinsdag 13 december 2022 11:47 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Hoi, dat is lang geleden. Alles goed?
zeker!quote:
Hier ook.quote:Op dinsdag 13 december 2022 17:09 schreef chufi het volgende:
Tis hier wel de hele dag onder 0 geweest
Hier niet.quote:Op dinsdag 13 december 2022 17:09 schreef chufi het volgende:
Tis hier wel de hele dag onder 0 geweest
Ik schat Kroatie wel sterker in.quote:Op dinsdag 13 december 2022 17:41 schreef chufi het volgende:
das morgen pas ...
Vanavond die Argentijnen naar huis please
En Messi zou moeten winnen volgens de geruchtenquote:Op dinsdag 13 december 2022 17:43 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik schat Kroatie wel sterker in.
Maar ja, blijft voetbal.
Ik las BBC maar ok ... Ja wat let je ... Ik weet niet hoe oud je huidige spul isquote:Op dinsdag 13 december 2022 17:45 schreef Soury het volgende:
De BCC gaat weg hierik zit er toch aan te denken om een laptop te scoren 50 % af.
Het ding werkt prima maar ik heb een chromebook en ik kan er niet meer op streamen. Videoland en meer werkt niet meer omdat ik de juiste updates niet meer heb. En ook niet kan krijgenquote:Op dinsdag 13 december 2022 17:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik las BBC maar ok ... Ja wat let je ... Ik weet niet hoe oud je huidige spul is
Dan zou ik maar snel kijken want op = opquote:Op dinsdag 13 december 2022 17:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Het ding werkt prima maar ik heb een chromebook en ik kan er niet meer op streamen. Videoland en meer werkt niet meer omdat ik de juiste updates niet meer heb. En ook niet kan krijgenHoe fout is dat? Ik download met een ouwe laptop met Vista
Complottenquote:Op dinsdag 13 december 2022 17:45 schreef chufi het volgende:
[..]
En Messi zou moeten winnen volgens de geruchten
Ook, maar wie is de clubbaas van Messi?quote:Op dinsdag 13 december 2022 17:59 schreef aloa het volgende:
[..]
Complotten![]()
Het had te maken met Quatar toch?
Ja maar ik heb er niet zo veel zin in. Ik word min of meer verplicht iets nieuws aan te schaffenquote:Op dinsdag 13 december 2022 17:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan zou ik maar snel kijken want op = op
Dat bedoel ik. Quatar.quote:Op dinsdag 13 december 2022 18:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Ook, maar wie is de clubbaas van Messi?
Nog geen last van met mn Chromebookquote:Op dinsdag 13 december 2022 18:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja maar ik heb er niet zo veel zin in. Ik word min of meer verplicht iets nieuws aan te schaffen
Dan is dat ding van mij ouder.quote:Op dinsdag 13 december 2022 18:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Nog geen last van met mn Chromebook
Nee veel ouder 7 jaar ofzo. Maar dan nog het werkt prima maar die hufters laten je geen updates meer toe en kan je dingen niet meer. Pfff Googel kutquote:Op dinsdag 13 december 2022 18:04 schreef chufi het volgende:
[..]
dat zal best kunnen ... die van 2 of 3 jaar
zit ie niet vol? Miscchien ff opschonen ?quote:Op dinsdag 13 december 2022 18:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee veel ouder 7 jaar ofzo. Maar dan nog het werkt prima maar die hufters laten je geen updates meer toe en kan je dingen niet meer. Pfff Googel kut
Een chromebook kan niet vol zittenquote:Op dinsdag 13 december 2022 18:08 schreef chufi het volgende:
[..]
zit ie niet vol? Miscchien ff opschonen ?
Zal hier en daar wel met geld gesmeten zijn. Corrupt kutland is het (Quatar).quote:Op dinsdag 13 december 2022 18:03 schreef chufi het volgende:
[..]
oh ja .. ik dacht dat je op hun nationaal team doelde, want daar waren toch ook geruchten
Nou ik delete wel eens wat maar het zit in de grote wolk.quote:
Al die google-store apps staan gewoon lokaal hoorquote:Op dinsdag 13 december 2022 18:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ik delete wel eens wat maar het zit in de grote wolk.
Die gebruik ik niet, het probleem is dat mijn laptop te oud is en geen updates meer kan krijgen. Lekker boeie denk ik dan. Ik kan geen stream diensten meer gebruiken.quote:Op dinsdag 13 december 2022 18:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Al die google-store apps staan gewoon lokaal hoor
Je kunt Videoland op meerdere manieren bekijken... In je browser, in een Google extension , in een android/chrome/IOS app, of via de Ziggo of via je Smart-TV .. maar goed ik neem aan dat je al van alles hebt geprobeerdquote:Op dinsdag 13 december 2022 18:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Die gebruik ik niet, het probleem is dat mijn laptop te oud is en geen updates meer kan krijgen. Lekker boeie denk ik dan. Ik kan geen stream diensten meer gebruiken.
Ja telefoon en TV werkt primaquote:Op dinsdag 13 december 2022 18:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Je kunt Videoland op meerdere manieren bekijken... In je browser, in een Google extension , in een android/chrome/IOS app, of via de Ziggo of via je Smart-TV .. maar goed ik neem aan dat je al van alles hebt geprobeerd
Enige laptop die ik heb.quote:Op dinsdag 13 december 2022 18:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik stream er alleen mee... gebruik m nergens anders voor...
Ik haat dat ding kan er niks meequote:
Ik heb een ouwe laptop voor de piraten downloads, dat kan niet op dit kut dingquote:Op dinsdag 13 december 2022 18:35 schreef aloa het volgende:
[..]
Enige laptop die ik heb.
En telefoon + Tablet.
Ik download nauwelijks nog iets ...quote:Op dinsdag 13 december 2022 18:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb een ouwe laptop voor de piraten downloads, dat kan niet op dit kut ding
Oh ik wel hoor. Ook boekenquote:Op dinsdag 13 december 2022 18:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik download nauwelijks nog iets ...
De meeste films/series kom ik wel tegen bij een of andere streaming dienst ... En lezen ben ik verleerdquote:
Ik heb er ook inmiddels wat veel, Netflix (die gaat de deur uit) Videoland, Prime en sinds gister HBO maxquote:Op dinsdag 13 december 2022 18:44 schreef chufi het volgende:
[..]
De meeste films/series kom ik wel tegen bij een of andere streaming dienst ... En lezen ben ik verleerd
Ik moet ook maar eens wat uit de deur doen ... Eens kijken wat er met HBOMax gebeurt want dat gaat binnenkort samen met Discovery/Eurosportquote:Op dinsdag 13 december 2022 18:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb er ook inmiddels wat veel, Netflix (die gaat de deur uit) Videoland, Prime en sinds gister HBO max
Oh echt?quote:Op dinsdag 13 december 2022 18:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik moet ook maar eens wat uit de deur doen ... Eens kijken wat er met HBOMax gebeurt want dat gaat binnenkort samen met Discovery/Eurosport
Ik ben er wat zat van, elke maand weer en dan is er wat wat ik wil zienquote:
Duurt lang voor er nieuwe delen zijn.quote:Op dinsdag 13 december 2022 18:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben er wat zat van, elke maand weer en dan is er wat wat ik wil zien
HBO en Prime kijk ik nauwelijks ...quote:Op dinsdag 13 december 2022 18:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben er wat zat van, elke maand weer en dan is er wat wat ik wil zien
Ik wacht nog even op de Harry/Meganquote:Op dinsdag 13 december 2022 19:04 schreef aloa het volgende:
[..]
Duurt lang voor er nieuwe delen zijn.
meestal elke weekquote:Op dinsdag 13 december 2022 19:04 schreef aloa het volgende:
[..]
Duurt lang voor er nieuwe delen zijn.
Ben net klaar met laatste jaar The Crownquote:Op dinsdag 13 december 2022 19:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik wacht nog even op de Harry/Megan
Ik ookquote:Op dinsdag 13 december 2022 19:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Ben net klaar met laatste jaar The Crown
Die is er al toch?quote:Op dinsdag 13 december 2022 19:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik wacht nog even op de Harry/Megan
Nee donderdag de laatste 3quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |