Ai, dat klinkt charmantquote:Op dinsdag 13 december 2022 09:28 schreef Troel het volgende:
Ik loop met een knoeperd van een puist op mijn neus nadat of tijdens het douchen of tijdens het afdrogen mijn neuspiercing verdween. Alle oorbellen met een enigszins fatsoenlijk formaat pasten niet. Dus nu eentje met een parel.Ik kan niet wachten totdat de piercingshop om 11 uur open gaat
Dat heb ik niet, maar dit kan echt nietquote:Op dinsdag 13 december 2022 09:31 schreef hilliebillie het volgende:
[..]
Ai, dat klinkt charmanten gelukkig ook maar dat je tijd hebt om naar de piercingshop te gaan meteen, anders liep je er nog langer mee rond
Ik heb hem nu twee maanden, dus weet niet of het al volledig genezen isquote:Op dinsdag 13 december 2022 09:34 schreef Phaidra het volgende:
Een ochtendje zonder piercing kan toch ook wel? Ze groeien niet dicht in 2 uurtjes, lijkt me (ik heb zelf ruim 10 jaar een neuspiercing gehad dus ik spreek wel uit enige ervaring).
Gelukkig is het heel koud en zal niemand raar opkijken als je je sjaal tot boven je neus optrektquote:Op dinsdag 13 december 2022 09:34 schreef Troel het volgende:
[..]
Dat heb ik niet, maar dit kan echt nietDit is zeg maar de gouden tanden van Anouk en de blingbling van drie Amerikaanse rappers in het kwadraat
Gelukkig zit er een shop op 5 minuten afstand(En nu maar hopen dat ze iets fatsoenlijkers hebben
)
Ah ja, dan zou ik er ook mee oppassen iddquote:Op dinsdag 13 december 2022 09:41 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik heb hem nu twee maanden, dus weet niet of het al volledig genezen isAls ik hem al langer zou hebben zou ik het wel aandurven
Oei, dat lijkt me met dit weer ook lastig.quote:Op dinsdag 13 december 2022 10:33 schreef exode het volgende:
Mochten jullie het koud hebben, op mijn werkplek ook wel bekend als de vlindertuin is het 22 graden. In het hele pand lopen mensen met sjaals en dikke truien maar op onze afdeling is het dus HEET. En nee er staan geen radiatoren aan, sterker nog er staan ramen open.
Zo blij dat ik, jaja, laagjes aan heb.
Hier ook! Alle4 ook. Vaseline smeren is het enige wat echt helpt.quote:Op dinsdag 13 december 2022 11:05 schreef SQ het volgende:
Ik ben helemaal aan het schilferen door die kou
Volgens mij kun je beter niet net voor je naar buiten gaat smeren. Die zooi bevriest zo op je huid waar je bij staat.quote:Op dinsdag 13 december 2022 11:20 schreef BE het volgende:
Lekker smeren!
(Ik ben daar zelf niet zo van, vind dat altijd zo plakkerig, bodylotion, maar ik ga idd nog even iets op mijn wangen gooien voor ik naar buiten ga!)
Klinkt terechtquote:Op dinsdag 13 december 2022 12:27 schreef SQ het volgende:
Mijn man heeft me tegen mijn bek geslagen omdat ik zei dat ie z'n schoenen niet in de deuropening moet zetten.
Topventquote:Op dinsdag 13 december 2022 12:27 schreef SQ het volgende:
Mijn man heeft me tegen mijn bek geslagen omdat ik zei dat ie z'n schoenen niet in de deuropening moet zetten.
Daar ben je nog goed mee weggekomenquote:Op dinsdag 13 december 2022 12:27 schreef SQ het volgende:
Ik deed 50spf zonnebrand, dat ging helemaal goed. Althans, dat denk ik.quote:Op dinsdag 13 december 2022 11:28 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Volgens mij kun je beter niet net voor je naar buiten gaat smeren. Die zooi bevriest zo op je huid waar je bij staat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
Mijn jongste was vorige week ziek, ik weet niet of het de griep was. 1 a 2 dagen koorts, maar een week thuis geweest, sinds gisteren weer naar school.quote:Op dinsdag 13 december 2022 10:25 schreef F_r het volgende:
Zijn er meer door de griep geveld? Op mijn werk echt veel. Bij mijn kinderen op school nog heel weinig maar begint het te komen. Ik hoop hem over te slaan dit jaar.
quote:Op dinsdag 13 december 2022 13:05 schreef Mushanga71 het volgende:
Tip: bol heeft 2+1 gratis op speelkaarten en dobbelspellen.Tip: haal dit soort dingen bij een spellenwinkel. Echt, bol is dan misschien goedkoper, maar het advies dat je krijgt in een spellenwinkel is goud waard!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
Als zoiets in de buurt zou zitten, had ik dat gedaanquote:Op dinsdag 13 december 2022 14:53 schreef Troel het volgende:
[..]
Tip: haal dit soort dingen bij een spellenwinkel. Echt, bol is dan misschien goedkoper, maar het advies dat je krijgt in een spellenwinkel is goud waard!
Is vaak zo, het eerste wat je ziet is zoals je het wil, ga je verder zoeken voor beter, blijkt de eerste toch het bestequote:Op dinsdag 13 december 2022 17:00 schreef Leandra het volgende:
Vanmiddag even sjaals en kleuren gecheckt, blijkt die eerste die ik zag (bij de Bijenkorf) toch de mooiste kleurcombinatie voor mij te zijn.
* Leandra maakt spaarpotje aan.
Hahahaha nee.quote:Op dinsdag 13 december 2022 17:30 schreef SQ het volgende:
Hahaha. Wel geruststellend dat het nog steeds wel meevalt met de crisis
De kachel op 18,5 is toch geen Siberische situatie?quote:Op dinsdag 13 december 2022 17:37 schreef PoesInDoos het volgende:
[..]
Hahahaha nee.
Ik zit in een dikke badjas met de kachel op 18.5
Mijn fibromyalgie vindt van nietquote:Op dinsdag 13 december 2022 17:40 schreef SQ het volgende:
[..]
De kachel op 18,5 is toch geen Siberische situatie?
Kachel op 14... ja da's echt koukleumen. Maar 18,5 is met een trui en pantoffels wel te doen lijkt me.
Mijne ook niet.quote:Op dinsdag 13 december 2022 17:42 schreef PoesInDoos het volgende:
[..]
Mijn fibromyalgie vindt van niet
quote:Op dinsdag 13 december 2022 17:44 schreef Vicky het volgende:
[..]
Mijne ook niet.
Mijn hele bovenrug doet zeer..
Laten we dat maar niet doenquote:Op dinsdag 13 december 2022 17:23 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Is vaak zo, het eerste wat je ziet is zoals je het wil, ga je verder zoeken voor beter, blijkt de eerste toch het beste![]()
Spaarse! Je zou de soundbar natuurlijk ook kunnen verpatsen en daar de sjaal van kopen. Scheelt sparen
Waterkou is een bitchquote:Op dinsdag 13 december 2022 17:50 schreef Leandra het volgende:
Succes met de fibromyalgie dames, dat is gewoon pittig, zeker met van die waterkou
Neh, daar is de sjaal net te dun voorquote:Op dinsdag 13 december 2022 17:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Laten we dat maar niet doen
Aan de andere kant: dan wonen we wel binnen afzienbare tijd ieder in een ander huis
Ik kan die sjaal beter kopen en als een hoofddoek om knopen, in huis, dat scheelt ook vast qua soundbarherrie
Dat ding komt in de woonkamer, ik voorspel dat ik een hoop in de slaapkamer zal zijn.quote:Op dinsdag 13 december 2022 18:30 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Neh, daar is de sjaal net te dun voor![]()
Is een kamer/schuur geluiddicht maken geen optie? Hij herrie, gebruik jij je sjaal zoals het hoort![]()
Snap je heel goed qua herrie. Trek dat ook echt niet![]()
Net zoals een stuiterbal naast me die óf zelf herrie maakt, of in de herrie zit. Dat laatste gelukkig met koptelefoon
Mijnes kan ook echt niks met dit weer.quote:Op dinsdag 13 december 2022 17:42 schreef PoesInDoos het volgende:
[..]
Mijn fibromyalgie vindt van niet
quote:Op dinsdag 13 december 2022 18:37 schreef arvensis het volgende:
[..]
Mijnes kan ook echt niks met dit weer.
Ik weet niet hoeveel kilometer het is?quote:Op dinsdag 13 december 2022 19:48 schreef Leandra het volgende:
Ik had 20 jaar geleden de diagnose fibromyalgie, en had ook pijn bij 15 van de 18 drukpunten, dus het was geen twijfelgevalletje, maar nu ik weet dat ik lipoedeem heb twijfel ik wel, want het gros van de drukpunten zit in lipoedeemgebieden, dus tsja, dan is het niet raar dat het zeer doet.
Dus ik weet nu niet meer of ik fibromyalgie heb en doe net alsof dat niet zo is en dat het bij de lipoedeem hoort, dan is pijn ook niet zo vreemd maar hoef je minder op je grenzen te letten
Vandaag naar de PC Hooft gelopen, vanaf station Amsterdam Zuid.
Dat was 2 jaar geleden echt geen optie geweest, al was het alleen al omdat ik dan vanwege het "luisteren naar je lichaam!!" al bij de eerste tramrails op de route had gedacht van "laten we nou verstandig zijn..."
Nu denk ik alleen maar "Fuck You" als mijn lichaam wat roept, mij 44 jaar laten stikken, met je lipoedeem, dan luister ik ook niet meer
Geen idee of dat verstandig is, ook geen idee meer of ik wel of geen fibromyalgie heb, ik sluit het niet uit, maar laten we eerst dat lipoedeem maar eens aanpakken.
Oh, en ik ben ook teruggelopen
Het is 2,8 km.quote:Op dinsdag 13 december 2022 20:08 schreef PoesInDoos het volgende:
[..]
Ik weet niet hoeveel kilometer het is?
Wandelen gaat mij goed af (max 5km) omdat je dan je hele lichaam in beweging hebt. No way dat ik ga fietsen met dit weerDan kan ik 3 dagen bankliggen.
Sporten heb ik ook opgegeven, ik ga nu wekelijks naar yoga en dat is zó fijn
Ik kan me voorstellen dat dat een pijnlijke aangelegenheid was ja.. Maar alles voor je sjaaltjequote:Op dinsdag 13 december 2022 20:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het is 2,8 km.
Hier fiets ik naar het station, wat toevallig ook 2,8 km is
Dus minstens 5,6 km gelopen in Amsterdam en hier 5,6 km gefietst.
Geeft niksquote:Op dinsdag 13 december 2022 20:15 schreef SQ het volgende:
Sorry jongens, ik wist niet dat er zoveel mensen met fybromialgie waren en ik wist ook niet dat je dan niet meer kan functioneren met kou, ik weet daar echt weinig van af. Mijn opmerking was wat algemener bedoeld denk ik. Sterkte met de pijn![]()
Nah, ik had gewoon in de tram kunnen stappen natuurlijk, maar het was wel lekker in de kou, plus dat ik heel erg van huizen kijken hou, en in dat stukje Amsterdam heb je nou eenmaal hele leuke architectuur, helemaal als je wat zijstaatjes neemt.quote:Op dinsdag 13 december 2022 20:15 schreef PoesInDoos het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat dat een pijnlijke aangelegenheid was ja.. Maar alles voor je sjaaltje![]()
Geeft nietquote:Op dinsdag 13 december 2022 20:15 schreef SQ het volgende:
Sorry jongens, ik wist niet dat er zoveel mensen met fybromialgie waren en ik wist ook niet dat je dan niet meer kan functioneren met kou, ik weet daar echt weinig van af. Mijn opmerking was wat algemener bedoeld denk ik. Sterkte met de pijn![]()
Ik weet niet waar je zit, maar geloof me, een spellenwinkel is de moeite waard, ook om iets verder te rijden. Een speelgoedwinkel is echt wel weer andersquote:Op dinsdag 13 december 2022 15:39 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Als zoiets in de buurt zou zitten, had ik dat gedaanMaar zou echt niet weten waar hier nog iets zit. De 3 speelgoedwinkels in de buurt zijn weg.
Maar is je lijf daarna veel meer naar de tering dan ervoor?quote:Op dinsdag 13 december 2022 20:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het is 2,8 km.
Hier fiets ik naar het station, wat toevallig ook 2,8 km is
Dus minstens 5,6 km gelopen in Amsterdam en hier 5,6 km gefietst.
Ja, maar dat kan ook wel bij Lipoedeem.quote:Op woensdag 14 december 2022 06:37 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Maar is je lijf daarna veel meer naar de tering dan ervoor?
Dat lijkt me dan een basisvoorwaarde voor fibromyalgie? Sowiesovoor deze trouwens
Tegen die tijd is het toch gewoon ouderdom?quote:Op woensdag 14 december 2022 07:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, maar dat kan ook wel bij Lipoedeem.
Dagen zat dat ik jankend van de pijn in mijn benen 's avonds in bed lig, maar ik weet dus nu niet waar het van is.
Een dagje Efteling is echt nog 3 dagen geen kant op kunnen, maar ik weet nu niet meer waar het door komt.
We zien het wel volgend jaar, het verwijderen van het lipoedeemvet zou de pijn ook moeten weghalen, dus als ik in de zomer van 2024 nog steeds 3 dagen dood ben na een dagje Efteling zal ik toch idd wel fibromyalgie hebben
Thee. Toetsenbord. Bedankt.quote:Op woensdag 14 december 2022 08:57 schreef SQ het volgende:
[..]
Tegen die tijd is het toch gewoon ouderdom?
Ervaring mee?quote:Op woensdag 14 december 2022 09:38 schreef SQ het volgende:
[..]
Beter thee dan een broodje eiersalade
Ja.quote:Op woensdag 14 december 2022 09:48 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ervaring mee?
Het was net op mijn werkkamer 13 graden. Dat is echt niet grappig meer (er staat nu wel een infraroodpaneel aan, dus het wordt hopelijk snel aangenamer).
Het ergste wat ik ooit had was een glas taksi.quote:Op woensdag 14 december 2022 09:38 schreef SQ het volgende:
[..]
Beter thee dan een broodje eiersalade
Moet je hier in Fryslân komen!quote:Op woensdag 14 december 2022 08:48 schreef Troel het volgende:
Niet voldoende centimeters voor een eerste marathon op natuurijs. Zo jammer, dat is zo mooi om te zien en zo gaaf. En dan krijg je weer nieuwe handschoenen
Oooh, dan is er nog zat ruimte voor verergeringquote:Op woensdag 14 december 2022 10:36 schreef Troel het volgende:
[..]
Het ergste wat ik ooit had was een glas taksi.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volgende week dinsdag blijft hij ook lang en na de vakantie gaan we de donderdag doen.
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
Ja, maar om nou naar Friesland te gaan voor die handschoenen is ook zo watquote:Op woensdag 14 december 2022 10:46 schreef PoesInDoos het volgende:
[..]
Moet je hier in Fryslân komen!
https://www.waldnet.nl/wn(...)L2Fk942evxRWyNeL-eUA
"Natuurijs"quote:Op woensdag 14 december 2022 10:46 schreef PoesInDoos het volgende:
[..]
Moet je hier in Fryslân komen!
https://www.waldnet.nl/wn(...)L2Fk942evxRWyNeL-eUA
Ik dacht dat je mee wou doenquote:Op woensdag 14 december 2022 11:37 schreef Troel het volgende:
[..]
Ja, maar om nou naar Friesland te gaan voor die handschoenen is ook zo wat
Het water wordt over het algemeen uit de natuur gehaald en er zit niets in het water om het sneller te laten vriezen en dergelijke.quote:Op woensdag 14 december 2022 11:49 schreef SQ het volgende:
[..]
"Natuurijs"
Ik moet daar altijd ontzettend hard om lachener is werkelijk niks natuurlijks aan, het enige verschil is dat het opgespoten water door de koude buitentemperatuur in ijs verandert.
Ik durf niet meer te schaatsen en meedoen is zeker geen optiequote:
quote:Op woensdag 14 december 2022 11:27 schreef PKM het volgende:
Mijn kleuter was gisteren eindelijk ook het misdagdeel op school, wat had ik ineens veel tijd over.
Wat goed van je kleuterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volgende week dinsdag blijft hij ook lang en na de vakantie gaan we de donderdag doen.![]()
Natuur is een heel ruim begrip jaquote:Op woensdag 14 december 2022 12:23 schreef Leandra het volgende:
Oh, ik dacht dat natuurijs alleen een bevroren plas, riviertje of kanaal was, maar een ijsbaan die gemaakt is van water dat door de buitenlucht gekoeld is is ook al natuurijs?
Ik ben al jaren verliefd op de theepot van Eva Solo!quote:Op woensdag 14 december 2022 16:48 schreef Nijna het volgende:
@:Tink89, getver wat zuur, niet leuk hoe ze met mensen omgaan![]()
Theepot vraag, ik had een hele degelijke glazen theepot al sinds mijn studententijd, maar mijn moeder liet laatst de deksel kapot vallen. Dus nu ben ik op zoek naar een andere.
Ik heb zo'n Blond theepot staan, maar die lekt als ik inschenk.
Volgens mij ging het hier laatst over theepotten, het hoeft niet persé iets heel fancy's te zijn, maar zo'n degelijke glazen met een kunststof deksel vind ik iets te degelijk en spuuglelijk.
Iemand nog een idee?
Ik haal mijn theewater direct uit de kraan. Maar ik heb wel een theepot in de kast staan van Bunzlau Castlequote:Op woensdag 14 december 2022 16:48 schreef Nijna het volgende:
Theepot vraag, ik had een hele degelijke glazen theepot al sinds mijn studententijd, maar mijn moeder liet laatst de deksel kapot vallen. Dus nu ben ik op zoek naar een andere.
Volgens mij ging het hier laatst over theepotten, het hoeft niet persé iets heel fancy's te zijn, maar zo'n degelijke glazen met een kunststof deksel vind ik iets te degelijk en spuuglelijk.
Iemand nog een idee?
Er zijn 4 soorten natuurijs, leerde ik gisteren bij de dag vandaag.quote:Op woensdag 14 december 2022 12:23 schreef Leandra het volgende:
Oh, ik dacht dat natuurijs alleen een bevroren plas, riviertje of kanaal was, maar een ijsbaan die gemaakt is van water dat door de buitenlucht gekoeld is is ook al natuurijs?
Tuurlijk, maar dan moeten ze niet tegen Tink zeggen dat ze de baan zo'n beetje heeft. Dan moeten ze eerlijk zeggen dat ze exode ook een eerlijke kans willen geven en dus niks kunnen garanderen.quote:Op woensdag 14 december 2022 18:30 schreef amaranta het volgende:
Balen Tink.
Maar draai het eens om hè. En die interne kandidaat is bv Exode, die hier reageert dat ze heeft gehoord van een interne leuke vacature, gaat op gesprek, heeft een leuke klik daar op de andere afdeling. En vervolgens krijgt “een of andere” externe die baan.
Zou voor haar toch ook mega zuur zijn?
Dat moeten ze sowieso tegen niemand zeggen, tot je de baan zeker hebt.quote:Op woensdag 14 december 2022 18:39 schreef lunapuella het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar dan moeten ze niet tegen Tink zeggen dat ze de baan zo'n beetje heeft. Dan moeten ze eerlijk zeggen dat ze exode ook een eerlijke kans willen geven en dus niks kunnen garanderen.
In dit geval niet. Het gaat hier om de indruk die ze hebben gewekt.quote:Op woensdag 14 december 2022 18:30 schreef amaranta het volgende:
Balen Tink.
Maar draai het eens om hè. En die interne kandidaat is bv Exode, die hier reageert dat ze heeft gehoord van een interne leuke vacature, gaat op gesprek, heeft een leuke klik daar op de andere afdeling. En vervolgens krijgt “een of andere” externe die baan.
Zou voor haar toch ook mega zuur zijn?
Ik heb een gietijzeren van bredemeijer. Valt wellicht wel onder fancy. Ik vind ze supermooi.quote:Op woensdag 14 december 2022 16:48 schreef Nijna het volgende:
Iemand nog een idee?
Ik heb alleen theepotten voor losse thee. Mijne komt van Ikea. Maar mooi is anders ja.quote:Op woensdag 14 december 2022 16:48 schreef Nijna het volgende:
Iemand nog een idee?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |