Hier ookquote:Op vrijdag 16 december 2022 08:16 schreef Papabear het volgende:
De stoepen en binnenwegen zijn hier in het dorp in ijsbanen veranderd.
Kan ik bevestigen. Ben benieuwd hoe veel helden de waarschuwingen negeren en op hun plaat gaan.quote:Op vrijdag 16 december 2022 06:53 schreef Resistor het volgende:
Bunschoten glad, Amersfoort een stuk minder.
Ik ben benieuwd hoe het in Leiden is, vermoedelijk ijsbaan.
Hier in Leeuwarden ook niet, allemaal op het asfalt, en fietsers fietsen heel voorzichtig.quote:
Dat had gekund idd.quote:Op vrijdag 16 december 2022 11:17 schreef Mani89 het volgende:
Ze hadden hier in het westen wel een code rood mogen geven voor woonwijken, er ligt hier overal letterlijk een spekglade laag ijs door de straten. Voor bejaarden is 1 stap buiten hun deur zetten gewoon zelfmoord, zonder te overdrijven.
En dan valt het nu tov gisteravond nog mee.quote:Op vrijdag 16 december 2022 11:17 schreef Mani89 het volgende:
Ze hadden hier in het westen wel een code rood mogen geven voor woonwijken, er ligt hier overal letterlijk een spekglade laag ijs door de straten. Voor bejaarden is 1 stap buiten hun deur zetten gewoon zelfmoord, zonder te overdrijven.
Hier waar ik post loop kan je nergens fietsen en zelfs lopen is schier onmogelijk. Als je ziet waar ze normaal code geel voor geven is het lachwekkend dat dit niet op zijn minst oranje is.quote:Op vrijdag 16 december 2022 11:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En dan valt het nu tov gisteravond nog mee.
Gisteravond was het toch code oranje?quote:Op vrijdag 16 december 2022 12:11 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hier waar ik post loop kan je nergens fietsen en zelfs lopen is schier onmogelijk. Als je ziet waar ze normaal code geel voor geven is het lachwekkend dat dit niet op zijn minst oranje is.
Ja die hadden ze nog wel even mogen verlengen voor alles buiten de grote wegen.quote:Op vrijdag 16 december 2022 12:13 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Gisteravond was het toch code oranje?
Mensen moeten zelf ook wel een beetje opletten vind ik. Je weet/ziet toch dat het glad is als je naar buiten stapt?quote:Op vrijdag 16 december 2022 12:31 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja die hadden ze nog wel even mogen verlengen voor alles buiten de grote wegen.
Laten we codes maar gewoon afschaffen dan. Mensen letten er maar gewoon op.quote:Op vrijdag 16 december 2022 12:33 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Mensen moeten zelf ook wel een beetje opletten vind ik. Je weet/ziet toch dat het glad is als je naar buiten stapt?
Jups, hier in De Bilt ook..absurd, amper gestrooid.. ja wel op de hoofdbanen rond het dorp, maar hele dorp is ontregelt.quote:Op vrijdag 16 december 2022 08:16 schreef Papabear het volgende:
De stoepen en binnenwegen zijn hier in het dorp in ijsbanen veranderd.
Zo zwart/wit is het natuurlijk niet en dat weet jij zelf ook.quote:Op vrijdag 16 december 2022 12:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Laten we codes maar gewoon afschaffen dan. Mensen letten er maar gewoon op.
je ziet dat niet altijd... ik wist het gelukkig al van gisteravond.. maar de stoep hier zie je niets aan en toch is het een ijsplaat.quote:Op vrijdag 16 december 2022 12:33 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Mensen moeten zelf ook wel een beetje opletten vind ik. Je weet/ziet toch dat het glad is als je naar buiten stapt?
Mensen zien ook wel dat er 20cm sneeuw ligt, of dat er noodweer aan komt. Net zoals dat mensen kunnen zien dat er ijs ligt.quote:Op vrijdag 16 december 2022 12:36 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Zo zwart/wit is het natuurlijk niet en dat weet jij zelf ook.
Prima combi dus die waarschuwingen (code geel/oranje/rood) en het inschattingsvermogen van de burgers.quote:Op vrijdag 16 december 2022 12:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mensen zien ook wel dat er 20cm sneeuw ligt, of dat er noodweer aan komt. Net zoals dat mensen kunnen zien dat er ijs ligt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |